Ban de islam uit het Westen
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
frits1955 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat zo'n paljassen een significant aantal stemmen zullen halen- en indien wel: dan gaan we ons inderdaad zorgen moeten maken.
Ik heb effe heel snel hun webstek bekeken - bij "Elections" zie ik niks staan van dat busverhaal...
Als men het aantal islamieten telt dat hier stemrecht heeft ,moeten we er niet van verschieten dat ze "eens " de meerderheid behalen, ze gaan telkens men kleine stapjes vooruit......en ooit zal er geen weg meer terug zijn , en leven onze kleinkinderen in een islam staat.
@Spirit, een islam partij heeft hier niets te zoeken,men moet hier ook geen nazie partij oprichten
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Eén of andere leider van een groep islamieten zei ooit: 'Democratie is als een trein. Eens je bij je bestemming bent aangekomen, stap je uit.'en ooit zal er geen weg meer terug zijn , en leven onze kleinkinderen in een islam staat.
Elk stapje daarnaartoe helpt, daarom is het van belang dat zo veel mogelijk mensen inzicht krijgen in de islamideologie. Ook moslims, want die weten buiten de 'liturgische gebruiken' ook niet veel van de kern van de zaak.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Als alle gehoorzame reli-idioten met belgische/dubbele nationaliteit hun geloofsgenoten verplicht volgen en aan de politieke macht helpen doordat hun groeiend aantal de vergrijzende meerderheid kiezers heeft verdrongen, dan zul je wel anders piepen onder die paljassen met hun sharia.frits1955 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat zo'n paljassen een significant aantal stemmen zullen halen- en indien wel: dan gaan we ons inderdaad zorgen moeten maken.
En dán hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken want dan is het kalf al lang verdronken...
@sof: en is het niet tegen democratie én onze grondwet dat een politieke ideologie, gestoeld op een 'religie' en énkel gehoorzamend aan dat (bij)geloof aan het BURGERLIJK BESTUUR deelneemt, dan nog enkel een RELIGIEUZE MINDERHEID vertegenwoordigend van de hele Belgische bevolking?!!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de mensenrechten die ze weigeren te erkennen voor andersgelovigen.....van discriminatie gesproken, man man
Een politieke islam partij schendt de scheiding tussen kerk en staat en dus onze GRONDWET!
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Of het koningshuis nu ondemocratisch of democratisch tot stand is gekomen speelt toch geen enkele rol Wil !Wil. schreef:Je haalt vandaag weer een hoog niveau, Vz. Het koningshuis, het instituut bij uitstek dat op democratische wijze tot stand gekomen is. De telgen uit het huis hebben automatisch meer rechten dan andere burgers.Vrijzinnige schreef:Doet de NVA niet hetzelfde bij het koningshuis Wil ?Wil. schreef:De democratie gebruiken om de democratie af te schaffen.voorn schreef:Raar nog niets gelezen over de Islam Partij die opkomt in 28 gemeenten.
Het VB had dus toch gelijk.
Vrouwen en mannen gescheiden op het openbaar vervoer.
Invoeren van de Sharia.
En nog anders fraai. Is hun doel.
Overal kommentaar behalve van de linksen. Blijven die nu steke blind?![]()
![]()
Geen nood, Vz, je hebt al erger gekemeld.
FEIT is en blijft dat de NVA ministers trouw hebben gezworen aan dat ondemocratische of democratische huis en zijn wetten, maar het van binnenuit willen vernietigen. En is dat nu niet net hetzelfde wat de islam partij wil bewerkstelligen !
In de volksmond noemt dit "hypocrisie" !
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
Gast
Ge begrijpt blijkbaar niet waar ik op aanstuur. Verbieden kan men ze alleszins niet ! Klaag en zaag nu maar verder ...tokkio schreef:...
@Spirit, een islam partij heeft hier niets te zoeken,men moet hier ook geen nazie partij oprichten![]()
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Erkent jouw partij dan de mensenrechten Ice ?Ice schreef:Als alle gehoorzame reli-idioten met belgische/dubbele nationaliteit hun geloofsgenoten verplicht volgen en aan de politieke macht helpen doordat hun groeiend aantal de vergrijzende meerderheid kiezers heeft verdrongen, dan zul je wel anders piepen onder die paljassen met hun sharia.frits1955 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat zo'n paljassen een significant aantal stemmen zullen halen- en indien wel: dan gaan we ons inderdaad zorgen moeten maken.
En dán hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken want dan is het kalf al lang verdronken...![]()
@sof: en is het niet tegen democratie én onze grondwet dat een politieke ideologie, gestoeld op een 'religie' en énkel gehoorzamend aan dat (bij)geloof aan het BURGERLIJK BESTUUR deelneemt, dan nog enkel een RELIGIEUZE MINDERHEID vertegenwoordigend van de hele Belgische bevolking?!!
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de mensenrechten die ze weigeren te erkennen voor andersgelovigen.....van discriminatie gesproken, man man
Een politieke islam partij schendt de scheiding tussen kerk en staat en dus onze GRONDWET!
