Ban de islam uit het Westen
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En lang zal het niet meer duren, ze zijn er al van 2012 mee bezig,afwachten wat 2019 gaat brengen.Ironisch is het volgende: 'onze' politiek streeft naar totale machtscontrole over de bevolking terwijl moslims
infiltreren om hun politieke macht over te nemen zogauw moslims 20% van
die bevolking uitmaken...en ze beseffen het niet eens omdat ze enkel
bezig zijn met eigen zakken te vullen, dooie mussen te verzinnen om ons
te sussen, de machtscontrole op de bevolking te vergroten door
verarming, onze burgerrechten te ontnemen die ze door geweld zullen
moeten afgeven aan dat zootje religieuze barbaren, die zelfs openlijk
daarvoor uitkomen.
https://ejbron.wordpress.com/2012/11/13 ... at-worden/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Elk reklaamfilmpje dat ik zie , daar gaat het steeds goed met alles. Als de schatkist is leeg is zouden de Belgische voordelen dan verdwijnen ?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
MaLoReg
Elk reclamefilmke-ieder TV programma-zelfs alles in onze Vlaamse puzzelboeken............tis allemaalboeffer schreef:Elk reklaamfilmpje dat ik zie , daar gaat het steeds goed met alles. Als de schatkist is leeg is zouden de Belgische voordelen dan verdwijnen ?
Moslim wat de klok luidt en dus moet ik lachten met de titel hier: "Ban de Islam uit het Westen"
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Die moslim-drupper-teller bediend en georchestreerd door verzameld links om reden van kiezers visvijver, druppelt al tientallen jaren in al onze instellingen ..en het is ondertussen al een stromende waterloop geworden ... niet meer te dweilen . Hun aanwezigheid in en impact op onze levens is alomtegenwoordig.
De autochtone gemeenschap wordt systematisch dagelijks geïndoctrineerd met de 'zegen' dat die andere cultuur inhoudt . In kranten , tv , politiek .. het is immer aanwezig en een kritische stem wordt misprijzend bekeken door poco Vlaanderen/Belgique of al (te) snel als racistisch ervaren .
Hun kleding, voeding , in onderwijs , subsidies, de quota's alom , mystery calls, hun religie . Kijk rond en er worden overal uitzonderingen gemaakt .
Onze gebruiken en feesten : Kerststal , Zwarte piet etc .. moeten worden geweerd of aangepast .. ook aan hun feesten ( Begin van schooljaar dat 1 dag later mocht beginnen ) Werkende ouders van autochtone kinderen moeten dan maar zien dat ze een dag meer opvang voorzien voor hun kinderen .
Zet je tv open en al wat de klok slaat is moslim langs hier en moslim langs daar . Ze beheersen gewoon ons dagelijks 'beleven' zodra men op een of andere manier contact neemt met de buitenwereld . Wat ik dan zie en hoor is meestal negatief en vrij gewelddadig.
De mantel der liefde is hier bijzonder groot . Ook de blinddoeken , vrees ik .
De autochtone gemeenschap wordt systematisch dagelijks geïndoctrineerd met de 'zegen' dat die andere cultuur inhoudt . In kranten , tv , politiek .. het is immer aanwezig en een kritische stem wordt misprijzend bekeken door poco Vlaanderen/Belgique of al (te) snel als racistisch ervaren .
Hun kleding, voeding , in onderwijs , subsidies, de quota's alom , mystery calls, hun religie . Kijk rond en er worden overal uitzonderingen gemaakt .
Onze gebruiken en feesten : Kerststal , Zwarte piet etc .. moeten worden geweerd of aangepast .. ook aan hun feesten ( Begin van schooljaar dat 1 dag later mocht beginnen ) Werkende ouders van autochtone kinderen moeten dan maar zien dat ze een dag meer opvang voorzien voor hun kinderen .
