Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

02 mar 2018, 18:51

Wil. schreef:.....

De leerkracht islam (en ook de leerlingen) hebben het recht om de koran als leidraad te nemen. ....
En wat denkt ge , dat ik zomaar een los idee de wereld wil insturen als ik schrijf dat godsdienstlessen vervangen moeten worden door godsdienstgeschiedenislessen ?

Wil.

02 mar 2018, 19:05

The Spirit of Flanders schreef:

De leerkracht islam (en ook de leerlingen) hebben het recht om de koran als leidraad te nemen. ....
En wat denkt ge , dat ik zomaar een los idee de wereld wil insturen als ik schrijf dat godsdienstlessen vervangen moeten worden door godsdienstgeschiedenislessen ?
We gaan nog lachen :lol:  :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

02 mar 2018, 19:10

Wil. schreef:Weet jij of die twee vrouwen per toeval ook nog moslims zijn? In die link die je gaf, stond daarover niks vermeld.
Nee , en daarom dat ik vroeg of JIJ  hen eens een email wilt sturen , in het engels bitte schön , met deze vraag :) Het e-mail adres van Laleh is "Laleh.khodaparast@switch.vib-kuleuven.be"  en pas op , dit is geen fake , dus denk aan uw fatsoen ! :)
Ik heb geen probleem met individuele moslims tenzij ze duidelijk maken dat de islamideologie boven alle andere normen en wetten staat. Tenzij ze beginnen proclameren dat anderen zich aan hun visie moeten aanpassen. Tenzij ze Mohammed als de perfecte mens beschrijven. Tenzij ...

Deze vrouwen doen niks van dat alles. Wil jij het uitvissen, ga je gang.
Gast

02 mar 2018, 19:22

Wil. schreef:

We gaan nog lachen :lol:  :lol:
Je zou nog de grootste tegenstand vanuit de katholieke kant kunnen verwachten. De moslims sleuren hun schaapjes zonder problemen na de schooluren naar de moskee. Wees er maar van overtuigd dat die hun oplossing vinden en hun plan trekken ....

Vrijzinnige

05 mar 2018, 10:02

frits1955 schreef:" "Ik haal enkel haar eigen woorden aan die in de pers vermeld staan. "

Uit niets blijkt dat zij speciaal ervaring heeft met Vlaamse scholen uit alles wat ik over haar gelezen heb- ze is niet eens zo héél lang in ons land. Ze heeft hier zeker niet op de schoolbanken gezeten.. Als de eerste de beste slager of dokter met roots in een moslimland zoiets zou vertellen over Vlaamse scholen waar hij verder niets mee te maken heeft zou ik net hetzelfde zeggen. Maar Safai is binnengehaald door de NVA om dit soort praatjes te verkopen dus..

","die vrouw zal het wel weten ze heeft ondervonden hoe het leven als vrouw in een moslimstaat is, ze heeft er zelfs voor
in het gevang gezeten,"

Ja, beste man, dat is helemaal juist. Maar daar gaat het hier dus niet over.

Zij....is uit "eigen beweging" terug naar Iran gegaan !
Maar ik meen mij te herinneren dat dan alle asiel rechten vervallen, tenminste dat zegt toch onze liegende staatssecretaris ! 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Paul Siemons

06 mar 2018, 11:38

Overal waar er moslims zijn is het ambras: 

Noodtoestand Sri Lanka om geweld                                            De regering van Sri Lanka heeft de  noodtoestand uitgeroepen vanwege geweld tussen boeddhisten en moslims.Gisteren was er een gewelddadig treffen tussen  de twee bevolkingsgroepen in Kandy,eendistrict in het midden van het eiland.                                     De noodtoestand geldtvoorlopig voor   tien dagen en moetvoorkomen dat het   geweld zich verspreidt over het land. De spanning tussen dereligieuze groepen  liep eind vorig jaarop.Boeddhisten beschuldigen moslims ervan mensen te dwingenzich  tot de islam te bekeren en boeddhistische gebouwen aan tevallen. De regering heeftmilitairen en extra  politie naar deregio gestuurd.     

https://nos.nl/teletekst#125
Ice

06 mar 2018, 13:58

Yep, de 'vredelievende' islam laat weer van zich horen.

Meerderheid van de Sri Lankaanse boeddhisten tegen de moslimminderheid - minderheid zijn en dan nog van hun snuit maken zoals overal, oorlog uitlokken en dan komen janken als ze op hun smoel krijgen, dan spelen ze het slachtoffer en gebruiken ze dat ze ocharme de minderheid zijn die gediscrimineerd wordt door de racistische 'ongelovigen', deze keer de boeddhisten...tiens, zeer herkenbaar?  :roll:

Gesel dat van de hele wereld en voor de hele mensheid de hel wil maken: islam.
Misschien kunnen sommige forumleden nu de geschriften/leer van Boeddha uitpluizen om vergelijkingen te maken met de koran en de schuld deze keer in de schoenen te schuiven van de stoute boeddhisten?  :twisted:
Gast

06 mar 2018, 15:01

Ice schreef:....
Misschien kunnen sommige forumleden nu de geschriften/leer van Boeddha uitpluizen om vergelijkingen te maken met de koran en de schuld deze keer in de schoenen te schuiven van de stoute boeddhisten?  :twisted:
In de tijd van Boeddha bestonden er nog geen bulldozers die zomaar dorpen konden platrijden.  Ge gaat dus niets vinden in de geschriften. :)

Wil.

06 mar 2018, 16:56

The Spirit of Flanders schreef:In de tijd van Boeddha bestonden er nog geen bulldozers die zomaar dorpen konden platrijden.  Ge gaat dus niets vinden in de geschriften. :)
Groot gelijk, Sof. Dat staat er dus zeker nergens in.

Hij had echter wel kunnen zeggen dat ze de niet-boeddhisten moesten beloeren en hen vanuit de hinderlaag aanvallen en doden. 

Maar ook dát lees ik nergens in de geschriften van de boeddhisten.

Wil.

07 mar 2018, 14:38

Dwaas van de dag: Richard Di Natale - Green Party, Australia.

Afbeelding

Deze kerel komt met enkele echte Gutmenschen-gedachten op de proppen:

We moeten de Isis-strijders weer terug in Australië binnenlaten, vindt hij. Die 'buitenlandse strijders' zijn goede mensen (sic) , ze zijn enkel gehersenspoeld.

Het noemt hen niet smerige islamterroristen, neen het zijn buitenlandse strijders.

Bron
Ice

07 mar 2018, 17:00

Dan weet die sukkelaar zeker niet dat buitenlandse 'strijders' de soevereiniteit schenden van het land waar ze mee oorlog gaan voeren omdat zij geen onderdanen van dat land zijn?  :roll:
Gast

07 mar 2018, 18:17

We moeten de Isis-strijders weer terug in Australië binnenlaten, vindt hij. Die 'buitenlandse strijders' zijn goede mensen (sic) , ze zijn enkel gehersenspoeld.

...
Australie is toch het land waar de Engelsen destijds hun boeven naar deporteerden ?  Een beetje rotzooi meer of min zal het verschil niet maken , en .... het ligt ver van hier :D

boeffer

07 mar 2018, 23:47

Ik vind dat er veel parkingplaatsen voor mindervaliden verschijnen L & R op korte tijdspanne , zijn dat terugkeerders ?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Vrijzinnige

08 mar 2018, 08:28

Ice schreef:Yep, de 'vredelievende' islam laat weer van zich horen.

Meerderheid van de Sri Lankaanse boeddhisten tegen de moslimminderheid - minderheid zijn en dan nog van hun snuit maken zoals overal, oorlog uitlokken en dan komen janken als ze op hun smoel krijgen, dan spelen ze het slachtoffer en gebruiken ze dat ze ocharme de minderheid zijn die gediscrimineerd wordt door de racistische 'ongelovigen', deze keer de boeddhisten...tiens, zeer herkenbaar?  :roll:

Gesel dat van de hele wereld en voor de hele mensheid de hel wil maken: islam.

Tja ice, als de godsdiensten ten oorlog trekken tegen elkaar, ZONDER VN mandaat, en België kiest hierbij de zijde van "de goede westerse christenen" dan is het niet zo verwonderlijk dat er ook bommen op je "eigen dak" gaan neerkomen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/06 ... ratie-teg/
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

maior domus

08 mar 2018, 08:45

Vrijzinnige schreef: Tja ice, als de godsdiensten ten oorlog trekken tegen elkaar, ZONDER VN mandaat, en België kiest hierbij de zijde van "de goede westerse christenen" dan is het niet zo verwonderlijk dat er ook bommen op je "eigen dak" gaan neerkomen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/06 ... ratie-teg/
nieuwsbericht gelezen.
Ik sta achter de Belze deelname aan de operatie Gallant Phoenix, welke terroristen opspoort en doodt.
Vrijzinnige blijkbaar niet dus.
Mag ik dan aannemen dat Vrijzinnige een beetje sympathiseert met de islamitische terroristen?
Gaat hij het dan heimelijk goedkeuren als er zich binnenkort weer een aanhanger van de religie van de Wrede opblaast tussen ons volk? ("bommen op eigen dak").
Niet normaal vind ik dat, om zo mee te heulen met de vijand.
Ondank is 's werelds loon