Ha ja, de kannibaal zaliger, of post hij hier opnieuw maar onder een andere nick? Is 1653€ een hoog pensioen voor een actieve loopbaan van 47 jaar? Bij jouw vakboungd mag je al na dertig jaar de dag uitdragen op pensioen.paullamb schreef:Oeps MicheliN, ik vib uw reactie nogal vreemd.
Een paar maand geleden was u toch ook boos toen iemand vroeg hoe u aan zo een hoog pensioen kwam!
Natuurlijk! Moest ik nu nog actief zijn was dat 55€.Maar u was zelfstandig aan 40 euro per uur ( zelf gezegd)
Zucht. Begrijpend lezen is nu ook niet bepaald jouw sterkste kant, niet?Daarnaast kluste u bij als werknemer bij Ocmws en andere . Waaarschijnlijk om een goed pensioen te bekomen?
Waarom fulmuneert u nu over de burgemeester van Leuven?
In Leuven Zijn toch twee walletjes schering en inslag.
Luister es manneke, ik ben in '76 zelfstandige geworden en dat ben ik gebleven tot aan mijn pensionering in 2011, de jaren daarvoor was ik gewoon werknemer. Ik heb inderdaad veel werken uitgevoerd voor een paar OCMW's, voor eentje zelfs meer dan 25 jaar, daarnaast ook nog voor een ziekenhuis, scholen, enkele WZC's en diverse KMO's. En neen, ik was helemaal niet geïnteresseerd in particulieren. Verder nog iets?
Er zijn anders redenen genoeg om te fulmineren tegen heilige Tobback.