Op zoek naar een werkende formule in Open Office
-
geo - Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:35
Sony
Nee dit is de stand tot op vandaag van blad 1, en de naam is Tony en niet Louis, maar dat heb ik veranderd.

Geo
Nee dit is de stand tot op vandaag van blad 1, en de naam is Tony en niet Louis, maar dat heb ik veranderd.
Geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet
-
nog dit
alle formules en voorwaardelijk opmaak zijn op alle bladen 1>>>10 identiek
Geo
alle formules en voorwaardelijk opmaak zijn op alle bladen 1>>>10 identiek
Geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
;geo,
in de afbeelding van Blad Tony blijft de vraag staat de naam Tony in Vak A1 ?
Dan in verband met de formules:
Als er verwijzingen in staan moeten die als absoluut worden ingevuld in het
oorspronkelijke blad anders gaan die zich aanpassen aan de verplaatsing en
verkeerde of geen gegevens weergeven.
Sony
in de afbeelding van Blad Tony blijft de vraag staat de naam Tony in Vak A1 ?
Dan in verband met de formules:
Als er verwijzingen in staan moeten die als absoluut worden ingevuld in het
verkeerde of geen gegevens weergeven.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony
Ik zal proberen een en ander duidelijk te stellen,het is voor U al moeilijk genoeg om iets werkende te krijgen dat je zelf niet ziet.
1- Om de privacy van de mensen te beschermen is de naam van het 1°tabblad VERANDERD naar Tony, .....dit enkel en alleen om met U te kunnen communiceren op dit openbaar Forum.
de naam van het 1° Tabblad heb ik bijgevolg ook VERANDERD naar Tony, ...en in Cel A1 dezelfde naam geplaatst ..dus zou dit geen verschil mogen maken....Trouwens ook met de originele namen werkt het niet ..in mijn denken communiceert de Macro toch met de namen die op de tabbladen staan onderaan ....;of heb ik het mis ????
Om op uw eerste vraag te antwoorden...ja Tony staat duidelijk in cel A1...op tabblad 1
(zie printscreen foto van Donderdag 18.20 UUR) linksboven in de hoek.
2- In ALLE tabbladen van 1>>10 heb ik dan de identieke namen ook geplaatst in Cel A1 die onderaan op de tabbladen 1>>>10 staan ....met in tabblad 1 de naam Tony, net zoals je gevraagd heb.....al begrijp ik de bedoeling niet van die namen in CEL A1....maar dat zal wel aan mijn onkunde liggen.
3- ieder tabblad van 1>>>10 is gestart op 1 Januari en nu zijn we 15 Februari, wat betekend
dat de laatste cijfers nu op RIJNUMMER 46 staan op alle 10 de tabbladen.
4- Wat mij op valt is, dat in de SAMENVATTING waar de gegevens moeten verschijnen...en waar ik de tabblad namen HANDMATIG heb ingevoerd....de 1° naam (dus Tony naam tabblad 1) vanaf RIJ 10 start ?????? en daaropvolgend....rij 11 LEEG... rij 12 het 2°tabblad naam
enz..... zoals jij hebt voorgesteld, maar uiteindelijk zijn er maar 10 rijen nodig.....denk ik dan ???
Uw vraag
" Als er verwijzingen in staan moeten die als absoluut worden ingevuld in het
verkeerde of geen gegevens weergeven. "
Ik begrijp niet welke verwijzing je bedoelt,volgens mij is de enige verwijzing die ik kan bedenken en die nodig is om te communiceren met de Macro ......is de 10 namen op de onderstaande tabbladen ......
Ik vraag me wel af hoe die communicatie verloopt tussen Tabbad 1( Tony) in het origineel momenteel rijnummer 45.......en in de samenvatting (macro) rij 10 (Tony) misschien dat er daar iet niet juist zit....
ik zeg maar wat hoor.
In alle 10 de originelen staan de laatste cijfers in RIJ 46 terwijl in de samenvatting (macro) de de rij 10 tot /met 28 gebruikt word ?????
Een hele boterham Sony , maar misschien kan je uit bovenstaande uitmaken waar het fout zou kunnen gaan, of ik een fout gemaakt zou kunnen hebben.
