In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Zijn terug thuis van weggeweest
.We zijn deze voormiddag bij zoonlief geweest voor enkele kleine klusjes, die vlug gedaan zijn , maar steeds uitgesteld.Zoon is thuis omdat opvang gesloten is.Ukkepuk heeft kleine rode puntjes op zijn huid, niet veel , hier en daar.Houdt waarschijnlijk verband met de hoge koorts die hij enkele dagen geleden plots kreeg.Vanavond gaan ze ermee naar de dokter om zeker te zijn wat het is.
Ga straks nog boven kuisen, want de volgende dagen gaat het er niet meer van komen.Deze week ben ik al verschillende keren verkeerd geweest met die dagen, het is precies elke dag zondag.Zal blij zijn als de feestdagen achter de rug zijn , terug normaal.Ik denk dat het kwam omdat kerstdag op een maandag viel.
Vanavond eten we als avondmaal rijstpap, is vlug klaar, en voedzaam.
Dames, tot morgen.
Zijn terug thuis van weggeweest
Ga straks nog boven kuisen, want de volgende dagen gaat het er niet meer van komen.Deze week ben ik al verschillende keren verkeerd geweest met die dagen, het is precies elke dag zondag.Zal blij zijn als de feestdagen achter de rug zijn , terug normaal.Ik denk dat het kwam omdat kerstdag op een maandag viel.
Vanavond eten we als avondmaal rijstpap, is vlug klaar, en voedzaam.
Dames, tot morgen.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede namiddag iedereen...
de boodschappen zijn gedaan tussen 2 ferme regenbuien door
en er zit een koude wind.... verder gaat het wel...
Ik wens allen een gezellige dag verder en tot morgen...
de boodschappen zijn gedaan tussen 2 ferme regenbuien door
en er zit een koude wind.... verder gaat het wel...
Ik wens allen een gezellige dag verder en tot morgen...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hallo dames,
net terug van de kliniek voor een MRI van mijn koppeke...eens zien of er daar nog wat in zit...voor de uitslag moet ik wel nog een paar weken wachten.
De musketiers zijn met manlief in de tuin om wat takken te hakselen, dat vinden ze een plezant jobke. Voor de rest zijn ze niet altijd zo tuk op jobkes.
net terug van de kliniek voor een MRI van mijn koppeke...eens zien of er daar nog wat in zit...voor de uitslag moet ik wel nog een paar weken wachten.
De musketiers zijn met manlief in de tuin om wat takken te hakselen, dat vinden ze een plezant jobke. Voor de rest zijn ze niet altijd zo tuk op jobkes.
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
helena ,dank je voor de post ,de buurvrouw
bracht hem ,hij zat bij haar in de bus
goed als je goede buren heeft
het gebeurt ook dat ik er heb van hen ,de 2 buren dus
de post is niet meer wat het was
hier regen ,
bracht hem ,hij zat bij haar in de bus
goed als je goede buren heeft
het gebeurt ook dat ik er heb van hen ,de 2 buren dus
de post is niet meer wat het was
hier regen ,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Graag gedaan mammyretro. Ik moet seffens ook nog eens postbode spelen. Schoonzus woont in d parallelstraat en uiteraard is haar naam dezelfde als die van mijn man. Postbode moet brilletje kopen...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Voor Wingerd : is een MRI zo'n scan met heel veel lawaai ?? dan is het maar goed dat dat voor jou weer achter de rug is . Wel niet leuk als je zolang op de resultaten moet wachten . maar dat zal ook wel met de feestdagen en sluitingsdagen te maken hebben .
... Veel moed en sterkte aan iedereen !!
... Veel moed en sterkte aan iedereen !!
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, seizoentjes,
Hier vandaag geen regen gezien, wel af en toe stralende zon, al was het wel koud.
Welkom aan Sjoebidoeke en nog iemand maar de naam ontglipt me op dit moment. Ook mammyretro heeft de weg van ons plaatsje op het SenNet gevonden ! Ja, bij Libelle kon ik al lang niet meer terecht, mijn nickname werd niet meer aanvaard. Het zij maar zo, hier zitten we ook goed, nietwaar?!