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
Gast
Doet de CD&V dat dan niet ? Men kan nu met de huidige wetgeving geen politieke partij verbieden. Stemt men een wet die dat wel kan , wat gaan dan de criteria zijn ? Zomaar een "wetteke" maken, kan er toe leiden dat men ook de SPa , de PVDA en en het VB verbiedt. En dan .... zitten we regelrecht met Hitleriaanse toestanden. Francken zou beter eerst een keer zijn mond spoelen vooraleer hij wat voor TV komt uitkramen , maar goed , veel verstand mogen we van een NV(A)-er niet verwachten , en al zeker van De Wever niet na zijn uitspraak over het Nederlandse gedogenbeleid. Als een stel debielen de macht krijgt .... tja ....Ice schreef:...
-
Gast
We zien wel waar het terecht komt. Ik hoop alleen dat er niet teveel islamloverkes ziek worden in de bus als ze nu achteraan moeten gaan zitten ipv vooraan. Achteraan heeft men namelijk meer kans op wagenziekte dan vooraan.
-
Gast
Ja , leg u maar bij alles neer wat de dwaze opperhoofden beslissen. Hebt gij dan niet voldoende verstand om eens een degelijke oplossing te bedenken ?Dicksy schreef:We zien wel waar het terecht komt. ....
-
Gast
Natuurlijk sof, ik ga de linkse oplossing toepassen. Niet demoniseren, niemand tegen elkaar opzetten, niet iedereen over de dezelfde kam scheren, roepen dat er ook goei tussen zitten, gelijke kansen en gelijke rechten enz.......Ja , leg u maar bij alles neer wat de dwaze opperhoofden beslissen. Hebt gij dan niet voldoende verstand om eens een degelijke oplossing te bedenken ?
En dan zal ik braaf mijn zitje achteraan in de bus innemen terwijl mijn echtgenote vooraan gaat zitten.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
""Als alle gehoorzame reli-idioten met belgische/dubbele nationaliteit hun geloofsgenoten verplicht volgen "
Net zo min als wij dat doen stemmen moslims allemaal op dezelfde partij. Het zijn jullie toch altijd die staan te zwaaien met al die migrantenstemmen voor de PVDA ( dat klopt niet maar goed) of was dat maar de ingeving van het moment en vertellen we nu weer een ander verhaaltje?
Net zo min als wij dat doen stemmen moslims allemaal op dezelfde partij. Het zijn jullie toch altijd die staan te zwaaien met al die migrantenstemmen voor de PVDA ( dat klopt niet maar goed) of was dat maar de ingeving van het moment en vertellen we nu weer een ander verhaaltje?
-
Ice
ZEKER WEL!!The Spirit of Flanders schreef:Doet de CD&V dat dan niet ? Men kan nu met de huidige wetgeving geen politieke partij verbieden. Stemt men een wet die dat wel kan , wat gaan dan de criteria zijn ? Zomaar een "wetteke" maken, kan er toe leiden dat men ook de SPa , de PVDA en en het VB verbiedt. En dan .... zitten we regelrecht met Hitleriaanse toestanden. Francken zou beter eerst een keer zijn mond spoelen vooraleer hij wat voor TV komt uitkramen , maar goed , veel verstand mogen we van een NV(A)-er niet verwachten , en al zeker van De Wever niet na zijn uitspraak over het Nederlandse gedogenbeleid. Als een stel debielen de macht krijgt .... tja ....Ice schreef:...
Een politieke partij, die openlijk ervoor uitkomt om een islamitische staat te willen vestigen met een mínderheid in een democratisch, katholiek land met een meerderheid aan andersgelovigen kondigt onderwerping aan, begaat inbreuken, niet enkel op de grondwet maar op de democratie en mensenrechten, kondigt religieuze dictatuur aan.
Dit is onverenigbaar met democratie: een minderheid bijgelovige idioten uit de woestijn zandbak die hier even de lakens meent te komen uitdelen over een katholieke en andersdenkende meerderheid!!!
islam en democratie is de grootste contradictie die er bestaat.
Per definitie heeft deze partij géén bestaansrecht aangezien zij de grondwet schendt: scheiding tussen kerk en staat, elke islam partij gehoorzaamt enkel aan hun religieuze sharia en is bijgevolg géén politieke maar een religieuze partij en moet dus geweerd worden uit BURGERLIJK BESTUUR op basis van de grondwet!
Geen achterlijke religieuze islam regeltjes in het bestuur van onze maatschappij!!
Geen van de bestaande politieke partijen gehoorzamen enkel en stellen hun godsdienst bóven onze burgerlijke wetten, je zever dat sp.a of andere partijen zouden verboden kunnen worden, raakt kant noch wal.
Ze hebben VB wel in een cordon kunnen steken maar een bende moslim bijgelovigen die pogen een coup te plegen om religieuze dictatuur te installeren onder het mom van politieke partij zouden ze niet kunnen verbieden??
Geloof je het zelf?
-
Ice
Je weet verdomd goed dat moslims aan elkaar plakken als lijm het gaat om de baas te kunnen spelen: laf in groepen om te intimideren, ze rellen zelfs voor hun criminelen!frits1955 schreef:""Als alle gehoorzame reli-idioten met belgische/dubbele nationaliteit hun geloofsgenoten verplicht volgen "
Als de imam oproept in de moskee om hun politieke 'broeders' te steunen zodat de ongelovige varkens en hoeren onderworpen kunnen worden en hun doel als moslim bereikt wordt dan stemt élke moslim braaf en hersenloos als ze zijn op wie de imam zegt - bovendien geloven de domme bijgelovigen ook nog dat ze naar de hel zullen gaan als ze niet luisteren...hel en verdoemenis, zoals hier 100 jaar geleden: toen werkte dat hier ook nog.