Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

boeffer

06 apr 2017, 14:49

Sommige mensen weten dat wel ,voor geld is alles te koop . Eigen mensen worden gedumpt voor laagloners en door allerlei trukjes. Nieuwe huizen naast een nieuwe moskee alsof het niets is .
Dat is economie en hun ontastbaren ,de politiekers moeten het goed kunnen uitleggen en dan krijgen ze meteen een pree etc.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

tokkio

06 apr 2017, 15:31

Let maar eens op bij hete hangijzers, dan hoor je geen van deze infiltranten zich uitspreken voor het volk waarvoor ze de eed aflegden maar dan zwijgen ze als vermoord zoals de armeense genocide, als het over de rellen van aanhangers van die turkse gek gaat of over hun mening betreffende het referendum waarbij de tiran zijn macht wil uitbreiden, turkse bemoeienis bij belgische, binnenlandse aangelegenheden etc.. - daar almaci al over gehoord? Dacht het niet...die zwijgen om geen stemmen te verliezen van hun vreemde, verdeelde achterban.
Die gek wordt baas in België,(en later in Europa) er komen steeds meer politiekers van turkse afkomst en die dansen zoals die gekke erdogan het wilt.

http://www.demorgen.be/binnenland/erdog ... -b94bd6ed/

http://www.hln.be/hln/nl/37662/Staatsgr ... lgie.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.

07 apr 2017, 09:47

Vergeten (?) nieuws: in Parijs is dinsdagmorgen een joodse vrouw uit de 3e verdieping naar beneden gegooid door een moslim van 27 jaar. Hij was haar appartement binnengedrongen en had haar verscheidene messteken gegeven.
Terwijl ze naar beneden viel riep hij nog de vreugdekreet "Allahu Akbar!" na.

Hoe komt het toch dat de mainstream media hierover niets gerapporteerd hebben... ?

Bron: http://www.thegatewaypundit.com/2017/04 ... ahu-akbar/
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

07 apr 2017, 10:15

Ge post hier blijkbaar nogal wat "voorvallen" zoals de beste , volleerde roddeltante. Zoekt ge dit speciaal voor ons allemaal op ?

Wanneer gaat ge eens iets serieus voorstellen om dit soort praktijken te bestrijden en waarover we hier eens ernstig en verstandig kunnen discussieren ?

Fokke

07 apr 2017, 11:07

The Spirit of Flanders schreef:Ge post hier blijkbaar nogal wat "voorvallen" zoals de beste , volleerde roddeltante. Zoekt ge dit speciaal voor ons allemaal op ?

Wanneer gaat ge eens iets serieus voorstellen om dit soort praktijken te bestrijden en waarover we hier eens ernstig en verstandig kunnen discussieren ?
Diene Wil leeft op Mars! Hij weet nog altijd niet wat de doorsnee burger mag weten en wat niet! :evil: :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Ice

07 apr 2017, 13:22

The Spirit of Flanders schreef:Ge post hier blijkbaar nogal wat "voorvallen" zoals de beste , volleerde roddeltante. Zoekt ge dit speciaal voor ons allemaal op ?

Roddels?! Noem jij dat roddels? De treurige waarheid is het, feiten en realiteit helaas.....
En heb jij dan voorstellen om deze praktijken te bestrijden? Welke?
Gast

07 apr 2017, 13:41

Ice schreef:

Roddels?! Noem jij dat roddels? De treurige waarheid is het, feiten en realiteit helaas.....
Ik heb op de vorige bladzijde al iets gesuggereerd. Voor diegenen die hier geboren zijn en die hier school hebben gelopen zou maar één opvoeding meer mogen toegelaten zijn : humanitair atheisme ! En dat geldt ook voor "christenen" , joden , boedhisten , etc... ! Wat ze nadien in privé sfeer uitspoken doen ze onder eigen verantwoordelijheid , maar niet meer openbaar.

walteropdemaan

07 apr 2017, 14:21

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:

Ik heb op de vorige bladzijde al iets gesuggereerd. Voor diegenen die hier geboren zijn en die hier school hebben gelopen zou maar één opvoeding meer mogen toegelaten zijn : humanitair atheisme ! En dat geldt ook voor "christenen" , joden , boedhisten , etc... ! Wat ze nadien in privé sfeer uitspoken doen ze onder eigen verantwoordelijheid , maar niet meer openbaar.
Daarom heeft Erdogan overal in Europa zijn Diyanet moskeeën gebouwd om binnenkort Europa terug op het goede pad te zetten.

Theor

07 apr 2017, 16:02

Terwijl wij op ons klavier zitten te tokkelen is er
in Zweden een accident met een vrachtwagen.

Ik voorspel dat de bestuurder weer eens een Japanner zal zijn.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170407_02822575

walteropdemaan

07 apr 2017, 16:04

دين السلام يهاجم مرة أخرى في ستوكهولم
Ice

07 apr 2017, 16:49

Theor schreef:Terwijl wij op ons klavier zitten te tokkelen is er
in Zweden een accident met een vrachtwagen.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170407_02822575
Tja, apen apen apen na....het is opletten geblazen als je tegenwoordig de straat opgaat om.....te winkelen.
Een ware schandvlek voor de politiek/overheid die niet in staat is een van haar kerntaken uit te voeren, namelijk: de veiligheid garanderen van haar bevolking!

maior domus

08 apr 2017, 06:31

Theor schreef:
Gij vergist u Theor, het zijn altijd Christenen die zulk kattekwaad uithalen :wink: :evil:
Ondank is 's werelds loon

Theor

08 apr 2017, 13:29

maior domus schreef:
Theor schreef:
Gij vergist u Theor, het zijn altijd Christenen die zulk kattekwaad uithalen :wink: :evil:
haha ja.

in de naam van god kunnen we iedereen afslachten,
een geluk dat die god niet bestaat of hij / zij krijgt een infarct
als hij / zij dat allemaal ziet gebeuren.
Gast

08 apr 2017, 14:24

Theor schreef:
maior domus schreef:
Theor schreef:
haha ja.

in de naam van god kunnen we iedereen afslachten,
een geluk dat die god niet bestaat of hij / zij krijgt een infarct
als hij / zij dat allemaal ziet gebeuren.
Toet , toet , Allah bestaat , maar dat is blijkbaar een afkooksel van een Romeinse oorlogsgod. Een smeerlap dus !

Wil.

08 apr 2017, 20:13

Onze vrachtwagenchauffeur uit Stockholm had op zijn Facebook al filmpjes van IS staan en hij had de aanslag op de marathon van Boston een "like'ske" gegeven.

Welkom in Zweden.

Bron: http://www.foxnews.com/world/2017/04/08 ... ebook.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.