Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Phoebe

12 mar 2018, 09:18

Dat ze daar in Berlijn op hun matje kruipen, kontje omhoog valt helemaal binnen hun zin in 'beleven' , mij kan het niet schelen . Vreemder is dat die moskee daar gerund wordt door religieuze organisatie die  blijkbaar dicht tegen Turkse regering staat.
Ook  gesubsidieerd door Duitsland met belastingsgeld  ? ! Zouden ze de preken ook controleren die daar gegeven worden ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

maior domus

12 mar 2018, 09:38

MaLoReg schreef:Dat multicul werkt/ niet werkt maakt niet uit. En openingstopic “ Ban de Islam uit het Westen” is day dreaming want ze zijn hier en ze blijven. Niet enkel dat, hun aantal word alsmaar groter en hun zeggenschap weegt alsmaar meer door. Dus stop met dromen-leg je erbij neer want je kunt daar niks aan veranderen.
Ja op korte termijn blijven ze hier.
Want ze hebben het hier goed.
Velen onder hen kunnen op hun lamme krent blijven zitten terwijl ze door ons systeem onderhouden worden.
Maar dat zegt niets op langere termijn.
Die opportunisten zouden wel eens spontaan terug kunnen vertrekken, als de situatie verandert.
Ik spreek nu over bijvoorbeeld 100 jaar, enkele generaties dus.
De geschiedenis zal het uitwijzen.
Dat alles neemt niet weg dat we ons actief moeten blijven verzetten tegen de kolonisators en ondermijners van onze samenleving.
Verzet van het volk is een belangrijk middel om de islam kort en klein te houden.
Dat zijn we aan onszelf verplicht.
De islam heeft in het Westen niks te zoeken.
Ondank is 's werelds loon

Vrijzinnige

12 mar 2018, 09:42

MaLoReg schreef:Dat multicul werkt/ niet werkt maakt niet uit. En openingstopic “ Ban de Islam uit het Westen” is day dreaming want ze zijn hier en ze blijven. Niet enkel dat, hun aantal word alsmaar groter en hun zeggenschap weegt alsmaar meer door. Dus stop met dromen-leg je erbij neer want je kunt daar niks aan veranderen.

Een waarheid zo groot als een huis, maar éérst moeten er nog een aantal personen zwaar geld verdienen aan dit onderwerp  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

12 mar 2018, 11:12

Vrijzinnige schreef:

Een waarheid zo groot als een huis, maar éérst moeten er nog een aantal personen zwaar geld verdienen aan dit onderwerp  :lol: :lol: :lol:
MaloReg en VZ moeten toch eens wat meer van de voorbije postings lezen.
Het gaat telkens om de problemen die de islamideologie veroorzaakt. Er zijn genoeg mensen die zich wel moslims noemen maar die niet bezig zijn met de grote doelstellingen die in de ideologie staan te lezen. Degenen bij wie de ideologie samenvalt met hun visie op de maatschappij, zijn gevaarlijke moslims. Zij kunnen op elk ogenblik 'ontploffen' .

De walgelijk storende daden van een aantal moslims die hier met de zgn. 'vluchtelingen' binnenstromen, worden hier aangeklaagd en die daden worden begrijpbaar door naar de ideologie te verwijzen.
Bijvoorbeeld deze imam die de Jodenhaat propageert.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

12 mar 2018, 16:30

In Rotterdam had al wat links is zich samengezet om een alliantie te vormen met de islamitische groep NIDA . De PVDA, de SP en Groen Links zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen een duivelsverbond aangegaan met Nida.

Nu is er een twitterbericht van Nida uit 2014 boven water gekomen, waarin Nida Israël op één lijn zet met ISIS. De poppetjes zijn nu aan het dansen gegaan. Barbara Kathman van PVDA-Rotterdam vindt dat het niet door de beugel kan en de nieuwssite CIDI-nieuws vraagt of de samenzwerende partijen hiervan afstand nemen. :lol:

Bron: dutchnews.nl

sibarita

12 mar 2018, 17:05

https://www.knack.be/nieuws/belgie/niet ... ssion=true

'In België bestaat geen er vrijheid, want er zijn allerlei wetten door mensen gemaakt, waaronder haatwetten die ze nu toepassen op Sharia4Belgium. Wij willen graag met mensen in debat gaan, maar de Britse, Nederlandse en Belgische overheden laten dat niet toe. Ze willen ons verbannen, labelen ons als terroristen en creëren een gespannen en vijandige situatie waardoor het vanzelfsprekend is dat moslims reageren. Wij willen gewoon overleven en onze religie praktiseren. Het is mijn fulltime job om de niet-islamitische regimes omver te werpen en de sharia te implementeren.' (JS)
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Wil.

12 mar 2018, 17:19

Ondertussen zit Anjem in den bak.

