Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Goed gezien Lotte, dat was de boodschap die met die mislukte vogelveer niet kon opstijgen, nu dus wel . Punten verdiend;lotte schreef:VOGELVLUCHT ?
veer van een vogel en een vluchtaanduiding.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ja meteen goed ! Dat woord schijnt in zowat alle Vlaamse dialecten voor te komen. Welkom in de "cryptoclub" procman, hoe meer deelnemers hoe meer creativiteit.procman4 schreef:Kloefkapper
Chérie zal je twee punten toekennen, een bonuspunt als nieuwkomer is in het reglement evenwel niet voorzien.
-
Gast
Bedankt S.socrates schreef:Dat is het (internationale ?) symbool voor kapperszaakdiba schreef:Vraagje : wat is dat rare dingetje in het midden van die klomp?
Heb weer iets bijgeleerd.
Ga blijkbaar te weinig naar de kapper
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
@ allen
Het was eerder een toevallige, spontane deelname. Mogelijk voor herhaling vatbaar.
a) Reglement ? ? Het mag mij altijd per PB gestuurd worden
b) Is het de bedoeling dat de "winnaar"
(nou ja) een nieuwe droedel plaatst ? Indien ja: hieronder eentje.
Indien niet, dan mijn excuus.
Ik lees het wel.
procman4

Het was eerder een toevallige, spontane deelname. Mogelijk voor herhaling vatbaar.
a) Reglement ? ? Het mag mij altijd per PB gestuurd worden
b) Is het de bedoeling dat de "winnaar"
Indien niet, dan mijn excuus.
Ik lees het wel.
procman4

-
Beste,
Ons reglement is eerder ludiek bedoeld en is in een paar woorden samen te vatten
1. Al wie er zin in heeft kan droedels of cryptogrammen insturen op het forum "Spelletjes"
2. Van degene die een o"plossing" voorstelt, wordt verwacht dat zij/hij, haar/zijn oplossing toelicht
3. Voor elke juiste oplossing krijgt men 2 punten; wie het eerst 10 punten bereikt krijgt een "aubade"
4. Chérie is de vrijwilligster van dienst die de punten bijhoudt en die de beloningen uitdeelt
5. Vragen en commentaar zijn natuurlijk altijd welkom we zitten tenslotte op een Forum,
6. Niemand is hier eigenaar van het spel, er gelden noch auteursrechten noch is er een spelleider
7. Wij spelen om te leren en als het even kan ook om te lachen.
Ons reglement is eerder ludiek bedoeld en is in een paar woorden samen te vatten
1. Al wie er zin in heeft kan droedels of cryptogrammen insturen op het forum "Spelletjes"
2. Van degene die een o"plossing" voorstelt, wordt verwacht dat zij/hij, haar/zijn oplossing toelicht
3. Voor elke juiste oplossing krijgt men 2 punten; wie het eerst 10 punten bereikt krijgt een "aubade"
4. Chérie is de vrijwilligster van dienst die de punten bijhoudt en die de beloningen uitdeelt
5. Vragen en commentaar zijn natuurlijk altijd welkom we zitten tenslotte op een Forum,
6. Niemand is hier eigenaar van het spel, er gelden noch auteursrechten noch is er een spelleider
7. Wij spelen om te leren en als het even kan ook om te lachen.