De eerste week van de feestdagen is voorbij, hier is het ook nog van alles aanhalen, de winkel (Okay), is hier vijf minuten op wandelafstand, dus dat valt reuze mee als er iets ontbreekt ! Het is de eerste keer ook dat ik bij hun een bestelling plaats qwa menu. Zelf kokerellen zit er hier niet in, dus vind ik dit een goed alternatief!
Manlief heeft al 2 keer naar het AZ gaan revalideren, 2 u achter elkaar, en vind het eigenlijk goed meevallen, niet te zwaar dus. Toch een meevaller voor hem, hij zal het nog lang moeten doen.
Zelf heb ik nog veel werk voor de boeg, zoals nog pakjes inpakken, nog wat poetsen ....... De rest is proberen te genieten van hetgeen allemaal op ons af komt met de drukte van de kids en klkids 😊.
Dames, ik ga jullie een fijne avond wensen. Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot .... de volgende.
Hier vandaag geen regen gezien, wel af en toe stralende zon, al was het wel koud.
Welkom aan Sjoebidoeke en nog iemand maar de naam ontglipt me op dit moment. Ook mammyretro heeft de weg van ons plaatsje op het SenNet gevonden ! Ja, bij Libelle kon ik al lang niet meer terecht, mijn nickname werd niet meer aanvaard. Het zij maar zo, hier zitten we ook goed, nietwaar?!
De eerste week van de feestdagen is voorbij, hier is het ook nog van alles aanhalen, de winkel (Okay), is hier vijf minuten op wandelafstand, dus dat valt reuze mee als er iets ontbreekt ! Het is de eerste keer ook dat ik bij hun een bestelling plaats qwa menu. Zelf kokerellen zit er hier niet in, dus vind ik dit een goed alternatief!
Manlief heeft al 2 keer naar het AZ gaan revalideren, 2 u achter elkaar, en vind het eigenlijk goed meevallen, niet te zwaar dus. Toch een meevaller voor hem, hij zal het nog lang moeten doen.
Zelf heb ik nog veel werk voor de boeg, zoals nog pakjes inpakken, nog wat poetsen ....... De rest is proberen te genieten van hetgeen allemaal op ons af komt met de drukte van de kids en klkids 😊.
Dames, ik ga jullie een fijne avond wensen. Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot .... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
Wingerd, blaas een beetje moed naar jou toe. Dat alles goed mag zijn.
De Post is hier 3 dagen niet geweest, kreeg vandaag dus heel wat kaartjes van jullie waarvoor dank.
Oma Senga, Skoebidoeke en BIllyken, als je mij een PB stuurt met jullie adres mogen jullie van mijn ook een kaartje verwachten in de bus.
Baby D maakt nog steeds lichte koorts, bijkomende onderzoeken zijn nodig . Vind het zo erg bij zo'n klein kindje. Morgen komt hij eindelijk zijn Sint halen. Arm kleintje.
Hoor dat het stormt in Oostende, de voetbal is zelfs afgelast. Hoop dat Muddy Maddy, ventje en Gimly veilig binnen zitten.
Zo, ga niet alle namen noemen. Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en voor later vandaag een zachte slaapwel. Liefs aan elkeen van jullie.
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ik ben gisteren vrij vroeg gaan slapen, had het alarm van mijn GSM niet gezet en heb heerlijk geslapen. Voel me echt uitgerust vandaag.
Vreselijk nieuws in Nieuwpoort. En zeggen dat daarvoor er al problemen waren met die kraan Het moet jouw familie maar zijn. Hier heb ik deze nacht niets gehoord van storm of rukwinden. Of het waaide niet of ik ben er gewoon doorheen geslapen.
Niels heeft net zijn vitaminedrankje op, nu nog even wachten met zijn ontbijt te geven en dan is Labradorbeest terug gelukkig
Baby D komt vandaag zijn Sint halen, het is al goed dat hij nog geen data kent, want het is wel heel laat in het kaar voor zijn sinterklaasgeschenk. Heb hem voor zijn nieuwjaar, de buren en wij doen dat hier thuis in de maand januari wanneer iedereen kan, een jeansje gekocht met daarover een rood met blauw hemdje en een rood pulletje. Schattig. Heb dat wel aan - 30% gekocht, maar dat staat er niet op hé ? En dan koop ik hem nog iets kleins van speelgoed. Is nog een hele tijd.
