CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Had ik weer eens over gekeken, ik zal mijn oogarts eens op het matje moeten roepen.Reini schreef:Cherie, ik typte op vorige pagina al "weten" en heb Socrates er attent op gemaakt dat er nog 2 wachtenden waren, vermits er al een volgende posting was, maar daar is niet op gereageerd.
Dus "weet" ik niet of "weten" ok was.
Noch weten noch stoom zijn de gezochte 5-letterwoorden.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Knap gevonden Lotte, gaat nu echt wel de goeie richting uit kan zelfs als werkwoord voorkomen maar dan niet met 5 letters. Nog even zoeken dan is het jaar om.lotte schreef:rap tussendoor
BESEF ?
is er als je iets snapt.
Goeie oudejaarsavond en een
lotte.
-
Sita
dagen ?
iets kan je na lang nadenken beginnen te dagen (ww.)
dagen is ook een nw.
Al is het jaar bij de ene al wat beter geëindigd en begonnen dan bij de ander ...
Heel veel geluk en een vooral een goede gezondheid in 2018 !
Sita
iets kan je na lang nadenken beginnen te dagen (ww.)
dagen is ook een nw.
Al is het jaar bij de ene al wat beter geëindigd en begonnen dan bij de ander ...
Heel veel geluk en een vooral een goede gezondheid in 2018 !
Sita
-
Sita had het licht eerder gezien lotte, maar ik kwam ook weer te laat om haar de goedkeuring bekend te maken. Het te zoeken woord was dus wel degelijk "dagen" de punten gaan dus naar Sita en ik kan op zoek naar nieuw licht al is lichtmis toch nog veraf.lotte schreef:LICHT ?
is een natuurlijk verschijnsel, een w.w en een n.w.
het licht zie je als er uiteindelijk iets tot je doordringt.
-
Die ongelijkheden zijn, voor de enen struikelstenen, voor de anderen bronnen waaruit ze energie halen. nw. en ww. (6)Op mijn pagina staat de tekst in "normaal" maar hier verschijnt hij in very small, ik probeerde al twee keer dat aan te passen maar het lukt niet;
-
Ik probeer nog eens met font size "normal"
Die ongelijkheden zijn, voor de enen struikelstenen, voor de anderen bronnen waaruit ze energie halen. nw. en ww. (6)
In het "voorbeeld" zie ik een grote tekst in bold en blauw, ik krijg dat niet op de uiteindelijke bijdrage in crypto, Make over ???
Die ongelijkheden zijn, voor de enen struikelstenen, voor de anderen bronnen waaruit ze energie halen. nw. en ww. (6)
In het "voorbeeld" zie ik een grote tekst in bold en blauw, ik krijg dat niet op de uiteindelijke bijdrage in crypto, Make over ???