Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

tokkio

25 mar 2018, 16:35

Bijt je tanden ook maar eens stuk op deze link  Afbeelding Afbeelding Afbeelding

http://www.elfri.be/juridische-informat ... -de-bijbel

Dat is bulchit, da's verdommen al duizenden jaren ,dat zijn verhaaltjes om de in die tijd ,de heersers een podium te geven, wat nu nog steeds is,en dat door da kieken van een mohamed is overgenomen,en misschien wel door de mensen in die tijd voor waarheid is aangenomen, maar nu leven we in onze jaartelling in 2018, en geen zinnig mens gaat op zoek naar zulke leugen,het zijn verhalen zoals er vele zijn, zoals hans en grietje ook een verhaal is,maar er is een zekerheid, er is geen god,dat is een uitvinding van de mensen, en of men die nu jezus, allha, of klein pierke noemt,what's a name, die is er alleen voor macht en geld, en die belofte van een paradijs dat er niet is ,of de dreiging van de hel die er niet is,allemaal om de mensen schrik aan te jagen,maar in al de eeuwen zijn er onder alle bevolkingen misdrijven en slachtingen gebeurd , van de noormannen tot de inca's ,van de indianen tot de chinezen,en doordat ze sommige mensen verplichtingen opleggen, hersenspoelen,en manipuleren en altijd in de naam van een verzonnen god,gebeuren er terreur aanslagen ,en sterven er mensen zoals er de laatste jaren overal plaatsvinden .
Zegde dolfke ook niet gott is mit uns, en de amerikaan zegt dat ook, en de moslim noemt die allha,....duizenden goden zijn er, en allemaal met het zelfde doel,geld,macht en onderwerping.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.

25 mar 2018, 16:50

Het wordt straffer met de dag.

In Wenen werd een vader die zijn dochter (MS-patiënte) kwam bezoeken in het hospitaal, de toegang ontzegd tot de kamer. De reden? 

Een strikte moslima die op dezelfde kamer lag, wou niet dat een man haar zou kunnen zien en dit hoewel er een afscheiding tussen haar en de man+zijn dochter was. De man volgde deze onthutsende instructies op en bleef aan de ingang van de kamer spreken met zijn dochter.

Dat was niet naar de zin van de moslima want ze kon hem nog horen ! De man protesteerde hiertegen maar ging toch weg om  af te koelen in de wachtzaal. Daar werd hem gevraagd om te vertrekken omdat hij de vredige sfeer verknoeide.

't Is ver gekomen dat een fanatieke religieuze moslima in Wenen kan eisen hoe de westerse burgers zich in een hospitaal mogen/moeten gedragen.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

25 mar 2018, 18:46

"2. De paus heeft dat zondag niet gezegd.

:lol:

De paus heeft dat dus wel gezegd  - maar wel ergens in augustus 2016 :

"Ik denk niet dat het eerlijk is om de islam te koppelen aan geweld", antwoordde de paus die na de recente moord op een Franse priester door twee jihadisten gevraagd werd waarom hij de islam nooit veroordeelt na
dergelijke aanvallen...."Als ik over islamitisch geweld praat, moet ik het ook over christelijk geweld hebben. In bijna alle religies is er een kleine groep fundamentalisten. Wij hebben die ook", zo benadrukte de paus."

3. Als de paus zulke dingen zegt, dan is hij een dwaas.

:lol:  Hier hoeft eigenlijk geen commentaar meer bij. Als Wil. in de spiegel kijkt ziet hij daar een schipper naast god staan - let wel: voorlopig nog "naast".

Vrijzinnige

25 mar 2018, 18:46

Wil. schreef:Je vergist je: Trèbes ligt in Frankrijk, niet in Vlaanderen
Maar terwijl jij in je bijbel naar Trèbes aan het zoeken was Wil, kwam een Vlaamse meerderheidspartij zwaar in opspraak door meermaals leugens te vertellen, en bovendien ook nog eens te schieten op de boodschappers die deze leugens kenbaar maakte aan de Vlaamse bevolking.
Zo zie je maar dat "de bijbel" lezen schadelijke gevolgen kan hebben.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

25 mar 2018, 19:58

frits1955 schreef:"2. De paus heeft dat zondag niet gezegd."
:lol:
De paus heeft dat dus wel gezegd  - maar wel ergens in augustus 2016
Dat is juist, maar Vz, die zelfs dát niet juist kan kaderen, schreef het wel anders. Die idiotie wilde ik nog even in de spotlight zetten :wink:

Wil.

