Problemen nmet MAIL postvak IN
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
SeniorenNet Forum Index -> Computer - Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur
Bericht
Mont-Blanc
Geregistreerd op: 6-8-2005
Woonplaats: BIJ MIJN VROUW
Geplaatst: Ma 17 Apr 2017, 9:39 Onderwerp: Krijg geen mails meer in postvak IN
Hallo,
Ik zit volledig geblokkeerd omdat ik mijn é-mails niet meer kan ontvangen sinds gisteren 16/04/2017
Weet er iemand raad a.u.b.
Ik werk met Windows 10 64bit en het programma dat het laat afweten is MAIL
Vele groeten
MB
_________________
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free
AVG Free Ram geheugen 8GB
Naar boven
Mont-Blanc
Geregistreerd op: 6-8-2005
Woonplaats: BIJ MIJN VROUW
Geplaatst: Di 18 Apr 2017, 7:09 Onderwerp:
Hallo
Ik werk ook met een tablet en daar kan ik wel mijn é-mails ontvangen
Twee dagen geleden werkte het nog allebei
Weet iemand raad ???
_________________
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free
AVG Free Ram geheugen 8GB
Naar boven
Berichten van afgelopen:
SeniorenNet Forum Index -> Computer - Software
Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Wat gebeurt er als je handmatig laat synchroniseren?
Als je dus hier op klikt in je Postvak IN.:
Je moet dan toch iets zien gebeuren normaal gesproken.
Of wel er staat beneden aan het venster dat alles bijgewerkt is.
Of je zou een foutmelding moeten krijgen.
Of je 'ziet' dat het synchroniseren bezig is.
Wat voor soort email account(s) staan daar in?
Van Outlook.com of Hotmail, of Gmail of van je provider of nog iets anders??
Instellingen al eens nagekeken ook?
Als je dus hier op klikt in je Postvak IN.:
Je moet dan toch iets zien gebeuren normaal gesproken.
Of wel er staat beneden aan het venster dat alles bijgewerkt is.
Of je zou een foutmelding moeten krijgen.
Of je 'ziet' dat het synchroniseren bezig is.
Wat voor soort email account(s) staan daar in?
Van Outlook.com of Hotmail, of Gmail of van je provider of nog iets anders??
Instellingen al eens nagekeken ook?
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
Hallo Jurcaba
Bedankt voor je reactie
Als op het cirkeltje klik in Pöstvak In staat daar :
Er is een probleemn bij het downloaden van berichten
Controleer uw verbinding en uw accoutgegevens en probeer het opnieuw
Foutcode : Ox80070 490
Groeten MB
Bedankt voor je reactie
Als op het cirkeltje klik in Pöstvak In staat daar :
Er is een probleemn bij het downloaden van berichten
Controleer uw verbinding en uw accoutgegevens en probeer het opnieuw
Foutcode : Ox80070 490
Groeten MB
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Ok, een foutmelding, moest haast wel.
Windows is up to date?
Mail App is up to date? (via de Store moet je die updaten)
Heb je deze website al eens bekeken? Klik hier
Bekijk dat eens rustig allemaal.
Beter kan ik dat eigenlijk niet uitleggen.
Mocht je van die uitleg iets niet begrijpen, dan horen we het wel .
Ik herhaal dit maar ook even:
Ik zet hier dus de directe download neer, mocht je die nodig hebben Klik hier.
Windows is up to date?
Mail App is up to date? (via de Store moet je die updaten)
Heb je deze website al eens bekeken? Klik hier
Bekijk dat eens rustig allemaal.
Beter kan ik dat eigenlijk niet uitleggen.
Mocht je van die uitleg iets niet begrijpen, dan horen we het wel .
Ik herhaal dit maar ook even:
Als je de 'probleemoplosser voor Windowsapps' aanklikt op die pagina kom je ergens anders uit, althans ik.Jurcaba schreef:Wat voor soort email account(s) staan daar in?
