TRUMP wordt een goede president
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Bilan van terreuraanslagen in de VS waarbij Amerikanen zijn gedood. Dat levert geen enkele Syriër op. 9/11 was vooral Saoedisch, Orlando (2016, 49 doden) was het werk van een in de VS geboren ex-Afghaan en San Bernardino (2015, 14 doden) van twee geboren Pakistanen. Geen van allen vluchtelingen, in tegenstelling tot Europa. En de herkomstlanden staan ook geen van alle op de zo te zien tamelijk willekeurige lijst van landen waarvan de burgers niet meer welkom zijn in de VS.
Waar zit het inreisverbod voor het broeinest van terroristen en de financiers van Al Quada en IS - Saoedi Arabie? Is dat misschien omdat de VS voor honderden miljarden aan wapens verkopen aan die sjeiks? Hetzelfde Saoedi-Arabie dat voor ons land een bevoorrechte handelspartner is qua verkoop van moordwapens en waar de Vlaamse minister-president zoete broodjes gaat bakken .
Waar zit het inreisverbod voor het broeinest van terroristen en de financiers van Al Quada en IS - Saoedi Arabie? Is dat misschien omdat de VS voor honderden miljarden aan wapens verkopen aan die sjeiks? Hetzelfde Saoedi-Arabie dat voor ons land een bevoorrechte handelspartner is qua verkoop van moordwapens en waar de Vlaamse minister-president zoete broodjes gaat bakken .
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Wat ben je met een "charismatische" leider als hij niet doet waarvoor de kiezers hem hebben verkozen?The Spirit of Flanders schreef:Je kan het ook anders bekijken. Trump heeft niet bepaald het charisma en de flair van een intelligente leider. Hij bonkt figuurlijk als een stormram tegen iedere gesloten deur , en dat terwijl de sleutel ervan onder de mat ligt.Dicksy schreef:Omdat Trump niet de gedoodverfde favoriet voor de presidentsverkiezingen was van de media en andere. Verblind als ze waren omdat Clinton een vrouw was en de eerste vrouwelijke VS president kon worden. Hij wil niet binnen de lijntjes wil kleuren die door andere getekend zijn, zo werkt het niet bij hem en terecht durf ik zeggen.Waarom beoordeelt men Trump anders dan hoe men hier de politiekers beoordeelt?
Hij is President en hij moet het land besturen en maatregelen treffen die hij denkt te moeten nemen voor de VS en daar kunnen andere poco's over blijven zeuren en zagen tot in den treurnis. Het is zijn beleid of ze het nu willen of niet.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Den Donald schoffeert en band niet alleen moslims maar hij vergeet dat het wel die zelfde moslims zijn die momenteel dasch aan het vernietigen zijn.frits1955 schreef:"Het is zijn beleid of ze het nu willen of niet."
Nee dus, rechters kunnen ongrondwettelijke zaken blokkeren- dat is nu al duidelijk.
Soldaten die hun leven ginder op het spel zetten zouden dus niet welkom zijn in de VS volgens die omhoog gevallen pipo.Stel u even voor dat zij die nu aan het vechten zijn zouden zeggen: wij zijn ginder niet meer welkom waarom zouden wij dan nog verder ons leven gaan wagen als men ons "ginder" niet meer wensen.Of hoe dom die zot wel is!
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Niet simpel die wereldpolitiek, dat blijkt al snel.... van zakenman tot President.... en bom geen stage lopen, meteen er tegenaan, nog vele vraagtekens te gaan 
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
Gast
nee dus, rechters kunnen grondwettelijke zaken blokkeren....
Wacht nog maar even af vooraleer je begint ' ongrondwettelijk ' te roepen. Zo ver zijn we nog lange niet, Trump is geen uil ook al zou je het willen omdat hetgeen hij doet niet in jullie pocogezwam past.
Kijk naar mijn vorige Posts, moslim Hussein Obomba deed hetzelfde met Irak en was ook grondwettelijk, afwachten dus zou ik zeggen en dan komen we hier terug.
Wacht nog maar even af vooraleer je begint ' ongrondwettelijk ' te roepen. Zo ver zijn we nog lange niet, Trump is geen uil ook al zou je het willen omdat hetgeen hij doet niet in jullie pocogezwam past.
Kijk naar mijn vorige Posts, moslim Hussein Obomba deed hetzelfde met Irak en was ook grondwettelijk, afwachten dus zou ik zeggen en dan komen we hier terug.
Laatst gewijzigd door Gast op 30 jan 2017, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Aan het heiligenbeeldje van Obama mag niet getornd worden, zeker niet in de Vlaamse regimepers.Dicksy schreef:nee dus, rechters kunnen grondwettelijke zaken blokkeren....
Wacht nog maar even af vooraleer je begint ' ongrondwettelijk ' begint te roepen. Zo ver zijn we nog lange niet, Trump is geen uil ook al zou je het willen omdat hetgeen hij doet niet in jullie pocogezwam past.