Hij zal zijn full-time job even op stand-by moeten zetten, denk ik.
Hij is iemand die de islamideologie 100% begrijpt en zo veel mogelijk laat toepassen door zijn aanhangers. Hij blijft zelf zo veel mogelijk uit de problemen, maar anderhalf jaar geleden is hij dan toch tegen de lamp gelopen. Hij had nl. openlijk trouw gezworen aan ISIS en aan de topman, Abu Bakr al Baghdadi. In het VK is dat 'steun betuigen aan een terroristische organisatie'. Hij zit voor enkele jaren vast.

frits1955

12 mar 2018, 18:03

"Sharia4 Belgium" ??? Dat is toch al heel wat jaren verleden tijd of zit ik ernaast?
Gast

12 mar 2018, 18:10

"Sharia4 Belgium" ??? Dat is toch al heel wat jaren verleden tijd of zit ik ernaast?
Het gaat niet om shariaetc... maar dat wist je natuurlijk  wel. Het gaat om het doel van dien islampipo en waarvoor hij zulke organisaties gebruikt. Of shariaetc... nu opgedoekt is of niet het doel blijft  'Wij moeten de hele wereld domineren.'  Ben er zeker van dat je het ook zo begrepen had?   

frits1955

12 mar 2018, 18:18

Dicksy, ik zie nu net dat het hier om een artikel uit 2012 gaat - de relevantie van zulke oude artikels blijft mij ontgaan. Zo kan je hier het hele forum dicht plamuren met oude artikels. Stemmingmakerij heet dat.
Verder mag ik - net zoals jij denk ik -hopen dat zo'n islamzot & co  de rest van zijn leven in een vochtig krocht mag/mogen verblijven.
In 2016 blijkbaar in GB naar de cel verwezen voor 5,5 jaar.

Wil.

12 mar 2018, 18:33

frits1955 schreef:"Sharia4 Belgium" ??? Dat is toch al heel wat jaren verleden tijd of zit ik ernaast?
Dat is al heel wat jaren geleden, maar "verleden tijd" zou ik de denkbeelden niet noemen. De ideologie bestaat nóg veel langer, zo'n kleine 1400 jaar al. Nu eens zit de wolf verkleed in een wit schaap, dan weer in een zwart, maar hij blijft altijd een wolf. Toch zijn er nogal wat kuddes die het gevaar niet herkennen.

Afbeelding
Gast

12 mar 2018, 18:38

Verder mag ik - net zoals jij denk ik -hopen dat zo'n islamzot & co  de rest van zijn leven in een vochtig krocht mag/mogen verblijven. 
In 2016 blijkbaar in GB naar de cel verwezen voor 5,5 jaar.
Gezien het topic toch is " Ban de Islam uit het westen "  mag het toch nog eens in herinnering gebracht worden wat het doel is van zulke pipo's  met hun islamideologie en zie ik de relevantie er wel van in dat de mensen er telkens weer met hun neus op gedrukt worden. We lezen genoeg dingen op internet ( en ik beperk mij alleen tot Zweden ) tot wat deze toestanden kunnen lei(ij)den.    
Het is inderdaad zoals Wil en U schrijven dat hij in 2016 veroordeeld is. Alleen hoop ik dat die komma tussen de twee vijven een typfout is en het hier 55 jaar moet zijn. Met het opsluiten van hem alleen wordt de doel van deze islamzot(ten) echter niet mee opgesloten maar blijft bestaan en dat mag voor mij blijven aangekaart worden. 

Wil.

13 mar 2018, 10:32

Soms is het ontwaken uit een droom tamelijk hard.

Op de universiteit van Thessaloníki werd in oktober '16 een jonge vrouw door een groepje van drie migranten verkracht. De vrouw was daar aanwezig op een solidariteitsfeestje voor vluchtelingen. (Ik vermoed dat dit haar laatste dergelijk feestje zal geweest zijn.)

Drie vluchtelingen werden opgepakt door de politie. Op hun appartement vond de politie drugs, gestolen juwelen en 5.500 euro in cash.

Twee van de daders werden veroordeeld tot resp. 29 en 21 jaar gevangenis. De derde (een 19-jarige) zal door een jeugdrechtbank worden beoordeeld.
Bron

Wil.

13 mar 2018, 18:55

Het Rotherham sexgrooming schandaal is goed gekend in het VK.
Nu blijkt dat ook in Telford over een periode van 40 jaar (!) een vergelijkbare praktijk kan worden vastgesteld. Het strafste is dat de klokkenluiders die al vóór het jaar 2000 kennis hadden van de feiten en die feiten wilden openbaar maken, werden teruggefloten of gestraft door hun oversten.

De kapelaan van de politie van Telford, Keith Osmund-Smith, werd op non-actief gezet nadat hij informatie had doorgespeeld aan de kranten.

Een vrouw die was aangeworven door Axis Counselling, een liefdadigheidsgroep die opkomt tegen seksueel misbruik, werd ontslagen toen ze probeerde om haar inzichten kenbaar te maken en wilde aanklagen dat de politiediensten niet genoeg hadden gedaan om de zaak te voorkomen.

Het gaat ook hier om kinderen van 11, 12 of 13 jaar en ouder. Een aantal van hen is in verdachte omstandigheden om het leven gekomen.

Bron

sibarita

13 mar 2018, 21:34

gemakkelijker  om te  lezen  !!

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180311_03402498

En omdat de daders vaak van Pakistaanse afkomst waren, vreesden de politiediensten de Pakistaanse gemeenschap te stigmatiseren en zelf beschuldigd te worden van racisme.
Afbeelding
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850