Wegvallen van internet verbinding
-
spelertje - Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
- Locatie: Bissegem
Hallo
Sinds enkele dagen valt de internetverbinding weg gedurende enkele seconden en komt dan terug, zeer ongemakkelijk , het ligt niet aan mijn verbinding met proximus ,heeft er iemand een andere oplossing .
Laptop HP Pavilion
AMD 11.5 GHZ
8 GB 64
Windows 10
Groetjes
Spelertje
Sinds enkele dagen valt de internetverbinding weg gedurende enkele seconden en komt dan terug, zeer ongemakkelijk , het ligt niet aan mijn verbinding met proximus ,heeft er iemand een andere oplossing .
Laptop HP Pavilion
AMD 11.5 GHZ
8 GB 64
Windows 10
Groetjes
Spelertje
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
wat u wel kunt doen is het volgend;
neem de stekker uit het stopkontact van de modem,wacht een halve
minuut en steek dan de stekker terug in het stopkontact.
wacht tot alles lampjes weer branden,dan pc of laptop terug opstarten.
en kijk dan eens of het probleem is opgelost.
neem de stekker uit het stopkontact van de modem,wacht een halve
minuut en steek dan de stekker terug in het stopkontact.
wacht tot alles lampjes weer branden,dan pc of laptop terug opstarten.
en kijk dan eens of het probleem is opgelost.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@speler
Aha.
1-Andere toestellen die dan gelijktijdig gebruik maken vh internet?
2-Laat deze probleemoplosser van Microsoft eens werken:
http://download.microsoft.com/download/ ... 10.diagcab
3-Microsoft heeft ook nog wat speciaals voor je klaargezet:
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... ion-issues
Aha.
1-Andere toestellen die dan gelijktijdig gebruik maken vh internet?
2-Laat deze probleemoplosser van Microsoft eens werken:
http://download.microsoft.com/download/ ... 10.diagcab
3-Microsoft heeft ook nog wat speciaals voor je klaargezet:
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... ion-issues
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@speler
Goed.
Doet het zich opnieuw voor: laat dezelfde diagcab er maar op los.
Goed.
Doet het zich opnieuw voor: laat dezelfde diagcab er maar op los.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
pastoor - Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
- Locatie: Hoeselt, White House
Spelertje,
Dat is hier ook zo wel eens.
Ik trek de internet kabel uit de PC en steek die er opnieuw in. Meestal is dat opgelost bij de eerste poging en het programma op de pc gaat gewoon verder. Er is namelijk een poes in huis die wel eens op die internet kabel trapt.
Misschien is dat bij u anders.
Dat is hier ook zo wel eens.
Ik trek de internet kabel uit de PC en steek die er opnieuw in. Meestal is dat opgelost bij de eerste poging en het programma op de pc gaat gewoon verder. Er is namelijk een poes in huis die wel eens op die internet kabel trapt.
Misschien is dat bij u anders.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
spelertje schreef:Peckspeer, goede morgen , terug zelfde probleem , nu ook uw tweede oplossing toegepast maar terug het zelfde ,zijn er nog andere oplossingen of zal ik toch maar iemand er bij halen een specialist terzake .
groetjes
spelertje
dan moet het toch aan de provider liggen !
ik zou iemand laten komen van proximus
zodat ze zelf de oorzaak zien,en moeten zij het voor u oplossen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Spelertje, al eens gekeken naar uw verbindingstijden op "MyProximus"
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Daarmee de vraag naar uw verbindingstijden. Als deze normaal zijn is het weinig waarschijnlijk dat het aan uw lijn/modem ligt.spelertje schreef: ....Technieker van proximus geweest , blijkbaar iets te maken met Windows 10 na een update , iets verandert weet niet wat juist maar is opgelost.....
Dan moet je eerder al gaan kijken naar de PC zelf of het Operating Systeem.
Bij sommige configuraties van W10 kan de wifi verbinding nog rare kronkels maken; Iets dat ze nog altijd niet voor 100% stabiel gekregen hebben.
In dit geval zal je waarschijnlijk de kosten van de technieker aan uw been hebben, tenzij.....proximus zijn goed hart laat zien. Eén kans op twee.
-
spelertje - Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
- Locatie: Bissegem
BerichtGeplaatst: Ma 21 Aug 2017, 20:54 Onderwerp: Re: Wegvallen van internet verbinding Reageer met quote
spelertje schreef:
....Technieker van proximus geweest , blijkbaar iets te maken met Windows 10 na een update , iets verandert weet niet wat juist maar is opgelost.....
Daarmee de vraag naar uw verbindingstijden. Als deze normaal zijn is het weinig waarschijnlijk dat het aan uw lijn/modem ligt.
Dan moet je eerder al gaan kijken naar de PC zelf of het Operating Systeem.
Bij sommige configuraties van W10 kan de wifi verbinding nog rare kronkels maken; Iets dat ze nog altijd niet voor 100% stabiel gekregen hebben.
In dit geval zal je waarschijnlijk de kosten van de technieker aan uw been hebben, tenzij.....proximus zijn goed hart laat zien. Eén kans op twee.
Ik weet niet wat hij juist gedaan heeft in de laptop ,die mannen zijn vingervlug zodat je niet kan volgen , ik ben dan ook niet meer van de jongste,betreft betaling als ik een technieker uit de prive laat komen zal het ook wat kosten en misschien meer , in alle geval is het opgelost
groetjes
spelertje
spelertje schreef:
....Technieker van proximus geweest , blijkbaar iets te maken met Windows 10 na een update , iets verandert weet niet wat juist maar is opgelost.....
Daarmee de vraag naar uw verbindingstijden. Als deze normaal zijn is het weinig waarschijnlijk dat het aan uw lijn/modem ligt.
Dan moet je eerder al gaan kijken naar de PC zelf of het Operating Systeem.
Bij sommige configuraties van W10 kan de wifi verbinding nog rare kronkels maken; Iets dat ze nog altijd niet voor 100% stabiel gekregen hebben.
In dit geval zal je waarschijnlijk de kosten van de technieker aan uw been hebben, tenzij.....proximus zijn goed hart laat zien. Eén kans op twee.
Ik weet niet wat hij juist gedaan heeft in de laptop ,die mannen zijn vingervlug zodat je niet kan volgen , ik ben dan ook niet meer van de jongste,betreft betaling als ik een technieker uit de prive laat komen zal het ook wat kosten en misschien meer , in alle geval is het opgelost
groetjes
spelertje