Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat was wat ik wilde uitbeelden, goed geraden lotte, maar liever in een bericht geen twee oplossingen voorstellen.lotte schreef: Wanhoop ?
een wan en een anker dat hoop betekent.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
I vond het een mooi beeld maar wist wel dat het een weggevertje was, goed gemikt lotte, je loopt uit in de puntenrace.lotte schreef:Piloot ?
Pi teken uit de wiskunde
Pb symbool voor lood
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Vraag me soms af waar je die opgaven allemaal blijft halensocrates schreef:I vond het een mooi beeld maar wist wel dat het een weggevertje was, goed gemikt lotte, je loopt uit in de puntenrace.lotte schreef:Piloot ?
Pi teken uit de wiskunde
Pb symbool voor lood
-
lotte schreef:Ik ga die nergens halen omdat ik ze zelf bedenk en ontwerp lotte; Anders zou het te makkelijk zijn als die "beelden" als geheel op Google zouden te vinden zijn neem je gewoon een screenprint en zoek je in Google afbeeldingen.lotte schreef:Piloot ?
Vraag me soms af waar je die opgaven allemaal blijft halen
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
socrates schreef:Uigeslapen Socrateslotte schreef:Ik ga die nergens halen omdat ik ze zelf bedenk en ontwerp lotte; Anders zou het te makkelijk zijn als die "beelden" als geheel op Google zouden te vinden zijn neem je gewoon een screenprint en zoek je in Google afbeeldingen.lotte schreef:Piloot ?
Vraag me soms af waar je die opgaven allemaal blijft halen