Droedels
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Zoals ik deze nacht om 00u29 schreef : kijk naast bepaalde dingen door. Negeer ze.
Hier een nieuwe tip. Ik verwijderde veel . Concentreer je op wat je ziet in de rode cirkel.

Hier een nieuwe tip. Ik verwijderde veel . Concentreer je op wat je ziet in de rode cirkel.

-
- Contacteer:
En ik heb nog zo mijn best gedaanReini schreef:VERPRUTSEN ?
De man prutst aan de knoopjes .
-
- Contacteer:
lotte schreef:met een V
VERLANGEN ?
Sorry Lotte ; die V is een restantje van de opening van haar kleed. Zie volledige tekening. Opening die ik verwijderde. En knoopje dat ik verwijderde.
Ik verlang
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Procman : En ik heb nog zo mijn best gedaanReini schreef:VERPRUTSEN ?
De man prutst aan de knoopjes .
Dat is nu niet echt opvallend te zien, en hier zijn wij gewoon ook de tweede betekenis van een woord te zien ; verprutsen is immers ook iets kapot maken.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Was vergeten in ons "reglement" te vermelden dat :Reini schreef:Ik denk nu weer aan al die puntjes die Procman plaatste.
HIJ BEGEERT HAAR ?
*Wij enkel het Nederlands hanteren en in principe maar één woord per droedel zoeken.
*Als een oplossing uit meer dan één woord bestaat of als het beeld fonetisch is bedoeld wordt dat bij de lancering van een nieuwe opgave vermeld.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Dan hebt u al die puntjes van Procman niet opgemerkt, maar het is niet aan mij om daar een opmerking over te maken, en de nieuweling wist dat nog niet. 
Ik snap ook niet wat men bedoelt met : er naast door kijken.
Je kijkt er naast , of je kijkt er door.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Van die puntjes had procman wel gemeld dat men die vooral niet als "norm" voor de lengte van het woord moest aanzien.Reini schreef:Dan hebt u al die puntjes van Procman niet opgemerkt, maar het is niet aan mij om daar een opmerking over te maken, en de nieuweling wist dat nog niet.
Zoals gewoonlijk is de boodschap evident voor degene die ze heeft bedacht maar zoals meestal is dat niet zonneklaar voor degene die het geheim ervan wil ontmaskeren.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Van die puntjes had procman wel gemeld dat men die vooral niet als "norm" voor de lengte van het woord moest aanzien.
Zoals gewoonlijk is de boodschap evident voor degene die ze heeft bedacht maar zoals meestal is dat niet zonneklaar voor degene die het geheim ervan wil ontmaskeren.
Dat deed ik ook niet, maar er stonden puntjes die van elkaar gescheiden waren ; 3 woorden dus .
Dat deed ik ook niet, maar er stonden puntjes die van elkaar gescheiden waren ; 3 woorden dus .
-
- Contacteer:
Onwetend kan men niet zondigen 
Socrates schreef : Was vergeten in ons "reglement" te vermelden dat :
*Wij enkel het Nederlands hanteren en in principe maar één woord per droedel zoeken.
*Als een oplossing uit meer dan één woord bestaat of als het beeld fonetisch is bedoeld wordt dat bij de lancering van een nieuwe opgave vermeld.
Reini schreef over die puntjes : zij zit en zet daarmee allen op het goede spoor.
Mijn excuus (ik kende het reglement niet). Het zijn inderdaad 3 woorden. Het 2e is een voegwoord.
De oplossing van deze droedel vormt een geheel . B.v.b. : brood en spelen ; winnen of verliezen ; oorlog en/of vrede.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Terug naar de droedel.
Hetgeen we zoeken heeft niks met voetbal te maken. De tekst die ik hier onder in het rood schrijf is om jullie gedachtengang op een goed spoor te zetten.
Een voetbalmakelaar is iemand die voor een voetbalclub goede voetballers zoekt ; weg haalt bij een andere club.
De gezochte voetballer moet over bepaalde eigenschappen beschikken, wil hij passen in het 11-tal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eens de oplossing gevonden is zal ik jullie nog er op wijzen dat ze op twee manieren kan geïnterpreteerd worden. Maar dat is voor achteraf ! ! ! Een zorg voor later.
Socrates schreef : Was vergeten in ons "reglement" te vermelden dat :
Reini schreef over die puntjes : zij zit en zet daarmee allen op het goede spoor.
Mijn excuus (ik kende het reglement niet). Het zijn inderdaad 3 woorden. Het 2e is een voegwoord.
De oplossing van deze droedel vormt een geheel . B.v.b. : brood en spelen ; winnen of verliezen ; oorlog en/of vrede.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Terug naar de droedel.
Hetgeen we zoeken heeft niks met voetbal te maken. De tekst die ik hier onder in het rood schrijf is om jullie gedachtengang op een goed spoor te zetten.
Een voetbalmakelaar is iemand die voor een voetbalclub goede voetballers zoekt ; weg haalt bij een andere club.
De gezochte voetballer moet over bepaalde eigenschappen beschikken, wil hij passen in het 11-tal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eens de oplossing gevonden is zal ik jullie nog er op wijzen dat ze op twee manieren kan geïnterpreteerd worden. Maar dat is voor achteraf ! ! ! Een zorg voor later.