Maar laat er uw slaap niet voor hè, dringend is het niet ....ik kan nog altijd verder werken op de manier waarop ik het altijd gedaan heb dus ....ik heb tijd zat, en raakt het niet opgeklaard soit.
Alvast vele dank voor uw vele werk Sony en goede nacht nog.
Geo
Ik zal proberen een en ander duidelijk te stellen,het is voor U al moeilijk genoeg om iets werkende te krijgen dat je zelf niet ziet.
1- Om de privacy van de mensen te beschermen is de naam van het 1°tabblad VERANDERD naar Tony, .....dit enkel en alleen om met U te kunnen communiceren op dit openbaar Forum.
de naam van het 1° Tabblad heb ik bijgevolg ook VERANDERD naar Tony, ...en in Cel A1 dezelfde naam geplaatst ..dus zou dit geen verschil mogen maken....Trouwens ook met de originele namen werkt het niet ..in mijn denken communiceert de Macro toch met de namen die op de tabbladen staan onderaan ....;of heb ik het mis ????
Om op uw eerste vraag te antwoorden...ja Tony staat duidelijk in cel A1...op tabblad 1
(zie printscreen foto van Donderdag 18.20 UUR) linksboven in de hoek.
2- In ALLE tabbladen van 1>>10 heb ik dan de identieke namen ook geplaatst in Cel A1 die onderaan op de tabbladen 1>>>10 staan ....met in tabblad 1 de naam Tony, net zoals je gevraagd heb.....al begrijp ik de bedoeling niet van die namen in CEL A1....maar dat zal wel aan mijn onkunde liggen.
3- ieder tabblad van 1>>>10 is gestart op 1 Januari en nu zijn we 15 Februari, wat betekend
dat de laatste cijfers nu op RIJNUMMER 46 staan op alle 10 de tabbladen.
4- Wat mij op valt is, dat in de SAMENVATTING waar de gegevens moeten verschijnen...en waar ik de tabblad namen HANDMATIG heb ingevoerd....de 1° naam (dus Tony naam tabblad 1) vanaf RIJ 10 start ?????? en daaropvolgend....rij 11 LEEG... rij 12 het 2°tabblad naam
enz..... zoals jij hebt voorgesteld, maar uiteindelijk zijn er maar 10 rijen nodig.....denk ik dan ???
Uw vraag
" Als er verwijzingen in staan moeten die als absoluut worden ingevuld in het
verkeerde of geen gegevens weergeven. "
Ik begrijp niet welke verwijzing je bedoelt,volgens mij is de enige verwijzing die ik kan bedenken en die nodig is om te communiceren met de Macro ......is de 10 namen op de onderstaande tabbladen ......
Ik vraag me wel af hoe die communicatie verloopt tussen Tabbad 1( Tony) in het origineel momenteel rijnummer 45.......en in de samenvatting (macro) rij 10 (Tony) misschien dat er daar iet niet juist zit....
ik zeg maar wat hoor.
In alle 10 de originelen staan de laatste cijfers in RIJ 46 terwijl in de samenvatting (macro) de de rij 10 tot /met 28 gebruikt word ?????
Een hele boterham Sony , maar misschien kan je uit bovenstaande uitmaken waar het fout zou kunnen gaan, of ik een fout gemaakt zou kunnen hebben.
Maar laat er uw slaap niet voor hè, dringend is het niet ....ik kan nog altijd verder werken op de manier waarop ik het altijd gedaan heb dus ....ik heb tijd zat, en raakt het niet opgeklaard soit.
Alvast vele dank voor uw vele werk Sony en goede nacht nog.
Geo
-
Sony
Ik heb nog een beetje verder gezocht naar een mogelijke oorzaak voor het niet werken van de macro, en ben op het volgende gevallen:
Als ik ga naar Extra >Macro>Macro beheren>Office>Module 1>>>Toewijzen>>>macro ,, dan krijg ik van zodra ik op Macro klik terug de fout te zien (Open office vereist een Java Runtime om deze taak uit te voeren, JRE is defect).
Als ik dan de fout wegklik zie ik het scherm>>> Macroselectie, met links in het scherm >>>Mijn macro's en bij openen >>standard>>>Module 1.
Rechts staat daar dan gèèn SAMENVATTING maar MAIN.