Vandaag alles dweiklaar maken voor morgen en dan deze avond als zoveel mogelijk boodschappen gaan halen voor Oud-Nieuw. Dan zijn die toch al gedaan .
Ik hoop van harte dat niemand schade heeft geleden. Met de bomen (buiten eentje ) weg in de tuin, voel ik me nu wel beter op mijn gemak als het waait of stormt
Zo, ik ga plaats maken voor Muddy Maddy en Oma-C. Ik wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag, doe jullie heel veel groetjes en stuur een dikke knuffel voor wie r eentje kan gebruiken vandaag. Liefs.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
A. is geweest en er is weer een heel deel uit de kasten. ventje heeft meestal meegeholpen.
van de storm heb ik geen last gehad. ze ook niet gehoord wat dubbele beglazing al niet doet.
gisteren spaghetti gegeten, vandaag vleesbrood. het is ongelofelijk wat een mens al niet in zijn kasten vind dat de weg naar de vuilniszak gevonden heeft.
ik ga even loeren op FB en dan rap me aankleden want ik moet al om 9 u 30 bij de kine zijn.
Fijne dag, groetjes en een knuffel.
A. is geweest en er is weer een heel deel uit de kasten. ventje heeft meestal meegeholpen.
van de storm heb ik geen last gehad. ze ook niet gehoord wat dubbele beglazing al niet doet.
gisteren spaghetti gegeten, vandaag vleesbrood. het is ongelofelijk wat een mens al niet in zijn kasten vind dat de weg naar de vuilniszak gevonden heeft.
ik ga even loeren op FB en dan rap me aankleden want ik moet al om 9 u 30 bij de kine zijn.
Fijne dag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een zonnige morgen aan iedereen hier in dit hoekje...hopelijk blijft ze schijnen
dan kan er straks nog een wandelingetje af...
clive je zal ook blij zijn als die drukke dagen voorbij zijn...en hopelijk is babyD snel beter...
M-M gelukkig geen last van de storm gehad... al maar goed
want de beelden die ze op tv lieten zien was wel het een en ander...
zwanenmeer, omasenga, wingerd, Helena, M-J, bobijntje, mammyretro,
skoebiedoeke en wie ik vergeet(sorry)
Aan allen die een kaartje stuurden hartelijk dank!!
Voor allen een fijne donderdag... en amuseer jullie met aanhalen
van boodschappen en met de voorbereidingen...
Nog een fijne dag ... groetjes en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Oef, gelukkig dat ik geen nieuws kijk. Kan ik me niet ongerust maken over storm en wind...
Ja, sinds ik geen krant meer heb en geen journaal meer opzet, heb ik het veel rustiger in mijn hoofd.
Ooit aan zee een storm meegemaakt zo dat ik de voordeur van het appartement niet kon openkrijgen van de druk van de wind. De kabientjes vlogen de zee in. Het water klotste over de dijk. De auto's die daar geparkeerd stonden waggelden over en weer in de wind. De brandweersirenes loeiden en ik was helemaal alleen in het gebouw, zonder telefoon, want het was in het pre gsm tijdperk. Ik heb toen de kinderen aangekleed, want die sliepen al, dekentjes klaar gelegd, mijn handtas met papieren klaar gezet en gewacht en gebibberd. Er werd omgeroepen met een megafoon dat je niet in de eerste twee straten mocht komen aan de dijk....Absoluut niet voor herhaling vatbaar...Ook geen radio of tv...
Voila, de buit is binnen voor 1 januari van wat al binnen moest. Een ware jacht op de juiste raclette kaas. Niet meer de juiste gevonden...Ze zullen eten wat de pot schaft.Eigenlijk straf dat je in de beste en grootste kaaswinkel van de stad al niet meer terecht kan op dinsdag om voor de maandag daarop kaas te bestellen. Ik mocht proberen of ze de zaterdag nog hadden, want er kwam nog binnen. Of ze dan 2kg konden reserveren? Neen, dat kon niet. Awel hé mannekes, het zal kaas uit de C.....r worden. Riskeert dat maar eens zo op de laatste minuut.
