halloooo een goeie morgen iedereen
gisteren was het hier een mooie zonnige dag en daar hebben wij in de namiddag van
geprofiteerd om wat kleine werkjes in de tuin te doen , maar na een kleine twee uur
was ik al geradbraakt en kon ik bijna niet meer op mijn benen staan door mijn knie waar
ik bijna niet meer kon op steunen en daardoor belast ik dan mijn andere knie ook meer
dus zat er niks anders op dan mij een tijdje in de zetel te zetten met mijn benen op de poef
vandaag ben ik alweer aan de wekelijkse wasjes bezig en na de middag gaan we een koffietje
drinken en daarna nog wat boodschappen doen
mijn ventje is deze week naar het ziekenhuis geweest voor foto's van zijn heup waar hij de laatste
tijd nogal last van heeft en dinsdag hebben we dan een afspraak bij de dokter voor de uitslag
hopelijk word het geen operatie want begin april word hij dan geopereerd van cataract in de dagkliniek en zo blijven we bezig hé
er is hier deze morgen een dun laagje sneeuw gevallen en er is een snijdende ijzige wind
voor iedereen nog een aangename zaterdag vandaag
oeps mijn droogkast roept , dus dadelijk de vers gewassen lakentjes terug op ons bed leggen sè
daaaaag
*** Zie het leven van de zonnige kant ***

Een goede morgen aan alle uiltjes... weer een grijze dag