Ban de islam uit het Westen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die idioten komen uit twee richtingen. Enerzijds zijn er de neo-nazi's en groeperingen die samen met hen opmarcheren zoals de KKK in de VS. In Europa is dat kliekje héél klein. Bovendien worden die lieden uitgespuwd door de media en meestal is dat terecht.frits1955 schreef:" Dat neemt niet weg dat antisemitisme een trend blijkt te zijn in het Westen. Ik vraag me af wie er baat bij kan hebben dat steeds weer joden worden aangevallen in onze contreien simpelweg omdat ze een ander geloof hebben?
Hier ben ik het grotendeels mee eens - antisemitisme is nooit echt verdwenen. Er lopen blijkbaar alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven.
Een tweede groep antisemieten zijn de islamieten die de koran gelezen hebben (er zijn er veel die dat nog niet gedaan hebben) en daar ook consequent naar handelen. Die visie is mainstream in de moslimwereld. Dat zijn geen randfenomenen. Dat is de zuivere boodschap in de koran. Enkele voorbeelden:
Soera 5: 82 Waarlijk, gij zult de joden en de afgodendienaren het meest vijandig jegens de gelovigen (=moslims) vinden
Soera 98: 6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek (= joden/christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de smerigste aller schepselen.
Soera 9:29 Bestrijd diegenen onder de mensen van het Boek (joden/christenen), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
En dat 'onderdanig zijn' wordt door de beste koranverklaarder als volgt omschreven: 'onteerd, vernederd en gekleineerd' .
In de laatste dagen van zijn leven gaf Mohammed nog deze wijsheid mee aan zijn volgelingen (nu 1,5 miljard):
"het laatste uur (laatste oordeel) zal niet komen tenzij de moslims zullen strijden tegen de joden en de moslims de joden zullen doden, totdat de joden zich zullen verbergen achter een steen of een boom en de steen of de boom zullen zeggen: ‘moslim, of dienaar van Allah, er zit een jood achter mij; kom en dood hem. Maar de Gharqad boom zal het niet zeggen, want het is de boom van de joden’
Dit is maar een greep uit een goed gevulde korf van bedreigingen, beledigingen en andere vormen van oneer die voor de joden is weggelegd. Dat staat allemaal in de bronteksten van de islam.
En hoe reageren de media? Spuwen zij op dat gedachtegoed? Neen. Zij omarmen de vertegenwoordigers van die politieke 'godsdienst' en laten hen geregeld aan het woord via de kanalen waarover ze beschikken.
Wie vaststelt dat de jodenhaat groeit, kijkt best eerst in de richting van de grootste roedel wolven en noemt hen dan ook bij naam. Een gemeenplaats als
is dan ook niet meer dan dat: een platitude.er lopen alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven
Als in Rotherham 1.400 meisjes worden verkracht dan zeg je toch ook niet 'er lopen meer en meer perverten rond die een onvolwassen seksbeleving nodig hebben' ? Neen. Het zijn nl. op een enkeling na allemaal Pakistaanse moslims en dan noem je het beest ook bij naam.
Hoe noemen we anders iemand die wel weet wie een probleem creëert terwijl die persoon de problemenmaker niet bij naam durft te noemen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Heb jij problemen met de hindoes, Fazal? Of met de jaïnisten? Of met de getuigen van Jehova? Of met de taoïsten? Of met de boeddhisten? Of met de joden?Fazal schreef:Ban de islam uit het Westen!?
BAN "ALLE" RELIGIES UIT HET WESTEN!!!
Of beter nog: "BAN "ALLE" RELIGIES UIT DE HELE WERELD"!!!
Je kunt in je eigen leven elke godsdienst wegvegen, zoals ik zelf ook doe, maar om dan ook de anderen een visie op het leven te ontzeggen, dat lijkt me toch tamelijk onredelijk of onverdraagzaam.
Ik heb een uitgesproken mening over de islamideologie, net zoals ik die heb over de nazi-ideologie. Ik ben voorstander om beide uit de beschaafde wereld te bannen. Binnen in de eigen woning doet iedereen wat hij wil op dat vlak.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Het Coördinatiecomité van Joodse organisaties van België is dinsdag naar het Grondwettelijk gestapt om het Waalse verbod op onverdoofd slachten aan te vechten. De organisatie stelt dat de maatregel een inbreuk vormt op de godsdienstvrijheid. Bovendien is CCOJB van plan om binnenkort ook een klacht in te dienen tegen het Vlaams verbod."
Joden en moslims: één strijd!
Joden en moslims: één strijd!
-
"Je kunt in je eigen leven elke godsdienst wegvegen, zoals ik zelf ook doe, maar om dan ook de anderen een visie op het leven te ontzeggen, dat lijkt me toch tamelijk onredelijk of onverdraagzaam."
Laat ons al beginnen met het totaal afschaffen van elke vorm van overheidssubsidie aan om het even welke godsdienst. Laat ons het voorbeeld van de buurlanden volgen: de gelovigen financieren zelf hun eigen gebedshuizen, kerken en dies meer en betalen zelf de bedienaars van de respectievelijke erediensten. Niemand gaat daarmee iemand anders een visie op het leven ontzeggen en niemand moet financieel opdraaien voor zaken waar hij/zij zelf geen geloof aan hecht.
Laat ons al beginnen met het totaal afschaffen van elke vorm van overheidssubsidie aan om het even welke godsdienst. Laat ons het voorbeeld van de buurlanden volgen: de gelovigen financieren zelf hun eigen gebedshuizen, kerken en dies meer en betalen zelf de bedienaars van de respectievelijke erediensten. Niemand gaat daarmee iemand anders een visie op het leven ontzeggen en niemand moet financieel opdraaien voor zaken waar hij/zij zelf geen geloof aan hecht.
-
Eén strijd: begrijpelijk als je weet dat Mohammed zijn goddelijke openbaringen vooral haalde uit de joodse bronteksten. Geen varkensvlees eten, waar komt dat vandaan? Ceremoniële zuivering? Vasten? Allemaal joodse gebruiken van vóór Mohammed.
Dat zijn punten waarover nog te discussiëren valt. Maar een 8-jarig joods kind bij de haren voortsleuren , een revolver tegen haar slaap zetten en afdrukken: dat is ONbediscussieerbaar. Waar vond die daad haar oorsprong? Precies: in de bronteksten van de islam.
Wanneer miljoenen mensen die bronteksten als waarheid nemen en zij de misdadiger die deze 'waarheden' de wereld heeft ingestuurd dan nog op een verhoogje plaatsen, hoe moet een democraat daarmee omgaan?
Dat zijn punten waarover nog te discussiëren valt. Maar een 8-jarig joods kind bij de haren voortsleuren , een revolver tegen haar slaap zetten en afdrukken: dat is ONbediscussieerbaar. Waar vond die daad haar oorsprong? Precies: in de bronteksten van de islam.
Wanneer miljoenen mensen die bronteksten als waarheid nemen en zij de misdadiger die deze 'waarheden' de wereld heeft ingestuurd dan nog op een verhoogje plaatsen, hoe moet een democraat daarmee omgaan?

"er lopen alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven
is dan ook niet meer dan dat: een platitude."
Ach Will - er gaat nauwelijks een dag voorbij zonder schiet- en moordpartijen van idioten die niets met religie te maken hebben maar alles met psychose, wapenfetisjisme, politiek extremisme, jaloersheid etc.
Het is pas een platitude om zinloze moordpartijen steeds maar toe te schrijven aan verdwaasde moslims.
Ach Will - er gaat nauwelijks een dag voorbij zonder schiet- en moordpartijen van idioten die niets met religie te maken hebben maar alles met psychose, wapenfetisjisme, politiek extremisme, jaloersheid etc.
Het is pas een platitude om zinloze moordpartijen steeds maar toe te schrijven aan verdwaasde moslims.
-
Maar niet overal in belgië: in Brussel HG werden een maand geleden nog 1100 schapen onverdoofd geslacht. Waarom precies Brussel? Kijk naar de bevolkingsmix en alles wordt duidelijk. Wat als over één of twee decennia de meerderheid daar de islamideologie volgt?frits1955 schreef:" Allemaal joodse gebruiken van vóór Mohammed.Dat zijn punten waarover nog te discussiëren valt."
Er is een wettelijk verbod op onverdoofd slachten. Religie gaat niet boven de wet - scheiding van kerk en staat.
Nogmaals, onverdoofd slachten is een punt waarover discussie mogelijk is (de Brusselse realiteit toont dat aan) maar een kind een kogel door het hoofd jagen vanuit islamitische principes is dat NOOIT.

