In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, veel succes bij de dokter, duffel je warm in.
Mammyretro, hoop toch dat jij eens een fijn weekend gaat hebben.
Oma-C, fijn meegefietst gisteren in de gezellige warmte van jouw living.
Bobijntje, fijn jou te lezen.
Wingerd, ja, als je niet meer kunt , heel erg. Hoop toch dat jullie jullie weekend dan op een andere manier hebben kunnen invullen.
Zwanenmeer, de diertjes in jouw omgeving zullen blij zijn dat jij er bent. En het was gisteren inderdaad wat te koud om te gaan wandelen. De wind was de spelbreker.
Anjelier, ben er zeker van dat de citroentaart gesmaakt heeft. En nog 2 nachtjes slapen en ukkepuk is terug. Je zult ze wel gemist hebben.
HVT, normaal dat het overlijden van jouw schoonbroer jou aangrijpt.
MJ, was gisteren aan jullie aan het denken. Het vriest nog steeds, dus de werken zullen stil liggen bij jullie, wat niet zo fijn is. Maar zoals ik al zei, gelukkig is het buiten te doen.
Omasenga, hoop dat jij ook een fijn weekend achter de rug hebt.
Wie ik vergeten ben , sorry, is niet mijn bedoeling.
Gisteren naar het groentekraam geweest. Wou eerst een ommetje maken, maar toen ik buitenkwam veranderde ik vlug van gedacht. Rechtstreeks naar en van het kraam.
Manlief voelt zich grieperig sinds gisterenavond. Hij is nu aan het bekijken of hij niet van thuis uit kan werken. Gisteren heb ik er na het HH een echte luie namiddag van gemaakt. Heel mijn boek van Jo Nesbo uitgelezen, was spannend tot de laatste bladzijde. Heb van manlief eens zo'n leeskussen gehad en dat is werkelijk comfortabel om te lezen. Heb nu nog een nieuw boek liggen van dezelfde auteur en kan niet wachten om daarin te beginnen.
Maar vandaag is het maandag en het HH gaat voor natuurlijk.
Doe ieder de groetjes. Maak er een gezellige dag van en als je echt buiten moet, duffel je dan warm in.
Liefs en een dikke knuffel voor wie het nodig heeft.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede zonnige maandagmorgen iedereen... de zon is samen met de vriezeman gekomen... bbbbrrr maar 't is goed zo...
In Limburg zou het al sneeuwen
dat wordt een glijbaan.... hopelijk komt het niet naar hier
Ik heb alles gelezen, en ik dank clive voor het overzichtje... ik ga het niet herhalen
vandaag niet buiten... het zou vandaag overdag 0° blijven en dan die oostenwind...
maar er is binnen ook vanalles te doen dus amuseer ik me wel met een of ander.
Ik wens alle seizoentjes een warme zonnige dag en probeer gezond te blijven...
Veel sterkte aan al wie het kunnen gebruiken...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Goede avond iedereen...ik breng een beetje warmte voor de avond hier zijn ongeveer 20 kleine vlokjesgevallen zo rond 16 u
maar 't was toeval dat ik ze zag... niet de moeite om over tespreken...
en al goed.. verder bleef het droog maar wel zwaar bewolkt...
Als er regen valt op de harde ondergrond zal het gevaarlijkworden
Maar we moeten pakken wat komt...
Juist zwanenmeer, liever nu die winterse temperaturen dan in April of mei
Ik wens alle seizoentjes een fijne avond en en warme nacht...
slaap lekker straks.... en tot morgen...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Al bij al viel het mee de wandeling door de koude omdat er geen bussen naar de cinema rijden.
De lezingen van ADL gaan door in UGC hier. Maar de bus stopt een halte op een kwartier stappen van daar. En dan nog een keer terug....
Maar, we werden op onze wenken bediend in het terugkomen. De bus kwam eraan als wij eraan kwamen.Of wat het is om gelukkig te zijn met kleine dingen.
Verder kreeg ik deze middag de vraag of ik een bedje over had omdat de NMBS weeral vakantie neemt.
Dus seffens een logeetje voor één nacht. En ik ben aan geen brood meer geraakt. Gelukkig heb ik meestal afbakbroodjes in huis.
Morgen boodschappen met K., zorgen dat ik even kan overwinteren. Vooral groentjes moet ik nog inslaan en vlees en brood.Met vier bibliotheekboeken en een deel opgenomen films zal ik de koude wel doorstaan zeker? Ook naar de kapper, K. brengt me, gaat de boodschappen doen en komt me halen!