Zet je tv open en al wat de klok slaat is moslim langs hier en moslim langs daar . Ze beheersen gewoon ons dagelijks 'beleven' zodra men op een of andere manier contact neemt met de buitenwereld . Wat ik dan zie en hoor is meestal negatief en vrij gewelddadig.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
MaLoReg
Je verwoord het toch weer allemaal zo mooi hé Phoebe-maar idd het is niet meet van druppelsgewijs
insijpelen maar eerder van 'wij worden een bijkomstigheid in alles'.
insijpelen maar eerder van 'wij worden een bijkomstigheid in alles'.
-
Ice
Door reclames wordt ons sluipend islam door de strot geduwd: coca cola: een kroeskop, voor lenor wasverzachter een geméngd koppel, en bij vicks zelfs een kopvod...pampers: moet toch ook een bruine kleuter opgevoerd worden, anders jammeren ze weer 'racistisch'...en ga zo maar door, zelfs op klara zenden ze soms arabisch gejengel uit...'klassiek', zeker?MaLoReg schreef:Elk reclamefilmke-ieder TV programma-zelfs alles in onze Vlaamse puzzelboeken............tis allemaalMoslim wat de klok luidt en dus moet ik lachten met de titel hier: "Ban de Islam uit het Westen"boeffer schreef:Elk reklaamfilmpje dat ik zie , daar gaat het steeds goed met alles. Als de schatkist is leeg is zouden de Belgische voordelen dan verdwijnen ?
Elk merk dat deze vorm van indoctrinatie via reclame gebruikt wordt hier geboycot.
Waarom wordt de film 'patser' van de marokkaanse 'filmmakers' adil del arbi en bilal fallah zo opgehemeld? Waarom wordt daaraan zoveel línkse media aandacht én reclame besteedt? (Dát wordt niet gedaan voor Vláámse films!)
Níet voor zijn hoogstaande kwaliteit of waarheidsgehalte maar omdat het migranten en moslims zijn, niet meer of minder maar dát is dan weer géén racisme...
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Ik stoor me net zoals jij aan al die ophemeling van dat duo Marokkaanse filmmakers .
Die El Arbi horen spreken in dat 'slang' gepraat , dat hij zorgvuldig gecultiveerd heeft en dat hij telkens opnieuw opvoert in interviews , geeft het effect op mij van iemand die met zijn nagels over een schoolbord krabt.
Natuurlijk dat hun werk sterk onderlijnd wordt , net zoals bij zijn vorige films . Ik heb daar één van gezien ( echter niet in de bioskoop hoor) en vond het feitelijk niks bijzonders.
'Patsers' zal aan mij niet besteed zijn ..ik hoor en zie er in het dagdagelijkse leven genoeg van in 't echt .
Het is zoals je zegt , Ice, overal in veel TV programma's ( als het effe kan ook in het nieuws , al valt dat niet mee / maar zeker in duiding / idem dito in series en ontspanningsprogramma's ) worden wij als het ware opgevoed met een beeld van de 'toffe' allochtoon . Men laat het niet over aan onszelf om dat al dan niet op eigen houtje te ontdekken ... neeje, wij moeten daarin een handje geholpen worden . Het ligt er soms zo dik op dat het voor mij contraproductief werkt maar ik kan me zeker de vertedering van de doorsnee, minder opmerkzame, kijker ook best voorstellen en het afdoend effect dat beoogd werd door de programmamakers en door BV's in hun randopmerkingen.
In reclame ook , al speelt daar waarschijnlijk wel ook marketing mee , de verkoop van de producten en winstmarges die belangrijk zouden kunnen zijn omdat de groep potentiële allochtone kopers hier belangrijker in aantal geworden zijn.
Die El Arbi horen spreken in dat 'slang' gepraat , dat hij zorgvuldig gecultiveerd heeft en dat hij telkens opnieuw opvoert in interviews , geeft het effect op mij van iemand die met zijn nagels over een schoolbord krabt.
Natuurlijk dat hun werk sterk onderlijnd wordt , net zoals bij zijn vorige films . Ik heb daar één van gezien ( echter niet in de bioskoop hoor) en vond het feitelijk niks bijzonders.
'Patsers' zal aan mij niet besteed zijn ..ik hoor en zie er in het dagdagelijkse leven genoeg van in 't echt .
Het is zoals je zegt , Ice, overal in veel TV programma's ( als het effe kan ook in het nieuws , al valt dat niet mee / maar zeker in duiding / idem dito in series en ontspanningsprogramma's ) worden wij als het ware opgevoed met een beeld van de 'toffe' allochtoon . Men laat het niet over aan onszelf om dat al dan niet op eigen houtje te ontdekken ... neeje, wij moeten daarin een handje geholpen worden . Het ligt er soms zo dik op dat het voor mij contraproductief werkt maar ik kan me zeker de vertedering van de doorsnee, minder opmerkzame, kijker ook best voorstellen en het afdoend effect dat beoogd werd door de programmamakers en door BV's in hun randopmerkingen.
In reclame ook , al speelt daar waarschijnlijk wel ook marketing mee , de verkoop van de producten en winstmarges die belangrijk zouden kunnen zijn omdat de groep potentiële allochtone kopers hier belangrijker in aantal geworden zijn.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
Ice
Wel, Phoebe, om het hele plaatje te bekijken moeten we een stapje terug zetten om een overzicht krijgen, te beginnen in...1925!
Dan pas kun je plaatsen waarom het nu gebeurt dat moslims opgehemeld worden en wij gediscrimineerd worden...op élk vlak.
Ik ga pogen dat hele plaatje te schetsen, de bedoeling, wie erachter zit en vooral: hoé dit duivelse plan zich ontvouwt, hopelijk wordt mijn post dan niet té lang want het is nog veel uitgebreider en gedetailleerder dan ik post...
Al wie wil begrijpen hoe de vernietiging van europa die nu gaande is, georkestreerd werd/wordt door enerzijds de Resolutie van Straatsburg (1975!) de verspreiding van islam in europa in ruil voor olie,
en anderzijds
het kalergi Plan, geschreven door vrijmetselaar Graaf Richard von Coudenhove-Kalergi een boek met de titel “Praktischer Idealismus”, (praktisch idealisme) dat zijn visies uiteenzet over hoe hij geloofde in de vernietiging van het zelfbeschikkingsrecht en de eliminering van Europese naties, te bewerkstelligen door de formering van een Europese gemeenschap. In 1925....
Dit artikel uit 2015 ontmaskerd het duivelse plan en door de toestand in europa vandaag ontvouwt zich dit plan en wordt het bewézen.
Wij, het volk, zijn enkel pionnen voor politieke machtsspelletjes en geldgewin van de politieke, monsterlijke elite, ons leven is geen stuiver waard net als het leven van moslims die zich enkel laten misbruiken door hun overheersingsdrift in de komende, georkestreerde oorlog.
Onze échte vijand is eu en onze eigen, medeplichtige bende politici en onze enige hoop is dat moslims ook tot dat inzicht komen en sámen met ons een beter leven in vrijheid zullen nastreven boven hun pseudo-religieuze veroveringsdrift voor het te laat is en onze gezamenlijke vijand, de politiek/elite, het vuur aan de lont steekt.
Dan pas kun je plaatsen waarom het nu gebeurt dat moslims opgehemeld worden en wij gediscrimineerd worden...op élk vlak.
Ik ga pogen dat hele plaatje te schetsen, de bedoeling, wie erachter zit en vooral: hoé dit duivelse plan zich ontvouwt, hopelijk wordt mijn post dan niet té lang want het is nog veel uitgebreider en gedetailleerder dan ik post...
Al wie wil begrijpen hoe de vernietiging van europa die nu gaande is, georkestreerd werd/wordt door enerzijds de Resolutie van Straatsburg (1975!) de verspreiding van islam in europa in ruil voor olie,
en anderzijds
het kalergi Plan, geschreven door vrijmetselaar Graaf Richard von Coudenhove-Kalergi een boek met de titel “Praktischer Idealismus”, (praktisch idealisme) dat zijn visies uiteenzet over hoe hij geloofde in de vernietiging van het zelfbeschikkingsrecht en de eliminering van Europese naties, te bewerkstelligen door de formering van een Europese gemeenschap. In 1925....
Het kalergi plan: Het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen.In zijn boek Praktischer Idealismus verklaarde Kalergi dat het volk van de toekomstige “Verenigde Staten van Europa” niet de oorspronkelijke volkeren van het Oude Continent, maar uit een soort beestachtige Untermenschen, veroorzaakt door rassenvermenging, zal bestaan.
Kalergi vermeldt in niet mis te verstane bewoordingen dat door het vermengen van de volkeren van Europa met Arabische/-Aziatische rassen en kleur, een multi-etnisch kudde zal ontstaan, zonder kwaliteit en gemakkelijk controleerbaar door de leiders.“de vernietiging van de oorspronkelijke Europese beschaving en deze vervangen door een primitieve (barbaarse) bevolking, heeft voor hen en de heersende elite, zoals gewoonlijk, een economisch/financieel doel”
Verder vatte een mening van een burger het correct samen:“om een nieuw ras te creëren en te vestigen met nieuwe kenmerken en karakteristieken, door het mengen van blanke Europeanen, Aziaten en zwarte Afrikanen, om zo de karakteristieken van de Europese mensen te veranderen en te modificeren op “positieve manieren”.
Dit wat hij voorstelde zou moeten gebeuren door geforceerde massamigratie om een ongedifferentieerde homogene massa van slaven te creëren die zouden moeten worden gedomineerd door een welvarende zelfverkozen elite.
De artikelen beschrijven elk op hun eigen manier de manipulatie, het bedrog, de hersenspoeling en indoctrinatie die over de burgers van de Europese Unie is uitgestort.
Zij belichten onbarmhartig de valsheid van de politieke elite die hun eigen agenda uitwerken waarbij zij een arrogantie en hooghartigheid laten zien en volledige minachting van de Europese inwoners van alle rassen en geloven die een legitieme zorg hebben over de ontwikkelingen in Europa.
De mensen die hun zorg uiten worden gedemoniseerd en de mond gesnoerd, mede door de verrotte vals liberale progressieve mainstream media.
Zoals je kunt zien gaat dit niet over humanitaire pogingen om de zogenoemde “vluchtelingen” te helpen, “schuilplaats zoekers”, of “asielzoekers”.
Het gaat helemaal over een doelgerichte volksplanting van niet-witte rassen in Europa en Noord-Amerika, om zo rassenvermenging te forceren. De brute truc die wordt gespeeld met de goedbedoelende mensen in het westen die ongelimiteerde massa-immigratie en open grenzen ondersteunen is, dat zij zelf de niet-bewuste slachtoffers zijn van de ergste soort van verschrikkelijke en onwenselijke racistische doctrine tegen hen.
In een glorieuze rotzooi van onwetendheid en zombieachtigheid als deugdzaam signaleren, zullen zij even blij helpen en protesteren namens deze elementen die hen willen zien vernietigd.
Dat is hoe effectief de cognitieve dissonantie en propaganda is geworden en het is een voorbeeld van hoe ultra progressiviteit is verworden in ultra regressief.
Ook brengen vluchtelingen ziekten mee die hier lang uitgeroeid werden zoals TBC etc....Ik denk dat de meeste realisten het vermengen van rassen (geciviliseerd met ongeciviliseerd) altijd zullen afwijzen!
Niet omdat ze racisten zijn, want dit heeft niets te maken met de huidskleur van een volk of met achterstand in een land, maar met de onverenigbaarheid van bepaalde rassen uit niet-westerse landen vanwege hun levenswijze/cultuur, die (al dan niet a.g.v. hun religie/ideologie) nog steeds een barbaarse levensstijl hebben.
Sinds het binnenlaten van miljoenen barbaarse emigranten in de westerse landen is inmiddels bewezen dat zij hier terecht tegen zijn.
Er zijn nog nooit zoveel verkrachtingen, aanrandingen (ook van kinderen), aanslagen/moorden, etc. gepleegd in de laatste decennia sinds de massa-immigratie van zgn. “vluchtelingen”
Hun onhygiënische gewoontes (gevaar voor de gezondheid), hun polygamie en hun analfabetisme kunnen worden gecultiveerd maar hun agressief- en barbaars gedrag is aangeboren (de aard van het beestje) en bijna onmogelijk om binnen een paar decennia te beschaven!
Degenen die dit nog steeds ontkennen, hebben óf een economische (financiële) reden óf ze zijn zo geïndoctrineerd door de voorstanders/veroorzakers van massa-immigratie dat ze blind zijn voor de realiteit en dit als ‘racisme en discriminatie’ bestempelen!
Dit artikel uit 2015 ontmaskerd het duivelse plan en door de toestand in europa vandaag ontvouwt zich dit plan en wordt het bewézen.
Lees het volledige artikel en HUIVER voor onze kleinkinderen en de aankomende genocide op europese volkeren door hun eigen politici...Er is lang over gepuzzeld hoe zoveel door armoede getroffen vluchtelingen die wegvluchten uit oorlogslanden het zich kunnen veroorloven om de zo’n 10.000 euros te betalen die zij nodig hebben om de Middellandse Zee over te steken naar Europa.
Oostenrijkse inlichtingenfunctionarissen hebben openbaar gemaakt dat US regeringsagentschappen betalen voor het transport voor een groot aantal van deze migranten naar Europa.
Op 5 augustus 2015 heeft het Oostenrijkse magazine Infodirekt gerapporteerd:“Wij hebben gehoord dat US organisaties betalen voor de boten die duizenden vluchtelingen naar Europa brengen. US organisaties hebben een cofinancieringschema gecreëerd dat in een aanzienlijk deel van de transportkosten voorziet.
Niet elke vluchteling van noord Afrika heeft 11.000 euro cash. Niemand vraagt waar het geld vandaan komt?”
Ambtenaren van de Franse regering en Turkse autoriteiten zijn ook gerapporteerd op heterdaad te zijn gepakt toen zij reddingsboten en uitrusting verkochten aan vluchtelingen in Turkije.
Miljardair George Soros, veronderstelde financier van ontelbare revolutionaire ‘lentes’ en bewegingen, inclusief de verdeeldheid zaaiende Black Lives Matter in de USA, die ook een globaal netwerk heeft van niet-gouvernementele organisaties (NGO) die opereren onder zijn Open Society Foundations, heeft onlangs volgehouden dat de Europese Unie nog een verdere 10 miljard euro’s moet uitgeven om de verhuizing te faciliteren van meer dan een miljoen voornamelijk “Moslim vluchtelingen” naar Europa, elk jaar van nu af aan.
Brussel lijkt in te stemmen met de instructies van deze zelfbenoemde wereld tsaar. Soros is ook verondersteld een front man te zijn voor de Rothschilds.
Volgens een gerenommeerde Ierse journalist Gearóid Ó Colmáin, is de maatschappij die het meest zou profiteren van deze toegenomen EU uitgaven Equistone Partners Europe, een geassocieerde met de bij Rothschild in bezit zijnde Barclays Bank.
Rapportages veronderstellen ook dat Soros en de geopolitieke inmenging door zijn cohorten, heeft geholpen om de plotselinge massa verhuizing te creëren van mensen in het algemeen, daarmee ruimte gevend aan de integratie van ISIS/ISIL leden in de massa van economische migranten en asielzoekers die Europa binnenkomen.
De einduitkomst zijnde de potentiële chaos en clash van gemeenschappen en religies waar wij al glimpen van hebben gezien.
Het is een claim, gesubstantiveerd door ontelbare andere bronnen, die rapporteren dat duizenden van in het verborgene getrainde vechters succesvol zijn binnengesmokkeld Europa in, zich voordoend als migranten – het volledige aantal is onmogelijk vast te stellen op dit moment.
Niets hiervan zou echt een verrassing moeten zijn als wij in aanmerking nemen dat het nu wijd gerapporteerd is dat het de USA was, Israel en hun geallieerden, die Al-Qaeda creëerden op de eerste plaats.
En het zou ook niet echt een verrassing moeten zijn omdat, zoals aangegeven, ‘Replacement Migration’ om opzettelijk tenminste 56 miljoen mensen binnen te laten komen vanuit vooral Afrika naar Europa, in het jaar 2050,
een zeer werkelijke en genocidale politiek is
die al is gepland door zowel de UN en EU sinds tenminste het jaar 2000 – een politiek uitgevoerd onder auspiciën van verschillende inter-verbonden globalistische agentschappen en plannen zoals de International Organisation for Migration, Global Migration Group, The Africa-EU Partnership, World Bank en de kult van internationaal duurzame ontwikkeling,
ook bekend als Agenda 21/2030 Agenda.
Wij, het volk, zijn enkel pionnen voor politieke machtsspelletjes en geldgewin van de politieke, monsterlijke elite, ons leven is geen stuiver waard net als het leven van moslims die zich enkel laten misbruiken door hun overheersingsdrift in de komende, georkestreerde oorlog.
Onze échte vijand is eu en onze eigen, medeplichtige bende politici en onze enige hoop is dat moslims ook tot dat inzicht komen en sámen met ons een beter leven in vrijheid zullen nastreven boven hun pseudo-religieuze veroveringsdrift voor het te laat is en onze gezamenlijke vijand, de politiek/elite, het vuur aan de lont steekt.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De nagel op de kop. En de möchtegern-intellectuelen doen er alles aan om toch maar zo vriendelijk mogelijk te zijn tegen een groep die in de statuten heeft staan dat alle anderen zich moeten aanpassen, of moeten bevochten worden tot ze zich aanpassen.Phoebe schreef: De autochtone gemeenschap wordt systematisch dagelijks geïndoctrineerd met de 'zegen' dat die andere cultuur inhoudt . In kranten , tv , politiek .. het is immer aanwezig en een kritische stem wordt misprijzend bekeken door poco Vlaanderen/Belgique of al (te) snel als racistisch ervaren .
Het principe blijft geldig: 'de nuttige idioten zullen ons het koord verkopen waaraan wij hen zullen ophangen'.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
En met dat plan komt er een tsunami van vluchtelingen die onze waarden en gebruiken 500 jaar terug in de tijd werpen, en we allemaal gedoemd zijn om slaaf te worden zonder enig vooruitzicht op beterschap.
In zijn boek Praktischer Idealismus verklaarde Kalergi dat het volk van de
toekomstige “Verenigde Staten van Europa” niet de oorspronkelijke
volkeren van het Oude Continent, maar uit een soort beestachtige Untermenschen, veroorzaakt door rassenvermenging, zal bestaan.
Kalergi vermeldt in niet mis te verstane bewoordingen dat door het vermengen van de volkeren van Europa met Arabische/-Aziatische rassen en kleur, een multi-etnisch kudde zal ontstaan, zonder kwaliteit en gemakkelijk controleerbaar door de leiders.“de vernietiging van de oorspronkelijke Europese beschaving en deze
vervangen door een primitieve (barbaarse) bevolking, heeft voor hen en
de heersende elite, zoals gewoonlijk, een economisch/financieel doel” Het kalergi plan: Het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen.