In je antwoord zit een dubbele drogredenering.frits1955 schreef:"er lopen alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven
Ten eerste suggereer je dat zinloze moordpartijen steeds worden toegeschreven aan moslims. Dat is pertinent niet zo. Wanneer een man zijn vrouw en kinderen vermoordt uit jaloezie of uit het onvermogen om een scheiding te accepteren, dan is er geen mens die daar de islamideologie bijsleurt. De Las Vegas shooter had niets met de islamideologie te maken, hoewel de ISIS-aanhangers dat graag zo voorstelden. Niemand heeft zijn daad toegeschreven aan de islamideologie.
Ten tweede, wanneer een zinloze moordpartij gebeurt en de moordenaar roept Allahu Akbar op het moment van zijn moordende actie, dan is die man geen 'verdwaasde moslim'. De moordenaar die Lee Rigby in de straten van Londen het hoofd afsneed, was helemaal niet verdwaasd. Hij deed het voor Allah, zei hij letterlijk. http://www.bbc.com/news/uk-25301907
De recente moslimterrorist die in New York 8 mensen doodreed riep de slogan Allahu Akbar toen hij uit zijn truck stapte. Waarom denk je?
In Marseille werden 2 vrouwen doodgestoken onder de kreet Allahu Akbar.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ation.html
De lijst is véél te lang om op te sommen.
De koran vraagt expliciet om joden en christenen te bestrijden tot de dood of tot zij zich overgeven en de strafbelasting betalen terwijl ze vernederd worden. Atheïsten en mensen met een ander geloof moeten gewoonweg worden vermoord, tenzij ze zich willen bekeren.
Wanneer een groep mensen dat soort opdrachten in de bronteksten heeft neergeschreven staan, hoe ga jij daar als democraat mee om ?

Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Onze kinderen gaan nog meemaken dat "alle" vlees op de markt halal gaat zijn. Door de groei van hun aantal gaat de druk zodanig hoog zijn dat de regering gaat toegeven.Ik heb gehoord dat sommige slachthuizen al geopperd hebben dat ze hun slachtlijnen na het offerfeest niet meer gaan aanpassen aan "onze" normen wegens te duur en productieverlies.Wil. schreef:Maar niet overal in belgië: in Brussel HG werden een maand geleden nog 1100 schapen onverdoofd geslacht. Waarom precies Brussel? Kijk naar de bevolkingsmix en alles wordt duidelijk. Wat als over één of twee decennia de meerderheid daar de islamideologie volgt?frits1955 schreef:" Allemaal joodse gebruiken van vóór Mohammed.Dat zijn punten waarover nog te discussiëren valt."
Er is een wettelijk verbod op onverdoofd slachten. Religie gaat niet boven de wet - scheiding van kerk en staat.
Nogmaals, onverdoofd slachten is een punt waarover discussie mogelijk is (de Brusselse realiteit toont dat aan) maar een kind een kogel door het hoofd jagen vanuit islamitische principes is dat NOOIT.
De zon is gratis voor iedereen
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Blijkbaar zijn ze het onderling ook niet eens "welke van de 73 strekkingen" nu de enige ware of de ongelovige of afgedwaalde is anders zouden ze elkaar niet uitmoorden. Feit is daar dat de enige grotere moslimgroep die vreedzaam is wel degelijk bestaat. De soefis worden echter door al de anderen gehaat om hun vredelievendheid en dus, zoals vorige week in Egypte nog, met honderden doodgeschoten in hun moskee. Daardoor is toch duidelijk genoeg bewezen dat moord en doodslag wezenlijk deel uitmaakt van de Islam en dat het gezegde hier, Islam is vrede, een vloek is op de waarheid maar die mag niet gezegd worden. M.A.W. als je niet kunt moorden kun je nooit een goede moslim zijn..................wat inhoud dat iedere moslim die zegt dat hij een echte goede moslim is in feite een potentiële moordenaar is.Wil. schreef:In je antwoord zit een dubbele drogredenering.frits1955 schreef:"er lopen alsmaar meer idioten rond die één of ander vijandbeeld nodig hebben om hun lege bestaan een zin te geven
Ten eerste suggereer je dat zinloze moordpartijen steeds worden toegeschreven aan moslims. Dat is pertinent niet zo. Wanneer een man zijn vrouw en kinderen vermoordt uit jaloezie of uit het onvermogen om een scheiding te accepteren, dan is er geen mens die daar de islamideologie bijsleurt. De Las Vegas shooter had niets met de islamideologie te maken, hoewel de ISIS-aanhangers dat graag zo voorstelden. Niemand heeft zijn daad toegeschreven aan de islamideologie.
