Ban de islam uit het Westen
-
Ice
Volledig mee eens!Silver Wolf schreef:Vreemd is ...dat hier (nu) over heel dat moslim-fanatisme geklaagd wordt of ervoor wordt gewaarschuwd.
Maar intussen al wel even geleden, waren op dit eigenste seniorennet enkele Hollanders (mogelijk uit de bijbelbelt) aan een niet aflatend offensief begonnen om hun "Koran" = dus Bijbel genoemd... te slijten.
Ik heb toen meermaals op die topic aangehaald hoe de ene religie de mosterd bij de ander is gaan halen. Want waar in het Boeddhisme zaken staan die men bij de Hindoes ging halen, werden al die bijbeltoestanden (waar de Joden hun Thora op baseerden) een deel weg gekaapt door Christenen, wiens "Jezus" trouwens een Jood was.
Het Katholicisme heeft dan nog eens een aantal zijsporen via Calvinisten en anderen.
En bij onze Noorderburen = Nederlanders zijn er dan gereformeerden of hervormden.
Wat een herrie allemaal die gewoon is gebaseerd op louter verzinsels.
Want religie is gewoon een middel om macht te verwerven.
En dat was al zo, bij de meest primitieve stamvormen, waar een of andere zichzelf tovenaar noemende oplichter wat goochelde met natuurfenomenen en/of kennis van kruiden e.d. die via mondelinge overlevering werd doorgegeven.
Nadat er een en ander neergeschreven werd, konden de nazaten met papier zwaaien om hun grote gelijk te halen.
Samengevat... godsdienst in niet enkel opium voor het volk maar laat al eeuwenlang stromen bloed vloeien. Wereldwijd.![]()
sw
Dat bewijst dat het mensdom nog steeds niet verder geëvolueerd is dan de mensaap, die elkaar de schedel inklopten om de baas te spelen...nog steeds nét hetzelfde..
In europa waren we tenminste wel al op de goede weg door het juk van de kerk af te gooien en dat primaten gedrag door beschaving te temperen maar met de komst van baardapen zakken we nu weer terug tot het niveau mensaap..
@Theor: eindelijk begint deze discriminatie door te sijpelen: élke voorkeur voor de minderheidsgroep moslims betekent discriminatie voor de meerderheid autochtonen, eindelijk, maar de omvang van deze schánde en de gevolgen zijn nog steeds niet duidelijk!
Het ergste ervan is dan ook nog dat élke wet, élke vrijheid tegen ons gebruikt wordt door dat moslimgespuis met de medewerking van de politiek.
De grondwettelijke gelijkheid (tevens OOK ménsenrecht!!) alleen al: voorkeuren aan moslims schept ONgelijkheid voor ál de anderen in de maatschappij en die voorkeuren worden dan notabene gegeven opdat moslims 'gelijk' zouden zijn aan anderen?! HUH?
Maw: moslims voortrekken op anderen en dus alle niet-moslims discrimineren zodat we állen gelijk zouden zijn...
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Ik ga nu die WIL. niet volledig citeren...maar er staan nogal wat tegenstrijdigheden in zijn reactie op mijn bewering, die hij dan tracht te ontwrichten.
Hij beweert eerst dat Boedhisten vreedzaam zouden zijn en dan haalt hij zelf de verdrijving van de Rohyngia uit Myanmar aan...
Trouwens vooral in het Zuiden van Thailand worden nogal wat vluchtelingen uit Myanmar op een onmenselijke wijze uitgebuit door brave Boedhisten.
India werd ook niet voor niks opgesplitst in Bengalen (nu Bangladesh) en Pakistan.
En over Kasjmir is er nog altijd een grensconflict.
"WIL" heeft blijkbaar nooit gehoord of gelezen over de bloedige jarenlange oorlog tussen Tamil-tijgers (uit Tamil Nadu in India) - mensen die door Engelse kolonisten destijds naar de theeplantages op Sri Lanka (toen Ceylon) werden gebracht, omdat die harder werkten dan de lokale inwoners = Boedhisten.
En de Joden hebben manu militari Palestina (dat nu Israël is) veroverd.
Als WIL even Israël bezoekt zal hij wel anders denken over "vreedzame Joden".
Trouwens EILAT (in het Zuiden aan de Rode Zee) werd gewapenderhand gepikt van Egypte en Jordanië. Even lokaal gaan kijken, want er wordt daar in een tentoonstelling op gepocht.
Om af te ronden...heel LATIJNS AMERIKA werd onverbiddelijk veroverd onder het teken van het KRUIS!
En in wat nu de USA heet, lagen vooral fanatieke Bijbel-gelovigen aan de basis van de volkerenmoord op de Indianen.
Enne in de zuidelijke staten werden zwarten heel lang als slaven gebruikt door vrome gelovigen.
Ook in ZUID-AFRIKA hebben vooral diep gelovige kolonisten de zwarten als uitschot behandeld.
Lees...APARTHEID
sw
Hij beweert eerst dat Boedhisten vreedzaam zouden zijn en dan haalt hij zelf de verdrijving van de Rohyngia uit Myanmar aan...
Trouwens vooral in het Zuiden van Thailand worden nogal wat vluchtelingen uit Myanmar op een onmenselijke wijze uitgebuit door brave Boedhisten.
India werd ook niet voor niks opgesplitst in Bengalen (nu Bangladesh) en Pakistan.
"WIL" heeft blijkbaar nooit gehoord of gelezen over de bloedige jarenlange oorlog tussen Tamil-tijgers (uit Tamil Nadu in India) - mensen die door Engelse kolonisten destijds naar de theeplantages op Sri Lanka (toen Ceylon) werden gebracht, omdat die harder werkten dan de lokale inwoners = Boedhisten.
Trouwens EILAT (in het Zuiden aan de Rode Zee) werd gewapenderhand gepikt van Egypte en Jordanië. Even lokaal gaan kijken, want er wordt daar in een tentoonstelling op gepocht.
Om af te ronden...heel LATIJNS AMERIKA werd onverbiddelijk veroverd onder het teken van het KRUIS!
En in wat nu de USA heet, lagen vooral fanatieke Bijbel-gelovigen aan de basis van de volkerenmoord op de Indianen.
Enne in de zuidelijke staten werden zwarten heel lang als slaven gebruikt door vrome gelovigen.
Ook in ZUID-AFRIKA hebben vooral diep gelovige kolonisten de zwarten als uitschot behandeld.
Lees...APARTHEID
sw
-
Ice
En....je punt is?Silver Wolf schreef:Ik ga nu die WIL. niet volledig citeren...maar er staan nogal wat tegenstrijdigheden in zijn reactie op mijn bewering, die hij dan tracht te ontwrichten.
Lees...APARTHEID
sw
Islamisme is niet zo erg want in het verre verleden waren 'wij' ook niet onbesproken? En dáárom mogen zwarten en moslims dus ons hier en nu de duivel komen aandoen en mensen sláchten voor de 'zonden' van onze voorouders? Haat en terreur zaaien? (En wat denk je? Zijn de aanslagen die we reeds hadden genoeg straf geweest voor onze zonden of hebben we nog niet genoeg boetedoening gedaan: hoeveel aanslagen en slachtoffers dan nog te gaan?)
Al jouw bedenkingen, hier nu gepost werden al meermaals weerlegd met argumenten en besproken.....als jij meent te moeten boeten voor wat anderen in het verleden uitgespookt hebben overal in de wereld: be my guest maar IK NIET!
Alle vreemden die hier leven en amok maken, ons niet met rust kunnen laten met hun bijgeloof, zich niet normaal en met respect kunnen gedragen mogen voor mijn part meteen opgepakt worden en voorgoed de toegang tot ons land en europa ontzegd worden, ONGEACHT wat er zich in het verleden heeft voorgedaan in 'hun' landen!
Raar hé, enkel op basis van wangedrag iemand willen straffen...
Er is GEEN enkel excuus om hier de rust en vrede te komen verstoren, GEEN ENKEL! Punt.
Klagen zagen en zeuren, zich beledigd, gediscrimineerd en racistisch bejegend voelen...wel: wát godverdomme houdt hen dan nog hier?!! Meer dan genoeg islamitische schurkenstaten om uit te kiezen om onder sharia te gaan leven: awel, GA DAN!!!
Als ik emigreer en het staat mij daar niet aan, dan verhuis ik. Dus: OPZOUTEN als het ze hier niet zint!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De essentiële vraag: kunnen die boeddhisten het huidige geweld verantwoorden door naar hun ideologische bronnen te verwijzen? Moslimterroristen wel.Silver Wolf schreef:Ik ga nu die WIL. niet volledig citeren...maar er staan nogal wat tegenstrijdigheden in zijn reactie op mijn bewering, die hij dan tracht te ontwrichten.
Pakistan betekent 'land van de zuiveren' . Zuiver op welk vlak? Op het gebied van godsdienst: alleen de islamideologie telt. Al de anderen worden bestreden en worden als 2erangsburgers beschouwd.
Wat bedoel je dan met "niet voor niks opgesplitst"? Het initiatief kwam niet van de Indiërs, hé?
Je schrijft erg onduidelijke zinnen: 'een oorlog tussen Tamiltijgers' . Tussen die mannen en wie nog, of vochten ze onderling? Dat kun je niet opmaken uit je tekst. Dat de ene groep harder kan werken dan de andere is prettig om weten maar compleet naast de kwestie hier."WIL" heeft blijkbaar nooit gehoord of gelezen over de bloedige jarenlange oorlog tussen Tamil-tijgers (uit Tamil Nadu in India) - mensen die door Engelse kolonisten destijds naar de theeplantages op Sri Lanka (toen Ceylon) werden gebracht, omdat die harder werkten dan de lokale inwoners = Boedhisten.
De essentiële vraag : kunnen de Tamils verwijzen naar hun politiek manifest om de terreurdaden te plegen? Waarom begint alles pas in de jaren '70? Kun je verwachten dat het geweld zal blijven doorgaan omdat hun leider dat zo uitgetekend heeft? Bij de moslims wél.
Lees het draadje "Israël en de Palestijnen: enige toelichting" eens door. Wie is de oorlog in '48 begonnen?En de Joden hebben manu militari Palestina (dat nu Israël is) veroverd. Als WIL even Israël bezoekt zal hij wel anders denken over "vreedzame Joden".
Kun je eens preciseren wanneer Eilat 'gewapenderhand gepikt werd van Egypte en Jordanië? Ik vind dat niet terug.Trouwens EILAT (in het Zuiden aan de Rode Zee) werd gewapenderhand gepikt van Egypte en Jordanië. Even lokaal gaan kijken, want er wordt daar in een tentoonstelling op gepocht.
De essentiële vraag: kunnen de joden - in zover het om bewuste terroristische daden gaat - daarvoor een verantwoording vinden in hun godsdienst? De moslims in elk geval wél.
De essentiële vraag: kunnen de christenen daarvoor een verantwoording vinden in de woorden van Jezus Christus (zij noemen zichzelf toch volgelingen van Christus, niet?). Neen. De volgelingen van Mohammed kunnen hun geweld wel degelijk baseren op Mohammed.
De essentiële vraag: kunnen de christenen daarvoor een verantwoording vinden in de woorden van Jezus Christus ?
Lees...APARTHEID
De essentiële vraag: kunnen de christenen daarvoor een verantwoording vinden in de woorden van Jezus Christus? Neen, maar veel meer zwarte slaven werden door islamitische slavendrijvers verhandeld dan door westerse mensenhandelaars. Het heeft er in die islamitische gebieden ook geduurd tot de westerlingen er een eind aan hebben gemaakt. De moslim mag immers volgens de koran slaven bezitten. Een christen, een jood, een boeddhist, een hindoe mag dat niet volgens hun bronteksten.
Alles bij elkaar komt jouw verweer erop neer dat je zegt: "Ja, maar jullie (christenen, atheïsten, joden, enz) hebben het óók gedaan. Rond 400 vóór Christus heeft Aristoteles een lijst opgemaakt met drogredeneringen. Dat is een Tu Quoque argument: jij ook!
Telt niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
• In 2012 werd dit 8-jarig meisje op haar joodse school bij de haren meegesleurd en werd haar een revolver tegen de slaap gezet en doodgeschoten. Het gebeurde in Toulouse.

• Deze week werd alweer in Carcassonne een joodse vrouw in een supermarkt neergestoken door een 'dame in een burka'. Geen nieuws voor de frontpagina. Gewone kost in Frankrijk.
Bron: http://www.jpost.com/Diaspora/Report-Je ... ket-515147
De joden zijn duidelijk de kanarie in de koolmijn. Hoe het met hen gaat is vandaag een weerspiegeling van de 'gezondheid' van een maatschappij.
• Ook in Toulouse rijdt de 28-jarige Abdellah B. met een Clio gewoon een aantal voetgangers overhoop. 2 Chinezen liggen nog in het ziekenhuis. "Ik ben bezig aan een missie" zegt Abdellah.
In L'Express staat dit voorval gecatalogeerd bij de "Fait Divers"
https://www.lexpress.fr/actualite/socie ... 59664.html

• Deze week werd alweer in Carcassonne een joodse vrouw in een supermarkt neergestoken door een 'dame in een burka'. Geen nieuws voor de frontpagina. Gewone kost in Frankrijk.
De joden zijn duidelijk de kanarie in de koolmijn. Hoe het met hen gaat is vandaag een weerspiegeling van de 'gezondheid' van een maatschappij.
• Ook in Toulouse rijdt de 28-jarige Abdellah B. met een Clio gewoon een aantal voetgangers overhoop. 2 Chinezen liggen nog in het ziekenhuis. "Ik ben bezig aan een missie" zegt Abdellah.

davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
En alweer die vage bewoordingen " het zijn Aalstenaars" of "ze komen ook uit Vlaanderen", enkel met de bedoeling de brave burger te misleiden, hen doen te denken dat het geen vreemden zouden zijn... maar Jan, Piet en Korneel...
