Illegalen heten nu al transmigranten!!!
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Misschien komen ze er na een tijdje gewoon op uit dat de levenswijze/cultuur van die kerels die ze in huis nemen dan toch niet echt strookt met hun eigen Westerse gewoontes ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Bedoel jij nu dat een minderheid (want dat is het Vlaams belang ) het voor het zeggen moet krijgen in Belgie, VOOR je van een democratie kan spreken maior ?maior domus schreef:Zo lang de Fluppe in Laken staatshoofd is (ceremonieel of niet),Ice schreef:Democratie?? Wáár? Wáár?miel schreef:Democratie, Frits, niet meer of niet minder. Ik leef in een democratie maar blijkbaar kan de democratie bij U de schop op wanneer het niet in Uw straatje past . Typisch toch?.![]()
zo lang heel zijn Franskiljonse familie door u en mij rijkelijk wordt onderhouden,
zo lang één bepaalde partij (weze het nu het Vlaams Belang of gelijk welke andere) a priori van deelname aan 's lands bestuur wordt uitgesloten,
zo lang het zuidelijk deel van het land meer krijgt uit de staatskas en dan nog eens minder opbrengt dan het noordelijk deel,
zo lang kunnen we niet van een democratie spreken.
Laat dat duidelijk zijn.
Belgique / België is GEEN democratie, hoogstens een schijndemocratie
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
Ice
Joeng, lézen wat er staat is je niet gegeven, hé?Vrijzinnige schreef:Bedoel jij nu dat een minderheid (want dat is het Vlaams belang ) het voor het zeggen moet krijgen in Belgie, VOOR je van een democratie kan spreken maior ?maior domus schreef:Zo lang de Fluppe in Laken staatshoofd is (ceremonieel of niet),Ice schreef:Democratie?? Wáár? Wáár?miel schreef:Democratie, Frits, niet meer of niet minder. Ik leef in een democratie maar blijkbaar kan de democratie bij U de schop op wanneer het niet in Uw straatje past . Typisch toch?.![]()
zo lang heel zijn Franskiljonse familie door u en mij rijkelijk wordt onderhouden,
zo lang één bepaalde partij (weze het nu het Vlaams Belang of gelijk welke andere) a priori van deelname aan 's lands bestuur wordt uitgesloten,
zo lang het zuidelijk deel van het land meer krijgt uit de staatskas en dan nog eens minder opbrengt dan het noordelijk deel,
Laat dat duidelijk zijn.
zo lang één bepaalde partij (weze het nu het Vlaams Belang of gelijk welke andere) a priori van deelname aan 's lands bestuur wordt uitgesloten,....zo lang kunnen we niet van een democratie spreken.
En daarvan maak jij dan dat een minderheid/VB aan de macht moet komen om een democratie te kunnen zijn??
Zal wel zijn dat MD niet antwoordt, te zot voor woorden!
-
M.a.w Ice, meerderheden vormen tegen andere partijen, waarvan het programma haaks staat op dat van je "eigen partij" is dus ondemocratisch voor jouw !Ice schreef:Joeng, lézen wat er staat is je niet gegeven, hé?Vrijzinnige schreef:Bedoel jij nu dat een minderheid (want dat is het Vlaams belang ) het voor het zeggen moet krijgen in Belgie, VOOR je van een democratie kan spreken maior ?maior domus schreef:Zo lang de Fluppe in Laken staatshoofd is (ceremonieel of niet),Ice schreef:Democratie?? Wáár? Wáár?miel schreef:Democratie, Frits, niet meer of niet minder. Ik leef in een democratie maar blijkbaar kan de democratie bij U de schop op wanneer het niet in Uw straatje past . Typisch toch?.![]()
Laat dat duidelijk zijn.
zo lang één bepaalde partij (weze het nu het Vlaams Belang of gelijk welke andere) a priori van deelname aan 's lands bestuur wordt uitgesloten,....zo lang kunnen we niet van een democratie spreken.
En daarvan maak jij dan dat een minderheid/VB aan de macht moet komen om een democratie te kunnen zijn??
Zal wel zijn dat MD niet antwoordt, te zot voor woorden!
Of MOET de NVA een coalitie aangaan met bv... PVDA of de PS om te kunnen spreken van een echte democratie !
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Laat VB of /en de PVDA maar eens aan de macht komen want die trado partijen bakken er ook niks van,en dat ze eens gaan les nemen in Denemarken, daar beginnen ze ook in te zien,dat "trop" te veel is.En daarvan maak jij dan dat een minderheid/VB aan de macht moet komen om een democratie te kunnen zijn??
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/222418 ... edden.html?=
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Ah, al ooit ánders geweten, nitwit? Ze kunnen maar moeilijk een coalitie gaan vormen met zichzelf om een meerderheid te halen of niet?? 
En 'tegen andere partijen', dat heet oppositie misschien?
en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!!
en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!!
-
En HOE weet jij en de NVA dan welke partijen dat dan wel zijn Ice ?Ice schreef:Ah, al ooit ánders geweten, nitwit? Ze kunnen maar moeilijk een coalitie gaan vormen met zichzelf om een meerderheid te halen of niet??
Of is die keuze heel eenvoudig, nl alle partijen met een +je komen in aanmerking, en alle partijen met een - teken vallen uit de boot ?
Dat zal dan wel lachen worden in 2019 !
-
vercingetorix - Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Mensen toch, laat die Zwakzinnige nu toch maar rustig verder doen;
nooit of nooit geeft hij een rechtstreeks antwoord, hij sleurt er het OT en het NT bij elke "repliek" bij.
Wat dààr de meerwaarde van is vermoedt alléén het "genie" Zwakzinnige. Voorheen noemde ik hem Lichtzinnige, maar nu blijkt steeds meer dat ik mij veel te zwak uitdrukte. Volgens mij behoort hij tot de zelfbedachte onderdrukte minderheid van de intellektuele superioriteit.
Maar hij bewijst voortdurend dat hij niet tot die intelligente klasse behoort. Hij bekijkt vanuit zijn hoogverheven positie het krieltjesvolk aan zijn edele voeten en schudt meewarig het hoofd over zoveel domheid in de wereld.
Hij meent met milde en toegeeflijke hand zijn waarheden in het rond te strooien maar als er al één is uit die dommerikenbende die om wat meer uitleg vraagt heeft hij het telkens over iets anders, geeft hij emoticons, heeft hij het over het NT/OT en wat hij er allemaal terplaatse bij verzint.
Mensen toch, laat hem toch op zichzelf antwoorden, of op zijn geestesgenoot de h. Frits. Tot ze het van armoede opgeven.
nooit of nooit geeft hij een rechtstreeks antwoord, hij sleurt er het OT en het NT bij elke "repliek" bij.
Wat dààr de meerwaarde van is vermoedt alléén het "genie" Zwakzinnige. Voorheen noemde ik hem Lichtzinnige, maar nu blijkt steeds meer dat ik mij veel te zwak uitdrukte. Volgens mij behoort hij tot de zelfbedachte onderdrukte minderheid van de intellektuele superioriteit.
Maar hij bewijst voortdurend dat hij niet tot die intelligente klasse behoort. Hij bekijkt vanuit zijn hoogverheven positie het krieltjesvolk aan zijn edele voeten en schudt meewarig het hoofd over zoveel domheid in de wereld.
Hij meent met milde en toegeeflijke hand zijn waarheden in het rond te strooien maar als er al één is uit die dommerikenbende die om wat meer uitleg vraagt heeft hij het telkens over iets anders, geeft hij emoticons, heeft hij het over het NT/OT en wat hij er allemaal terplaatse bij verzint.
Mensen toch, laat hem toch op zichzelf antwoorden, of op zijn geestesgenoot de h. Frits. Tot ze het van armoede opgeven.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
als de caers niet branden wil
-
Ice
Het kon niet beter omschreven worden.vercingetorix schreef:Mensen toch, laat die Zwakzinnige nu toch maar rustig verder doen;
@tokkio: de Deense sociaal-democraten zéggen hoe het ermee staat over immigratie maar het dóen is een ander paar mouwen...
Trouwens: hij waarschuwde de andere sossen en politici in europa dat het de ondergang van europa wordt als ze niet van koers veranderen wat betreft de moslim-immigratie.
Maar dat weten ze allemaal goed genoeg want dat is nu net de bedoeling, kwaadwilligheid en politieke onwil, daar kan niemand meer omheen en wordt dagelijks bewezen.
De politiek ligt dus op koers voor de door eu georkestreerde genocide maar ze hebben het protest van eigen volk zwaar onderschat, ze dachten ons nog blaaskes te kunnen blijven wijsmaken met hun ge-multikul.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Volledig akkoord Ice,maar ze zijn ziende blind en wij zitten met de gebakken peren,maar de aanslagen, verkrachtingen,stelen,aanvallen op parkings ezv, die gaan steeds meer en meer,men geeft ze een pink, en ze willen een hele arm,en als er iets gebeurd dan is het altijd, och het is maar een "lone wolf"en verder staan ze er bij en kijken er naar, nog een mooie krans en 2 dagen later is het vergeten. 
Maar overal in de steden zijn er "no go"zones, waar men altijd achterom moet kijken als men er doorgaat.
Maar overal in de steden zijn er "no go"zones, waar men altijd achterom moet kijken als men er doorgaat.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Tja Ice, als je zelfs GEEN antwoorden meer kan geven op je "eigen opmerking" dan denk ik persoonlijk dat jij best eens in "eigen boezem" kijkt i.p.v andere te beschuldigen van zwakzinnigheid !Ice schreef:Het kon niet beter omschreven worden.vercingetorix schreef:Mensen toch, laat die Zwakzinnige nu toch maar rustig verder doen;
Mensen toch, laat hem toch op zichzelf antwoorden, of op zijn geestesgenoot de h. Frits. Tot ze het van armoede opgeven.En reken pcekspeer ook maar tot die categorie...
Negeren dus want het zijn parels voor de zwijnen..
@tokkio: de Deense sociaal-democraten zéggen hoe het ermee staat over immigratie maar het dóen is een ander paar mouwen...
Trouwens: hij waarschuwde de andere sossen en politici in europa dat het de ondergang van europa wordt als ze niet van koers veranderen wat betreft de moslim-immigratie.
Maar dat weten ze allemaal goed genoeg want dat is nu net de bedoeling, kwaadwilligheid en politieke onwil, daar kan niemand meer omheen en wordt dagelijks bewezen.
De politiek ligt dus op koers voor de door eu georkestreerde genocide maar ze hebben het protest van eigen volk zwaar onderschat, ze dachten ons nog blaaskes te kunnen blijven wijsmaken met hun ge-multikul.
Want je opmerking is en was: en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!!
Waarop ik vraag: En HOE weet jij en de NVA dan welke partijen dat dan wel zijn Ice ?
Of is die keuze heel eenvoudig, nl alle partijen met een +je komen in aanmerking, en alle partijen met een - teken vallen uit de boot ?
Waarop ik nog steeds je antwoord NIET ken.
-
Ice
tja, zolang judassen en landverraders tussen eigen volk zitten, die zich in eigen vel blijven snijden door hun oogkleppen weigeren af te zetten (ze weten het wel, hoor!) kunnen zowel terroristen als politiek ongestoord hun gang gaan.tokkio schreef:Volledig akkoord Ice,maar ze zijn ziende blind en wij zitten met de gebakken peren,maar de aanslagen, verkrachtingen,stelen,aanvallen op parkings ezv, die gaan steeds meer en meer,men geeft ze een pink, en ze willen een hele arm,en als er iets gebeurd dan is het altijd, och het is maar een "lone wolf"en verder staan ze er bij en kijken er naar, nog een mooie krans en 2 dagen later is het vergeten.Maar overal in de steden zijn er "no go"zones, waar men altijd achterom moet kijken als men er doorgaat.
@vrijzinnige:
door VERCINGETORIXVercingetorix schreef:Mensen toch, laat die Zwakzinnige nu toch maar rustig verder doen;
Overigens de nagel op de kop, zo blijkt nóg maar eens:
DOOR VRIJZINNIGE!Vrijzinnige schreef:Tja Ice, als je zelfs GEEN antwoorden meer kan geven op je "eigen opmerking" dan denk ik persoonlijk dat jij best eens in "eigen boezem" kijkt i.p.v andere te beschuldigen van zwakzinnigheid !
Ingeval je het nog en weer niet snapt: je verwijt mij een uitspraak die ik niet deed, waardoor je de uitspraak net bevestigt...dat noemen wij zelf-ontmaskering of...zwakzinnigheid?
Ook nog eens bevestigd doordat je blijkbaar niet snapt dat verkiezingen in een democratie dienen om politici te kiezen die een regering moeten vormen met de partijen die de meeste stemmen halen door verkozen te worden door de KIEZERS.
Hoe wij dat weten? Daar dienen verkiezingen voor, nitwit.Vrijzinnige schreef:Want je opmerking is en was: en nee, nva moet NIKS behalve coalitie vormen met de partij die de KIEZER stemt!!!
Waarop ik vraag: En HOE weet jij en de NVA dan welke partijen dat dan wel zijn Ice ?
Man, man....hopeloos, want duidelijk geestelijk onvermogend.
Je voert je discussies maar met andere forumleden, je verwarde gewauwel ontstijgt het niveau van de basisschool niet eens, met mijn kleinkinderen van 10 jaar voer ik intelligentere discussies, probeer eens met frits misschien?
-
Hoe wij dat weten? Daar dienen verkiezingen voor, nitwit. 
Je voert je discussies maar met andere forumleden, je verwarde gewauwel ontstijgt het niveau van de basisschool niet eens, met mijn kleinkinderen van 10 jaar voer ik intelligentere discussies, probeer eens met frits misschien?
[/quote]
Dat is GEEN antwoord op mijn vraag Ice !
Mijn vraag is en blijft: HOE bepaal jij welke partij of partijen de kiezers kiezen ?
Of zijn de +jes en het - teken bepalend om de keuze van het volk voor of tegen een bepaalde partij te bepalen ?
Toch een simpele vraag voor een simpel persoon is het niet Ice ?

Dat is GEEN antwoord op mijn vraag Ice !
Mijn vraag is en blijft: HOE bepaal jij welke partij of partijen de kiezers kiezen ?
Of zijn de +jes en het - teken bepalend om de keuze van het volk voor of tegen een bepaalde partij te bepalen ?
Toch een simpele vraag voor een simpel persoon is het niet Ice ?