CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
waarschijnlijk wel wat chérie zocht, maar in haar plaats zou ik je één punt aftrekken wegens het gebruik van de besmettelijke aalfout "noemen" i.p.v. "heten." (sans rancune)lotte schreef:AUGUSTUS ?
zo noemt een keizer en een maand van het jaar.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
De macht van de slechte gewoontes, dank je voor de tip socrates, draag hem meesocrates schreef:waarschijnlijk wel wat chérie zocht, maar in haar plaats zou ik je één punt aftrekken wegens het gebruik van de besmettelijke aalfout "noemen" i.p.v. "heten." (sans rancune)lotte schreef:AUGUSTUS ?
-
lotte schreef:De macht van de slechte gewoontes, dank je voor de tip socrates, draag hem meesocrates schreef:waarschijnlijk wel wat chérie zocht, maar in haar plaats zou ik je één punt aftrekken wegens het gebruik van de besmettelijke taalfout "noemen" i.p.v. "heten." (sans rancune)lotte schreef:AUGUSTUS ?
-
Graag gedaan hoor lotte, heb intussen mijn "aalfout" ook rechtgezet.socrates schreef:lotte schreef:De macht van de slechte gewoontes, dank je voor de tip socrates, draag hem meesocrates schreef:waarschijnlijk wel wat chérie zocht, maar in haar plaats zou ik je één punt aftrekken wegens het gebruik van de besmettelijke taalfout "noemen" i.p.v. "heten." (sans rancune)lotte schreef:AUGUSTUS ?
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Dacht al dat het een term was die ik niet kendesocrates schreef:Graag gedaan hoor lotte, heb intussen mijn "aalfout" ook rechtgezet.socrates schreef:lotte schreef:De macht van de slechte gewoontes, dank je voor de tip socrates, draag hem meesocrates schreef:waarschijnlijk wel wat chérie zocht, maar in haar plaats zou ik je één punt aftrekken wegens het gebruik van de besmettelijke taalfout "noemen" i.p.v. "heten." (sans rancune)lotte schreef:AUGUSTUS ?
Laatst gewijzigd door lotte op 01 sep 2017, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.