CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Nu komen we wel heel dicht in de buurt van het gezochte. Denk om je reputatie van "veel vinderReini schreef:VERZACHT ?
Kan met haren en met de was, die dan makkelijk strijkbaar worden.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Dames, als jullie eens wisten hoe dicht jullie rakelings
langs de oplossing strijken. Reini jij zit op het juiste denkpad.. Dames, ('want heren vertonen zich hier zelden) hou jullie reputatie hoog.
langs de oplossing strijken. Reini jij zit op het juiste denkpad.. Dames, ('want heren vertonen zich hier zelden) hou jullie reputatie hoog.
-
Denk verder in die richting lotte, de redenering klopt al, nu nog het woord.lotte schreef:Rimpelig ?
kan voor beide dienen, voor een vrouw en voor de was die moet gestreken worden
-
Eind goed al goed hé lotte, dit was inderdaad het antwoord. Kreukvrij wordt wel zelden gezegd van mensen, meestal heeft men het dan over iemands al dan niet "kreukvrije reputatie"lotte schreef:Kreukvrij ?
ben bijna aan het einde van mijn latijn
Weer 2 punten op je rekening lotte. Jij zorgt ervoor dat ik niet naar de r.v.a. moet
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Gaarne gedaansocrates schreef:Eind goed al goed hé lotte, dit was inderdaad het antwoord. Kreukvrij wordt wel zelden gezegd van mensen, meestal heeft men het dan over iemands al dan niet "kreukvrije reputatie"lotte schreef:Kreukvrij ?
ben bijna aan het einde van mijn latijn
Weer 2 punten op je rekening lotte. Jij zorgt ervoor dat ik niet naar de r.v.a. moet