Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer

05 apr 2018, 18:30

Of je gedraagt je als onvolwassen of je bent het?

Lees nog eens je keuzes:

Terrorisme is een eeuwenoud fenomeen dat zich in de loop der jaren op alle continenten heeft voorgedaan, door fanatici van verschillende religieuze achtergronden, van verschillende culturen, van verschillende politieke ideologieën.  

In welk groepje hoor je thuis? 
Of is dat afhankelijk vanuit welke hoek de wind waait? 

Ook als NV-a-naloper moet je toch zin voor werkelijkheid hebben, of wordt dat door gestage hersenspoelingen (kan dat in jouw specifiek geval?) vermorzeld?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.

05 apr 2018, 18:55

Als het vorige antwoord niet duidelijk was, dan kan ik je niet helpen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer

05 apr 2018, 19:05

Wil. schreef:Als het vorige antwoord niet duidelijk was, dan kan ik je niet helpen.
Was geen vraag om hulp.
Vakje aankruisen en met de bruine billetjes bloot gaan is niet je favoriete ding?
Spuien van onbeschoftheden jegens medeburgers, die meer fatsoen hebben dan jij kan torsen, is meer je favo?
Is al langer duidelijk.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.

05 apr 2018, 19:33

Een Frans-Syrische  imam wiens werkterrein een tijd lang Molenbeek was (ja, dát Molenbeek)  begrijpt de islamreligie verkeerd: hij is gaan vechten in Syrië  :lol:.  Bassam Ayachi, de stichter van het belgisch islamitisch centrum in Molenbeek in 1998, werd in Noord-Frankrijk opgepakt.

Bron

Dat zo'n vertegenwoordiger van de religie van de vrede zich inlaat met terrorisme, blijft verwondering opwekken. Zijn zoon, Abdelrahman, heeft het paradijs intussen bereikt, vermoed ik want hij is enkele jaren geleden al de kogel met zijn naam erop tegengekomen.
Zou die imam zijn zoon misschien de verkeerde verzen hebben voorgelezen? Zoals soera 9: 111
Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood.

voorn

06 apr 2018, 14:45

Raar nog niets gelezen over de Islam Partij die opkomt in 28 gemeenten.
Het VB had dus toch gelijk.
Vrouwen en mannen gescheiden op het openbaar vervoer.
Invoeren van de Sharia.
En nog anders fraai. Is hun doel.

Overal kommentaar behalve van de linksen. Blijven die nu steke blind?

Vrijzinnige

06 apr 2018, 15:02

voorn schreef:Raar nog niets gelezen over de Islam Partij die opkomt in 28 gemeenten.
Invoeren van de Sharia.

Mogelijk komt er binnen afzienbare tijd, naar Nederlands voorbeeld, een pedofielen partij in Belgie ! 

Een brief van een oude priester zorgt voor beroering in het bisdom Brugge. De pastoor vraagt meer inspanningen van bisschop Jozef De Kesel om pedofiele priesters bij de Raad van Europa te laten erkennen als derde geslacht, naast gewone mannen en vrouwen.

De pastoor krijgt veel bijval van andere pedofiele geestelijken. “Ik ben niet voor mannen of vrouwen, maar voor jonge kinderen. Ik ben geboren in het lichaam van een priester die kinderen wil misbruiken”, getuigt een lotgenoot. “Dat is mijn genderidentiteit, ik wil als dusdanig erkend worden. Niemand kan voor mij bepalen hoe ik me voel. 

http://newsmonkey.be/article/40019

Ben je nu gelukkig voorn ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

06 apr 2018, 15:09

voorn schreef:Raar nog niets gelezen over de Islam Partij die opkomt in 28 gemeenten.
Invoeren van de Sharia.

De democratie gebruiken om de democratie af te schaffen.

Vrijzinnige

06 apr 2018, 15:45

Wil. schreef:
Invoeren van de Sharia.

Doet de NVA niet hetzelfde bij het koningshuis Wil ?  :lol: :lol: :lol:

Vrijzinnige

06 apr 2018, 16:20

Invoeren van de Sharia.

Volgens verschillende Vlaamse meerderheid kopstukken, waaronder BDW, is het onmogelijk dat er een partij kan en zal toegelaten worden tot de verkiezingen, waarvan er voorstellen tegen de grondwet indruisen en tegen de mensenrechten.
Maar WAAROM mocht het vroegere Vlaams blok dan wel deelnemen aan de verkiezingen, ook al druist "eigen volk eerst" in tegen de grondwet en tegen de mensenrechten.

frits1955

06 apr 2018, 16:26

""Overal kommentaar behalve van de linksen."

Ik lees overal commentaar -van links tot rechts - in zowat elke krant en op FB is het een hot item. Kan jij wel lezen?
Het is maar de vraag of we ons druk moeten maken over zo'n  2 man-en-een-paardekop partij en dat soort dwaasheden.
Maar onzen Theo is dolgelukkig met dit soort geschenkjes. - hij geeft nogal van jetje op twitter.

Vrijzinnige

06 apr 2018, 16:29

frits1955 schreef:""Overal kommentaar behalve van de linksen."

Ik lees overal commentaar -van links tot rechts - in zowat elke krant en op FB is het een hot item. Kan jij wel lezen?
Het is maar de vraag of we ons druk moeten maken over zo'n  2 man-en-een-paardekop partij en dat soort dwaasheden.
Maar onzen Theo is dolgelukkig met dit soort geschenkjes. - hij geeft nogal van jetje op twitter.
Maar NIET over dit onderwerp  :lol: :lol: :lol:

Vijf Tsjetsjeense homovluchtelingen met humanitair visum naar België

https://www.demorgen.be/binnenland/vijf ... -bf6055cb/

Wil.

06 apr 2018, 16:42

Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:
Invoeren van de Sharia.

Doet de NVA niet hetzelfde bij het koningshuis Wil ?  :lol: :lol: :lol:
Je haalt vandaag weer een hoog niveau, Vz.  Het  koningshuis, het instituut bij uitstek dat op democratische wijze tot stand gekomen is. De telgen uit het huis hebben automatisch meer rechten dan andere burgers.

Geen nood, Vz, je hebt al erger gekemeld.

Wil.

06 apr 2018, 16:45

frits1955 schreef: Het is maar de vraag of we ons druk moeten maken over zo'n  2 man-en-een-paardekop partij en dat soort dwaasheden.
Dat dacht men ook toen G.  Bourgeois de enige overgebleven verkozene was van wat vroeger de VU was.

Moet je je zorgen maken wanneer mensen die de democratie willen afschaffen, deelnemen aan de verkiezingen? Wanneer mensen die de gelijkwaardigheid man/vrouw niet erkennen willen deelnemen aan de verkiezingen?

frits1955

06 apr 2018, 16:59

Ik kan me niet voorstellen dat zo'n paljassen een significant aantal stemmen zullen halen- en indien wel: dan gaan we ons inderdaad zorgen moeten maken.
Ik heb effe heel snel hun webstek bekeken - bij "Elections" zie ik niks staan van dat busverhaal...
Gast

06 apr 2018, 17:24

Islam Partij ? Als er een tsjeven partij mag bestaan , mag er ook een islampartij bestaan , zoniet kan er van discriminatie gesproken worden.  Een verbod ervan kan voor rechtbanken aangevochten worden.  Zo simpel is het.  Discussion closed.