Zie mijn melding van dit feit op dinsdag 13 febr 11.58.
Dit versterkt alleen maar mijn mening dat Java Runtime de oorzaak is van het niet werken van de Macro , ook hier word ik met mijn neus op de feiten gedrukt alleen ....... ben ik bij het melden van deze fout er niet veel verder op ingegaan, en zijn we doorgegaan met het maken van de Macro.
Ik lees honderden Java Runtime fouten op het internet,blijkbaar moeilijk op te lossen, maar nu wil ik dit eerst en vooral toch compleet oplossen tot die wel werkt.
Indien ik dit niet doe, kunnen we blijven zoeken naar de fout in de Macro,
terwijl dit misschien wel de enige boosdoener is die de goede werking tegen houd
Wij hebben tezamen (en jij veel meer dan ik)er nu al zoveel werk ingestoken dat ik nu de prioriteit geef aan het oplossen er van.
Dus Sony neem maar wat rust i.v.m het maken van de Macro, als ik de Java Runtime fout opgelost krijg contacteer ik U terug, en hopelijk werkt de Java .... en de Macro dan wel.
Ik zal morgen een nieuwe vraag starten op dit Forum , en we zien wel
hoe het afloopt.
Alvast duizend maal dank voor al je moeite en geduld tot hier toe.
Geo
Ik heb nog een beetje verder gezocht naar een mogelijke oorzaak voor het niet werken van de macro, en ben op het volgende gevallen:
Als ik ga naar Extra >Macro>Macro beheren>Office>Module 1>>>Toewijzen>>>macro ,, dan krijg ik van zodra ik op Macro klik terug de fout te zien (Open office vereist een Java Runtime om deze taak uit te voeren, JRE is defect).
Als ik dan de fout wegklik zie ik het scherm>>> Macroselectie, met links in het scherm >>>Mijn macro's en bij openen >>standard>>>Module 1.
Zie mijn melding van dit feit op dinsdag 13 febr 11.58.
Dit versterkt alleen maar mijn mening dat Java Runtime de oorzaak is van het niet werken van de Macro , ook hier word ik met mijn neus op de feiten gedrukt alleen ....... ben ik bij het melden van deze fout er niet veel verder op ingegaan, en zijn we doorgegaan met het maken van de Macro.
Ik lees honderden Java Runtime fouten op het internet,blijkbaar moeilijk op te lossen, maar nu wil ik dit eerst en vooral toch compleet oplossen tot die wel werkt.
Indien ik dit niet doe, kunnen we blijven zoeken naar de fout in de Macro,
terwijl dit misschien wel de enige boosdoener is die de goede werking tegen houd
Wij hebben tezamen (en jij veel meer dan ik)er nu al zoveel werk ingestoken dat ik nu de prioriteit geef aan het oplossen er van.
Dus Sony neem maar wat rust i.v.m het maken van de Macro, als ik de Java Runtime fout opgelost krijg contacteer ik U terug, en hopelijk werkt de Java .... en de Macro dan wel.
Ik zal morgen een nieuwe vraag starten op dit Forum , en we zien wel
hoe het afloopt.
Alvast duizend maal dank voor al je moeite en geduld tot hier toe.
Geo
-
Sony
Ik heb na veel zoeken een andere java geinstalleerd en nu blijft de fout (java runtime is defect )weg hopelijk blijft het zo, maar aan het resultaat veranderd er niets.
Wat mij nogal opvalt is dat alle voorwaardelijke opmaak perfect overeenkomt met het originele,
kleuren inbegrepen daarmee bedoel ik dat de Macro toch wel gedeeltelijk moet werken.
Alleen verschijnen de cijfers niet, zou dit niet meer een kwestie van instellingen zijn , en/of in het 2°geval een mankement in de verwijzing van tablad 1 >>rij 45in het origineel >>>naar rij 10 in de samenvatting, meer dan dat kan het toch niet zijn dacht ik, maar wie ben ik zonder kennis van zaken op gebied van macro's.
De macro werkt zo perfect werkt in Uw OO 4.1.5 , maar in mijn 4.1.3 laat hij het afweten.
Misschien is de ultieme oplossing upgraden naar OO 4.1.5 maar ook dit mislukt door de reeds genoemde MSI fout.
