Dag iedereen,
Even pauze.
De eerste was hangt op, de tweede was steekt in.
Gisteren al de reserve badhanddoeken in de machine gestoken.
Na 21 uur rap in de linnendroger gedroogd. Je kan niet altijd betrouwen op de weersvoorspellingen.
Nu wacht mij de grote taak om al de reserve zakdoeken te strijken.
Ik ga er een deel van in gebruik nemen. Ik wist zelf niet dat ik die nog had liggen.
Waarom het goed is af en toe niet alleen de kasten, maar ook de dozen in die kasten uit te ruimen.
De kledingcontainer in de buurt zal weer gevoederd worden seffens.
Ik ben nog aan het prakkeseren hoe ik die zakken ga vervoeren.
Het is een beetje zot om dat met de wagen te doen, gezien die container op het hoekje van de straat staat op nog geen honderd meter van hier. We zullen alles in een zak doen en te voet gaan, een paar keer over en weer, want dat weegt zwaarder dan je denkt.
Het terras is weer vrij van bladeren. Het vuil van de tuin is ook weg.
Stukje bij beetje geraakt het toch weer allemaal gedaan.
Ik popel om plantjes te gaan halen.
Hopelijk vergeet oudste zijn belofte niet dat hij met mij naar het tuincentrum zou gaan.
Ik heb gisteren met K. al kalk gehaald voor de gazon en ook mest en onkruidverdelger en anti-mos in één.
Nu nog Green Kill voor de paadjes en het terrasje voor het tuinhuis en de oprit en dan kan daar de kuis actie ook gestart.
Ja hoor ik weet dat er in het weekend nachtvorst verwacht wordt.
Duim duim duim dat de chauffageman een oplossing vindt, oma-C.
Wat is dat toch met onze chauffages de laatste tijd????
Eerst bij mij, dan bij Wingerd, nu bij jou.
Hopelijk heeft Niels zijn "kater" goed uitgeslapen.

Gimly aan de beterhand.
MM doe toch maar een klapke met die Russische visagiste, zo leert ze nog wat bij. ik doe dat ook elke keer met de poetsvrouw voor ze begint eerst een tasje thee en ondertussen Nederlandse les...
Aan iedereen een fijne woensdag.