Ban de islam uit het Westen
-
Gast
Wel sorry , ik stel me boven de kletspraat en ellebooggewring van eender welke partij. Het wordt tijd dat onze politiekers zich wat meer volwassen gedragen en denken i.p.v. als een stel pubers.Dicksy schreef:Elke partij heeft dat gezegd maar de enige partij die daadwerkelijk iets ondernomen heeft tegen een partijlid dat openlijk ' reclame ' maakte voor Erdogan en zijn beleid verdedigde was wel de Sp.A en dat is wat Demir onder de neus van Beke wrijft, hij deed namelijk niks. Hij zal ook wel de mogelijkheid in gedachten houden dat wat Sp.A gedaan heeft mogelijks stemmen zal kosten aan die partij en dat wil hij de CD&V besparen want 13% voor een partij die zich wil profileren als volkspartij is ook niet om over naar huis te schrijven.Beke heeft tegenargumenten gebracht , o.a. door te beweren dat Erdogan niet goed bezig is
-
Gast
Wel sorry , ik stel me boven de kletspraat en ellebooggewring van eender welke partij. Het wordt tijd dat onze politiekers zich wat meer volwassen gedragen en denken i.p.v. als een stel pubers.
-
Gast
Ge noemt toevallig twee partijen ( en ge vergeet de PvdA ) die iets goed zouden kunnen doen voor de mensen.Dicksy schreef:Wel sorry , ik stel me boven de kletspraat en ellebooggewring van eender welke partij. Het wordt tijd dat onze politiekers zich wat meer volwassen gedragen en denken i.p.v. als een stel pubers.![]()
de verkiezingskoorts is al volop aanwezig en dat zie je ook want Sp.A ( Crombez) en Groen ( Calvo ) springen er weer op als vliegen op een stront in de hoop hun politiek graantje te kunnen meepikken. Is toch allemaal prachtig om zien.
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Zie ik het verkeert als ik denk en zeg dat die verkiezingskoorts nooit weg is geweest en dat het met deze samenstelling het al van in het begin hommeles is geweest tussen de partijen onderling.Mekaars nek afbijten..slagen onder de gordel uitdelen...elkaar uitschelden in de media's...elk voorstel afbreken....polariseren en demagogie hoogtij laten vieren met als hoogtepunt elkaar beschuldigen van te graaien terwijl men zelf boter op het hoofd heeft.Ben ik mis als ik zeg dat deze regering zal te boek blijven staan als het grootste kibbelkabinet ooit.Misschien zal uit deze regeringsperiode lessen getrokken worden door zij die het de volgende keer voor het zeggen gaan krijgen.Dicksy schreef:Wel sorry , ik stel me boven de kletspraat en ellebooggewring van eender welke partij. Het wordt tijd dat onze politiekers zich wat meer volwassen gedragen en denken i.p.v. als een stel pubers.![]()
de verkiezingskoorts is al volop aanwezig en dat zie je ook want Sp.A ( Crombez) en Groen ( Calvo ) springen er weer op als vliegen op een stront in de hoop hun politiek graantje te kunnen meepikken. Is toch allemaal prachtig om zien.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Ja hoor: nog meer pestbelastingen en taksen, nog meer de middenstand naar de verdoemenis helpen in de steden, nog meer gelukszoekers binnenhalen, nog meer stakingen organiseren om bedrijven weg te jagen, vierdaagse werkweek zonder loonverlies, nog honderdduizend meer ambtenaren engageren, liefst vastbenoemd voor het leven.The Spirit of Flanders schreef: Ge noemt toevallig twee partijen ( en ge vergeet de PvdA ) die iets goed zouden kunnen doen voor de mensen.![]()
Dat hebben we vooral bij de rooie bende gezien, fijn om ons daar nog eens aan te herinneren.Al de rest zijn egoistische graaiers.
-
Gast
Ik heb nog geen andere regering gekend die mij zo doet bloeden door zijn taksen , indexsprong , moedwillige inflatie door prijsstijgingen van vooral levensnoodzakelijke diensten , een pak meer ambtenaren met een NV(A) reukje.MichelN schreef:Ja hoor: nog meer pestbelastingen en taksen, nog meer de middenstand naar de verdoemenis helpen in de steden, nog meer gelukszoekers binnenhalen, nog meer stakingen organiseren om bedrijven weg te jagen, vierdaagse werkweek zonder loonverlies, nog honderdduizend meer ambtenaren engageren, liefst vastbenoemd voor het leven.The Spirit of Flanders schreef: Ge noemt toevallig twee partijen ( en ge vergeet de PvdA ) die iets goed zouden kunnen doen voor de mensen.![]()
Deze regeringen gaan de geschiedenis is als de supergraaiers voor hun "vriendjes" en voor henzelf !
