Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Niki


Geregistreerd op: 8-12-2004


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Mei 2017, 17:26  Onderwerp: TomTom GPS Go 520
Ik heb me gisteren een nieuwe gps aangeschaft en wanneer ik via Wifi kaartupdates wil downloaden dan krijg is steeds dezelfde melding, nl "OEPS? ER ZIJN PROBLEMEN MET DE TOEGANG TOT TOMTOM SERVICES. PROBEER HET LATER OPNIEUW."
Zijn er nog mensen die dit al ervaren hebben en hoe hebben ze dit opgelost. Ik hoop dat er een oplossing is want wat ben je met levenslange updates voor kaarten ed als je niet op de TomTom services geraakt.
Alvast bedankt
Tibet free
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Mei 2017, 18:29 
@Niki

MyDriveConnect is geďnstalleerd?
https://www.tomtom.com/nl_be/mydrive-connect/

Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
58.0b13 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5-Ccleaner-Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Niki


Geregistreerd op: 8-12-2004


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Mei 2017, 18:49 
My drive connect is geinstalleerd maar maar ook daar geraak ik niet op en krijg dezelfde mededeling. Tibet free
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Mei 2017, 18:54 
@Niki

Gebeurt wel vaker hoor.
Dus, maandag telef. contact opnemen met TomTom.
http://www.goudengids.be/tomtom-belgium-ledeberg-9050/
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
58.0b13 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5-Ccleaner-Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Ma 15 Mei 2017, 18:25 
gewoon even gedudt hebben (een dagje )
dan werkt dat opnieuw goed

kan altijd dat ze onderhoud plegen of de server overbelast , of nog andere redenen

dus gewoon even geduld

als dat na 3 dagen nog niet werkt , dan kan je der eens naar bellen
Niki


Geregistreerd op: 8-12-2004


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 15 Mei 2017, 19:39 
Ik heb vandaag al eens gebeld (heb niet veel geduld) en heb dan een mail gekregen met "nuttige tips" over hoe 'my drive connect' te installeren enzovoort. Ik heb die dus geherinstalleerd, mijn TomTom gereset en terug geprobeerd. Noppes!
Achteraf heb ik me gerealiseerd dat ik in feite van de hulpdesk een dwaze opmerking heb gekregen, nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen. Nogal normaal vermits hij geen verbinding maakt.
Enfin, we staan dus nog altijd even ver. Als het ooit lukt dan laat ik iets weten.
Toch al mercikes voor de respons.
Tibet free
Charlie Maru


Geregistreerd op: 24-12-2011


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 15 Mei 2017, 21:12 
Niki schreef:
.......nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen.


GPS geregistreerd Question
Niki


Geregistreerd op: 8-12-2004


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 16 Mei 2017, 12:22 
Het probleem is opgelost! Ik heb nog van alles geprobeerd maar ik bleef maar in het rond draaien; uiteindelijk dacht ik, waarom eens niet een nieuwe account maken en bingo, het apparaat werd plots herkend en de updates stroomden binnen. Het blijft me een raadsel waarom er problemen waren met de eerste account want die is gemaakt met de TomTom en ik kon erop inloggen via "my drive connect". Tibet free

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.