Ten tweede, wanneer een zinloze moordpartij gebeurt en de moordenaar roept Allahu Akbar op het moment van zijn moordende actie, dan is die man geen 'verdwaasde moslim'. De moordenaar die Lee Rigby in de straten van Londen het hoofd afsneed, was helemaal niet verdwaasd. Hij deed het voor Allah, zei hij letterlijk. http://www.bbc.com/news/uk-25301907
De recente moslimterrorist die in New York 8 mensen doodreed riep de slogan Allahu Akbar toen hij uit zijn truck stapte. Waarom denk je?
In Marseille werden 2 vrouwen doodgestoken onder de kreet Allahu Akbar.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ation.html
De lijst is véél te lang om op te sommen.
De koran vraagt expliciet om joden en christenen te bestrijden tot de dood of tot zij zich overgeven en de strafbelasting betalen terwijl ze vernederd worden. Atheïsten en mensen met een ander geloof moeten gewoonweg worden vermoord, tenzij ze zich willen bekeren.
Wanneer een groep mensen dat soort opdrachten in de bronteksten heeft neergeschreven staan, hoe ga jij daar als democraat mee om ?
De zon is gratis voor iedereen
-
"Onze kinderen gaan nog meemaken dat "alle" vlees op de markt halal gaat zijn."
Is al het voedsel waar "bio" op staat ook echt "bio"? Het label is in een aantal gevallen een verkoopsargument geworden. Is alle vlees dat ooit al als "halal" gepresenteerd werd dat ook echt?
Tijdens een etentje nog niet zo lang geleden kwam er vlees op tafel; één van de aanwezigen zei dat ze enkel halalvlees wou nuttigen. We verzekerden haar dat dat zo was en ze at het smakelijk op. Achteraf vroeg ik haar wat ze er zou van vinden als dat vlees nu helemaal niet halal geweest was. "Als ik denk dat het halal is, is het ok"- dat was het antwoord.
Besluit: hypocrieten kan je binnen alle godsdiensten aantreffen.
Is al het voedsel waar "bio" op staat ook echt "bio"? Het label is in een aantal gevallen een verkoopsargument geworden. Is alle vlees dat ooit al als "halal" gepresenteerd werd dat ook echt?
Tijdens een etentje nog niet zo lang geleden kwam er vlees op tafel; één van de aanwezigen zei dat ze enkel halalvlees wou nuttigen. We verzekerden haar dat dat zo was en ze at het smakelijk op. Achteraf vroeg ik haar wat ze er zou van vinden als dat vlees nu helemaal niet halal geweest was. "Als ik denk dat het halal is, is het ok"- dat was het antwoord.
Besluit: hypocrieten kan je binnen alle godsdiensten aantreffen.
-
Fazal
Ik heb problemen met èlke Godsdienst beste Wil! Elke Godsdienst is gebaseerd op bijgeloof!Wil. schreef:Heb jij problemen met de hindoes, Fazal? Of met de jaïnisten? Of met de getuigen van Jehova? Of met de taoïsten? Of met de boeddhisten? Of met de joden?Fazal schreef:Ban de islam uit het Westen!?
BAN "ALLE" RELIGIES UIT HET WESTEN!!!
Of beter nog: "BAN "ALLE" RELIGIES UIT DE HELE WERELD"!!!
Je kunt in je eigen leven elke godsdienst wegvegen, zoals ik zelf ook doe, maar om dan ook de anderen een visie op het leven te ontzeggen, dat lijkt me toch tamelijk onredelijk of onverdraagzaam.
Ik heb een uitgesproken mening over de islamideologie, net zoals ik die heb over de nazi-ideologie. Ik ben voorstander om beide uit de beschaafde wereld te bannen. Binnen in de eigen woning doet iedereen wat hij wil op dat vlak.
En bijgeloof, is het gevaarlijkste dat er is!
Bijgeloof is de beste manier om volgelingen tam te maken, maar tevens ook de beste manier om hen tot het kwade aan te zetten en onschuldig bloed te vergieten!
In feite heb ik eigenlijk niets tegen Godsdiensten op zich, waar wel tegen degenen die ze onderwijzen en belijden.
En het meeste heb ik nog tegen de meelopers, "zij", zijn de gevaarlijkste van allemaal.
Dus, 'àlle' Godsdiensten uit de wereld bannen, lijkt mij een goede zaak!
Ik weet ook wel dat het een utopische gedachte is, daarvoor zijn de dwazen met te veel!