En zoals het artikel het aanhaalt, de rottschild's en de grote banken bepalen waar en hoe er multi-etnisch groepen gaan ontstaan ,die gemakkelijk te controleren zijn door de "leiders"en waardoor de islam de volledige macht over Europa gaat hebben.
Dit is geen goed nieuws show maar pure horror die ons te wachten staat.
http://www.franklinterhorst.nl/Europa%2 ... 0islam.htm
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Je vergist je, tokkio...de politieke elite wil kost wat kost de touwtjes in handen houden, ook nadat ze de moslims gebruikt hebben....hoe ze dat gaan doen?
Waarschijnlijk door de sharia 'aangepast' toe te passen op moslims nadat die ons over de kling gejaagd hebben....en dán pas zullen de moslims zien dat ze gebruikt werden en zich mogelijk tegen de politieke elite keren.....dan is het meteen gedaan met pamperen.
En omdat moslims gemakkelijk te manipuleren zijn door hun blinde gehoorzaamheid zullen zij dan de schapen worden en in het gareel lopen van de sharia zonder verzet?
Waarschijnlijk door de sharia 'aangepast' toe te passen op moslims nadat die ons over de kling gejaagd hebben....en dán pas zullen de moslims zien dat ze gebruikt werden en zich mogelijk tegen de politieke elite keren.....dan is het meteen gedaan met pamperen.
En omdat moslims gemakkelijk te manipuleren zijn door hun blinde gehoorzaamheid zullen zij dan de schapen worden en in het gareel lopen van de sharia zonder verzet?
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Maar waar jij niet over spreekt: waarom komt die moslimstroom naar onze streken op gang !Phoebe schreef:Die moslim-drupper-teller bediend en georchestreerd door verzameld links om reden van kiezers visvijver, druppelt al tientallen jaren in al onze instellingen ..en het is ondertussen al een stromende waterloop geworden ... niet meer te dweilen . Hun aanwezigheid in en impact op onze levens is alomtegenwoordig.
Want alles heeft een oorzaak, ook de vluchtelingen stroom, ook al ben jij daar blind voor.
-
hier staat het lees het kalergi plan.Maar waar jij niet over spreekt: waarom komt die moslimstroom naar onze streken op gang !
Want alles heeft een oorzaak, ook de vluchtelingen stroom, ook al ben jij daar blind voor.
Het kalergi plan: Het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen.
M.A.W hun traditie en gewoontes kunnen voortzetten.
Ice@Waarschijnlijk door de sharia 'aangepast' toe te passen op moslims
Een Turkseinwoner van Oostenrijk is vrijgesproken van kinderverkrachting omdat ervolgens de rechter een lange Turkse 'culturele traditie' zou bestaan waarin
seksueel misbruik van kinderen normaal is. Na Duitsland is Oostenrijk nu het
tweede Europese land geworden waar voor islamitische migranten officieel andere
wetten worden gehanteerd dan voor de rest van de bevolking. In mei 2011 besloot
de deelstaat-rechtbank in het Duitse Osnabrück dat kinderverkrachtingen door
Turken in Duitsland niet langer bestraft hoeven te worden, omdat deze onderdeel vormen van een eeuwenlange islamitische traditie.Een moslimgezin moest verantwoording afleggen voor het feit dat een 20 jarig
mannelijk gezinslid een meisje van 11 had verkracht. 'Is een islamitische
traditie', was het verweer van het gezin, ondanks het feit dat er in Duitsland
hele andere wetten gelden voor het seksueel misbruiken van kinderen. Niettemin
accepteerde de rechter deze uitleg. De dader kreeg niet eens een taakstraf
opgelegd. In Oostenrijkheeft een rechtbank een vergelijkbaar oordeel uitgesproken. In het stadje Bruck
ontdekte een supermarkt medewerkster bij toeval foto's waarop te zien was hoe
een Turkse man een jongen misbruikte. Ze ging onmiddellijk naar de politie. Het
openbaar ministerie werd ingeschakeld, maar de Turk krijgt géén straf. Reden:
het verkrachte kind is de eigen zoon van de Turk, en het zou hier gaan om een
'jarenlange familietraditie'. Het kind zou zich niet verzet hebben omdat hij
zijn vader niet wilde 'kwetsen'. Alle immigranten uit islamitische landen in
Duitsland en Oostenrijk kunnen nu verwijzen naar deze twee gerechtelijke
uitspraken en naar hartenlust 'volgens traditie' straffeloos kinderen
misbruiken en verkrachten. bron franklinterhorst.nl
Dat staat Europa en nog veel meer te wachten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In die posting wordt niet gesproken over de vluchtelingenstroom. Het gaat erom dat de media ons dagelijks voorhouden dat de moslims die hier al enkel decennia aanwezig zijn (en niet de vluchtelingenstroom op zich) toch zo'n positieve zaak zijn voor dit land en zijn (autochtone) bewoners.Vrijzinnige schreef:Maar waar jij niet over spreekt: waarom komt die moslimstroom naar onze streken op gang ! Want alles heeft een oorzaak, ook de vluchtelingen stroom, ook al ben jij daar blind voor.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
tokkio schreef:hier staat het lees het kalergi plan.Maar waar jij niet over spreekt: waarom komt die moslimstroom naar onze streken op gang !
Het kalergi plan: Het genocidale plan om de autochtone naties en mensen van Europa te vernietigen.M.A.W hun traditie en gewoontes kunnen voortzetten.
Ice@Waarschijnlijk door de sharia 'aangepast' toe te passen op moslims
Een Turkseinwoner van Oostenrijk is vrijgesproken van kinderverkrachting omdat ervolgens de rechter een lange Turkse 'culturele traditie' zou bestaan waarin
seksueel misbruik van kinderen normaal is. Na Duitsland is Oostenrijk nu het
tweede Europese land geworden waar voor islamitische migranten officieel andere
wetten worden gehanteerd dan voor de rest van de bevolking. In mei 2011 besloot
de deelstaat-rechtbank in het Duitse Osnabrück dat kinderverkrachtingen door
Turken in Duitsland niet langer bestraft hoeven te worden, omdat deze onderdeel vormen van een eeuwenlange islamitische traditie.Een moslimgezin moest verantwoording afleggen voor het feit dat een 20 jarig
mannelijk gezinslid een meisje van 11 had verkracht. 'Is een islamitische
traditie', was het verweer van het gezin, ondanks het feit dat er in Duitsland
hele andere wetten gelden voor het seksueel misbruiken van kinderen. Niettemin
accepteerde de rechter deze uitleg. De dader kreeg niet eens een taakstraf
opgelegd. In Oostenrijkheeft een rechtbank een vergelijkbaar oordeel uitgesproken. In het stadje Bruck
ontdekte een supermarkt medewerkster bij toeval foto's waarop te zien was hoe
een Turkse man een jongen misbruikte. Ze ging onmiddellijk naar de politie. Het
openbaar ministerie werd ingeschakeld, maar de Turk krijgt géén straf. Reden:
het verkrachte kind is de eigen zoon van de Turk, en het zou hier gaan om een
'jarenlange familietraditie'. Het kind zou zich niet verzet hebben omdat hij
zijn vader niet wilde 'kwetsen'. Alle immigranten uit islamitische landen in
Duitsland en Oostenrijk kunnen nu verwijzen naar deze twee gerechtelijke
uitspraken en naar hartenlust 'volgens traditie' straffeloos kinderen
misbruiken en verkrachten. bron franklinterhorst.nl
Dat staat Europa en nog veel meer te wachten.
Los van je lange niets terzake doende verhalen zou ik je dan willen vragen:
Werken de hogere blanke politieke kaders dan mee aan de neergang van Europa en Belgie ?
En....die hogere blanke politieke kaders in Belgie en Europa zijn door jou en door mij op een democratische manier verkozen !