Van Outlook.com of Hotmail, of Gmail of van je provider of nog iets anders??
Instellingen al eens nagekeken ook?
Ik zet hier dus de directe download neer, mocht je die nodig hebben Klik hier.
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
Hallo Jurcaba
Alleen zal ik er niet veel van terecht brengen en ga mijn kleinzoon vragen om mij te helpen
Ik weet nog niet wanneer ik hem kan bereiken maar zal op een later tijdstip alhier het resultaat mededelen
Alvast bedankt voor de geboden hulp
Verle groeten MBV
Alleen zal ik er niet veel van terecht brengen en ga mijn kleinzoon vragen om mij te helpen
Ik weet nog niet wanneer ik hem kan bereiken maar zal op een later tijdstip alhier het resultaat mededelen
Alvast bedankt voor de geboden hulp
Verle groeten MBV
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
Hallo Jurcaba
Wij hebben alles geprobeerd maar het MAIL programma (postvak in) lukt nog altijd niet
Enkel online via skynet.be kan ik mijn é-mails raadplegen.
Wij hebben geprobeerd om naar een herstelpunt te gaan omdat de laatste updates (13/04/2017) het programma hebben ontregeld maar de PC weigert dit uit te voeren
Is het slim die laatste updates gewoon manueel te verwijderen via configuratiescherm enz...
Groeten MB
Wij hebben alles geprobeerd maar het MAIL programma (postvak in) lukt nog altijd niet
Enkel online via skynet.be kan ik mijn é-mails raadplegen.
Wij hebben geprobeerd om naar een herstelpunt te gaan omdat de laatste updates (13/04/2017) het programma hebben ontregeld maar de PC weigert dit uit te voeren
Is het slim die laatste updates gewoon manueel te verwijderen via configuratiescherm enz...
Groeten MB
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Als je zegt alles geprobeerd te hebben hoef ik dus niet te vragen of je ook de probleem
oplossers hebt geprobeerd, account hebt verwijderd en weer toegevoegd op de correcte manier
via Geavanceerde configuratie - Internet email?
Er staat dus maar één email account in?
Van Skynet dus?
Dit zijn de instellingen?
Bron.
Windows is ook up to date?
Welke update bedoel je?
Welke versie van Windows 10 heb je?
Klik op Start en begin gelijk met typen: winver
En druk op Enter.
Welke versie van Mail App heb je?
Open Mail App, klik op het tandwieltje - rechterkant opent zich nu een menu.
Klik daar op Info (althans de onderste optie, ik heb een Engelse versie en
ben al vergeten wat daar in een Nederlands versie staat...).
oplossers hebt geprobeerd, account hebt verwijderd en weer toegevoegd op de correcte manier
via Geavanceerde configuratie - Internet email?
Er staat dus maar één email account in?
Van Skynet dus?
Dit zijn de instellingen?
Bron.
Windows is ook up to date?
Welke update bedoel je?
Welke versie van Windows 10 heb je?
Klik op Start en begin gelijk met typen: winver
En druk op Enter.
Welke versie van Mail App heb je?
Open Mail App, klik op het tandwieltje - rechterkant opent zich nu een menu.
Klik daar op Info (althans de onderste optie, ik heb een Engelse versie en
ben al vergeten wat daar in een Nederlands versie staat...).
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
Hallo Jurcaba
Alles werd uitgeprobeerd maar zonder resultaat.
Ik heb nu een mailprogramma ingesteld nl : online van Proximus
en ook een mailprogramma : online van Outlook Com (Hotmail) en langs langs deze weg kan ik mijn é-mails lezen en alles dat er ook bij hoort.
Voorlopig hoe ik het bij deze mail maar binnekort ga ik nog AVG verwijderen en Windows Defender installeren (staat reeds vooringesteldbij aankoop )
Hartelijk bedankt voor je hulp en vele groeten van MB
Alles werd uitgeprobeerd maar zonder resultaat.
