rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

19 mar 2018, 11:38

Spartel maar verder in uw wijwatervat, ge zult er wel (ooit) uitgeraken.  :roll:

Komt ook uit uw link:
" Wel is ze het eens met Francken: je kan niet tegelijk erkend zijn als vluchteling en daarna toch terugreizen naar het land waar je volgens je asielaanvraag gevaar loopt. "
Laatst gewijzigd door Gast op 19 mar 2018, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

wardje

19 mar 2018, 11:41

Vrijzinnige;

Ge doet uw nickname alle eer aan begrijp ik hieruit, je neemt een tolerante houding aan waarbij vrijheid van mening en zingeving centraal staan.
Of heb ik het toch verkeerd voor? :?
Ice

19 mar 2018, 12:07

Vrijzinnige schreef:
wardje schreef:Ik weet al hoe dat gaat aflopen.
Met de juiste advocaat die wij betalen krijgen de dames een werkstraf en worden dan verder met kroost onderhouden door de belastingbetaler. Ik zou ze laten zitten waar ze nu zijn.
Een Belgische gevangenis is natuurlijk super de luxe in vergelijking  met Syrie.
Amnesty en menselijkheid tonen. Meestal zeg ik ja.
Maar in dit geval nee, als je u aansluit bij iets wat de definitie is van gruwel, barbaarsheid en onmenselijkheid is er geen amnesty mogelijk.
Massamoorden, sexslavinnetje, kinderen verkrachten en verkopen als sexslaven, onthoofdingen en aanslagen in Parijs,Nice, Brussel.
Ze wisten waar ze zich bij aansloten. En kinderen hebben is voor mij dan geen excuus om te mogen terugkeren.
Het was wél een sterk staaltje emotionele TV van de VRT!
Tot zelfs de brooddoosjes staan klaar voor de kindjes om naar school te gaan...
Nu ben bijna zeker dat die vrouwen terug komen. Omdat onze machthebbers nét dat doen wat wij niet wensenen dat zowel Belgie als Europa..
Is dat ook van toepassing voor de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje ?
Want zowel Reynders als Bourgeois hebben al hemel en aarde verzet om deze terdood veroordeelde prof terug naar Belgie te halen.
Blijf eens bij de topic ipv weer appelen met peren te vergelijken tenzij....je geen eigen mening hebt op de terugkeer van vrouwen van terroristen en hun nakomelingen, die ook al besmet zijn met de haat jegens de maatschappij waarnaar ze willen terugkeren om hun plicht als moslim te vervullen terwijl ze gepamperd worden met het belastinggeld van hun toekomstige slachtoffers!

Het schijnt voor jou zeer moeilijk te zijn om ook een onderscheid te maken tussen een vreedzame professor en een bende moordende terroristen en hun vrouwen die vrijwillig meegingen, mogelijk meededen aan gruwelijke beestachtigheden en nu komen janken om terug te keren en daarvoor hun kroost misbruiken.... :roll: Man man...

maior domus

19 mar 2018, 12:58

Ice schreef: Het schijnt voor jou zeer moeilijk te zijn om ook een onderscheid te maken tussen een vreedzame professor en een bende moordende terroristen en hun vrouwen die vrijwillig meegingen, mogelijk meededen aan gruwelijke beestachtigheden en nu komen janken om terug te keren en daarvoor hun kroost misbruiken.... :roll: Man man...
Vrijzinnige is gewoon een nestbevuiler van kwade wil, niet meer of minder.
Ondank is 's werelds loon

wardje

19 mar 2018, 13:33

Heb de uitzending nog eens bekeken en hoor, ze waren getrouwd met IS-strijders die gesneuveld zijn en hertrouwen wederom met IS-strijders die nu spoorloos zijn. HALLO! :twisted:
Dan zou ik voorstellen zoek ginder  dan toch een andere man..... ,driemaal is scheepsrecht , tju er is daar scheep te bespeuren ,enkel zand.
Ze gaan het hier ook nooit leren ,neen ze willen het niet leren.
Nu krijgt men die miserie weer en dat is de fout van onze politiek. In het begin had men een wet kunnen stemmen, wie vertrekt komt er niet meer in en verliest al zijn rechten en de Belgische Nationaliteit, maar neen ze geraakten weer niet akkoord de zakkenvullers en nu is weer grote kans dat de belastingbetaler er weer voor op draait .
En als je goed kijkt in de eerste 2 minuten van de uitzending zie je dat ze trots is op haar daad.
Ze kunnen hun lichaamstaal omzeilen, maar gelaatsuitdrukkingen niet.
Het wordt hoog tijd dat Vranckx eens een reportage maakt over het leed van Maalbeek en Zaventem en hoe het met de slachtoffers gaat,en of ze al vergoed zijn en met de nabestaanden van de vermoorde slachtoffers.
Ik vind dat zoiets maar normaal zou zijn , dan zouden de IS lovers ook eens zien wat hun helden uitrichten; :twisted: :twisted:
Gast

19 mar 2018, 14:04

Het grote  voordeel van de uitzending is dat de Staatsveiligheid en dergelijke , een beetje wakker worden en *misschien* tot één of andere actie gaan overgaan. 
Gast

19 mar 2018, 14:06

maior domus schreef:
Ice schreef: Het schijnt voor jou zeer moeilijk te zijn om ook een onderscheid te maken tussen een vreedzame professor en een bende moordende terroristen en hun vrouwen die vrijwillig meegingen, mogelijk meededen aan gruwelijke beestachtigheden en nu komen janken om terug te keren en daarvoor hun kroost misbruiken.... :roll: Man man...
Vrijzinnige is gewoon een nestbevuiler van kwade wil, niet meer of minder.
Uw extreem rechts nest , of is het dat soms niet , stinkt toch ook ferm.   :twisted:
Ice

19 mar 2018, 14:41

Intussen zijn de is-vrouwen gauw veroordeeld bij verstek tot vijf jaar cel om de bevolking te sussen.
Uiteraard wordt dat crapuul verdedigd door de beroepsleugenaar walter damen, vást betaald door de gehate gemeenschap en de toekomstige slachtoffers naar waar die oorlogsmisdadigsters willen terugkeren?

Geldt die uitspraak trouwens wel vermits de oorlogsmisdrijven van hulp aan terroristen begaan werden in Syrië, niet in België?
Heeft Syrië niet het recht om oorlogsmisdrijven, begaan op hún grondgebied te bestraffen? Bezondigt belgie zich niet aan medewerking en hulp verlenen aan het verbergen van oorlogsmisdadigers/terroristen en hun straf ontlopen in syrië? Belemmering van de rechtgang in syrië?
Bovendien schonden ze ook de soevereiniteit van Syrië door als buitenlanders oorlog te komen voeren?

Behalve voor staatsveiligheid, bescherming van onze bevolking voor toekomstige aanslagen door deze geïndoctrineerde trutten en hun gehersenspoelde kroost heeft de politiek de plícht oorlogsmisdadigers uit te leveren aan het land waar de misdaden werden begaan om terecht te moeten staan.
De politiek kan dus nooit hun terugkeer rechtvaardigen!

@wardje: eenieder die de uitzending zag, heeft de lichaamstaal en vooral het grijnzen van die ene kopvod ook gezien, ze kon haar geniepige lach niet verbergen...het grijnzen zal haar wel vergaan als ze mag terugkeren en de bevolking de grijns van haar smoel veegt aan de sociale woning met uitkering en kindergeld waar ze op onze kap mag teren van de politieke criminelen. 
Gast

19 mar 2018, 15:32

Er loopt daar blijkbaar ook een lief mooi blondje zonder hoofddoek rond die haar man is gevolgd , maar die niet in de doctrine gelooft en graag sinterklaas en kertmis zou vieren. Moet die volgens jullie ook 5 jaar de doos in als die zou terugkeren ? 
Ice

19 mar 2018, 15:51

The Spirit of Flanders schreef:Er loopt daar blijkbaar ook een lief mooi blondje zonder hoofddoek rond die haar man is gevolgd , maar die niet in de doctrine gelooft en graag sinterklaas en kertmis zou vieren. Moet die volgens jullie ook 5 jaar de doos in als die zou terugkeren ? 
Nee, die moet net als alle andere oorlogsmisdadigsters voor haar hulp aan terroristen berecht worden in het land waar de misdaden werden gepleegd.

Als dat blonde schaap de doctrine niet geloofde, had ze haar terrorist niet gevolgd naar oorlogsgebied om mensen op gruwelijke wijze af te slachten....waarschijnlijk ook bekeerd en nu gauw de kopvod weggegooid en erop los liegen om haar vel te redden.
Geen medelijden met geveinsde onwetendheid of domheid, ze wisten allemaal wat er gaande was en moeten de verantwoordelijkheid voor de gevolgen van hun keuzes nu maar dragen.
Wie zn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.

sanne

19 mar 2018, 16:56

ze zijn bij verstek veroordeeld tot 5 jaar gevangenisstraf en 6000 euro boete , pp.
Hun advocaat is sinds vandaag Walter Damen, antwerpen, bestuurslid van den beerschot.  Hij hoopt dat ze nu zo vlug mogelijk naar België kunnen terugkeren en hij is overtuigd dat ze hun straf willen uitzitten. :lol:
mvg
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.

Theor

19 mar 2018, 17:11

maior domus schreef:Zo kennen we de VRT.
extreemlinks gedachtengoed, gefinancierd met het belastinggeld van alle Vlamingen.

Ge moet anderzijds maar eens zien wat de reacties zijn van het volk op het nieuwsbericht in HLN.
Die liegen er niet om.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/be ... ~ad6619fb/

Ik vind dat die lelijke terroristenwijven ergens in hunne zandbak moeten berecht worden.
Waarschijnlijk worden ze dan gestenigd.
Maar dat is dan de cultuur waarvoor ze partij gekozen hebben.
Er zijn maar 2 redenen waarom moslimgespuis naar hier komt:

1) om de boel leeg te zuigen

2) om aanslagen te plegen, met een enorme minachting tegenover ons.

En de lamme goedzakken blijven die zever aanvaarden. :evil:

paullamb

19 mar 2018, 18:57

Altijd fan geweest van Rudi Vranckx en zijn reportages,
maar dit was er eentje om discussie uit te lokken.
Ik vind dat die vrouwen er allebei vrij pront uitzagen, beter dan een dakloze hier in Belgie. Daar laten zou ik zeggen!!
Maar de tendens op dit forum , om daarom Vranckx en de VRT als linkse rakkers te bestempelen? Daar moeten jullie toch eens over nadenken. Jullie weten toch dat vrijwel 65 procent van het bestuur nu NVa is. Zijn dat linkse rakkers? Dan stem ik ervoor!!!

Vrijzinnige

19 mar 2018, 18:59

Ice schreef:
Vrijzinnige schreef:
wardje schreef:Ik weet al hoe dat gaat aflopen.
Met de juiste advocaat die wij betalen krijgen de dames een werkstraf en worden dan verder met kroost onderhouden door de belastingbetaler. Ik zou ze laten zitten waar ze nu zijn.
Een Belgische gevangenis is natuurlijk super de luxe in vergelijking  met Syrie.
Amnesty en menselijkheid tonen. Meestal zeg ik ja.
Maar in dit geval nee, als je u aansluit bij iets wat de definitie is van gruwel, barbaarsheid en onmenselijkheid is er geen amnesty mogelijk.
Massamoorden, sexslavinnetje, kinderen verkrachten en verkopen als sexslaven, onthoofdingen en aanslagen in Parijs,Nice, Brussel.
Ze wisten waar ze zich bij aansloten. En kinderen hebben is voor mij dan geen excuus om te mogen terugkeren.
Het was wél een sterk staaltje emotionele TV van de VRT!
Tot zelfs de brooddoosjes staan klaar voor de kindjes om naar school te gaan...
Nu ben bijna zeker dat die vrouwen terug komen. Omdat onze machthebbers nét dat doen wat wij niet wensenen dat zowel Belgie als Europa..
Is dat ook van toepassing voor de Iraanse prof Ahmadreza Djalali Wardje ?
Want zowel Reynders als Bourgeois hebben al hemel en aarde verzet om deze terdood veroordeelde prof terug naar Belgie te halen.
Blijf eens bij de topic ipv weer appelen met peren te vergelijken tenzij....je geen eigen mening hebt op de terugkeer van vrouwen van terroristen en hun nakomelingen, die ook al besmet zijn met de haat jegens de maatschappij waarnaar ze willen terugkeren om hun plicht als moslim te vervullen terwijl ze gepamperd worden met het belastinggeld van hun toekomstige slachtoffers!

Het schijnt voor jou zeer moeilijk te zijn om ook een onderscheid te maken tussen een vreedzame professor en een bende moordende terroristen en hun vrouwen die vrijwillig meegingen, mogelijk meededen aan gruwelijke beestachtigheden en nu komen janken om terug te keren en daarvoor hun kroost misbruiken.... :roll: Man man...
En HOE noem jij dan de westerse bombardementen in Libië, Egypte, Irak en Syrië die door enkele internationale landen ZONDER VN mandaat werden uitgevoerd ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

19 mar 2018, 19:46

paullamb schreef:Maar de tendens op dit forum , om daarom Vranckx en de VRT als linkse rakkers te bestempelen? Daar moeten jullie toch eens over nadenken. Jullie weten toch dat vrijwel 65 procent van het bestuur nu NVa is. Zijn dat linkse rakkers? Dan stem ik ervoor!!!
Ik denk dat  je dubbel ziet. En zelfs dán kom je niet aan 65%. Dit is de raad van bestuur en ik tel 4 op 13 van N-VA signatuur: 31%.
 Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wil. op 19 mar 2018, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.