Ban de islam uit het Westen
-
MaLoReg
De logica en het niveau: "Ban de Islam uit het Westen"
Hoezo de Islam bannen-hoe realistisch is dat? Hoeveel Moslims zijn en blijven er nu al in het Westen en plots zouden jullie dat allemaal bannen?
Hoe ga je dat doen en wie breng je daar voor mee?
Hier word alles op nen hoop gegooid en vallen woorden als: "achterlijk
gespuis--het vergif--onnozelaars--ongedierte...........noem maar op.
Het is ook een wirwar van gedachten gangen die in 't meeste geval gaan over 'criminele Moslims of profiteurs' maar nergens lees ik iets van aanpassing en het goed bedoelen. Ook die Moslims zijn er in Europa.
Wil ik de Islam in Europa? Neen, helemaal niet maar de realiteit zegt wel dat we er mee moeten leven omdat het nu eenmaal zo is en dit niet zal veranderen. Misschien is topic fout gekozen en zou het moeten zijn:
"We bashen alle Moslims en de Islam". Dan zijn de uitlatingen hier op zijn plaats.
Hoezo de Islam bannen-hoe realistisch is dat? Hoeveel Moslims zijn en blijven er nu al in het Westen en plots zouden jullie dat allemaal bannen?
Hoe ga je dat doen en wie breng je daar voor mee?
Hier word alles op nen hoop gegooid en vallen woorden als: "achterlijk
gespuis--het vergif--onnozelaars--ongedierte...........noem maar op.
Het is ook een wirwar van gedachten gangen die in 't meeste geval gaan over 'criminele Moslims of profiteurs' maar nergens lees ik iets van aanpassing en het goed bedoelen. Ook die Moslims zijn er in Europa.
Wil ik de Islam in Europa? Neen, helemaal niet maar de realiteit zegt wel dat we er mee moeten leven omdat het nu eenmaal zo is en dit niet zal veranderen. Misschien is topic fout gekozen en zou het moeten zijn:
"We bashen alle Moslims en de Islam". Dan zijn de uitlatingen hier op zijn plaats.
-
Gast
Onschuldige slachtoffers als gevolg van onterechte veralgemening, dat gaat uiteraard ook op voor ons, de Vlamingen of, bij uitbreiding, de Europeanen. Tenzij iemand van mening is dat de aanslagen in Brussel, Parijs, Londen, Berlijn en elders door elk van ons zelf zijn uitgelokt."We bashen alle Moslims en de Islam". Dan zijn de uitlatingen hier op zijn plaats.
Hoewel ik niet begrijp waarom, valt nog wel in te beelden dat Midden-Oosterlingen kwaad zijn op iets uit het Westen. Maar om ons dan allemaal te willen pijn doen, is onredelijk.
Kortom, uitspraken zoals slachtofferschap, onschuld, meerderheid heeft er niks mee te maken, product van de maatschappij, etc.. zijn allemaal juist,maar je kan ze niet op de ene groep toepassen zonder ze op dezelfde manier op de andere toe te passen. Ze zijn perfect omkeerbaar. Dat maakt dit soort statements in de nasleep van gebeurtenissen zoals Londen of Brussel, hun juistheid ten spijt, eerder waardeloos.
https://jorre.blog/2017/03/23/omkeerbare-uitspraken/
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De realiteit zegt dat ze het hier langzaam maar zeker overnemen,iedereen aan de sahira,maar het is zo een kluwen dat er een kat haar jong niet meer in vind , en daardoor krijg t men die stammenstrijd, die ze nu willen uit bereiden naar Europa en de rest van de wereld , en dit zijn de ergste onrust stokers:Wil ik de Islam in Europa? Neen, helemaal niet maar de realiteit zegt wel dat we er mee moeten leven omdat het nu eenmaal zo is en dit niet zal veranderen.
hanafieten: vooral in India, Pakistan, Afghanistan, Egypte, Turkije en Iran.
hanbalieten/wahabisme: vooral op het Arabisch Schiereiland
malikieten: vooral in Noord- en West-Afrika
sjafi'ieten: vooral in Somalië, Maleisië en Indonesië
en er zijn er nog veel meer,die de koran volgens hun eigen interpretatie uitvoeren, liefst met hals afsnijding .
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
Ze vechten tegen iedereen die niet van hun stam is,en ze baseren zich volledig op hun gehersenspoelde gedachten van de 15 eeuw.
Ze hebben voor alles een uitleg maar leggen steeds de schuld bij de anderen,ook al hebben die het zelfde geloof ,maar zijn ze van een andere stam, en al de rest zijn ongelovigen, en die mogen ze te pas en te onpas vermoorden.
Als ze naar hier willen komen moeten zij zich aan ons aanpassen,met onze normen en gewoonten,en wij moeten ons niet aan hun aanpassen, anders moeten ze maar in hun zandbak blijven.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
MaLoReg
Een realistische oplossing/antwoord op "Ban de Islam uit het Westen".
(dat stelde topic opener voor). Wat is het antwoord? Dat wil ik graag horen/lezen. Hij/zij schreef 'ban ze' alsof dit een eenvoudige zaak is-
dan zal hij daarop ook wel een eenvoudige oplossing hebben zeker?
Natuurlijk niet dus daarom draaien we al 8 pages rond de pot.
(dat stelde topic opener voor). Wat is het antwoord? Dat wil ik graag horen/lezen. Hij/zij schreef 'ban ze' alsof dit een eenvoudige zaak is-
dan zal hij daarop ook wel een eenvoudige oplossing hebben zeker?
Natuurlijk niet dus daarom draaien we al 8 pages rond de pot.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
" Zo zal België zijn einde zelf beslissen en zal Brussel moeten dansen naar de pijpen van zij die hen gaan betalen!"
Bijna de helft van de belangrijkste multinationals is vertegenwoordigd in Brussel en omgeving, goed voor een 22ste plaats wereldwijd. Antwerpen volgt op de 96ste plaats. De aanwezigheid van de internationale instellingen is de belangrijkste troef.(Trends)
Het is dus maar zeer de vraag wie er naar wiens pijpen zal dansen...
Bijna de helft van de belangrijkste multinationals is vertegenwoordigd in Brussel en omgeving, goed voor een 22ste plaats wereldwijd. Antwerpen volgt op de 96ste plaats. De aanwezigheid van de internationale instellingen is de belangrijkste troef.(Trends)
Het is dus maar zeer de vraag wie er naar wiens pijpen zal dansen...
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Als het moet, dan moet het maar.frits1955 schreef:"Ban de Islam uit het Westen"
Begin dan alvast maar met het veranderen van de grondwet en met het Europees Verdrag van de rechten van de mens.
Anders is het geleuter over het bannen van welke godsdienst dan ook zever in pakskes.
Natuurlijk is het niet realistisch, want de autodestructieve krachten in de Westerse samenleving zijn te machtig. We promoten onze eigen ondergang.
Maar het bannen van islam moet bespreekbaar zijn.
Islam is immers het ergste wat we sinds het nazisme ooit hebben meegemaakt.
Daar waar de nazis en de kommenisten uit Rusland niet in geslaagd zijn, wereldheerschappij, zijn de islamieten goed op weg om te slagen.
En wij, nog steeds overtuigd dat we de andere kaak moeten aanbieden als ze op de eerste hebben geslagen, staan erbij en kijken ernaar.
Ondank is 's werelds loon
-
MaLoReg
Nu komt er eindelijk- na 8 pages geleuter een diegaander gesprek op gang.
Moslims inEuropa - meestal reeds de 3e generatie hoe zou je die kunnen bannen? Dat gaat niet gebeuren, meesten zijn in Europa geboren, hebben een dubbele nationaliteit dus ook van het Europees land waar ze al jaren wonen.
Iemand een idee hoe je deze kunt bannen? Indien niet dan heeft topic titel geen enkele betekenis en is het larie.
Moslims inEuropa - meestal reeds de 3e generatie hoe zou je die kunnen bannen? Dat gaat niet gebeuren, meesten zijn in Europa geboren, hebben een dubbele nationaliteit dus ook van het Europees land waar ze al jaren wonen.
Iemand een idee hoe je deze kunt bannen? Indien niet dan heeft topic titel geen enkele betekenis en is het larie.
-
Gast
MaLoReg bannen zal inderdaad niet lukken want dan dringt zich de vraag op van hoe ver gaan we terug in de tijd ? Tot welke generatie gaan we terug om te beslissen wie er moet geband worden en wie mag blijven ? Dus inderdaad een hopeloze en onrealiseerbare opgave. Maar dat is volgens mij ook niet de kern van de titel van dit topic.Iemand een idee hoe je deze kunt bannen? Indien niet dan heeft topic titel geen enkele betekenis en is het larie.
Waar de huidige reeds aanwezige islampopulatie in Europa 100 jaar, of meer, voor nodig zou hebben wordt nu gecreëerd op een tijdspanne van ( voorlopig al ) 2 jaar en dan nog niet te spreken van de jaren die nog moeten komen.
Ban de islam uit het westen is best realiseerbaar door een halt toe te roepen aan de ongebreidelde instroom van deze vluchtelingen die voor een groot deel, misschien wel 99,99 %, uit islamisten bestaat. Geef ze geen toegang meer tot Europa en op termijn heeft men de islam uit het westen geband. De titel is volgens mij best verdedigbaar. De eigen interpretatie die men er echter aan geeft zal ook de daaraan verbonden reacties opleveren.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Nu met de goedkope vliegers is even naar de thuisbasis mooi mee genomen. Sat tv ,smartphone en moskeeën en vzw café's met free wifi .
Het gezin, bouwsteen van B of het zwak punt. Laagloners verdringen onze job . Welke vrouw wil nog een loser of zijn ze te kieskeurig.
Beter dat ik verhuis of is dat de bedoeling.
Het gezin, bouwsteen van B of het zwak punt. Laagloners verdringen onze job . Welke vrouw wil nog een loser of zijn ze te kieskeurig.
Beter dat ik verhuis of is dat de bedoeling.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
" Geef ze geen toegang meer tot Europa en op termijn heeft men de islam uit het westen geband. "
Een Trumpiaanse muur rond Europa en vervolgens gaan we wachten tot - op termijn dus - moslims van pure ouderdom uitsterven. Eerst misschien ook nog wat steriliseren want anders blijft het spelleke duren.
Of misschien kan het Madagaskarplan alsnog in werking gesteld worden - ipv joden deporteren we alle Europese moslims naar Madagaskar.
Een Trumpiaanse muur rond Europa en vervolgens gaan we wachten tot - op termijn dus - moslims van pure ouderdom uitsterven. Eerst misschien ook nog wat steriliseren want anders blijft het spelleke duren.
Of misschien kan het Madagaskarplan alsnog in werking gesteld worden - ipv joden deporteren we alle Europese moslims naar Madagaskar.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Ik ben voorstander!frits1955 schreef:Eerst misschien ook nog wat steriliseren want anders blijft het spelleke duren.
Ondank is 's werelds loon
-
Gast
U heeft het begrepen. Afhankelijk van de interpretatie die men er aan geeft krijgt men de daaraan verbonden reacties. Soms hebben de reacties inhoud en soms zijn ze compleet van de pot gerukt tot in het absurde toe.Een Trumpiaanse muur rond Europa en vervolgens gaan we wachten tot - op termijn dus - moslims van pure ouderdom uitsterven. Eerst misschien ook nog wat steriliseren want anders blijft het spelleke duren.
-
Gast
Het gaat er hier blijkbaar terug nogal nazistisch aan toe
. En wat denkt ge van "de-moslim-iseren" ? Wij zijn toch ook allemaal ook geen pilaarbijters meer , en wie gaat er hierdoor meer stelen en moorden ? 
Of zijn er hier die iets tegen het "kleurke" of de achternaam hebben ?
Maar troost u , de jeugd denkt al helemaal anders over kleurkes en achternamen , die denken mondiaal
Of zijn er hier die iets tegen het "kleurke" of de achternaam hebben ?
Maar troost u , de jeugd denkt al helemaal anders over kleurkes en achternamen , die denken mondiaal