In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen iedereen...
Dank je clive, maar ik heb niet veel plaats nodig...
er is niet veel te vertellen...de strijk ligt al in de kast
en verder als het droog blijft straks een wandeling doen...
Goed ingeduffeld met sjaal en muts moet dat kunnen
er is wel redelijk veel wind... Noordenwind
Hier is alles al opgeruimd... ik had niet veel uitgehaald voor kerst
alleen de kaartjes hangen nog...
Morgenvroeg weer naar de kine om 9u30
en verder de week aanpassen aan de kine-beurten
aan 3 per week zullen ze rap voorbij zijn...
ania, proficiat met de nieuwe wagen, veel geluk ermee
M-J, alles een beetje naar wens dar bij jullie.? Sterkte
M-M, anjelier, Helena, bobijntje, zwanenmeer, omasenga, wingerd, ria,
Lenk en marita... plus wie ik vergeet...
Allen een gezellige zondag...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goed middag allemaal,
De kerstboom mag nog even blijven staan. Ik zie wel wanneer ik goesting heb om hem af te breken.
Een deel van de strijk is gedaan en een deel van de was is opgeplooid, nu nog wegleggen.
Ik had gepland de strijkkamer terug op orde te brengen na de logeerpartij van oudste kleindochter.
Voorlopig lijkt dat niet te lukken vandaag. Een deel strijk blijft wachten op K. volgende week.
Het bed is al afgetrokken en ik had eigenlijk beter het linnengoed al gewassen en buiten kunnen drogen.
maar, alles tegelijk is geen goed idee.
Ik geraak gefrustreerd van alle berichten over kranige 107 jaar oude mensen die nog zelf poetsen en koken, 70-jarigen die nog op de pointes balletles geven en er bovendien ook nog mager en mooi uitzien.
Zo om de zoveel tijd vind ik mezelf een echt sloreke met pierenverdriet als haar, niet elegant wegens een paar kilootjes te veel en te goed bedeeld van boezem, met als gevolg of een patattenzak als kleed, dat past altijd overal, niet dus, of een rok en trui of lange broek: eeuwig hetzelfde...wegens een 44 van onder en een 48 van boven. Bovendien allergisch aan de meeste make-up, maar we zijn gezond zeker?
Och seffens komt de oudste om een tasje koffie en een "pateke" te gaan eten in het park of aan de Plaisance. Ik zal nog zien. De zon schijnt dus even buiten zou geen kwaad kunnen.
Wat gaan we vanavond weeral eten? Sjjt hoe durf je als er zoveel mensen zijn die gewoon zich afvragen hebben we vanavond wel eten...
Dames nog een fijne zondag!
De kerstboom mag nog even blijven staan. Ik zie wel wanneer ik goesting heb om hem af te breken.
Een deel van de strijk is gedaan en een deel van de was is opgeplooid, nu nog wegleggen.
Ik had gepland de strijkkamer terug op orde te brengen na de logeerpartij van oudste kleindochter.
Voorlopig lijkt dat niet te lukken vandaag. Een deel strijk blijft wachten op K. volgende week.
Het bed is al afgetrokken en ik had eigenlijk beter het linnengoed al gewassen en buiten kunnen drogen.
maar, alles tegelijk is geen goed idee.
Ik geraak gefrustreerd van alle berichten over kranige 107 jaar oude mensen die nog zelf poetsen en koken, 70-jarigen die nog op de pointes balletles geven en er bovendien ook nog mager en mooi uitzien.
Zo om de zoveel tijd vind ik mezelf een echt sloreke met pierenverdriet als haar, niet elegant wegens een paar kilootjes te veel en te goed bedeeld van boezem, met als gevolg of een patattenzak als kleed, dat past altijd overal, niet dus, of een rok en trui of lange broek: eeuwig hetzelfde...wegens een 44 van onder en een 48 van boven. Bovendien allergisch aan de meeste make-up, maar we zijn gezond zeker?
Och seffens komt de oudste om een tasje koffie en een "pateke" te gaan eten in het park of aan de Plaisance. Ik zal nog zien. De zon schijnt dus even buiten zou geen kwaad kunnen.
Wat gaan we vanavond weeral eten? Sjjt hoe durf je als er zoveel mensen zijn die gewoon zich afvragen hebben we vanavond wel eten...
