En ik durf hier nog altijd niet op mijn terras komen met Wingerd in mijn achterhoofd....
Er ligt nog altijd sneeuw en ik ken dat hier: daaronder ligt dan ijs en hop voor je het weet lig je onderuit.
Oef een beetje een rustige week voor de boeg.
Zonder kine zou het helemaal zalig zijn, maar ja wat moet moet.
Morgen vrij de hele dag, dinsdag kine, woensdag vrij, donderdag avondactiviteit, vrijdag latijn in de voormiddag en het weekend vrij.
Nu poot stijf houden voor alle andere vragen voor activiteiten...
Heb mijn werk al gehad met het inrichten van de reünie van vijftig jaar gediplomeerd als verpleegkundigen en vroedvrouwen. Ik had nochtans bij hoog en bij laag gezworen dat het deze keer maar eens iemand anders moest doen. Nog een persoon is niet te traceren. Van 32 is dat toch een prestatie vind ik.
Ik heb hulp van twee trouwe helpsters.
Als we dan na 15 maart de uitnodigingen rond gestuurd hebben en hopelijk vrij vlug antwoord gekregen, kunnen we aan de praktische uitwerking beginnen zoals restaurant vast leggen en zo van die dingen.
Deze keer niet vergeten wanneer het feestje begint deze namiddag. Ik neem geen risico en ga te voet gaan.
Een mooi wandelingetje van een klein half uurtje. Hopelijk regent het niet.
MM dat was dan een verschietachtig telefoontje. We hopen het beste.
Clive het zal weer mooi zijn tegen Pasen bij jou. Vroeger deed ik dat ook, maar nu vind ik dat voor mij alleen de moeite niet. Misschien zou ik zo niet mogen denken...
Oma-C geniet van je eventuele wandelingetje.
Ik ga nog wat van het zonnetje genieten in de zithoek, daar is het nu zalig.
Aan allen een zonnige zondag gewenst.
Er ligt nog altijd sneeuw en ik ken dat hier: daaronder ligt dan ijs en hop voor je het weet lig je onderuit.
Oef een beetje een rustige week voor de boeg.
Zonder kine zou het helemaal zalig zijn, maar ja wat moet moet.
Morgen vrij de hele dag, dinsdag kine, woensdag vrij, donderdag avondactiviteit, vrijdag latijn in de voormiddag en het weekend vrij.
Nu poot stijf houden voor alle andere vragen voor activiteiten...
Heb mijn werk al gehad met het inrichten van de reünie van vijftig jaar gediplomeerd als verpleegkundigen en vroedvrouwen. Ik had nochtans bij hoog en bij laag gezworen dat het deze keer maar eens iemand anders moest doen. Nog een persoon is niet te traceren. Van 32 is dat toch een prestatie vind ik.
Ik heb hulp van twee trouwe helpsters.
Als we dan na 15 maart de uitnodigingen rond gestuurd hebben en hopelijk vrij vlug antwoord gekregen, kunnen we aan de praktische uitwerking beginnen zoals restaurant vast leggen en zo van die dingen.
Deze keer niet vergeten wanneer het feestje begint deze namiddag. Ik neem geen risico en ga te voet gaan.
Een mooi wandelingetje van een klein half uurtje. Hopelijk regent het niet.
MM dat was dan een verschietachtig telefoontje. We hopen het beste.
Clive het zal weer mooi zijn tegen Pasen bij jou. Vroeger deed ik dat ook, maar nu vind ik dat voor mij alleen de moeite niet. Misschien zou ik zo niet mogen denken...
Oma-C geniet van je eventuele wandelingetje.
Ik ga nog wat van het zonnetje genieten in de zithoek, daar is het nu zalig.
Aan allen een zonnige zondag gewenst.

Hallo, goede avond iedereen, hier ook regen... alvan een uur of 4

Een goede avond iedereen. 
Goede morgen seizoentjes allemaal.. dezon zoekt nog