Stel je voor dat je op de proppen komt met een nooit eerder geziene openbare schuld van 19.955.933.848.216 USD (ik weet niet eens hoe je dat uitspreekt) en een schuldratio van 106,85% terwijl die bij de aanvang van zijn ambtstermijn rond de 84% lag. Viva boma!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Kijk naar mijn vorige Posts, "
Ik lig al deemoedig op mijn knieën... heb net de pocopers gedefenestreerd en wacht nu tot het Alwetende Licht mij zal gevonden hebben.Maar ik vrees er een beetje voor..
Als iemand Naar Zijn Eigen Posts beginnen te refereren -met hoofdletter - moet ik minzaam grimlachen
Ik lig al deemoedig op mijn knieën... heb net de pocopers gedefenestreerd en wacht nu tot het Alwetende Licht mij zal gevonden hebben.Maar ik vrees er een beetje voor..
Als iemand Naar Zijn Eigen Posts beginnen te refereren -met hoofdletter - moet ik minzaam grimlachen
-
Gast
Beter verwijzen naar vorige POSTS dan oeverloos alles blijven herhalen wat al eerder geschreven is. Jij zou toch moeten weten hoe het weer in elkaar zit van dien uil en die kaars hoop ik. 
-
Ice
Daar is ie dan ruim te laat mee, dat is reeds gebeurd door obama....defensie en homeland security hebben al de hele politiemacht voorzien van gratis militaire pantservoertuigen en om die speeltjes te mogen gebruiken worden betogingen dan maar herleid tot 'oproer'...The Spirit of Flanders schreef:Hij zal militariseren zoals de Russen dat destijds met Cuba wilden doen.Klaartje schreef:http://nos.nl/artikel/2155684-trump-zet ... korea.html
Hij gaat het allemaal regelen![]()
![]()
de Verlosser !
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Hij heeft hij zijn huidige minister voor Justitie ontslagen omdat zij het niet eens was met zijn visie. Een andere van Immigratie heeft hij ook al buiten gegooid maar daar werd nog geen reden voor gegeven. Wss ook omdat ie het niet eens is met Trump.
Dus wat Erdogan kan, kan Trump ook zal hij denken.
-
Trump weigert pertinent het programma van Obama en de democraten uit te voeren! Hoe durft 'm!Prima Vera schreef:Hij heeft hij zijn huidige minister voor Justitie ontslagen omdat zij het niet eens was met zijn visie. Een andere van Immigratie heeft hij ook al buiten gegooid maar daar werd nog geen reden voor gegeven. Wss ook omdat ie het niet eens is met Trump.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Dat laatste heeft er niets mee te maken. Je zal voor Trump zijn maar niet tegen hem want dan vlieg je. Meer moet je daar niet achter zoeken want verder dan dat kan die vent niet nadenken.Fokke schreef:Trump weigert pertinent het programma van Obama en de democraten uit te voeren! Hoe durft 'm!Prima Vera schreef:Hij heeft hij zijn huidige minister voor Justitie ontslagen omdat zij het niet eens was met zijn visie. Een andere van Immigratie heeft hij ook al buiten gegooid maar daar werd nog geen reden voor gegeven. Wss ook omdat ie het niet eens is met Trump.
-
Obama en zijn linkse democraten hebben acht jaar lang alle administraties met duizenden belangrijke posten en machtsposities ingenomen, van de CIA tot de media! De meeste van die posten zijn afhankelijk van de verkiezingen .De president heeft daar blijkbaar heel wat meer in de pap te brokken dan hier in België. Als je even nadenkt, of iets langer, kan je je voorstellen wat voor een ramp dat is voor de democraten want de hoop dat Trump hun programma zal uitvoeren in plaats van het republikeinse programma waarmee hij verkozen is is onbestaand! Zelfs nadat in de voorbije acht jaar en zeker in de verkiezingsstrijd al het goede door de media dik in de verf werd gezet (het zou er nog moeten bijkomen dat ze niets goed hebben gedaan!) en al het slechte van de republkeinen ook heeft de Amerikaanse kiezer toch wel diene onnozele, lompe, slechte, belachelijke Donald verkozen... Wie naar onze media keek en luisterde was natuurlijk verrast maar wie onafhankelijke bronnen raadpleegde wist dat er iets op komst was!Prima Vera schreef:Dat laatste heeft er niets mee te maken. Je zal voor Trump zijn maar niet tegen hem want dan vlieg je. Meer moet je daar niet achter zoeken want verder dan dat kan die vent niet nadenken.Fokke schreef:Trump weigert pertinent het programma van Obama en de democraten uit te voeren! Hoe durft 'm!Prima Vera schreef:Hij heeft hij zijn huidige minister voor Justitie ontslagen omdat zij het niet eens was met zijn visie. Een andere van Immigratie heeft hij ook al buiten gegooid maar daar werd nog geen reden voor gegeven. Wss ook omdat ie het niet eens is met Trump.
-
Jij bent duidelijk een aanhanger van Trump en dat zegt genoeg. Als jij niet wil erkennen dat Trump een dictator is, tja ........