25 mar 2018, 20:00

Vrijzinnige schreef:
Maar terwijl jij in je bijbel naar Trèbes aan het zoeken was Wil, kwam een Vlaamse meerderheidspartij zwaar in opspraak door meermaals leugens te vertellen, en bovendien ook nog eens te schieten op de boodschappers die deze leugens kenbaar maakte aan de Vlaamse bevolking.
Zo zie je maar dat "de bijbel" lezen schadelijke gevolgen kan hebben.  :lol: :lol: :lol:
Wat heeft dat voor de drommel met deze z...
Sorry, ik ga het niet uitleggen: te domme Vz-reactie.

Vrijzinnige

26 mar 2018, 09:02

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:
Wat heeft dat voor de drommel met deze z...
Sorry, ik ga het niet uitleggen: te domme Vz-reactie.
Moet het niet zijn....Sorry, ik kan het niet uitleggen?  :lol: :lol: :lol: 

Wil.

26 mar 2018, 16:19

In Nederland woont/verblijft de imam Fawaz Jneid. Die man is lekker 'recht in de leer'. Aangezien hij de moskee die hij geregeld bezocht niet meer mag bezoeken (zoneverbod) heeft hij nu een videoboodschap opgenomen en op Facebook geplaatst. Daarin gaat hij te keer tegen Aboutaleb, de Rotterdamse burgemeester. Die wordt bestempeld als een vijand van de islam en een afvallige moslim. (herinner u zijn uitspraak: 'Aanpassen of oprotten' tegenover moslimterroristen)

Twee andere Nederlandse imams steunen die visie.

Afvalligheid betekent dat men de betrokkene mag doden. Zo'n uitsspraak is dus niet min of meer dan het vogelvrij verklaren van Aboutaleb.

Wanneer drie mannen die de koran waarschijnlijk nog beter kennen dan ik, een uitspraak doen die helemaal in overeenstemming is met wat we in de koran en in de woorden van Mohammed kunnen terugvinden, dan moet er met die ideologie toch iets aan de hand zijn, niet? Zeker wanneer die stellingname vierkant ingaat tegen de westerse rechtsregels.
Bron

tokkio

26 mar 2018, 16:49

Ze zijn zo lief mijnheer......
Groepsverkrachtingen zijn de laatste jaren fors toegenomen in Zweden.

https://sceptr.net/2018/03/zweden-98-gr ... htergrond/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
dejules

27 mar 2018, 00:01

Een moslimgek dood mensen in Zuid-Frankrijk.
Het zoveelste voorval met een moslimwaanzinnige.
En een politie-agent die zich opofferde en de heldendood stierf.
Dit is een korte samenvatting van Trèbes.
En dan lees je enkele dagen later meer details en krijgen namen gezichten en dan sta je stil bij
die luitenant-kolonel Arnaud Beltrame.
Die held verving de kassierster van de Super U nl Julie.
Julie is een jonge veertiger en heeft een kindje van pas 2.5 jaar.
En ondanks die jonge leeftijd van dat kindje is Julie werken.
Maar wat blijkt, deze kassierster is eigenlijk gediplomeerd ingenieur.
Deze jonge hoog gediplomeerde dame die vlak bij een grote stad woont werkt als 
kassierster in een goedkoop regionaal warenhuisje.
Ik denk dat vele mensen daar overheen lezen maar zulke details springen er bij mij steeds uit en dan vraag ik mij af : als de gediplomeerde ingenieur Julie niet verder geraakt dan een kassierster-job, wat dan met Michelle die enkel secundair onderwijs heeft? En wat dan met Nicole die zelfs haar diploma secundair onderwijs niet behaalde? En wat gaat dat dan geven als de industriële revolutie 4.0 over ons heen gaat rollen. De blockchain technologie draait sedert 1 januari 2018 reeds proef bij de belangrijkste Belgische bank- en verzekeringsmaatschappijen. Dit gewoon als kanttekening bij deze terroristische laffe aanslag.

