CRYPTOGRAMMEN
-
Sita
Neen Stan, dat heb ik niet in gedachten.
Ik vrees dat ik een beetje te weinig informatie gegeven heb voor een cryptogram.
Een nieuwe poging ...
gevederde culinair (acht)
Ook voor jou de beste wensen voor 2018, Stan.
Ik vrees dat ik een beetje te weinig informatie gegeven heb voor een cryptogram.
Een nieuwe poging ...
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Even off topic
Ik ga ervan uit dat computer in het Nederlands een mannelijk woord is. Meestal zegt men van het vrouwelijke, dat het wispelturig is. Deze Medioncomputer toont aan die volkswijsheid dus niet klopt. Sinds een paar dagen doet HIJ me de duivel aan door, met onregelmatige tussenpozen, gewoon uit te vallen. Noodgedwongen moest ik dus mijn spelzucht bedwingen. Gelukkig hebben anderen de leemte gevuld.
Ik ga ervan uit dat computer in het Nederlands een mannelijk woord is. Meestal zegt men van het vrouwelijke, dat het wispelturig is. Deze Medioncomputer toont aan die volkswijsheid dus niet klopt. Sinds een paar dagen doet HIJ me de duivel aan door, met onregelmatige tussenpozen, gewoon uit te vallen. Noodgedwongen moest ik dus mijn spelzucht bedwingen. Gelukkig hebben anderen de leemte gevuld.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
SOEPDUIF ;Sita schreef:Neen Stan, dat heb ik niet in gedachten.
Een nieuwe poging ...
Een culinair product (schepsel) van de evolutie
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
socrates schreef:Even off topic
Vervelend socrates als die laptop niet werkt zoals het hoort
hoop dat je het vlug opgelost krijgt.
Ook voor jou Stan een gelukkig en gezond jaar.
-
Sita
Zo zie je maar, uitzonderingen bevestigen de regelsocrates schreef:Even off topic
Ik ga ervan uit dat computer in het Nederlands een mannelijk woord is. Meestal zegt men van het vrouwelijke, dat het wispelturig is. Deze Medioncomputer toont aan die volkswijsheid dus niet klopt. Sinds een paar dagen doet HIJ me de duivel aan door, met onregelmatige tussenpozen, gewoon uit te vallen.
Alhoewel allemaal verdienstelijke pogingen, het is geen braadkip, soepduif of fondduif.
-
Sita
Grappig gevonden, socrates, maar niet juist 
Toch zit je iets verder in de goede richting
En ondertussen heeft Lotte het gevonden.
chérie 2 p
Sita 6 p (dus Sita scoorde met 'kuddegeest' en met 'overkoken')
Lotte 6 p
diba 2 p
Toch zit je iets verder in de goede richting
En ondertussen heeft Lotte het gevonden.
chérie 2 p
Sita 6 p (dus Sita scoorde met 'kuddegeest' en met 'overkoken')
Lotte 6 p
diba 2 p