Dames nog een fijne zondag!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond iedereen, zo vergeet ik niemandvanmiddag een fijne wandeling gedaan, zo ongeveer anderhalfuur
goed warm ingepakt want er was een ferme koude wind
maar met goed stappen verwarm ik me wel,
alleen de neus had wat koud, met een sjaal ervoor
beslaan de brilglazen en dat is heel vervelend
Maar ik was rap terug opgewarmd als ik weer thuis kwam...
een warme thee en ik gloeide weer...
ik zal straks goed slapen denk ik... alleen jammer datik telkens
om de 2 u moet opstaan om naar het toilette gaan...
maar ja....(dat heb je als je diabeet bent)
gelukkig kan ik telkens weer redelijk rap terug inslapen
Helena goed dat je geen maat 50 hebt zoals ik...
ik trek me niks aan van wat mensen denken wat ik aanheb, het is proper en niet kapot
er zijn mensen die niet zoveel keuze hebben dan ik als ik voor de kleerkast sta
wel altijd een lange broek en pull of bloeze...maar als ik warm heb vind ik het al goed...
ik gebruik ook nooit make-up, puur natuur is welletjes...
je mag je niet vergelijken met anderen.... denk je dat zij zich beter voelen...?
dat weet je niet hé...ze komen het niet zeggen...
Zie jezelf graag... dat is meer dan genoeg... en 't geeft een goed gevoel...
Het maakt je blij...
Een warme knuffel aan al wie het kan gebruiken... want elk voelt het zijne hé...
Nog een fijne avond aan iedereen....en straks slaapwel... tot morgen..
morgen om 9u30 terug naar de kine
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede avond, seizoentjes allemaal, (zo vergeet ik niemand
)
OmaC heeft weer wijze woorden gezegd. Je mag inderdaad jezelf niet vergelijken met anderen, dat is niet wijs of gezond. Ieder is uniek .....
Hier vandaag druk-druk geweest. Dat zijn we nog niet zo gewoon ! Het waren de kids met hun kroost, en het is niet omdat ze groter worden dat er geen schelmerij meer inzit, hoor ! Het was wel leuk, ook voor oudste kl kind, zij verjaart woensdag maar heb haar nu al haar geschenk gegeven en natuurlijk .... ook de zelfgemaakte kaart ! Geloof het of niet, die kreeg op een moment alle aandacht, ze werd duchtig 'geïnspecteerd .... en OK bevonden !
Wordt een 'kritische madam', hoor !
Heb ze wel graag zo, als ze weten wat ze willen ! 
Het was hier ondertussen ook 'bespreking' wat er allemaal moet opgebroken en veranderd worden, zodat er gemakkelijk een rolstoel binnen kan. Je weet maar nooit wat we hier nog gaan meemaken, nietwaar ? Eind februari heeft de firma een gaatje
(zal wel een groot gat moeten zijn, naargelang 'de verlangens' van dochterlief !
Manlief kan nu wel al stappen met stok met 4 poten, maar is nog vlug moe, zodat hij dikwijls moet gaan zitten.
Voor de rest ...... hij heeft niet graag de weekends, dan voelt hij dat er niet geoefend is en dat hij strammer wordt. Het zal wel eens beteren, zeker ....
En nu ga ik de laptop hier klaar zetten voor de wekelijkse back-up te laten doen.
Hebben jullie ook al die speciale up-date gehad waardoor het moeilijker wordt voor 'de beestjes' om binnen te geraken? Er moet iets speciaals aan de gang zijn geweest maar ik weet het het fijne niet van. Heb al wel een bericht gehad dat ze me gingen verwittigen als die up-date er aan kwam.
We zullen het dan maar doen zeker, he ? Alles voor de goede zaak. Veiligheid eerst.....
Dames, een fijne zondagavond gewenst, kaars brandt, in een andere grote hoge vaas weliswaar, de andere was doorgebrand
.
Tot ..... de volgende !
OmaC heeft weer wijze woorden gezegd. Je mag inderdaad jezelf niet vergelijken met anderen, dat is niet wijs of gezond. Ieder is uniek .....
