Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

02 mar 2018, 11:49

Wil. schreef:....Trekken de huidige adolescenten en volwassenen daar dan hun conclusies uit? Hoe of waaraan merk je dat?
Er zijn heel wat jonge meiden die hun hoofddoek pas opzetten als ze terug thuis komen of reactie vrezen van bekenden.  Uiteraard zijn er "diep overtuigden" , en die doen dat om zich effectief van de rest van onze maatschappij af te zetten , een beetje te vergelijken met de hippies van destijds .... maar dan met hun islam als middel om zich te laten onderscheiden van de rest.  Net als de reden voor de hippie beweging van destijds , is dit een bewijs dat er in de "gangbare" maatschappij iets misloopt.  En ik denk dat iedereen wel degelijk beseft wat er misloopt .... ongelijkheid , corruptie , gegraai , privileges , .....  De vrouwelijke moslims die zich bekeerd hebben tot graaiers in het politieke wereldje dragen geen hoofddoek , nietwaar ...

In de Gentse omgeving valt het zelfs op wie wel en wie niet een hoofddoek draagt. Het "crapuul" uit het BO ( snit en naad e.d. ) draagt GEEN hoofddoek , de middenmoot van het ASO wel , en bij diegenen die doorstromen naar hogere regionen verdwijnt de hoofddoek ook na een bepaalde periode ....

Wil.

02 mar 2018, 12:44

Wel of geen hoofddoek bewijst nog niks over het laten vallen de islamideologie, want daarover ging het: 'vanaf de kleuterschool wijsmaken dat godsdienst voor dommekloten is'

Er lopen hier heel wat leraars islam rond die geen lange baard noch de typische lange kleding dragen, maar ze zijn verduiveld strikt in de leer en geven dat ook door.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

02 mar 2018, 13:08

Wil. schreef:Wel of geen hoofddoek bewijst nog niks over het laten vallen de islamideologie, want daarover ging het: 'vanaf de kleuterschool wijsmaken dat godsdienst voor dommekloten is'

Er lopen hier heel wat leraars islam rond die geen lange baard noch de typische lange kleding dragen, maar ze zijn verduiveld strikt in de leer en geven dat ook door.
Een moslim leraar wiskunde geeft wiskunde , geen islamleer.   Vervang de godsdienstles ook maar definitief door godsdienstgeschiedenisles , vanaf de inca's e.d. tot heden.  Dat opent de ogen.  Godsdienstonderwijs moet men maar na de uren in kerken en moskeeen na de lesuren organiseren als men dat wil.

En wat denk je bvb. van de tweelingzusjes Ladan en Laleh Khodaparast , beide van Iraanse origine ?
  • Laboratory of Clinical Bacteriology and Mycology, Department of Microbiology and
    Immunology, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
  • Switch Laboratory, VIB Center for Brain and Disease Research, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
  • Switch Laboratory, Department of Cellular and Molecular Medicine, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
  • Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work.
Waarover gaat dit ? Hierover : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02/28 ... esistente/
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mar 2018, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

02 mar 2018, 13:24

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Wel of geen hoofddoek bewijst nog niks over het laten vallen de islamideologie, want daarover ging het: 'vanaf de kleuterschool wijsmaken dat godsdienst voor dommekloten is'

Een moslim leraar wiskunde geeft wiskunde , geen islamleer.  
Dat is nog een mini-minderheid. In alle scholen lopen tegenwoordig leraars islamitische godsdienst rond. Sommigen zijn aan de oppervlakte wel best acceptabele mensen, maar als je wat dieper vraagt, dan gaat het deksel eraf en krijg je onder de laag vernis de echte ideologie te zien.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

02 mar 2018, 13:26

""Je kan ook geloven zonder hoofddoek. "

Of zonder keppeltje...Kijk eens wie we hier hebben...Het ene fundamentalistische geloof is duidelijk  het andere niet.

Afbeelding

frits1955

02 mar 2018, 13:27

" "Sommigen zijn aan de oppervlakte wel best acceptabele mensen, maar als je wat dieper vraagt, dan gaat het deksel
eraf en krijg je onder de laag vernis de echte ideologie te zien."

En jij bent al die leerkrachten persoonlijk gaan ondervragen uiteraard.
Gast

02 mar 2018, 13:45

frits1955 schreef:" "Sommigen zijn aan de oppervlakte wel best acceptabele mensen, maar als je wat dieper vraagt, dan gaat het deksel
eraf en krijg je onder de laag vernis de echte ideologie te zien."
Als je het dekselke van die personen op de foto hierboven eraf neemt krijg je inderdaad hun ware ideologie te zien : "graaien" :)
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mar 2018, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955

02 mar 2018, 13:48

"" je het dekselke van die personen op de foto eraf neemt krijg je inderdaad hun ware ideologie te zien : "graaien"

De grote baas van het  lobbygroepje "de Antwerpse diamantclub" zit in het midden.
Gast

02 mar 2018, 14:09

De grote baas van het  lobbygroepje "de Antwerpse diamantclub" zit in het midden.
Wat brengt de diamantclub op voor Antwerpen ( bij uitbreiding Belgie ) t.o.v de gesubsidieerde moskee's in Antwerpen ( bij uitbreiding Belgie )? 
Al is het maar één euro/jaar, het is in ieder geval dan toch meer dan die gesubsidieerde moskee's.  8O

voorn

02 mar 2018, 14:29

Ik zou maar niet teveel van die praat verkopen.
Ten eerste hebben we met deze bevolkingsgroep geen last.
En ten tweede is antisemitisme verboden door de wet.

frits1955

02 mar 2018, 14:29

Beste Dicksey, die diamantclub heeft de diamantbusiness zelf zijn belastingvorm laten kiezen - de zgn." karaattaks"- met dank aan NVA'er Van Overveldt. Mag jij ook kiezen hoeveel belastingen je gaat betalen?
Verder is er regeringslid Koen Geens -oprichter van het advocatenkabinet dat diamantfraudeurs mag verdedigen.
Overigens is de kans zeer groot dat de zwarte economie in het diamantkwartier aanzienlijk groter is dan de legale - of mogen we dat alleen maar over Borgerhout  zeggen?
Verder bedoelde ik maar met mijn foto dat de Partij van de Verandering blijkbaar geen problemen heeft met die ene fundamentalistische godsdienst terwijl ze voortdurend zit te hakken op een andere.
Gast

02 mar 2018, 14:39

En om nog eens terug te komen op het dragen van een hoofddoek door moslims ...
Wil. schreef:Wel of geen hoofddoek bewijst nog niks over het laten vallen de islamideologie, want daarover ging het: 'vanaf de kleuterschool wijsmaken dat godsdienst voor dommekloten is' 
En wat denk je bvb. van de tweelingzusjes Ladan en Laleh Khodaparast , beide van Iraanse origine ?
  • Laboratory of Clinical Bacteriology and Mycology, Department of Microbiology and 
  • Switch Laboratory, VIB Center for Brain and Disease Research, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
  • Switch Laboratory, Department of Cellular and Molecular Medicine, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
  • Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work.
Waarover gaat dit ? Hierover : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/02/28 ... esistente/
Den Wil. kan hen misschien eens een mailke sturen ( in 't engels a.u.b.  ze hebben geen "vloamsche integratiecursus" gevolgd ) of ze thuis nog een hoofddoek dragen , of beter , of ze nog in den Allah geloven ...

Afbeelding

Dat  "onze" zich  zelfverklaarde christelijke intelligentia met al hun superioriteitsgevoel tegenover vreemdelingen  er maar eens een voorbeeld aan nemen !
Gast

02 mar 2018, 14:47

Mag jij ook kiezen hoeveel belastingen je gaat betalen? 
Ja ik denk dat ik dat mag. Als ik alle aftrekposten en belastingsverminderderende uitgaven gebruik waarvoor ik in aanmerking kan komen gebruik. Het is aan mij om dit te gebruiken of niet.  :P 
Verder bedoelde ik maar met mijn foto dat de Partij van de Verandering blijkbaar geen problemen heeft met die ene fundamentalistische godsdienst terwijl ze voortdurend zit te hakken op een andere.
Even aanvullen als het mag:
" Verder bedoelde ik maar met mijn foto dat de Partij van de Verandering blijkbaar geen problemen heeft met die ene fundamentalistische godsdienst terwijl ze voortdurend zit te hakken op ( die ) [een] andere fundamentalistische godsdienst.

Zo, nu komt het volgens mij beter tot zijn recht. :wink:

MichelN

02 mar 2018, 15:07

The Spirit of Flanders schreef:En wat denk je bvb. van de tweelingzusjes Ladan en Laleh Khodaparast , beide van Iraanse origine ?
Ja lap, de Sof heeft TWEE excuustruzen gevonden!
    [*]Switch Laboratory, VIB Center for Brain and Disease Research, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium[*]Switch Laboratory, Department of Cellular and Molecular Medicine, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium[*]Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work.
"We konden de pagina die u zocht niet vinden.".?
"Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work."

Oké, de KUL voelde zich zedelijk verplicht in het kader van de politieke correctheid minstens een paar moslims in de credentials te vermelden.
Laatst gewijzigd door MichelN op 02 mar 2018, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955

02 mar 2018, 15:09

""Zo, nu komt het volgens mij beter tot zijn recht."
Ja, uiteraard: zowel de joodse als de islamgodsdienst liggen in het schuifje " fundamentalistisch" naast elkaar.
En verder ter uwer attentie: alle erkende godsdiensten in dit land en hun gebouwen worden -jammer genoeg - door de overheid gesubsidieerd.