Wordt arbeid schaars?
-
dejules
Wie verzint hier wat, kerel?Wil. schreef:Aangezien het overduidelijk is dat je geen bewijs kunt leveren voor wat je daarboven hebt neergeschreven, blijkt eens te meer dat je alles over Voka hebt verzonnen. Uit je duim gezogen.
Wat een leven heb jij toch, man? Gefrustreerdheid over je verkeerde keuzes met bijhorende jaloezie tegenover ambtenaren heeft je nu al tot de leugen verleid en geleid.
De Saudische groep ERS wil 3,7 miljard investeren om bij het Delwaidedok een fabriek uit te bouwen die van niet-recycleerbaar plasticafval ammoniak en ureum zal maken, ideaal voor de chemische industrie. En vooral: dat levert 902 directe jobs op. 140 daarvan voor laaggeschoolden. “Ik kan dit alleen maar toejuichen”, reageert burgemeester Bart De Wever.
http://www.gva.be/cnt/dmf20150505_01664 ... p-de-kaart
Laagste economische groei, laagste werkzaamheidsgraad, jaarlijkse begrotingstekorten, evenveel full-time-equivalente jobs als in 2006, schuldgraad ver boven de 100%, etc etc.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ken jij de basisregels van logisch denken, julio? Dat is in de eerste plaats bij het onderwerp blijven.
Jij schreef: "Voka heeft zijn leden opgeroepen om VACATURES uit te schrijven. "
Ik vraag je om dat even aan te tonen. Stilte.
Of neen, je begint over de Saoedi's te praten. Laat je niet meeslepen door je eigen opgefokte frustraties en denk helder.
Of neen, je begint over de Saoedi's te praten. Laat je niet meeslepen door je eigen opgefokte frustraties en denk helder.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Dat ammoniakfabriek is er nooit gekomen, dat was een fantoomfabriek van de N-VA.Wil. schreef:Ken jij de basisregels van logisch denken, julio? Dat is in de eerste plaats bij het onderwerp blijven.
De vele vacatures zijn ook fantoomjobs. Peeters heeft zelfs een commissie opgericht om dat te onderzoeken want wat blijkt : veel vacatures maar nauwelijks aanwervingen.
De werkloosheidscijfers zijn ook gemanipuleerd : https://www.demorgen.be/politiek/minder ... -bd90c1cd/
Laagste economische groei, laagste werkzaamheidsgraad, jaarlijkse begrotingstekorten, evenveel full-time-equivalente jobs als in 2006, schuldgraad ver boven de 100%, vervalste werkloosheidscijfers, 1 op 2 aktieven krijgt zijn loon rechtstreeks uit de schatkist., etc etc.
-
dejules
Er komen altijd maar nieuwe Belgen bij en die moeten vreten. Wij zijn nu met 11.5 miljoen, toch?voorn schreef:Lidl zoekt 1500 medewerkers. Ook een fantoom ???
500 Limburgse vluchtelingen krijgen opleiding in de zorg: “Ook leren dat vrouwen mannen moeten wassen en mannen vrouwen”
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20180201_0333 ... in-de-zorg
-
En nog altijd geen bewijs dat Voka dit ooit heeft gedaan. Doet dat niet zeer aan je duim, zo hard zuigen?dejules schreef:Wil. schreef:
Julio schreef: "Voka heeft zijn leden opgeroepen om VACATURES uit te schrijven. "
Wie denk je dat jou nog gelooft? Comical Ali: ' Er zijn geen Amerikaanse tanks in Bagdad ' en in de verte, achter zijn rug, kon je ze zien rijden.

En ze moeten ook slapen: meer bedden en matrassen en dekens producerendejules schreef:Er komen altijd maar nieuwe Belgen bij en die moeten vreten. Wij zijn nu met 11.5 miljoen, toch?voorn schreef:Lidl zoekt 1500 medewerkers. Ook een fantoom ???
en ze moeten ook kleding hebben: meer jassen, pulls en hemden produceren
en ze moeten ook kookgerief hebben: meer pollepels, vorken en messen produceren
en ze moeten zich ook verplaatsen: meer fietsen, meer busritten, meer tweedehandsauto's
en ze moeten nog duizend en één andere zaken: dat moet allemaal gemaakt of geleverd worden.
Discussiëren met mensen die geen diepere kennis hebben van de economie dan het pakje dat ze in hun handen houden, is een moeilijke opdracht.

dejules
De werkloosheidscijfers zijn ook gemanipuleerd : https://www.demorgen.be/politiek/minder ... -bd90c1cd/Wil. schreef:En nog altijd geen bewijs dat Voka dit ooit heeft gedaan. Doet dat niet zeer aan je duim, zo hard zuigen?dejules schreef:Wil. schreef:
Julio schreef: "Voka heeft zijn leden opgeroepen om VACATURES uit te schrijven. "
Wie denk je dat jou nog gelooft? Comical Ali: ' Er zijn geen Amerikaanse tanks in Bagdad ' en in de verte, achter zijn rug, kon je ze zien rijden.
Laagste economische groei, laagste werkzaamheidsgraad, jaarlijkse begrotingstekorten, evenveel full-time-equivalente jobs als in 2006, schuldgraad ver boven de 100%, vervalste werkloosheidscijfers, 1 op 2 aktieven krijgt zijn loon rechtstreeks uit de schatkist., etc etc.
-
dejules
Ik neem aan dat comical Ali uit Eritrea analfabeet is en de taal niet kent. Waarschijnlijk zal hij tot zijn dood moeten leven van een uitkering.Wil. schreef:En ze moeten ook slapen: meer bedden en matrassen en dekens producerendejules schreef:Er komen altijd maar nieuwe Belgen bij en die moeten vreten. Wij zijn nu met 11.5 miljoen, toch?voorn schreef:Lidl zoekt 1500 medewerkers. Ook een fantoom ???
en ze moeten ook kleding hebben: meer jassen, pulls en hemden produceren
en ze moeten ook kookgerief hebben: meer pollepels, vorken en messen produceren
en ze moeten zich ook verplaatsen: meer fietsen, meer busritten, meer tweedehandsauto's
en ze moeten nog duizend en één andere zaken: dat moet allemaal gemaakt of geleverd worden.
Discussiëren met mensen die geen diepere kennis hebben van de economie dan het pakje dat ze in hun handen houden, is een moeilijke opdracht.
Mijn kennis vd economie is misschien niet zo groot als de jouwe, U komt uit de statutaire leegloperij, toch? Maar ik weet wel wie Ali zijn rekeningen niet gaat betalen nl Ali zelf niet en U als netto-ontvanger ook niet.
-
dejules
Uw partij krijgt dat op zijn bord enkele dagen voor de verkiezingen met getuigenverklaringen van ondernemers.Wil. schreef:Alzheimer? Je hebt datzelfde zopas geschreven. Kom nu eens met een bewijs van die Voka-oproep.
-
Gast
Wat sos schoffeerders hier ooit al rondgebazuind hebben is ook niet altijd moralistisch correct geweest.Wil. schreef:Je hebt nul, nada, zilch bewijs in handen. Maar toch maar rondbazuinen, hé? Wat voor moreel besef draag jij hier eigenlijk uit?