Hier vandaag druk-druk geweest. Dat zijn we nog niet zo gewoon ! Het waren de kids met hun kroost, en het is niet omdat ze groter worden dat er geen schelmerij meer inzit, hoor ! Het was wel leuk, ook voor oudste kl kind, zij verjaart woensdag maar heb haar nu al haar geschenk gegeven en natuurlijk .... ook de zelfgemaakte kaart ! Geloof het of niet, die kreeg op een moment alle aandacht, ze werd duchtig 'geïnspecteerd .... en OK bevonden !
Het was hier ondertussen ook 'bespreking' wat er allemaal moet opgebroken en veranderd worden, zodat er gemakkelijk een rolstoel binnen kan. Je weet maar nooit wat we hier nog gaan meemaken, nietwaar ? Eind februari heeft de firma een gaatje
Manlief kan nu wel al stappen met stok met 4 poten, maar is nog vlug moe, zodat hij dikwijls moet gaan zitten.
Voor de rest ...... hij heeft niet graag de weekends, dan voelt hij dat er niet geoefend is en dat hij strammer wordt. Het zal wel eens beteren, zeker ....
En nu ga ik de laptop hier klaar zetten voor de wekelijkse back-up te laten doen.
Hebben jullie ook al die speciale up-date gehad waardoor het moeilijker wordt voor 'de beestjes' om binnen te geraken? Er moet iets speciaals aan de gang zijn geweest maar ik weet het het fijne niet van. Heb al wel een bericht gehad dat ze me gingen verwittigen als die up-date er aan kwam.
We zullen het dan maar doen zeker, he ? Alles voor de goede zaak. Veiligheid eerst.....
Dames, een fijne zondagavond gewenst, kaars brandt, in een andere grote hoge vaas weliswaar, de andere was doorgebrand
Tot ..... de volgende !
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
HVT: ben het volledig eens met wat Oma-C schrijft.Je nooit vergelijken met anderen.Ik deed dat vroeger ook, ben ermee gestopt, het leidt tot niks , en je brengt jezelf in een neerwaartse spiraal.Iedereen is mooi, en iedereen heeft kwaliteiten.En die 107 jarige, dat zijn echte uitzonderingen!
clive: heb het ook gezien dat Pasen op 1 april viel, toen ik de kalender invulde.Is wel een rare dag hé.
MuddyMaddy: wel spijtig dat de burendrink niet meeviel, want het is nochtans het uitgelezen moment om nieuwe mensen te leren kennen.En natuurlijk , het moet van 2 kanten komen hé.Misschien heb je bij een volgende drink meer succes.Hoe meer je elkaar ziet, hoe gemakkelijker het gaat.
Ik bedenk me opeens dat ik hier al 10 jaar woonde, toen een verre buurvrouw plots tegen me sprak!Ik had vroeger al vaak geknikt of goedendag gezegd zonder dat er reactie kwam van haar.En natuurlijk daarna doe je dat niet meer hé.Jaren later, toen ik hier in de voortuin aan het werken was, sprong ze plots van haar fiets en begon een ganse uitleg
.Toen ik dit nadien tegen mijn buurvrouw vertelde, zei die promp:" ik heb dat ook meegemaakt met haar, wij woonden hier ook al jaren vooraleer ze sprak tegen ons"
.Raar maar waar!
Mijn yoghurtcake is heel lekker, is voor herhaling vatbaar.Als jullie het recept willen, laat maar weten.Het is niet moeilijk, gewoon alles onder elkaar mengen en bakken
.
Dames, tot morgen.
HVT: ben het volledig eens met wat Oma-C schrijft.Je nooit vergelijken met anderen.Ik deed dat vroeger ook, ben ermee gestopt, het leidt tot niks , en je brengt jezelf in een neerwaartse spiraal.Iedereen is mooi, en iedereen heeft kwaliteiten.En die 107 jarige, dat zijn echte uitzonderingen!
clive: heb het ook gezien dat Pasen op 1 april viel, toen ik de kalender invulde.Is wel een rare dag hé.
MuddyMaddy: wel spijtig dat de burendrink niet meeviel, want het is nochtans het uitgelezen moment om nieuwe mensen te leren kennen.En natuurlijk , het moet van 2 kanten komen hé.Misschien heb je bij een volgende drink meer succes.Hoe meer je elkaar ziet, hoe gemakkelijker het gaat.