( we beginnen hier wel nogal off-topic af te zakken )
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik zal eens een wissel trekken .Het lijkt of er in .be veel ellenboogwerk en gefoefeld kan worden of iets te halen valt.Waarom zijn hier zoveel stemmers?
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/2.48925
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Heb toch wat medelijden met ouw mensen! Als ik altijd zo hoog moet kijken dan ik ik ne stijve nek!The Spirit of Flanders schreef:Wel sorry , ik stel me boven de kletspraat en ellebooggewring van eender welke partij. Het wordt tijd dat onze politiekers zich wat meer volwassen gedragen en denken i.p.v. als een stel pubers.Dicksy schreef:Elke partij heeft dat gezegd maar de enige partij die daadwerkelijk iets ondernomen heeft tegen een partijlid dat openlijk ' reclame ' maakte voor Erdogan en zijn beleid verdedigde was wel de Sp.A en dat is wat Demir onder de neus van Beke wrijft, hij deed namelijk niks. Hij zal ook wel de mogelijkheid in gedachten houden dat wat Sp.A gedaan heeft mogelijks stemmen zal kosten aan die partij en dat wil hij de CD&V besparen want 13% voor een partij die zich wil profileren als volkspartij is ook niet om over naar huis te schrijven.Beke heeft tegenargumenten gebracht , o.a. door te beweren dat Erdogan niet goed bezig is
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Moet ge over een Turks paspoort beschikken om te mogen stemmen ? Zoniet had ik ook wel eens willen gaan stemmen ( en beweren dat mijn moeder een Turkse is )boeffer schreef:Ik zal eens een wissel trekken .Het lijkt of er in .be veel ellenboogwerk en gefoefeld kan worden of iets te halen valt.Waarom zijn hier zoveel stemmers?
Op zich is dat al een goede reden om de dubbele nationaliteit te verbieden , vooral voor diegenen die hier geboren zijn. Wat hebben inboorlingen trouwens nog te zoeken in het land van hun voorouders. Vlamingen hebben toch ook niets meer te maken met de Duitsers , Engelsen , Canadezen , Polen , Amerikanen die destijds een ritje maakten op hun scheve-schaatsrijdende moeders en grootmoeders.
Laatst gewijzigd door Gast op 10 apr 2017, 17:28, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Ik heb van kleinsaf geleerd dat ge niet te dicht bij lange wappers moogt staan , en zeker op armlengte afstand , vooral als ge een stoute mond hebtFokke schreef: Heb toch wat medelijden met ouw mensen! Als ik altijd zo hoog moet kijken dan ik ik ne stijve nek!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De vrijheid om politieke verenigingen op te richten is een grondrecht. Toch ken ik geen enkel West-Europees land waar een zuivere nazipartij mag opgericht worden. In weerwil van het grondrecht wordt die politieke richting gebannen. Waarom zou een godsdienst dan niet kunnen gebannen worden?The Spirit of Flanders schreef: De titel is die optiek dan nog altijd verkeerd gekozen en zou dan "Ban iedere godsdienst uit het westen" moeten luiden. Godsdienstvrijheid is een recht , daar kan je niet omheen , en dus kan je ook niets bannen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
Nazi's waren christenen ( de SS eed : "Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, daß ... etc.. " ) , ga je daarom het christendom bannen ? Is het omdat een terrorist "Allah Akhbar" roept dat de islam een verwerpelijke godsdienst is ? Het probleem dat we nu kennen , en dat weet je ook , is destijds ontstaan in Afghanistan en rond de Joods-Palestijns conflict. Voordien zag je alleen maar plaatjes "Interdit aux Nord-Africains" en daar bleef het bij , nietwaar. Voor ieder gevolg bestaat er een oorzaak , en dat heeft in sé weinig met een godsdienst te maken , wel met "gemeenschappen" die ik meewarig en vanuit een wetenschappelijk standpunt "mensenstammen" zou willen noemen. Hoe ga je anders verklaren dat bepaalde moslim "stammen" ook zelfmoord bomaanslagen plegen op andere moslim stammen , en met doorgaans veel meer doden dan wij in het Westen al hebben ervaren.Wil. schreef:De vrijheid om politieke verenigingen op te richten is een grondrecht. Toch ken ik geen enkel West-Europees land waar een zuivere nazipartij mag opgericht worden. In weerwil van het grondrecht wordt die politieke richting gebannen. Waarom zou een godsdienst dan niet kunnen gebannen worden?The Spirit of Flanders schreef: De titel is die optiek dan nog altijd verkeerd gekozen en zou dan "Ban iedere godsdienst uit het westen" moeten luiden. Godsdienstvrijheid is een recht , daar kan je niet omheen , en dus kan je ook niets bannen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je antwoordt naast de zaak. Als je een politieke beweging kunt bannen - nochtans een grondwettelijk recht - dan kun je ook een religieuze beweging bannen,.The Spirit of Flanders schreef:Nazi's waren christenen ( de SS eed : "Ich schwöre bei Gott diesen heiligen Eid, daß ... etc.. " ) , ga je daarom het christendom bannen ? Is het omdat een terrorist "Allah Akhbar" roept dat de islam een verwerpelijke godsdienst is ?Wil. schreef:De vrijheid om politieke verenigingen op te richten is een grondrecht. Toch ken ik geen enkel West-Europees land waar een zuivere nazipartij mag opgericht worden. In weerwil van het grondrecht wordt die politieke richting gebannen. Waarom zou een godsdienst dan niet kunnen gebannen worden?The Spirit of Flanders schreef: De titel is die optiek dan nog altijd verkeerd gekozen en zou dan "Ban iedere godsdienst uit het westen" moeten luiden. Godsdienstvrijheid is een recht , daar kan je niet omheen , en dus kan je ook niets bannen.
Larie. Er bestaat al 1400 jaar lang terreur langs de kant van de islam. Bestudeer de geschiedenis van India en je zult beseffen dat wat vandaag gebeurt gewoon een voortzetting is van wat al eeuwen geleden in actie werd gezet.Het probleem dat we nu kennen , en dat weet je ook , is destijds ontstaan in Afghanistan en rond de Joods-Palestijns conflict.
Bovendien spreek je jezelf tegen: het is volgens jou het gevolg van het joods-Palestijns conflict en Afghanistan, maar een halve minuut later schrijf je dat de moslims elkaar onderling uitmoorden. Wat is daarvan de oorzaak? Als je de islam begrijpt, dan is dat perfect logisch, maar als je je "wetenschappelijke"
Hoe ga je anders verklaren dat bepaalde moslim "stammen" ook zelfmoord bomaanslagen plegen op andere moslim stammen , en met doorgaans veel meer doden dan wij in het Westen al hebben ervaren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
En ik wil je duidelijk maken dat het bannen van een godsdienst geen zin heeft. Christenen onder mekaar hebben ook al eeuwen lang bloed vergoten. Waarom zou je op die basis dan ook niet het christendom verbieden ?Wil. schreef:...
Je antwoordt naast de zaak. Als je een politieke beweging kunt bannen - nochtans een grondwettelijk recht - dan kun je ook een religieuze beweging bannen,.
......... Er bestaat al 1400 jaar lang terreur langs de kant van de islam. Bestudeer de geschiedenis van India en je zult beseffen dat wat vandaag gebeurt gewoon een voortzetting is van wat al eeuwen geleden in actie werd gezet.
Als jij het christendom begrijpt , dan kan je dus ook WOI en WOII verklaren , de wandaden van Leopold II in Congo , het uitroeien van de Indianen in Noord en Zuid-Amerika , and last but not least , de Holocaust.
Bovendien spreek je jezelf tegen: het is volgens jou het gevolg van het joods-Palestijns conflict en Afghanistan, maar een halve minuut later schrijf je dat de moslims elkaar onderling uitmoorden. Wat is daarvan de oorzaak? Als je de islam begrijpt, dan is dat perfect logisch, maar als je je "wetenschappelijke"geest daarop loslaat kom je nergens en dat bewijs je hier.
Ik denk dat ik een hogere "logica" hanteer dan jij , maar ik noem dit geen logica maar "inzicht" ... Bestudeer het "stammengedrag" ( of kuddegedrag ) van het mensdom , daar ga je veel meer goede schoolpunten mee halen dan met het uitpluizen van de Koran. Je zou misschien hiermee de "wetenschap" een beetje vooruit helpen.
-
Gast
Als ge een lekkende kraan niet hersteld zul je altijd blijven dweilen.Ongeveer 16000 vluchtelingen zijn medestanders of leden van IS die door de mazen van het net gekomen zijn.