Gelukkig is er internet! Zijn toch wel al de bakkers toe op Nieuw jaar zeker. Hoe kan je dan verse pistoleetjes op tafel zetten? Enfin, ik heb er toch ene gevonden. Die draagt wel de goed keuring van de jongste zoon niet weg. Nood breekt wet.Straks al maar gaan bestellen of ik vis weer achter het net.Zal maar opbak pistolets in huis halen. Je weet maar nooit en ik kan dat invriezen als het moet. Dan heb ik nood voorraad in huis. Het is precies oorlog...En dan willen we nog niet weten wat er allemaal weggegooid wordt. Ik ben bijna beschaamd dat we zo feesten, wetend dat de helft van de wereld van honger omkomt.
Geniet van deze zonnige dag want van morgen halen we onze paraplu weer boven naar het schijnt...
Ja, sinds ik geen krant meer heb en geen journaal meer opzet, heb ik het veel rustiger in mijn hoofd.
Ooit aan zee een storm meegemaakt zo dat ik de voordeur van het appartement niet kon openkrijgen van de druk van de wind. De kabientjes vlogen de zee in. Het water klotste over de dijk. De auto's die daar geparkeerd stonden waggelden over en weer in de wind. De brandweersirenes loeiden en ik was helemaal alleen in het gebouw, zonder telefoon, want het was in het pre gsm tijdperk. Ik heb toen de kinderen aangekleed, want die sliepen al, dekentjes klaar gelegd, mijn handtas met papieren klaar gezet en gewacht en gebibberd. Er werd omgeroepen met een megafoon dat je niet in de eerste twee straten mocht komen aan de dijk....Absoluut niet voor herhaling vatbaar...Ook geen radio of tv...
Voila, de buit is binnen voor 1 januari van wat al binnen moest. Een ware jacht op de juiste raclette kaas. Niet meer de juiste gevonden...Ze zullen eten wat de pot schaft.Eigenlijk straf dat je in de beste en grootste kaaswinkel van de stad al niet meer terecht kan op dinsdag om voor de maandag daarop kaas te bestellen. Ik mocht proberen of ze de zaterdag nog hadden, want er kwam nog binnen. Of ze dan 2kg konden reserveren? Neen, dat kon niet. Awel hé mannekes, het zal kaas uit de C.....r worden. Riskeert dat maar eens zo op de laatste minuut.
Gelukkig is er internet! Zijn toch wel al de bakkers toe op Nieuw jaar zeker. Hoe kan je dan verse pistoleetjes op tafel zetten? Enfin, ik heb er toch ene gevonden. Die draagt wel de goed keuring van de jongste zoon niet weg. Nood breekt wet.Straks al maar gaan bestellen of ik vis weer achter het net.Zal maar opbak pistolets in huis halen. Je weet maar nooit en ik kan dat invriezen als het moet. Dan heb ik nood voorraad in huis. Het is precies oorlog...En dan willen we nog niet weten wat er allemaal weggegooid wordt. Ik ben bijna beschaamd dat we zo feesten, wetend dat de helft van de wereld van honger omkomt.
Geniet van deze zonnige dag want van morgen halen we onze paraplu weer boven naar het schijnt...
-
Skoebiedoeke - Lid geworden op: 22 dec 2017, 22:20
Hoikes allemaal ... wil niemand vergeten dus doe ik het zo 
Ik passeer ier eens in een vlugte en diagonaal gelezen .... straks bezoek
Gisteren op het onverwachte een shopping dag gehad met mijn maatje ... bijtetteren en windowshoppen want ik wacht de solden af .. ik heb niks nodig zene ... mo you never know é
... dees voor middag op boodschap geweest ... pff ik vindt dat altijd hard labeur ... ik vind nog altijd dak niet op de wereld gekomen ben om huisvrouw te spelen .. mo ja je kan niet anders é
.... zet me 24u op een 15 tonner en ik ben happy ...

Morgen een dagje Brussel met 2 oud libellekes ... vroeger op de libelle forum Gipsy en Sandra ... de kerstmarkt afdweilen ... veel bjjtetteren en trachten onze geldbeugel toe te houden ..

Helena van troy ... is me ingevallen dat je ook een oud libelleke was ...
Oma-C ... ik tikte op OK ipv VOORBEELD ... dus gepost zonder dak het wist ... dus ja ... ff gefustreerd maar ké me vlug terug herpakt ... zit nog in leerschool hier ... en ja ... ik heb me niet gejeunt op kerstavond ... was mijne dada niet ... mo wel héél goed gegeten voor mijn centje ...
Voor de rest heb ik diagonaal gelezen ... sorry daarvoor ma ik doe mijn best op leerschool ... dat komt wel ... beetje bij beetje ...
Heb ook ergens gelezen dat iemand (naam vergeten maar dat kom wel) haar manlief 2u op kine geweest is en dat hij het goed heeft gedaan ... kweet begod niet wat er gebeurd is ... maar ik wens jullie veel sterkte en succes met de kine verder en dat allles terug op zijne plooi mag komen zoals voorheen ...
Ook gelezen dat er een kleine ukkepuk met rode stipjes zit ... mss de windpokken of de mazelen ??... kleine ukepukjes moeten in hun eerst 6 jaar enorm veel incasseren é ... maar ze komen er ook wel door hoor er zijn al ergere dingen dan wat rode stipjes ... da komt echt wel goed zene ...
Over kleine ukkies gesproken ... mijn broer zijn dochter is bevallen van een schattige baby ... maar blind geboren ... niet te herstellen ... de ouders en grootouders zijn er de kop van in ... ze zou op een roze wolk moeten lopen ... maar zit meer int ziekenhuis dan thuis met haar babietje ...
Ik ga afsluiten ... doeiiii en nog een fijne dag verder ... geniet van het zonneke terwijl ze warmte straalt achter de ramen ...
En al wie ik vergeten ben ... komt nog wel zene ... ik heb jullie wel gelezen ... voor iedereen een dikke knuffel

Ik passeer ier eens in een vlugte en diagonaal gelezen .... straks bezoek
Gisteren op het onverwachte een shopping dag gehad met mijn maatje ... bijtetteren en windowshoppen want ik wacht de solden af .. ik heb niks nodig zene ... mo you never know é
Morgen een dagje Brussel met 2 oud libellekes ... vroeger op de libelle forum Gipsy en Sandra ... de kerstmarkt afdweilen ... veel bjjtetteren en trachten onze geldbeugel toe te houden ..
Helena van troy ... is me ingevallen dat je ook een oud libelleke was ...
Oma-C ... ik tikte op OK ipv VOORBEELD ... dus gepost zonder dak het wist ... dus ja ... ff gefustreerd maar ké me vlug terug herpakt ... zit nog in leerschool hier ... en ja ... ik heb me niet gejeunt op kerstavond ... was mijne dada niet ... mo wel héél goed gegeten voor mijn centje ...
Voor de rest heb ik diagonaal gelezen ... sorry daarvoor ma ik doe mijn best op leerschool ... dat komt wel ... beetje bij beetje ...
Heb ook ergens gelezen dat iemand (naam vergeten maar dat kom wel) haar manlief 2u op kine geweest is en dat hij het goed heeft gedaan ... kweet begod niet wat er gebeurd is ... maar ik wens jullie veel sterkte en succes met de kine verder en dat allles terug op zijne plooi mag komen zoals voorheen ...
Ook gelezen dat er een kleine ukkepuk met rode stipjes zit ... mss de windpokken of de mazelen ??... kleine ukepukjes moeten in hun eerst 6 jaar enorm veel incasseren é ... maar ze komen er ook wel door hoor er zijn al ergere dingen dan wat rode stipjes ... da komt echt wel goed zene ...
Over kleine ukkies gesproken ... mijn broer zijn dochter is bevallen van een schattige baby ... maar blind geboren ... niet te herstellen ... de ouders en grootouders zijn er de kop van in ... ze zou op een roze wolk moeten lopen ... maar zit meer int ziekenhuis dan thuis met haar babietje ...
Ik ga afsluiten ... doeiiii en nog een fijne dag verder ... geniet van het zonneke terwijl ze warmte straalt achter de ramen ...
En al wie ik vergeten ben ... komt nog wel zene ... ik heb jullie wel gelezen ... voor iedereen een dikke knuffel