Intussen zal ik de macro nog eens nauwgezet opnieuw maken volgens uw uitleg onder een andere naam, wie weet??
Geo
Ik heb na veel zoeken een andere java geinstalleerd en nu blijft de fout (java runtime is defect )weg hopelijk blijft het zo, maar aan het resultaat veranderd er niets.
Wat mij nogal opvalt is dat alle voorwaardelijke opmaak perfect overeenkomt met het originele,
kleuren inbegrepen daarmee bedoel ik dat de Macro toch wel gedeeltelijk moet werken.
Alleen verschijnen de cijfers niet, zou dit niet meer een kwestie van instellingen zijn , en/of in het 2°geval een mankement in de verwijzing van tablad 1 >>rij 45in het origineel >>>naar rij 10 in de samenvatting, meer dan dat kan het toch niet zijn dacht ik, maar wie ben ik zonder kennis van zaken op gebied van macro's.
De macro werkt zo perfect werkt in Uw OO 4.1.5 , maar in mijn 4.1.3 laat hij het afweten.
Misschien is de ultieme oplossing upgraden naar OO 4.1.5 maar ook dit mislukt door de reeds genoemde MSI fout.
Intussen zal ik de macro nog eens nauwgezet opnieuw maken volgens uw uitleg onder een andere naam, wie weet??
Geo
-
geo,

Waar in de afbeelding staat ProefMetMacro zal in je bestand de naam
staan van van het document dat geopend is in OpenOffice het is daar
dat normaal de aangemaakte macro moet staan.
Maak een kopie van tabblad 10 en plak dat voor tabblad 12 hernoem dan
blad10_2 in blad11 verwijder alles uit blad11 behalve de kolombreedtes.
Ook de achtergrond kleuren en voorwaardelijke opmaken.
Ondertussen heb ik je drie opeenvolgende berichten nagekeken en blijkt de de macro start
op een verkeerde plaats. Omdat ik er van uitging dat de naam van de betrokkene in
cel A1 staat en de gegevens starten in B1 en verder.
Uit deze schermafdruk:

Blijkt duidelijk dat de gegevens starten in cel B6
Dat is een heel ander gegeven en daarvoor moet ik de macro aanpassen
Overgaan naar een "nieuwe" versie van OpenOffice gaat niet helpen.
Het zijn de verwijzingen in de formule(s) die door de verplaatsing de blanco
regels veroorzaken. Blanco regels in die zin dat de bewerkingen wel de kleur
wordt overgenomen maar niet de bewerkingen.
Sony
Daar moet je niet zijn.Als ik dan de fout wegklik zie ik het scherm>>> Macroselectie, met links in het scherm >>>Mijn macro's en bij openen >>standard>>>Module 1.

Waar in de afbeelding staat ProefMetMacro zal in je bestand de naam
staan van van het document dat geopend is in OpenOffice het is daar
dat normaal de aangemaakte macro moet staan.
Als je wilt verwijder tabblad11 of hernoem het in tabblad 12.Ik vraag me wel af hoe die communicatie verloopt tussen Tabbad 1( Tony) in het origineel momenteel rijnummer
45.......en in de samenvatting (macro) rij 10 (Tony) misschien dat er
daar iet niet juist zit....
ik zeg maar wat hoor.
Maak een kopie van tabblad 10 en plak dat voor tabblad 12 hernoem dan
blad10_2 in blad11 verwijder alles uit blad11 behalve de kolombreedtes.
Ook de achtergrond kleuren en voorwaardelijke opmaken.
Ondertussen heb ik je drie opeenvolgende berichten nagekeken en blijkt de de macro start
op een verkeerde plaats. Omdat ik er van uitging dat de naam van de betrokkene in
cel A1 staat en de gegevens starten in B1 en verder.
Uit deze schermafdruk:

Blijkt duidelijk dat de gegevens starten in cel B6
Dat is een heel ander gegeven en daarvoor moet ik de macro aanpassen
Overgaan naar een "nieuwe" versie van OpenOffice gaat niet helpen.
Het zijn de verwijzingen in de formule(s) die door de verplaatsing de blanco
regels veroorzaken. Blanco regels in die zin dat de bewerkingen wel de kleur
wordt overgenomen maar niet de bewerkingen.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony
Het is me NU duidelijk dat ik daar niet moet zijn, maar de tekst klopt wel.
