CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik beken dat ik er eentje van kende, Bohemian Rhapsody.Is naar mijn aanvoelen eigenlijk klassieke muziek en is ondertussen een klassieker geworden maar ik zie voorlopig het verband toch nog niet met wat Reini ons laat zoeken;
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
We gaan toch proberen om het woord te vinden
Laatste song is "We are the champions"
dacht aan
Wegkampioen
alhoewel ik dat "gevaarlijk" uit de opgave niet kan plaatsen.
Misschien ook een verwijzing naar de "klassieker" die je plaatste.
Laatste song is "We are the champions"
dacht aan
Wegkampioen
alhoewel ik dat "gevaarlijk" uit de opgave niet kan plaatsen.
Misschien ook een verwijzing naar de "klassieker" die je plaatste.
Laatst gewijzigd door lotte op 10 feb 2017, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nog een wanhopige poging:
NOTENKRAKER + 11
een toon lager kan een noot lager zijn, mensen kraken mag niet volgens Phil Bosmans omdat het "gevaarlijk" kan zijn, alleen met de "ijver" en de "super" weet ik nog geen blijf.
NOTENKRAKER + 11
een toon lager kan een noot lager zijn, mensen kraken mag niet volgens Phil Bosmans omdat het "gevaarlijk" kan zijn, alleen met de "ijver" en de "super" weet ik nog geen blijf.
-
Heb mij ook al een bult gezocht, ga me nu laten verzorgenlotte1 schreef:En ik zie door het bos van de lyric songs van Qeeun de bomen niet meer
Ik denk nu dat Reini ons op een dwaalspoor heeft gezet met haar Queen, als dat nummer zelfs niet in jouw lange lijst voorkomt.
Er zal een betere tip moeten komen, anders vinden wij het nooit, ik althans niet.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
0socrates schreef:Heb mij ook al een bult gezocht, ga me nu laten verzorgenlotte1 schreef:En ik zie door het bos van de lyric songs van Qeeun de bomen niet meer![]()
Ik denk nu dat Reini ons op een dwaalspoor heeft gezet met haar Queen, als dat nummer zelfs niet in jouw lange lijst voorkomt.
Er zal een betere tip moeten komen, anders vinden wij het nooit, ik althans niet.
Morgen bundelen we zo nodig onze krachten, slpwl
: