Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja dat is er nog maar eens "boenk" op diba. Ik vermoed echter dat de tientallen andere belangstellenden hier op het forum, wel graag enige toelichting zouden willen krijgen bij de aangegeven oplossing. Het was hier trouwens de gewoonte om, bij een oplossing zonder toelichting, maar 1 punt toe te kennen. Die beslissing laat ik wel aan de boekhouder over.chérie schreef:diba schreef:mannetjesputter ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
Sorry voor mijn bondigheidsocrates schreef:Ja dat is er nog maar eens "boenk" op diba. Ik vermoed echter dat de tientallen andere belangstellenden hier op het forum, wel graag enige toelichting zouden willen krijgen bij de aangegeven oplossing. Het was hier trouwens de gewoonte om, bij een oplossing zonder toelichting, maar 1 punt toe te kennen. Die beslissing laat ik wel aan de boekhouder over.chérie schreef:diba schreef:mannetjesputter ?
Links een stripfiguurtje " een mannetje "
Een letter " s " toevoegen
Rechts een putter = vinkachtig vogeltje ( denk aan het schilderij van Fabritius en de roman van Donna Tartt ).
Het geheel is een " sterke vent ".
Ik aanvaard deemoedig mijn sanctie en ben tevreden met één punt.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dan zijn we het alweer (ont)roerend eens diba, de gemeenschap zal U dankbaar zijn.diba schreef:Sorry voor mijn bondigheidsocrates schreef:Ja dat is er nog maar eens "boenk" op diba. Ik vermoed echter dat de tientallen andere belangstellenden hier op het forum, wel graag enige toelichting zouden willen krijgen bij de aangegeven oplossing. Het was hier trouwens de gewoonte om, bij een oplossing zonder toelichting, maar 1 punt toe te kennen. Die beslissing laat ik wel aan de boekhouder over.chérie schreef:diba schreef:mannetjesputter ?
Links een stripfiguurtje " een mannetje "
Een letter " s " toevoegen
Rechts een putter = vinkachtig vogeltje ( denk aan het schilderij van Fabritius en de roman van Donna Tartt ).
Het geheel is een " sterke vent ".
Ik aanvaard deemoedig mijn sanctie en ben tevreden met één punt.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.