Ik bedenk me opeens dat ik hier al 10 jaar woonde, toen een verre buurvrouw plots tegen me sprak!Ik had vroeger al vaak geknikt of goedendag gezegd zonder dat er reactie kwam van haar.En natuurlijk daarna doe je dat niet meer hé.Jaren later, toen ik hier in de voortuin aan het werken was, sprong ze plots van haar fiets en begon een ganse uitleg
Mijn yoghurtcake is heel lekker, is voor herhaling vatbaar.Als jullie het recept willen, laat maar weten.Het is niet moeilijk, gewoon alles onder elkaar mengen en bakken
Dames, tot morgen.
-
Bobijntje - Lid geworden op: 30 okt 2015, 19:48
Goede avond dames
Ik kom hier ook nog eens voorbij gewaaid
Voor iedereen die ik nog niet gelezen had
mijn beste wensen voor 2018!!!
Wat was dat toch een heerlijk weertje
vandaag, zo'n zalige zon , echt
wandelweer dus de stappers aangedaan
Dan nog al het kerstgerief weggedaan, de
boom afgebroken en reeds buitengezet, die
wordt morgen door de groendienst opgehaald.
Kaartjes hangen hier wel nog, vind dat gezellig!
Oma-C jij hebt de dochter op bezoek gehad,
fijn dat jullie 't zo leuk hadden!!
MM zo'n buurt-drink kan toch gezellig zijn hoor.
Waar wij vroeger woonden was dat 3x per jaar,
nieuwjaarsdrink, zomer bbq en dan met Halloween
nog eens.
Clive, spijtig te lezen wat jij er nu nog bij hebt,
verzorg je toch maar goed!!!
Wingerd, jij hebt wafeleters over de vloer gehad

hopelijk had je er genoeg!!
Hallo Ania welkom, da's lang geleden!
MJ jij bent toch ook een kranige vrouw, heb echt bewondering
voor jou!!
Dus er zijn grote werken in 't verschiet maar vergeet zelf toch
ook niet op tijd en stond wat rust te nemen!!!
't Draait allemaal op jou momenteel hé!!!
HvT Oma-C heeft gelijk hoor, jezelf niet spiegelen aan
een ander want je weet nooit hoe die ander zich eigenlijk voelt!
Of je nu maatje 32 of 52 hebt zolang je maar gezond bent!!!!
En wat je vandaag niet gedaan krijgt kan je toch nog altijd later doen.....
Neem het gewoon dag per dag
Omasenga en Zwanenmeer heel veel lieve groetjes naar
't gezellige Limburg!!

Voor iedereen een heel gezellige avond, voor straks een fijne
nachtrust en morgen gezond weer op!!!
Hier branden de kaarsjes en ik ga in de zetel duiken met
mijn boek.........tot later!!!
Ik kom hier ook nog eens voorbij gewaaid
Voor iedereen die ik nog niet gelezen had
mijn beste wensen voor 2018!!!
Wat was dat toch een heerlijk weertje
vandaag, zo'n zalige zon , echt
wandelweer dus de stappers aangedaan
Dan nog al het kerstgerief weggedaan, de
boom afgebroken en reeds buitengezet, die
wordt morgen door de groendienst opgehaald.
Kaartjes hangen hier wel nog, vind dat gezellig!
Oma-C jij hebt de dochter op bezoek gehad,
fijn dat jullie 't zo leuk hadden!!
MM zo'n buurt-drink kan toch gezellig zijn hoor.
Waar wij vroeger woonden was dat 3x per jaar,
nieuwjaarsdrink, zomer bbq en dan met Halloween
nog eens.
Clive, spijtig te lezen wat jij er nu nog bij hebt,
verzorg je toch maar goed!!!
Wingerd, jij hebt wafeleters over de vloer gehad
hopelijk had je er genoeg!!
Hallo Ania welkom, da's lang geleden!
MJ jij bent toch ook een kranige vrouw, heb echt bewondering
voor jou!!
Dus er zijn grote werken in 't verschiet maar vergeet zelf toch
ook niet op tijd en stond wat rust te nemen!!!
't Draait allemaal op jou momenteel hé!!!