Ik kan het maar gedaan krijgen. Wie zal er anders voor mij zorgen hé
Aan iedereen nog een toffe avond.
De lezingen van ADL gaan door in UGC hier. Maar de bus stopt een halte op een kwartier stappen van daar. En dan nog een keer terug....
Maar, we werden op onze wenken bediend in het terugkomen. De bus kwam eraan als wij eraan kwamen.Of wat het is om gelukkig te zijn met kleine dingen.
Verder kreeg ik deze middag de vraag of ik een bedje over had omdat de NMBS weeral vakantie neemt.
Dus seffens een logeetje voor één nacht. En ik ben aan geen brood meer geraakt. Gelukkig heb ik meestal afbakbroodjes in huis.
Morgen boodschappen met K., zorgen dat ik even kan overwinteren. Vooral groentjes moet ik nog inslaan en vlees en brood.Met vier bibliotheekboeken en een deel opgenomen films zal ik de koude wel doorstaan zeker? Ook naar de kapper, K. brengt me, gaat de boodschappen doen en komt me halen!
Ik kan het maar gedaan krijgen. Wie zal er anders voor mij zorgen hé
Aan iedereen nog een toffe avond.
-
wingerd - Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13
Hier net als bij jou oma-C, hele kleine sneeuwvlokjes maar dan wel bijna de hele namiddag. Maar de moeite niet en ze raakten de grond niet. Gelukkig maar. We zitten hier wel in Limburg maar bij het uiteinde van de sneeuwzone precies.
De hond net even in de tuin gelaten, mensenlief wat een ijzige kou. Maar het is februari en dat is toch normaal de koudste maand. Als het droog blijft is het niet erg.
De hond net even in de tuin gelaten, mensenlief wat een ijzige kou. Maar het is februari en dat is toch normaal de koudste maand. Als het droog blijft is het niet erg.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
Morgenvroeg eerst en vooral de diepvries ontdooien en uitkuisen.Dit ijskoude weer is er ideaal voor.Is nochtans een werkje dat ik niet graag doe, maar het moet toch 1x per jaar gebeuren.Was het bijna vergeten dat dat nog moest gebeuren, hoe zou dat komen?
Morgenmiddag met de buren uit eten gaan.Buurvrouw vroeg wanneer we nog eens gingen eten, en toevallig past het voor iedereen morgen, dus is het voor morgen gepland.En gelukkig is het een restaurant waar je in de week niet moet reserveren.
Heb mijn auto op straat laten staan bij buurvrouw, want morgen kunnen we niet van onze oprit op de straat.Ze leggen een nieuwe waterleiding en nu is onze kant aan de beurt.Bij dit vriesweer werken die mannen nog.Die graven nog gleuven met een graafmachine.Tegen morgenavond zou het weer in orde zijn.
Dames, tot morgen.
Morgenvroeg eerst en vooral de diepvries ontdooien en uitkuisen.Dit ijskoude weer is er ideaal voor.Is nochtans een werkje dat ik niet graag doe, maar het moet toch 1x per jaar gebeuren.Was het bijna vergeten dat dat nog moest gebeuren, hoe zou dat komen?
Morgenmiddag met de buren uit eten gaan.Buurvrouw vroeg wanneer we nog eens gingen eten, en toevallig past het voor iedereen morgen, dus is het voor morgen gepland.En gelukkig is het een restaurant waar je in de week niet moet reserveren.
Heb mijn auto op straat laten staan bij buurvrouw, want morgen kunnen we niet van onze oprit op de straat.Ze leggen een nieuwe waterleiding en nu is onze kant aan de beurt.Bij dit vriesweer werken die mannen nog.Die graven nog gleuven met een graafmachine.Tegen morgenavond zou het weer in orde zijn.
Dames, tot morgen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is vertrokken. hij komt pas morgenochtend terug.
gisteren een hele dag last gehad van mijn rug.
b-post moest komen met een pakje dat niet geleverd is. als het vandaag niet geleverd wordt een ferme mail naar hun. ben begonnen in de laatste nieuwe stephen king die hij samen met zijn zoon owen schreef. maar ik moet ook om ander leesvoer.
de rosse dochter van madam onkruid kwam gisteren toe. er hangt geen L plaat meer dus ze heeft haar bewijs gehaald. nog een auto bij. zij hebben er dus 3. die van buurman staat in de garage. en 14 heeft er ook 2+ het lief van de dochter die met een bestelwagen rijdt. ach, we zullen er maar mee leren leven, zeker? zoals zoveel dingen die niet opgelost kunnen worden. het gat in de begroting enz enz.
Gimly was gisteren bang van mij. vooral van mijn rechterhand. ik heb hem nochthans nooit geslagen. daarnet kwam hij een knuffel vragen en gaf kopjes aan het boek. nu zit hij weer in zijn zetel. gisteren weer anti haarbal snoepjes gegeven maar helaas kwamen ze er weer uit. ik overweeg hem weer een paar dagen naar de dierenkliniek te zenden waar ze weer kunnen onderzoeken en bij "stress" uitkomen.
en als de kat van huis is... kan ik weer naar mijn favoriete films kijken! met een grote zak wokkels.
gisteren naar een film gekeken over een koppel dat geen kinderen kon krijgen en een baby stal dat met haar vader in een boot aanspoelde bij de vuurtoren die ze moesten bedienen. maar ik was aan het multi tasken: lezen en tv kijken dat ik niet meer weet wat het einde is. was trouwens toch saai. ik had eerst de vierde van ardlidge uitgelezen. nu sparen voor de vijfde.
ventje gaat toch niet eten in de mess. hij heeft een dagschoteltje gehaald. ik eet een eitje. dat is rap klaar en ik heb nog uiensoep met soepstengels.
moeder belde gisteren en begrijpt niet waarom de dokter niet eerst een cardiogram gemaakt heeft in de spreekkamer. er was veel volk maar ik heb toch weer lang moeten wachten. ze waren alle 3 van dienst.
zo, ik ga er vandoor. Fijne dag iedereen, hou het warm, groetjes en een warme knuffel
ventje is vertrokken. hij komt pas morgenochtend terug.
gisteren een hele dag last gehad van mijn rug.
b-post moest komen met een pakje dat niet geleverd is. als het vandaag niet geleverd wordt een ferme mail naar hun. ben begonnen in de laatste nieuwe stephen king die hij samen met zijn zoon owen schreef. maar ik moet ook om ander leesvoer.
de rosse dochter van madam onkruid kwam gisteren toe. er hangt geen L plaat meer dus ze heeft haar bewijs gehaald. nog een auto bij. zij hebben er dus 3. die van buurman staat in de garage. en 14 heeft er ook 2+ het lief van de dochter die met een bestelwagen rijdt. ach, we zullen er maar mee leren leven, zeker? zoals zoveel dingen die niet opgelost kunnen worden. het gat in de begroting enz enz.
Gimly was gisteren bang van mij. vooral van mijn rechterhand. ik heb hem nochthans nooit geslagen. daarnet kwam hij een knuffel vragen en gaf kopjes aan het boek. nu zit hij weer in zijn zetel. gisteren weer anti haarbal snoepjes gegeven maar helaas kwamen ze er weer uit. ik overweeg hem weer een paar dagen naar de dierenkliniek te zenden waar ze weer kunnen onderzoeken en bij "stress" uitkomen.
en als de kat van huis is... kan ik weer naar mijn favoriete films kijken! met een grote zak wokkels.
gisteren naar een film gekeken over een koppel dat geen kinderen kon krijgen en een baby stal dat met haar vader in een boot aanspoelde bij de vuurtoren die ze moesten bedienen. maar ik was aan het multi tasken: lezen en tv kijken dat ik niet meer weet wat het einde is. was trouwens toch saai. ik had eerst de vierde van ardlidge uitgelezen. nu sparen voor de vijfde.
ventje gaat toch niet eten in de mess. hij heeft een dagschoteltje gehaald. ik eet een eitje. dat is rap klaar en ik heb nog uiensoep met soepstengels.
moeder belde gisteren en begrijpt niet waarom de dokter niet eerst een cardiogram gemaakt heeft in de spreekkamer. er was veel volk maar ik heb toch weer lang moeten wachten. ze waren alle 3 van dienst.
zo, ik ga er vandoor. Fijne dag iedereen, hou het warm, groetjes en een warme knuffel
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Brr , het is hier - 6°C, maar het is droog, gelukkig maar. Niels bracht de koude mee naar binnen.
Wingerd, wil jouw woef ook extra naar buiten ? Als ik Niels moet geloven moet ik bij de achterdeur blijven staan om hem in en uit de tuin te laten . Regen haat hij, maar op dit weer is hij blijkbaar verzot. Maar hij mag van mij niet zoveel buiten , kan toch niet goed zijn voor zijn gewrichten en zijn spieren waar hij al last mee heeft ?
Anjelier, de diepvries ontdooien. Inderdaad is het nu het ideale weer ervoor, maar graag doe ik dat ook niet. Denk dat jij met jouw gedachten al bij zoonlief en zijn gezinnetje zit
Zwanenmeer, bij jullie lag dan gisteren een dun laagje sneeuw. Hier niet. Hoeft ook niet voor mij. Toch niet als manlief erdoor moet.
Oma-C, wat een prachtig plaatje heb jij gisterenavond geplaatst. Er zijn zoveel details in. Het muisje aan zijn voeten, het geweer achter hem, zijn vis als trofee op de schouw, een foto achter hem waar hij ooit een vis gevangen heeft en nog zoveel meer. Echt wel een supermooi plaatje.
HVT, gisteren dan toch de koude getrotseerd. Plezant hé, als jouw bus of tram net komt aanrijden als je aankomt. Dat maakt me ook altijd blij.
Muddy Maddy, ventje pas morgen terug, je hebt samen met Gimly het hele huis voor jou alleen. Was je nu gisteren naar de cardioloog geweest of heb ik me daarin vergist ? En Gimly bang ? En je zou hem dus eens volledig laten onderzoeken heb ik begrepen. Kan misschien eens geen kwaad. Het parkeerprobleem blijft dus bestaan waar jij woont. Dat is inderdaad vervelend. Ben blij dat wij een oprit hebben en de buren ook. Bovendien zijn erin onze straat nog een aantal parkeerplaatsen in het midden van de straat, waar meestal de tweede auto staat van bepaalde buren.
Mijn lijstje voor vandaag is al gemaakt. Weet dus weer wat te doen vandaag. Maar zolang ik alles zelf kan, voel ik mij een bevoorrecht mens, ook al gaat het vaak in slow motion.
Maak het vandaag binnen gezellig en duffel je warm in als je naar buiten moet.
Ik stuur jullie heel veel groetjes en een warme knuffel voor wie hem kan gebruiken. Liefs aan elk van jullie.
-
Goede morgen iedereen... koud hé..? Maar zonnig endroog.. Hopelijk geen zieken onder de seizoentjes
clive dank voor je overzichtje...
Voor allen eenwarme knuffel...
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
Dag seizoentjes allemaal ..
Ja , ook hier MIN 7 ° deze morgen ... nog even doorbijten ...dan komt beterschap ..
M Maddy : heb je al vers kattengras geprobeerd ?? hier staat altijd kattengras in een bakje en poes eet er regelmatig van of ik geef haar de sprietjes uit mijn hand . het kan haarballen voorkomen .
Aan iedereen een fijne dag ... hopelijk krijg ik mijn lakens binnen droog want ik heb bewust geen droogkast ...

Ja , ook hier MIN 7 ° deze morgen ... nog even doorbijten ...dan komt beterschap ..
M Maddy : heb je al vers kattengras geprobeerd ?? hier staat altijd kattengras in een bakje en poes eet er regelmatig van of ik geef haar de sprietjes uit mijn hand . het kan haarballen voorkomen .
Aan iedereen een fijne dag ... hopelijk krijg ik mijn lakens binnen droog want ik heb bewust geen droogkast ...

en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
"je leeft maar één dag: VANDAAG "
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallookes iedereen,
We zijn al thuis van ons restaurantbezoek, daarna hebben we nog een kop koffie gedronken bij buurvrouw.
Die mannen van de waterleiding zijn niet komen opdagen, heb dus mijn auto voor niets laten buiten overnachten.Heb hem al terug in de garage gezet, buurman heeft ook zijn auto terug op zijn oprit gezet.Denk dat die mannen morgen ook niet gaan komen, wegens dezelfde koude temperaturen.
Mijn diepvries is ontdooit, ging allemaal nogal vlot want manlief hielp mee, dan gaat het vlugger.Die kan er weeral tegen voor 1 jaartje.Als ik me ooit 1 nieuwe koop, is het toch een kleiner model en eentje dat je niet meer moet ontdooien.Voor ons tweetjes hebben we zo'n grote niet meer nodig.
Ga straks eens info opzoeken over engerlingen.Onze gazon ziet er zo lelijk uit, en vaak zitten er groepen houtduiven of kauwen in de grond te pikken.Die engerlingen is eigenlijk een soort worm in de gazon , die het gras kapot maakt, en vogels eten die graag.Heb dat ooit eens op tv gezien.Ja, we zien wel.
Dames, tot morgen.
We zijn al thuis van ons restaurantbezoek, daarna hebben we nog een kop koffie gedronken bij buurvrouw.
Die mannen van de waterleiding zijn niet komen opdagen, heb dus mijn auto voor niets laten buiten overnachten.Heb hem al terug in de garage gezet, buurman heeft ook zijn auto terug op zijn oprit gezet.Denk dat die mannen morgen ook niet gaan komen, wegens dezelfde koude temperaturen.
Mijn diepvries is ontdooit, ging allemaal nogal vlot want manlief hielp mee, dan gaat het vlugger.Die kan er weeral tegen voor 1 jaartje.Als ik me ooit 1 nieuwe koop, is het toch een kleiner model en eentje dat je niet meer moet ontdooien.Voor ons tweetjes hebben we zo'n grote niet meer nodig.
Ga straks eens info opzoeken over engerlingen.Onze gazon ziet er zo lelijk uit, en vaak zitten er groepen houtduiven of kauwen in de grond te pikken.Die engerlingen is eigenlijk een soort worm in de gazon , die het gras kapot maakt, en vogels eten die graag.Heb dat ooit eens op tv gezien.Ja, we zien wel.
Dames, tot morgen.
-
Goede avond iedereen...
mooi weer maar dewind snijdt los door je kleren
Ik ben van daag toch 3 uur buiten geweest ... goeddoorgestapt...
ik moest op het district zijn voor mijn nieuwe EID kaart...alles is weer in orde.
Allé...21 euro astemblieft... ze kennen er wat van....
.
Ik heb eerst een ferme wandeling gestapt en dan de pas gaanhalen want
daar moest ik een afspraak voor maken dus kon dat niet ineens
en dan nadien terug naar huis met een ferme omweg..zoveelmogelijk in de zon
gelukkig zat ik goed ingeduffeld want tegenwind was heterg koud...
Nu ik terug opgewarmd ben zou ik in slaap vallen... maar ikmoet eerst nog eten
Verse groentesoep goed dik met veel groentjes en een vers broodje erbij belegd met beenham..
en straks op tijd mijn kofferke in... 't zal deugd doen....
Voor alle maatjes een warm sterkteknuffel en goede moed aan wie het nodig heeft...

mooi weer maar dewind snijdt los door je kleren
Ik ben van daag toch 3 uur buiten geweest ... goeddoorgestapt...
ik moest op het district zijn voor mijn nieuwe EID kaart...alles is weer in orde.
Allé...21 euro astemblieft... ze kennen er wat van....
Ik heb eerst een ferme wandeling gestapt en dan de pas gaanhalen want
daar moest ik een afspraak voor maken dus kon dat niet ineens
en dan nadien terug naar huis met een ferme omweg..zoveelmogelijk in de zon
gelukkig zat ik goed ingeduffeld want tegenwind was heterg koud...
Nu ik terug opgewarmd ben zou ik in slaap vallen... maar ikmoet eerst nog eten
Verse groentesoep goed dik met veel groentjes en een vers broodje erbij belegd met beenham..
en straks op tijd mijn kofferke in... 't zal deugd doen....
Voor alle maatjes een warm sterkteknuffel en goede moed aan wie het nodig heeft...

-

Goedenavond Seizoentjes,
Zo, alles gedaan gekregen wat ik wou doen vandaag , met wat moeite , maar dat gaat ook.
Vandaag moeten bellen naar de technische dienst van Te**N*T. TV deed niets meer. Manlief heeft gisterenavond vast op een verkeerd knopje gedrukt. Maar het euvel is intussen opgelost. Heel vriendelijke en geduldige dame aan de andere kant van de lijn. Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden.
Kwam erachter dat de TV het niet meer deed, toen ik even een pauze nam en op de Tv-gids wou zien of er vanavond iets op was . En toen merkte ik dus dat hij het nimmer deed.
Krijg het op mijn heupen als iets niet werkt.
Inderdaad koud vandaag, vooral de wind maakte het ijzig koud buiten. Maar het zonnetje maakt wel veel goed.
Manlief ging vandaag op tijd thuis zijn om nog te eten, maar vrees ervoor. Het is naar Antwerpen weer een volledige verkeerschaos. De staking natuurlijk + 2 concerten in het Antwerpse. Zullen maar geduldig afwachten. Denk dat ik de reeds gedekte tafel terug kan afdekken. Kan manlief ook niets aan doen natuurlijk. En tafel is vlug terug afgedekt als het echt te laat wordt.
En heb gehoord dat de postzegels ook weer 10 cent duurder worden, kost dan liefst 84 cent. Heb er wel nog een aantal liggen van Kerst.
Zo, ik wens jullie allemaal nog een rustige en gezellige avond. Sterkte voor wie het nodig heeft en een warme knuffel voor elk van jullie. Liefs.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Tof oma-C zo een flinke wandeling!
En de diepvries ontdooid Anjelier, zo een van die karweitjes die regelmatig weer keren.
Door je lijstje door geraakt Clive? Dank voor je kaartje.
MM Gimly nog altijd maag perikelen. Sukkelkatje...
Zwanenmeer, de dierenvriend. Ik stel me jou voor in een huisje op de rand van het bos, met een tuin die zo een klein beetje wild is en dan al die diertjes die er voor en na verschijnen. De heilige Klara heeft er niet aan.
Wat was dat hier weer een chaotische dag...
Naar de kapper met K., die ondertussen bakker en beenhouwer deed.
Daarna op de bonnefooi naar de DH, waar ik graag eens meer zou komen, maar die is te ver uit de buurt voor met de fiets. Soja drankjes gevonden voor de logee. Groentjes en fruit meegebracht.
Andere kant uit voor een sjaaltje voor donderdag, bij B en B, heel lieve verkoopsters, die direct snapten wat ik zocht!
Naar de Bri... voor een bijverwarming voor in de garage.
Eentje die kan staan en niet moet hangen, dan zet ik het waar ik het wil.
Eigenlijk stom, want ik heb een bijverwarming, maar die moet opgehangen en dus moet ik dat weer vragen aan de ene of de andere, wel, dan koop ik maar wat ik zelf kan hanteren.
Bed verschonen, nog wat strijk en de voormiddag was weeral om.
Nu weet ik ook waarom ik soms zo moe ben na een dag boodschappen.
We hebben 14 km bijeen gereden...
Ik doe datzelfde traject regelmatig met de fiets...
Weet ik ook hoe ik 1000km bijeen gereden heb op één jaar tijd met de velo.
Maar nu is het gezellig in de zetel tv kijken. Voor iedereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst.
En de diepvries ontdooid Anjelier, zo een van die karweitjes die regelmatig weer keren.
Door je lijstje door geraakt Clive? Dank voor je kaartje.
MM Gimly nog altijd maag perikelen. Sukkelkatje...
Zwanenmeer, de dierenvriend. Ik stel me jou voor in een huisje op de rand van het bos, met een tuin die zo een klein beetje wild is en dan al die diertjes die er voor en na verschijnen. De heilige Klara heeft er niet aan.
Wat was dat hier weer een chaotische dag...
Naar de kapper met K., die ondertussen bakker en beenhouwer deed.
Daarna op de bonnefooi naar de DH, waar ik graag eens meer zou komen, maar die is te ver uit de buurt voor met de fiets. Soja drankjes gevonden voor de logee. Groentjes en fruit meegebracht.
Andere kant uit voor een sjaaltje voor donderdag, bij B en B, heel lieve verkoopsters, die direct snapten wat ik zocht!
Naar de Bri... voor een bijverwarming voor in de garage.
Eentje die kan staan en niet moet hangen, dan zet ik het waar ik het wil.
Eigenlijk stom, want ik heb een bijverwarming, maar die moet opgehangen en dus moet ik dat weer vragen aan de ene of de andere, wel, dan koop ik maar wat ik zelf kan hanteren.
Bed verschonen, nog wat strijk en de voormiddag was weeral om.
Nu weet ik ook waarom ik soms zo moe ben na een dag boodschappen.
We hebben 14 km bijeen gereden...
Ik doe datzelfde traject regelmatig met de fiets...
Weet ik ook hoe ik 1000km bijeen gereden heb op één jaar tijd met de velo.
Maar nu is het gezellig in de zetel tv kijken. Voor iedereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst.