Goede morgen seizoentjes,
ik was gisteren afwezig omdat ik naar brugge moest. kreeg de donderdag een telefoon dat we moesten komen. mee geweest met ventje die een halve dag congè opofferde. eerst iets gaan afhalen dat ik op marketplaats gekocht had voor 10 euro. en dan naar vader. die ligt in zijn bed, wil niet eten en als we er zijn na 5 min draaide hij zich weg van ons om te gaan slapen. vond ik nu erg. kom ik om er voor hem te zijn...
enfin, Gimly was natuurlijk boos dat wij alle twee zo vroeg weggingen.
thuis alle boodschappen weggestopt.
en vandaag: de krant en brood. soep is kreeft uit een blik.
seffens Gimly binnenlaten, opruimen en moppen want dat was normaal voor gisteren.
Helena: je bent niet de enige met protesterende knoken.
en morgen

weer dat effing uur veranderen.

.
weer een week jetlag. mijn humeur is nu al aan het vriespunt.
Clive: was Niels zich al aan het voorbereiden op het nieuwe uur?

rosse dochter staat hier weer. is twee/drie weken bij vriendje gaan wonen. denk dat het al weer gedaan is. dat is ook een mot die fladderdt van kaars tot kaars.

vannacht vroeg wakker geworden en liggen lezen. ineens sprong Gimly naast me op bed aan het hoofdeinde. en snorren. vond ik wel leuk. jammer dat het geen schootpoes is.
en de hond van 4 is ook uitgelaten.
zo, de dag gaat beginnen met een pillenontbijt. dan opruimen, afwassen en moppen in de 20/20 regel.
tegen dan is ventje op, heeft moeder gebeld en kan de zaterdag beginnen.
morgen een naakte kip aan het spit met eigengemaakte kruidenmengeling. en zondagavond kaasfondue met een afgebakken breekbrood.
Fijne zaterdag, groetjes en een knuffel.