Ik heb nu een mailprogramma ingesteld nl : online van Proximus
en ook een mailprogramma : online van Outlook Com (Hotmail) en langs langs deze weg kan ik mijn é-mails lezen en alles dat er ook bij hoort.
Voorlopig hoe ik het bij deze mail maar binnekort ga ik nog AVG verwijderen en Windows Defender installeren (staat reeds vooringesteldbij aankoop )
Hartelijk bedankt voor je hulp en vele groeten van MB
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB
-
Jurcaba - Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22
Jammer dat niks heeft geholpen, maar ook jammer dat je mijn vragen niet
beantwoord eigenlijk.
Mail App eens resetten al gedaan?
Start - Instellingen - Systeem - Apps en onderdelen - Mail (en Agenda, die horen bij elkaar) aanklikken.
Als je de Creators Update al hebt staan de Apps onder hun eigen categorie
in Instellingen. Werkwijze blijft hetzelfde.
Dan zie je daar staan 'geavanceerde opties'.
Klik daar op en klik dan op reset.
Gegevens worden dan wel verwijderd.
Probeer dan nog eens?
Edit: In het verleden veroorzaakte AVG wel eens problemen met de Mail App in Windows 10.
Maar dat was in de begin periode van Windows 10.
Men zou eigenlijk toch mogen verwachten dat die problemen inmiddels opgelost zijn.
beantwoord eigenlijk.
Mail App eens resetten al gedaan?
Start - Instellingen - Systeem - Apps en onderdelen - Mail (en Agenda, die horen bij elkaar) aanklikken.
Als je de Creators Update al hebt staan de Apps onder hun eigen categorie
in Instellingen. Werkwijze blijft hetzelfde.
Dan zie je daar staan 'geavanceerde opties'.
Klik daar op en klik dan op reset.
Gegevens worden dan wel verwijderd.
Probeer dan nog eens?
Edit: In het verleden veroorzaakte AVG wel eens problemen met de Mail App in Windows 10.
Maar dat was in de begin periode van Windows 10.
Men zou eigenlijk toch mogen verwachten dat die problemen inmiddels opgelost zijn.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Mont-Blanc,
Vermits je e-mail binnenkomt via Outlook.com kunt je dit account opnemen
in het mail programma van Windows 10.
In Windows10 Mail klik je langs de linker kant op Accounts.
In de kader rechts klik je dan op + Account toevoegen.
In het nieuwe kader kies je Outlook.com
Kies welk account je gaat gebruiken en volg de aanwijzingen.
Sony
Vermits je e-mail binnenkomt via Outlook.com kunt je dit account opnemen
in het mail programma van Windows 10.
In Windows10 Mail klik je langs de linker kant op Accounts.
In de kader rechts klik je dan op + Account toevoegen.
In het nieuwe kader kies je Outlook.com
Kies welk account je gaat gebruiken en volg de aanwijzingen.
Sony
-
Mont-Blanc - Lid geworden op: 06 aug 2005, 11:48
- Locatie: BIJ MIJN VROUW
Hallo Jurcaba en Sony
Bedankt voor jullie uitleg.
Daar mijn kleinzoon ook heeft geholpen en nieuwsgierig is zal ik het samen met hem oplossen
Voor het ogenblik heeft hij het druk met zijn school maar vanaf dat hij vrij is (kan wel een tijdje duren) zal ik alles hier mededelen
Met vriendelijke groet MB
Bedankt voor jullie uitleg.
Daar mijn kleinzoon ook heeft geholpen en nieuwsgierig is zal ik het samen met hem oplossen
Voor het ogenblik heeft hij het druk met zijn school maar vanaf dat hij vrij is (kan wel een tijdje duren) zal ik alles hier mededelen
Met vriendelijke groet MB
LENOVO Z51-70 Windows 10 64-bit Ccleaner Free Windows Defender Ram-geheugen 8GB