Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

sibarita

14 mar 2018, 16:10

zaterdag  10 maart  , heb  ik dit hier al geplaatst  ! vandaag  in het LAATSTE ??? nieuws  !

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/at ... ~a73d7d9d/
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Silver Wolf

14 mar 2018, 17:05

Uit Het Nieuwsblad
NTGent is op zoek naar teruggekeerde Syriëstrijders voor een theatervoorstelling over het Lam Gods. Volgens regisseur Milo Rau zijn ze een moderne versie van de kruisvaarders. Jihadkenner Pieter Van Ostaeyen heeft praktische en ethische bedenkingen bij het plan.

https://www.hln.be/de-krant/gents-theat ... ~a3e4d7b5/

Vlaams minister van Cultuur Sven Gatz (Open Vld) had vanochtend op Radio 1 enkele bedenkingen bij het plan van NTGent: “Het is denkbaar dat in het concept van het NTGent Syriëstrijders worden ingezet - in zoverre er niet wordt aangezet tot haat -, maar in de praktijk is het onmogelijk. Nog voor de Syriëstrijders ook maar iets op het podium kunnen doen, zullen ze door de politie in de boeien geslagen worden. Ik weet dus niet of de oproep van het gezelschap realistisch is”

Tja, ik vraag me dan af, of Sven Gatz dergelijk theater subsidieert met ons belastinggeld :!: :?:

sw

Wil.

15 mar 2018, 11:04

Lees eens een goed boek, de koran bijvoorbeeld. Dat is een verrijking voor je persoonlijkheid.
Dat moet de 17-jarige Amerikaanse bekeerling uit Palm Beach Gardens gedacht hebben.

Hij had via islamitische propaganda geleerd dat een goede moslim verwacht wordt diegenen te doden die de islam in twijfel trekken. De moslim-in-de-dop was uitgenodigd op een verjaardagsfeestje van een 13-jarige. Hij was bij de familie blijven slapen en 's nachts sloeg hij toe en stak de jarige neer.

De moslim vertelde achteraf dat hij vóór zijn daad nog in de koran had gelezen "om hem de moed te geven om zijn intenties tot uitvoering te brengen" .

Ook de moeder en de broer van het slachtoffer deelden in de messteken. Beiden hadden eveneens vermoord kunnen worden.
Bron

En ik die geregeld lees: 'islam betekent vrede'.  Waarschijnlijk heeft die bekeerling een verkeerde vertaling in handen gekregen. :roll:  Natuurlijk is het ook mogelijk dat die jongeman 'de koran verkeerd geïnterpreteerd heeft'. Dat gebeurt blijkbaar ook dikwijls. Nochtans zegt Allah zelf dat de koran het duidelijke en heldere boek is.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige

15 mar 2018, 14:30

Wil. schreef:Lees eens een goed boek, de koran bijvoorbeeld. Dat is een verrijking voor je persoonlijkheid.
Dat moet de 17-jarige Amerikaanse bekeerling uit Palm Beach Gardens gedacht hebben.

Hij had via islamitische propaganda geleerd dat een goede moslim verwacht wordt diegenen te doden die de islam in twijfel trekken. De moslim-in-de-dop was uitgenodigd op een verjaardagsfeestje van een 13-jarige. Hij was bij de familie blijven slapen en 's nachts sloeg hij toe en stak de jarige neer.

De moslim vertelde achteraf dat hij vóór zijn daad nog in de koran had gelezen "om hem de moed te geven om zijn intenties tot uitvoering te brengen" .

Ook de moeder en de broer van het slachtoffer deelden in de messteken. Beiden hadden eveneens vermoord kunnen worden.
Bron

En ik die geregeld lees: 'islam betekent vrede'.  Waarschijnlijk heeft die bekeerling een verkeerde vertaling in handen gekregen. :roll:  Natuurlijk is het ook mogelijk dat die jongeman 'de koran verkeerd geïnterpreteerd heeft'. Dat gebeurt blijkbaar ook dikwijls. Nochtans zegt Allah zelf dat de koran het duidelijke en heldere boek is.

Tja Wil, wat baten kaars en bril......

http://users.telenet.be/myprojects/peace/geweld.html
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

15 mar 2018, 15:20

Tja, Vz, als  men mij vraagt: schrijf eens een leugentekst over dit of dat onderwerp, dan kan ik dat op korte tijd wel in orde brengen.

Als jij zelf  kunt lezen, dan kun jij zelf  tot een besluit komen. Soera 15, vers 1 - Allah him/herself aan het woord - : "Dit zijn de verzen van het Boek, de duidelijke Koran."

De schrijver van de tekst zegt dat je jaren moet studeren om te begrijpen wat er staat. Wie geeft hier de verkeerde info: Allah of die vogel die meent te weten wat waar is?

Het is overduidelijk dat jij nooit de koran hebt gelezen. We kunnen allemaal ons eigen besluit trekken als we dat wél zouden doen. Jij bent nu veroordeeld tot het verwijzen naar een leugenaar die je wat op de mouw speldt want je hebt niets in petto dat van jezelf komt; niets.

Even vergelijken in dezelfde trant:
"het nazisme heeft niets met geweld te maken. Je kunt de uitspraken van Hitler uit de context halen en dat kun je dus ook met de islamideologie. Het nazisme is immers de ideologie die vrede wil bereiken, die de dierenliefde voorop stelt, die volledige tewerkstelling beoogt, die vegetarisme aanmoedigt, die een basis voor de sociale zekerheid heeft gelegd.

Laat je toch niks wijsmaken, Vz. Net zoals het nazisme is ook de islamideologie vreedzaam.

Vrijzinnige

15 mar 2018, 18:36

Wil. schreef:Tja, Vz, als  men mij vraagt: schrijf eens een leugentekst over dit of dat onderwerp, dan kan ik dat op korte tijd wel in orde brengen.

Als jij zelf  kunt lezen, dan kun jij zelf  tot een besluit komen. Soera 15, vers 1 - Allah him/herself aan het woord - : "Dit zijn de verzen van het Boek, de duidelijke Koran."

De schrijver van de tekst zegt dat je jaren moet studeren om te begrijpen wat er staat. Wie geeft hier de verkeerde info: Allah of die vogel die meent te weten wat waar is?

Het is overduidelijk dat jij nooit de koran hebt gelezen. We kunnen allemaal ons eigen besluit trekken als we dat wél zouden doen. Jij bent nu veroordeeld tot het verwijzen naar een leugenaar die je wat op de mouw speldt want je hebt niets in petto dat van jezelf komt; niets.

Even vergelijken in dezelfde trant:
"het nazisme heeft niets met geweld te maken. Je kunt de uitspraken van Hitler uit de context halen en dat kun je dus ook met de islamideologie. Het nazisme is immers de ideologie die vrede wil bereiken, die de dierenliefde voorop stelt, die volledige tewerkstelling beoogt, die vegetarisme aanmoedigt, die een basis voor de sociale zekerheid heeft gelegd.

Laat je toch niks wijsmaken, Vz. Net zoals het nazisme is ook de islamideologie vreedzaam.
Dat klopt Wil, want ik ken GEEN Arabisch  :lol: :lol: :lol:

Wil.

15 mar 2018, 19:59

De meeste Noord-Afrikanen hier in belgië óók niet en 'onze' bekeerlingen al helemaal niet.  :)
Ice

16 mar 2018, 07:46

Marokkaanse asielzoekster dient klacht in: “Ik ben onterecht opgesloten”
Ik wist niet dat er marokko een land in oorlog is?  8O

Het is een veilig land dus horen marokkanen hier geen asiel aan te vragen want dat is toch bedoeld voor oorlogsvluchtelingen en niet om in de sociale hangmatten te komen liggen.

maior domus

16 mar 2018, 08:00

Er zijn nog politici met gezond verstand:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ke ... ~ac79250b/

“Neen, de islam hoort niet bij Duitsland”, liet de man optekenen. “Duitsland wordt gekenmerkt door het christendom en kerkelijke feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Kerstmis.” 