HvT Oma-C heeft gelijk hoor, jezelf niet spiegelen aan
een ander want je weet nooit hoe die ander zich eigenlijk voelt!
Of je nu maatje 32 of 52 hebt zolang je maar gezond bent!!!!
En wat je vandaag niet gedaan krijgt kan je toch nog altijd later doen.....
Neem het gewoon dag per dag
Omasenga en Zwanenmeer heel veel lieve groetjes naar
't gezellige Limburg!!
Voor iedereen een heel gezellige avond, voor straks een fijne
nachtrust en morgen gezond weer op!!!
Hier branden de kaarsjes en ik ga in de zetel duiken met
mijn boek.........tot later!!!
Geniet nu... niet morgen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik weet best dat ik me niet mag vergelijken met een ander, maar ja, soms slaat die vergelijkingskoorts toe...
Ik ben kandidaat voor het recept van de taart die je alleen maar dooreen moet mengen :lol:Zoiets simpels zie ik me nog voor elkaar krijgen. Dat mis ik toch echt wel die bakkunsten van ons moeder. Gevolg van geen taart meer elke zondag: -5 kg, zonder er moeite voor te doen! Nu weet ik waarom dat ik afgevallen ben! Ik dacht dat het van verdriet was, neen hoor....
Aan de boekenuil bobijntje heb je soms suggesties van mooie boeken. Ik kies de laatste tijd nogal eens de verkeerde en als het verhaal me na vijftig bladzijden nog niet in zijn greep heeft stop ik er gewoon mee.
nog een rustige avond allemaal.
En ja, het was koud in het park.
Ik ben kandidaat voor het recept van de taart die je alleen maar dooreen moet mengen :lol:Zoiets simpels zie ik me nog voor elkaar krijgen. Dat mis ik toch echt wel die bakkunsten van ons moeder. Gevolg van geen taart meer elke zondag: -5 kg, zonder er moeite voor te doen! Nu weet ik waarom dat ik afgevallen ben! Ik dacht dat het van verdriet was, neen hoor....
Aan de boekenuil bobijntje heb je soms suggesties van mooie boeken. Ik kies de laatste tijd nogal eens de verkeerde en als het verhaal me na vijftig bladzijden nog niet in zijn greep heeft stop ik er gewoon mee.
nog een rustige avond allemaal.
En ja, het was koud in het park.
-
marita2 - Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:35
Dag seizoentjes allemaal,
Kom jullie een fijne nieuwe week toewensen. Heb vandaag de hele was weggewerkt, die was buiten zo goed als droog geraakt wat handig was voor het beddegoed , nog even in de droogkast en alles meteen gestreken.
Zo heb ik morgen tijd om met de 2 vriendinnen een stukje te gaan fietsen en in onze favoriete taverne bij iets lekkers bij te praten, want met de feestdagen is er niets van in huis gekomen.
Helena, ik vind ook altijd dat sommigen veel meer gedaan krijgen dan ik, heb een schoonzus zo oud als ik, die wordt nooit moe, wat die verzet op 1 dag daar heb ik 3 dagen voor nodig
Anjelierke, ik wil graag het recept van de yoghurtcake, die heeft zeker minder calorieën dan een gewone cake.
Heb ook nog een vraagje voor jouw savooikool ovenschotel, doe je het gehakt rauw in de schotel of moet je het eerst rul bakken, en de savooikool mag die rauw of aangestoofd in de schotel en hoelang op hoeveel graden moet de schotel in de oven? Bij voorbaat dank!
Aan iedereen veel groetjes en tot schrijfs!
Kom jullie een fijne nieuwe week toewensen. Heb vandaag de hele was weggewerkt, die was buiten zo goed als droog geraakt wat handig was voor het beddegoed , nog even in de droogkast en alles meteen gestreken.
Zo heb ik morgen tijd om met de 2 vriendinnen een stukje te gaan fietsen en in onze favoriete taverne bij iets lekkers bij te praten, want met de feestdagen is er niets van in huis gekomen.
Helena, ik vind ook altijd dat sommigen veel meer gedaan krijgen dan ik, heb een schoonzus zo oud als ik, die wordt nooit moe, wat die verzet op 1 dag daar heb ik 3 dagen voor nodig
Anjelierke, ik wil graag het recept van de yoghurtcake, die heeft zeker minder calorieën dan een gewone cake.
Heb ook nog een vraagje voor jouw savooikool ovenschotel, doe je het gehakt rauw in de schotel of moet je het eerst rul bakken, en de savooikool mag die rauw of aangestoofd in de schotel en hoelang op hoeveel graden moet de schotel in de oven? Bij voorbaat dank!
Aan iedereen veel groetjes en tot schrijfs!
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
Goede morgen ,
Voor Oma-c, , wens ik een GElukkige verjaardag ,

Ik zal op de pc een plaatje moeten plakken , ,
Voor Oma-c, , wens ik een GElukkige verjaardag ,
Ik zal op de pc een plaatje moeten plakken , ,
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, jij hebt dan gisteren een fijne wandeling gemaakt, goed ingeduffeld. Het zal jou deugd gedaan hebben. Het was dan ook heerlijk wandelweer gisteren , koud maar droog. Hoop dat de kine meevalt vandaag.
HVT, gisteren een dip met een laag zelfbeeld tot gevolg ? Vergelijk mij nooit met andere mensen, word ik alleen maar verdrietig en opstandig van. En dat kost energie en net energie kan ik maar al te goed gebruiken. En iemand van 107 die nog " alles " kan, dat zijn grote uitzonderingen. Dus kop op vandaag.
MJ, jullie hadden dan wel een hele drukke dag gisteren. Het doet me goed te lezen dat manlief al kan stappen met behulp van een stok met 4 poten, dat hij nog vlug moe is dan, valt heel goed te begrijpen. En het is inderdaad vervelend, die weekends dat hij niet kan gaan oefenen, zeker voor hem die toch wel extra zijn best wil doen goed te revalideren. Vind jullie beiden heel moedige en sterke mensen .
Anjelier, Jij hebt een lekkere yoghurtcake gebakken, zal heerlijk gesmaakt hebben. En ja de buren, sommigen zeggen niets en met de andere heb je dan wel een heel goede relatie. Ik zeg tegen iedereen een goedendag . Dat kost niets en het is vlug gedaan. Vind wel dat je in de winter minder buren ziet, eens de lente bezig, kom je weer meer buiten en zie je meer mensen op straat. Hoe is het met jouw ouders ?
Bobijntje, fijn jou te lezen Ook jullie zijn gisteren gaan wandelen. Het was dan ook droog weer en dat was toch al een tijdje geleden. Profiteren was de boodschap. En niet ongerust zijn hoor, ik verzorg me goed.
Omasenga, oei, terug problemen met het inloggen ? Maar het is je dan toch gelukt.
Wingerd, lag al in mijn bedje , toen jij postte. Moeten er dan ook al om 06.00H uit. En heb echt wel mijn 8 uurtjes slaap nodig. Alles goed met Woef ?
Marita, gisteren hard gewerkt en daar pluk je vandaag de vruchten van. Vandaag fijn met de vriendinnen fietsen en iets eten. Duffel je warm in en amuseer jullie.
Muddy Maddy, heb jou nog niet gelezen vandaag. Hoe gaat het met jouw vader ?
En is Gimly nu volledig genezen ?
Gisteren dan de kerstboom afgebroken en de rest van het kerstgerief behalve de kaartjes. Alles terug keurig in de dozen gedaan en manlief heeft deze terug op zijn plaats gezet. Hij zou voor volgend jaar graag de pastel kleurige kerstballen eruit hebben en deze vervangen door witte en doorschijnend glas. Heb dus de pastel geteld en dat zijn er 50, 48 om precies te zijn. Zie dat ook wel zitten, maar heb hem gezegd dat dat een kostelijke zaak gaat worden op het einde van dit jaar. Nu, heb nog lang tijd om daarover na te denken, dus ga er nu nog mijn hoofd breken. Maar hij heeft wel gelijk, het zou dan wel heel mooi zijn. Zullen wel zien wat we volgende Kerst gaan doen.
Zo, ik ga plaats maken voor Muddy Maddy ofwel heeft ze al gepost terwijl ik dit hier aan het neerpennen was. Maar Oma-C komt er ook nog aan.
Ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een mooie maandag Liefs en een warme knuffel voor elk van jullie.