Alleen moest ik er bij verteld hebben dat in de (originele dagcontrolelijst)
bij module de samenvatting er wel staat, als het te veel word maak je al eens meer fouten hè.
Tabblad 11 moet ik niet hernoemen want alles klopt uitgezonderd de cijfers.

Wat de start datum betreft ingevulde cijfers STARTEN VANAF......( RIJ 7 1 Januari )..... om verdere misverstanden te vermijden.
met dank
Geo
Het is me NU duidelijk dat ik daar niet moet zijn, maar de tekst klopt wel.
Alleen moest ik er bij verteld hebben dat in de (originele dagcontrolelijst)
bij module de samenvatting er wel staat, als het te veel word maak je al eens meer fouten hè.
Tabblad 11 moet ik niet hernoemen want alles klopt uitgezonderd de cijfers.
Wat de start datum betreft ingevulde cijfers STARTEN VANAF......( RIJ 7 1 Januari )..... om verdere misverstanden te vermijden.
met dank
Geo
-
Sony
nog een vraag die ik vergeten ben:
De rijen in het origineel zijn verdeeld per week, met 1LEGE RIJ ertussen, is dit toegelaten of moeten alle
rijen netjes aansluiten.
Indien nodig is aanpassen niet moeilijk om doen.
Geo
nog een vraag die ik vergeten ben:
De rijen in het origineel zijn verdeeld per week, met 1LEGE RIJ ertussen, is dit toegelaten of moeten alle
rijen netjes aansluiten.
Indien nodig is aanpassen niet moeilijk om doen.
Geo
-
Geplaatst: Vr 16 Feb 2018, 17:51
Geo,
de macro moet niet aangepast worden, je moet alleen zorgen dat
blad11 helemaal leeg is in eerste instantie en je zult toch moeten
nakijken welke formules je gebruikt om de resultaten te bekomen
die worden getoond.
wordt misschien duidelijk met de uitleg hieronder.
Beste Geo ik stel voor dat je dat document (desnoods met andere namen)
Upload naar Wetransfer en de link om te downloaden in een persoonlijk
bericht naar mij doorstuurt. Langs de linker kant van de postings zie je
onder mijn naam prive bericht, klik daar op en je kunt een persoonlijk
bericht intypen en de link daar bijvoegen.
Hieronder de link voor Wetransfer
https://wetransfer.com/
Klikken op Ga Naar Free
Op die manier kan ik nakijken welke verwijzingen er gebruikt worden en
de nodig aanwijzingen geven of zelf aanpassingen uitvoeren.
Als het lukt en aangepast is stuur ik jou de link om het bestandje terug
te downloaden en verwijder ik dat bestand van mijn computer.
De inhoud en de gegevens zijn voor mij niet belangrijk.
Sony
Geo,
de macro moet niet aangepast worden, je moet alleen zorgen dat
blad11 helemaal leeg is in eerste instantie en je zult toch moeten
nakijken welke formules je gebruikt om de resultaten te bekomen
die worden getoond.
Hoe op tabblad11 de gegevens van bvb blad1 (Tony) rij 45 terecht moeten komen op rij 3Ik vraag me wel af hoe die communicatie verloopt tussen Tabbad 1( Tony) in het origineel momenteel rijnummer
45.......en in de samenvatting (macro) rij 10 (Tony) misschien dat er
daar iet niet juist zit....
ik zeg maar wat hoor.
wordt misschien duidelijk met de uitleg hieronder.
Beste Geo ik stel voor dat je dat document (desnoods met andere namen)
Upload naar Wetransfer en de link om te downloaden in een persoonlijk
bericht naar mij doorstuurt. Langs de linker kant van de postings zie je
onder mijn naam prive bericht, klik daar op en je kunt een persoonlijk
bericht intypen en de link daar bijvoegen.
Hieronder de link voor Wetransfer
https://wetransfer.com/
Klikken op Ga Naar Free
Op die manier kan ik nakijken welke verwijzingen er gebruikt worden en
de nodig aanwijzingen geven of zelf aanpassingen uitvoeren.
Als het lukt en aangepast is stuur ik jou de link om het bestandje terug
te downloaden en verwijder ik dat bestand van mijn computer.
De inhoud en de gegevens zijn voor mij niet belangrijk.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony
Ok ,voor mij is al dat gedoe veel te ingewikkeld wegens gebrek aan ervaring met macro's,
Ik vertrouw op U en zal je een KOPIE van de originele map proberen toe te sturen (met de originele namen) , je hoeft je dan ook niet op te jagen en heb je alle tijd om alles in te stellen zoals je het wil hebben.
Als ik die terug krijg kan ik die dan gebruiken als origineel, en vul ik de ontbrekende dagen wel aan.
Mag ik vragen om liefst niets aan de voorwaardelijke opmaak te veranderen, want het is een heel gedoe om dit dan op alle tabbladen apart weer te moeten veranderen, het betreft namelijk al de verschillende kleuren., dit zal waarschijnlijk ook niet nodig zij aangezien de kleuren al identiek overgenomen zijn in de macro.
Indien het nodig is om aan de formules te werken of zo nodig bij te voegen , kan je je gang gaan zolang de berekeningen nog kloppen, want als die niet meer kloppen , dan kloppen de cijfers ook niet meer en moet ik die dan toch weer terug zetten.
Laat dan wel weten welke formules er veranderd , of bijgevoegd zijn.
Laat je me iets weten als je de ontvangen heb
Bedankt dat je die moeite wil doen.
Geo
Ok ,voor mij is al dat gedoe veel te ingewikkeld wegens gebrek aan ervaring met macro's,
Ik vertrouw op U en zal je een KOPIE van de originele map proberen toe te sturen (met de originele namen) , je hoeft je dan ook niet op te jagen en heb je alle tijd om alles in te stellen zoals je het wil hebben.
Als ik die terug krijg kan ik die dan gebruiken als origineel, en vul ik de ontbrekende dagen wel aan.
Mag ik vragen om liefst niets aan de voorwaardelijke opmaak te veranderen, want het is een heel gedoe om dit dan op alle tabbladen apart weer te moeten veranderen, het betreft namelijk al de verschillende kleuren., dit zal waarschijnlijk ook niet nodig zij aangezien de kleuren al identiek overgenomen zijn in de macro.
Indien het nodig is om aan de formules te werken of zo nodig bij te voegen , kan je je gang gaan zolang de berekeningen nog kloppen, want als die niet meer kloppen , dan kloppen de cijfers ook niet meer en moet ik die dan toch weer terug zetten.
Laat je me iets weten als je de ontvangen heb
Bedankt dat je die moeite wil doen.
Geo
-
Sony
ik heb je een privebericht gestuurd
Geo
ik heb je een privebericht gestuurd
Geo
-
geo,
Ik heb geantwoord hoe je wetransfer kunt gebruiken.
Moest er iets worden aangepast dan laat ik u dat uiteraard weten.
Je moet niet wachten tot je het bestand terug krijgt om de dagen aan te vullen zoals je
dat tot hiertoe gedaan hebt.
Afhankelijk van de nodige aanpassingen kan ik die op het forum doorgeven en kan je
die uitvoeren op jouw computer, alleen als het te "ingewikkeld" is zal ik de aanpassing
hier doen en het gewijzigde bestand terug bezorgen.
Sony
Ik heb geantwoord hoe je wetransfer kunt gebruiken.
Om te beginnen ga ik zoals altijd werken met een kopie.Indien het nodig is om aan de formules te werken of zo nodig bij te voegen , kan je je gang gaan zolang de berekeningen
nog kloppen, want als die niet meer kloppen , dan kloppen de cijfers ook
niet meer en moet ik die dan toch weer terug zetten.
Moest er iets worden aangepast dan laat ik u dat uiteraard weten.
Je moet niet wachten tot je het bestand terug krijgt om de dagen aan te vullen zoals je
dat tot hiertoe gedaan hebt.
Afhankelijk van de nodige aanpassingen kan ik die op het forum doorgeven en kan je
die uitvoeren op jouw computer, alleen als het te "ingewikkeld" is zal ik de aanpassing
hier doen en het gewijzigde bestand terug bezorgen.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony
Daar ben ik volledig mee akkoord ....ga je gang

Daar ben ik volledig mee akkoord ....ga je gang