Lang leve de nieuwe Duitse minister van binnenlandse zaken, Horst Seehofer !
Lang leve onze zwarte pieten, kerstbomen en varkenskotteletjes !
Ondank is 's werelds loon
MaLoReg

16 mar 2018, 08:01

Dacht net hetzelfde als jij Ice! Marokko is een land waar toeristen naartoe gaan en zeker niet uit wegvluchten MOET dus asiel aanvragen???? (alsof we hier nog niet genoeg Marokkanen hebben)
Ice

16 mar 2018, 09:01

MaLoReg schreef:Dacht net hetzelfde als jij Ice! Marokko is een land waar toeristen naartoe gaan en zeker niet uit wegvluchten MOET dus asiel aanvragen???? (alsof we hier nog niet genoeg Marokkanen hebben)
Als asielzoeker krijgen ze waarschijnlijk nog meer dan als migrant, daar zal de schoen wel wringen. :x
Dan kan er nog meer gefraudeerd en geïncasseerd worden met nog minder inspanningen.
Bovendien worden ze nu geholpen door hun eigen, marokkaanse beroepsleugenaars die hier een praktijk hebben en optimaal misbruik kunnen maken van de achterpoortjes en kleine lettertjes in de wetten.
Ice

16 mar 2018, 09:07

maior domus schreef:Er zijn nog politici met gezond verstand:

“Neen, de islam hoort niet bij Duitsland”, liet de man optekenen. “Duitsland wordt gekenmerkt door het christendom en kerkelijke feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Kerstmis.” 

Populisme om de Duitsers te paaien of meent ie het?
Ik geloof er niks van...

Hij en heel de duitse, politieke kliek merken de toename van verzet tegen islamisering door merkel en hij moet nu de gemoederen bedaren,  misschien is dat zelfs zo afgesproken in ruil voor zn graai postje...

Inderdaad, positieve discriminatie in de politiek die hij aanhaalt is niet wenselijk wegens staatsgevaarlijk maar het gebeurt wel.
De tijd zal leren of hij het meent, door zijn dáden!

Vrijzinnige

16 mar 2018, 10:56

En....lang leve de goedgelovigen van geest, die niet weten dat tussen hun natte dromen en de werkelijkheid, nationale, Europese en internationale wetten staan. 
Ice

16 mar 2018, 11:08

Vrijzinnige schreef:

En....lang leve de goedgelovigen van geest, die niet weten dat tussen hun natte dromen en de werkelijkheid, nationale, Europese en internationale wetten staan.
....en die naar believen door al die wetgevers zelf aan hun laars worden gelapt maar die ze wél opleggen aan het eigen gepeupel. 
Maar inderdaad, ik vermoed ook dat het weer een dooie mus is....daarom duurde het zolang voor er overeenstemming werd bereikt met merkel, ze moesten eerst nog wat dooie mussen verpakken en afspreken wie ze best kon verkopen aan het misnoegde volk om te sussen....het zou te ongeloofwaardig zijn als merkel nu opeens hare kazak zou draaien...

maior domus

16 mar 2018, 11:16

Vrijzinnige schreef: En....lang leve de goedgelovigen van geest, die niet weten dat tussen hun natte dromen en de werkelijkheid, nationale, Europese en internationale wetten staan. 
Vrijzinnige, ik weet dat wel. Dat heb ik je al geschreven.
:roll:
Maar bepaalde wetten kunnen nu eenmaal aan m'n r**t roesten.
En mijn psycholoog zei me vroeger: "dromen mag".
Het is slechts door te dromen van veranderingen, dat men veranderingen in gang kan zetten.
Het is door over zijn dromen te praten, dat anderen die oppikken en dat die werkelijkheid kunnen worden.
Niet door slaafs wetten te volgen.

Om maar wat concreets te noemen:
De Catalaanse vrijheidsstrijd is ook geboren uit de droom eens bevrijd te zijn van het Spaanse juk.
En zo zullen we in de loop der geschiedenis opnieuw de islam verjagen uit ons Europese huis!
Ondank is 's werelds loon