Paca

27 mar 2018, 00:33

Welk soort ingenieur Julie is weet ik niet maar een Burgerlijk Ingenieur zie ik zo direct niet voor me als kassierster. Elke Burgerlijk Ingenieur weet dit ... en ik ook!

Paca

27 mar 2018, 00:39

Welk soort ingenieur Julie is weet ik niet maar een Burgerlijk Ingenieur zie ik zo direct niet voor me als kassierster. Elke Burgerlijk Ingenieur weet dit ... en ik ook!
Laat ons maar onbeschroomd een kat een kat noemen, de studies van BI zijn de zwaarste aan elke zich respecterende unief. Sorry artsen, jullie hebben normaal genoeg met een zeer goed geheugen en wat doorzettingsvermogen ... 
dejules

27 mar 2018, 00:57

Paca schreef:Welk soort ingenieur Julie is weet ik niet maar een Burgerlijk Ingenieur zie ik zo direct niet voor me als kassierster. Elke Burgerlijk Ingenieur weet dit ... en ik ook!

De VDAB gaat niet meer voort op diploma's en werkervaring maar ook op mogelijke competenties. Sedert 1/1/2018 mag een werkloze ingenieur verplicht worden om stofzuigers aan de deur te verkopen omdat zij geacht worden om voor een groot publiek te kunnen spreken en dus zeer communicatief zijn.
Of wat vindt u van deze : Een drietalige doctor in de wetenschappen is op zoek naar werk. De VDAB raadde haar een beschutte werkplaats aan. Ze is tenslotte doof.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170419_02841434

Iedereen met poten en oren moet aan de slag, maakt niet uit waar!
De ontslagen VUB-docent Frank Thevissen moet van het OCMW van Lanaken aardbeien gaan plukken. Dat achten ze daar een geschikte job voor de oud-communicatiewetenschapper.

http://www.knack.be/nieuws/mensen/ontsl ... 45727.html

Voor mensen met een statutair leeglopersstatuut, die kunnen dus nooit werkloos worden en hebben nooit een werkloze van dichtbij fgezien behalve als ze leeglopen bij de vdab of rva : welkom in de wondere wereld vd werkloosheid. Een aangeboden job weigeren betekent schorsing van uitkering en verlies van alle sociale rechten.
dejules

27 mar 2018, 01:17

Paca schreef:Welk soort ingenieur Julie is weet ik niet maar een Burgerlijk Ingenieur zie ik zo direct niet voor me als kassierster. Elke Burgerlijk Ingenieur weet dit ... en ik ook!
Onlangs was dat een parlementaire vraag in het Vlaams parlement.
Blijkbaar zijn er meer dan 3.500 werkloze Vlaamse ingenieurs, bijna allemaal 50+.

https://www.vlaamsparlement.be/commissi ... ag/1118961

Vrijzinnige

27 mar 2018, 08:28

Wil. schreef:In Nederland woont/verblijft de imam Fawaz Jneid. Die man is lekker 'recht in de leer'. Aangezien hij de moskee die hij geregeld bezocht niet meer mag bezoeken (zoneverbod) heeft hij nu een videoboodschap opgenomen en op Facebook geplaatst. Daarin gaat hij te keer tegen Aboutaleb, de Rotterdamse burgemeester. Die wordt bestempeld als een vijand van de islam en een afvallige moslim. (herinner u zijn uitspraak: 'Aanpassen of oprotten' tegenover moslimterroristen)

Twee andere Nederlandse imams steunen die visie.

Afvalligheid betekent dat men de betrokkene mag doden. Zo'n uitsspraak is dus niet min of meer dan het vogelvrij verklaren van Aboutaleb.

Wanneer drie mannen die de koran waarschijnlijk nog beter kennen dan ik, een uitspraak doen die helemaal in overeenstemming is met wat we in de koran en in de woorden van Mohammed kunnen terugvinden, dan moet er met die ideologie toch iets aan de hand zijn, niet? Zeker wanneer die stellingname vierkant ingaat tegen de westerse rechtsregels.
Bron
Opletten met zulke dingen te schrijven Wil, want voor je het weet gaat Dicksy je nog beschuldigen dat je een fan bent van die man !  :lol: :lol: :lol: