error 0x800ccc67
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Sony,
Mijn nieuwsgierigheid om aan dit "emailproject" verder te kunnen werken, was groter dan ooit. Ik ben er dan toch maar aan begonnen.
Heb alle door te lopen regels uitgevoerd. De pc opnieuw opgestart en ......... na een testmailtje naar mezelf, kreeg ik terug een foutmelding !!
Zie jij nog een (over het hoofd geziene) reden, waarom dit toch mislukt is ?
Joerky.
Mijn nieuwsgierigheid om aan dit "emailproject" verder te kunnen werken, was groter dan ooit. Ik ben er dan toch maar aan begonnen.
Heb alle door te lopen regels uitgevoerd. De pc opnieuw opgestart en ......... na een testmailtje naar mezelf, kreeg ik terug een foutmelding !!
Zie jij nog een (over het hoofd geziene) reden, waarom dit toch mislukt is ?
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Joerky, kijk eens goed naar het citaat van sony om 16:41.
Je bent waarschijnlijk pop3/imap/ssl-tls instellingen door elkaar aan het gooien.
Eén verkeerde instelling en ge gaat foutmeldingen blijven krijgen.
Aan je openingspost te zien - maandagavond - lag het begin van je problemen waarschijnlijk bij het "platliggen" van het proximus-netwerk.
Een goeie raad: indien alles altijd normaal gewerkt heeft, en je hebt ook niets abnormaal ondervonden aan de pc, wacht dan 12 tot 24 uur vooraleer je aan instellingen begint te vijzen. Want dan ga je pas zelf de problemen beginnen creeren.
De grote fout die velen maken is dan meteen aan instellingen beginnen te veranderen terwijl de problemen zich eigenlijk buitenuit bevinden.
Je bent waarschijnlijk pop3/imap/ssl-tls instellingen door elkaar aan het gooien.
Eén verkeerde instelling en ge gaat foutmeldingen blijven krijgen.
Aan je openingspost te zien - maandagavond - lag het begin van je problemen waarschijnlijk bij het "platliggen" van het proximus-netwerk.
Een goeie raad: indien alles altijd normaal gewerkt heeft, en je hebt ook niets abnormaal ondervonden aan de pc, wacht dan 12 tot 24 uur vooraleer je aan instellingen begint te vijzen. Want dan ga je pas zelf de problemen beginnen creeren.
De grote fout die velen maken is dan meteen aan instellingen beginnen te veranderen terwijl de problemen zich eigenlijk buitenuit bevinden.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Sony,
Ik heb exact gedaan wat je schreef. Ik krijg wel degelijk mails binnen, maar er blijft een mailerror verschijnen :
Zoals je nu ziet : ..........CCC7D
Het 2de diagram (hierboven) verschijnt ook, wanneer ik een dialoogvenster krijg met : "Er staat een bericht in POSTVAK UIT, wil je dat toch verzenden ?" en ik JA druk.
Ik moet zeggen, ...... om met een schone lei te beginnen, want op den duur twijfel je aan alles, heb ik mijn wachtwoord vernieuwd, ook omdat ik niet meer zeker was of het het juiste was. Nieuw wachtwoord is oké.
What 's next ?
Joerky.
Ik heb exact gedaan wat je schreef. Ik krijg wel degelijk mails binnen, maar er blijft een mailerror verschijnen :
Zoals je nu ziet : ..........CCC7D
Het 2de diagram (hierboven) verschijnt ook, wanneer ik een dialoogvenster krijg met : "Er staat een bericht in POSTVAK UIT, wil je dat toch verzenden ?" en ik JA druk.
Ik moet zeggen, ...... om met een schone lei te beginnen, want op den duur twijfel je aan alles, heb ik mijn wachtwoord vernieuwd, ook omdat ik niet meer zeker was of het het juiste was. Nieuw wachtwoord is oké.
What 's next ?
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Sony,
Heb nog volgende "shortcut" gemaakt :
Zoals je ziet, bij de "Servers" voor inkomende mail, staat POP3. Dit kan ik niet veranderen in IMAP. Hoe komt dat ?
Heb nog volgende "shortcut" gemaakt :
Zoals je ziet, bij de "Servers" voor inkomende mail, staat POP3. Dit kan ik niet veranderen in IMAP. Hoe komt dat ?
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
Shewa - Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
- Locatie: Overijse
Voor inkomende mail gebruik ik ook de pop 3 server .
Onder server voor uitgaande mail is : " Voor deze serveris verificatie vereist " is uitgevinkt .
Onder tabblad geavanceerd is : " Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL ) nodig" is uitgevinkt .
Ge kunt deze instellingen uitproberen en is daarmee het probleemniet opgelost kunt ge ze terug zetten zo als voorheen .
Onder server voor uitgaande mail is : " Voor deze serveris verificatie vereist " is uitgevinkt .
Onder tabblad geavanceerd is : " Voor deze server is een beveiligde verbinding (SSL ) nodig" is uitgevinkt .
Ge kunt deze instellingen uitproberen en is daarmee het probleemniet opgelost kunt ge ze terug zetten zo als voorheen .
weer een stap vooruit
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
joerky
Duidt een map aan waar het bericht (tijdelijk) moet terecht komen,
maak desnoods eerst een nieuwe map.
Verander voor uitgaande mail Relay.skynet.be
in relay.proximus.be verwijder het vinkje voor ssl verbindig.
Sony
selecteer dat bericht en kies voor naar map verplaatsen.Er staat een bericht in POSTVAK UIT,
Duidt een map aan waar het bericht (tijdelijk) moet terecht komen,
maak desnoods eerst een nieuwe map.
Verander voor uitgaande mail Relay.skynet.be
in relay.proximus.be verwijder het vinkje voor ssl verbindig.
Sony
I SeniorenNet
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Sony,
Geduld is een mooie gave !
Vooreerst kan ik je zeggen, dat ik gisteren al het bericht in "Postvak uit" gedeletet heb. Dus daarvan al geen last meer.
Nu heb ik Windows Live Mail geopend en "Accounts" aangeduid. Dan verder de pagina ingevuld waar staat :
vul emailadres in : vb. iemand@........... enz. Op volgende pagina gekomen : "uitgaande mail" veranderd van relay.skynet.be naar relay.proximus.be en vinkje weggedaan voor SSL verbinding.
Na "Voltooien" krijg ik dialoogvenster : Downloaden van mappen van Skynet (jp. .........) Dit verhaaltje heeft meer dan 55 minuten geduurd. Ik heb de zaak dan ook geannuleerd, wegens te lang duren (en eigenlijk, ... tot wat dient het ?)
Als ik WLM (windows live mail) open, krijg ik nu in de linker kolom :
- WLM met postvak in/concepten/verzonden items/ongewenste mail/verwijderde mails. Daar onder :
- WLHotmail met idem items. Daar onder :
- Skynet (jp. .............) met idem items + Junk Mail/Sent mail/Trash. Daar onder :
- Nog eens Skynet (jp. ......) (1) en daar onder het klassieke :
- Postvak UIT en
- Opslagmappen.
Ne gansen boterham en weinig duidelijk op den duur. Enfin, .........;
Dus nu terug wachten, tot een volgend probleem zich weer stelt zeker ? Ik hou je op de hoogte alleszins. Groetjes Joerky.
Geduld is een mooie gave !
Vooreerst kan ik je zeggen, dat ik gisteren al het bericht in "Postvak uit" gedeletet heb. Dus daarvan al geen last meer.
Nu heb ik Windows Live Mail geopend en "Accounts" aangeduid. Dan verder de pagina ingevuld waar staat :
vul emailadres in : vb. iemand@........... enz. Op volgende pagina gekomen : "uitgaande mail" veranderd van relay.skynet.be naar relay.proximus.be en vinkje weggedaan voor SSL verbinding.
Na "Voltooien" krijg ik dialoogvenster : Downloaden van mappen van Skynet (jp. .........) Dit verhaaltje heeft meer dan 55 minuten geduurd. Ik heb de zaak dan ook geannuleerd, wegens te lang duren (en eigenlijk, ... tot wat dient het ?)
Als ik WLM (windows live mail) open, krijg ik nu in de linker kolom :
- WLM met postvak in/concepten/verzonden items/ongewenste mail/verwijderde mails. Daar onder :
- WLHotmail met idem items. Daar onder :
- Skynet (jp. .............) met idem items + Junk Mail/Sent mail/Trash. Daar onder :
- Nog eens Skynet (jp. ......) (1) en daar onder het klassieke :
- Postvak UIT en
- Opslagmappen.
Ne gansen boterham en weinig duidelijk op den duur. Enfin, .........;
Dus nu terug wachten, tot een volgend probleem zich weer stelt zeker ? Ik hou je op de hoogte alleszins. Groetjes Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Sony,
Ik kreeg deze morgen een mail binnen, één. En onderaan rechts kwam : 3 nieuwe emailberichten. Natuurlijk door het feit dat er nu 3 mailadressen bij mij lopen, zijnde 1.Windows Live Mail, 2.Windows Hotmail en 3.Skynet (jp. ..........), zal dat een logisch gevolg zijn. Vraag is nu : kan ik dat niet op 1 emailadres terug brengen ? Door de instellingen van punt 3 (zijnde skynet (jp ......)), in Windows Live Mail te zetten ( punt 1) ?
Instelling : servers : inkom : IMAP-server. Inkomende mail (IMAP) : imap.proximus.be Uitgaande mail (SMTP)
relay.proximus.be
Geavanceerd : uitgaande mail (SMTP) Poort 587 (al dan niet "vereist beveiligde verbinding SSL" aangevinkt).
inkomende mail (IMAP) Poort 993 (al dan niet "vereist beveiligde verbinding SSL" aangevinkt).
Als ik hier heelhuids zou uit raken, zou mijn probleem omtrent al die errorvermeldingen misschien voorgoed opgelost zijn. Alvast hartelijk dank. Joerky (jp )
Ik kreeg deze morgen een mail binnen, één. En onderaan rechts kwam : 3 nieuwe emailberichten. Natuurlijk door het feit dat er nu 3 mailadressen bij mij lopen, zijnde 1.Windows Live Mail, 2.Windows Hotmail en 3.Skynet (jp. ..........), zal dat een logisch gevolg zijn. Vraag is nu : kan ik dat niet op 1 emailadres terug brengen ? Door de instellingen van punt 3 (zijnde skynet (jp ......)), in Windows Live Mail te zetten ( punt 1) ?
Instelling : servers : inkom : IMAP-server. Inkomende mail (IMAP) : imap.proximus.be Uitgaande mail (SMTP)
relay.proximus.be
Geavanceerd : uitgaande mail (SMTP) Poort 587 (al dan niet "vereist beveiligde verbinding SSL" aangevinkt).
inkomende mail (IMAP) Poort 993 (al dan niet "vereist beveiligde verbinding SSL" aangevinkt).
Als ik hier heelhuids zou uit raken, zou mijn probleem omtrent al die errorvermeldingen misschien voorgoed opgelost zijn. Alvast hartelijk dank. Joerky (jp )
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Voilà, het is zover.
Op YouTube een filmpje opgezocht van sterke machines die zware werken in weinig tijd kunnen verzetten, doorgemaild naar een kennis en direct volgende melding :
En daarachter :
Wat kunnen we besluiten ? Dit moet ooit eens opgelost kunnen worden, toch ?
Help
Joerky.
Op YouTube een filmpje opgezocht van sterke machines die zware werken in weinig tijd kunnen verzetten, doorgemaild naar een kennis en direct volgende melding :
En daarachter :
Wat kunnen we besluiten ? Dit moet ooit eens opgelost kunnen worden, toch ?
Help
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
windows live mail zijn servers ondersteunen géén meerdere foto's meer in een mailbericht
dan wordt dat een album , en dan gaat het niet meer
een film is eigenlijk ook meerdere foto's
dus denk ik dat het daar zal aan liggen
windows live kun je beter stilaan gaan vervangen door een ander mailprogramma
in het begin zal het even wennen worden , maar eens men ......
dan wordt dat een album , en dan gaat het niet meer
een film is eigenlijk ook meerdere foto's
dus denk ik dat het daar zal aan liggen
windows live kun je beter stilaan gaan vervangen door een ander mailprogramma
in het begin zal het even wennen worden , maar eens men ......
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Verhaegen,
Bedankt voor je antwoord, maar ik krijg al eens filmpjes doorgestuurd van die zelfde kennis en die kan ik zonder problemen bekijken. Die kennis heeft nochtans ook ...........@skynet.be
Dus ............ Windows Live Mail vermoed ik. Of ben ik verkeerd ?
Vriendelijke groeten,
Joerky.
Bedankt voor je antwoord, maar ik krijg al eens filmpjes doorgestuurd van die zelfde kennis en die kan ik zonder problemen bekijken. Die kennis heeft nochtans ook ...........@skynet.be
Dus ............ Windows Live Mail vermoed ik. Of ben ik verkeerd ?
Vriendelijke groeten,
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
- Locatie: Peutie
Hallo,
Dees laptopke gaat subiet naar den doktoor. Geen zorgen meer !
Binnen een weeksken heb ik hem terug.
Joerky.
Dees laptopke gaat subiet naar den doktoor. Geen zorgen meer !
Binnen een weeksken heb ik hem terug.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
je bent inderdaad verkeerdjoerky schreef:Verhaegen,
Bedankt voor je antwoord, maar ik krijg al eens filmpjes doorgestuurd van die zelfde kennis en die kan ik zonder problemen bekijken. Die kennis heeft nochtans ook ...........@skynet.be
Dus ............ Windows Live Mail vermoed ik. Of ben ik verkeerd ?
Vriendelijke groeten,
Joerky.
t'is niet omdat men skynet heeft , dat men windows live gebruikt
skynet is een provider
windows live is een mailprogramma
2 totaal verschillende dingen hoor