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... spartanntp
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... spartanntp
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Ice
Het antisemitisme, inherent aan islam, moet ten alle prijze worden doodgezwegen en ook de leugenmedia doet mee aan die doofpot: sluipend vervolg van de holocaust noem ik dat en iedereen die dat gedoogd en doodzwijgt is mede-schuldig!Wil. schreef:• In 2012 werd dit 8-jarig meisje op haar joodse school bij de haren meegesleurd en werd haar een revolver tegen de slaap gezet en doodgeschoten. Het gebeurde in Toulouse.
Dat de politiek en de media dáár maar eens een gewetensonderzoek bij zichzelf over doen!
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Deze week werd alweer in Carcassonne een joodse vrouw in een supermarkt neergestoken door een 'dame in een burka'. Geen nieuws voor de frontpagina. Gewone kost in Frankrijk.
Bron: http://www.jpost.com/Diaspora/Report-Je ... ket-515147"
Als men de moeite eens doet om dat artikel te lezen ...gaat het over "alleged" ( veronderstelde) daders en waar die"neergestoken" op slaat is mij niet duidelijk want het stukje eindigt met de vaststelling:"No one was injured in the incident".
Allicht zal het hier weeral gaan over "alternative facts"...ook als er niemand neergestoken werd verzinnen we dat wel want dat past goed in onze kraam.
Als men de moeite eens doet om dat artikel te lezen ...gaat het over "alleged" ( veronderstelde) daders en waar die"neergestoken" op slaat is mij niet duidelijk want het stukje eindigt met de vaststelling:"No one was injured in the incident".
Allicht zal het hier weeral gaan over "alternative facts"...ook als er niemand neergestoken werd verzinnen we dat wel want dat past goed in onze kraam.
-
Je hebt een punt: er werd inderdaad niemand neergestoken. Dat neemt niet weg dat antisemitisme een trend blijkt te zijn in het Westen. Ik vraag me af wie er baat bij kan hebben dat steeds weer joden worden aangevallen in onze contreien simpelweg omdat ze een ander geloof hebben?

Ice
Je hebt gelijk, frits....aangevallen worden in de supermarkt omdat je Joods zijt, is toch niet zo erg zolang er geen doden vallen, nietwaar? Niet het vermelden waard...frits1955 schreef:"Deze week werd alweer in Carcassonne een joodse vrouw in een supermarkt neergestoken door een 'dame in een burka'. Geen nieuws voor de frontpagina. Gewone kost in Frankrijk.
En de leugenpers gebruikt áltijd "vermeende daders" als het om moslims gaat, zelfs al stonden ze er met hun snuit en camera op! Ook dát is al láng geweten.
Over de gruwel van het kleine meisje geen commentaar en ook niet over het zwijgen over de vele gevallen tegen Joden de afgelopen jaren zoals de Joodse studenten: aangevallen en eentje zelfs ontvoerd en uren gemarteld totterdood.
-
"Je hebt gelijk, frits....aangevallen worden in de supermarkt omdat je Joods zijt, is toch niet zo erg zolang er geen doden vallen, nietwaar? Niet het vermelden waard..."
Heb ik dat ergens geschreven misschien? Jij post klinkklare leugens - ik ben zeker dat je het artikel niet gelezen hebt - om maar te kunnen blaten tegen alles wat je niet aanstaat. Vintage Vlaams Belang dus.
Heb ik dat ergens geschreven misschien? Jij post klinkklare leugens - ik ben zeker dat je het artikel niet gelezen hebt - om maar te kunnen blaten tegen alles wat je niet aanstaat. Vintage Vlaams Belang dus.
-
" Dat neemt niet weg dat antisemitisme een trend blijkt te zijn in het Westen. Ik vraag me af wie er baat bij kan hebben dat steeds weer joden worden aangevallen in onze contreien simpelweg omdat ze een ander geloof hebben?
Hier ben ik het grotendeels mee eens - antisemitisme is nooit echt verdwenen. Er lopen blijkbaar alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven.
Hier ben ik het grotendeels mee eens - antisemitisme is nooit echt verdwenen. Er lopen blijkbaar alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven.
-
Fazal
Ban de islam uit het Westen!?frits1955 schreef:" Dat neemt niet weg dat antisemitisme een trend blijkt te zijn in het Westen. Ik vraag me af wie er baat bij kan hebben dat steeds weer joden worden aangevallen in onze contreien simpelweg omdat ze een ander geloof hebben?
BAN "ALLE" RELIGIES UIT HET WESTEN!!!
Of beter nog: "BAN "ALLE" RELIGIES UIT DE HELE WERELD"!!!