Ban de islam uit het Westen
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"elke islam partij gehoorzaamt enkel aan hun religieuze sharia"
Het is misschien eens nuttig om één en ander te lezen op hun website. Ik zag overigens net hun opperhoofd voor de micro vertellen dat er geen enkel probleem is met onze grondwet...Maar voor alle duidelijkheid: als men begint te dazen over sharia en dat mannen en vrouwen niet naast elkaar mogen op de bus ( dat wist dat opperhoofd enigszins omfloerst ook te vertellen) hoeft het voor mij alvast niet. Weg met alle vormen van religie uit het openbare leven en dan heb je ook geen last van dit soort paljassen."
Het is misschien eens nuttig om één en ander te lezen op hun website. Ik zag overigens net hun opperhoofd voor de micro vertellen dat er geen enkel probleem is met onze grondwet...Maar voor alle duidelijkheid: als men begint te dazen over sharia en dat mannen en vrouwen niet naast elkaar mogen op de bus ( dat wist dat opperhoofd enigszins omfloerst ook te vertellen) hoeft het voor mij alvast niet. Weg met alle vormen van religie uit het openbare leven en dan heb je ook geen last van dit soort paljassen."
-
Marcel3371 - Lid geworden op: 16 mar 2018, 13:10
Het kalf is al lang verdronken,nog twintig jaar verder kweken als konijnen en ze hebben overal een absolute meerderheid dan kunnen ze doen wat ze willen.Dank aan De Gucht die het stemrecht voor migranten er doordrukte en de groene idioten die elk voorstel om islamisering tegen te gaan racisme noemt.
-
Gast
Ik denk dat dit toch wat verder gaat dan alle vormen van religie uit het openbare leven bannen. Het gaat er om als dit soort paljassen kunnen beginnen wegen op het beleid op bestuursniveau.Weg met alle vormen van religie uit het openbare leven en dan heb je ook geen last van dit soort paljassen."
Ik heb dien reporter ook horen zeggen dat deze partij reeds 2 verkozenen hadden in Anderlecht en dat deze niet veel potten gebroken hebben. Wat over 7 maanden? Weer twee of 4 of 6 of meer..... als men weet dat 30% van de Anderlechtse bevolking moslim is en in hoeverre zijn die kiesgerechtigden wel beïnvloedbaar door het programma van deze partij.
-
Gast
Het gaat daar wel over ! Als je religie bant , en alles zich baseert op het gelijkheidsprinciepe ( geen onderscheid van huidskleur , rang of stand , man of vrouw ) heeft een islam partij of een katholieke partij geen reden van bestaan. Zoek eens in landen buiten Europa waar er "christelijke partijen" bestaan. Zoek eens buiten de Arabische landen naar islam-partijen. Ik heb nog niet gezocht , en ik denk dat ik ze niet ga vinden ook. Alleen Europa , Israel en de Arabische landen ( waar het vroeger trouwens anders was : Turkije , Iran , Irak ) kent godsdienst gerelateerde partijen. Als wij hier een "katholieke" partij hebben , dan hebben protestanten , moslims ook recht op hun partij. Dat is democratie !Dicksy schreef:Ik denk dat dit toch wat verder gaat dan alle vormen van religie uit het openbare leven bannen. Het gaat er om als dit soort paljassen kunnen beginnen wegen op het beleid op bestuursniveau.....Weg met alle vormen van religie uit het openbare leven en dan heb je ook geen last van dit soort paljassen."
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Jongens, jongens toch.The Spirit of Flanders schreef: Zoek eens buiten de Arabische landen naar islam-partijen. Ik heb nog niet gezocht , en ik denk dat ik ze niet ga vinden ook. Alleen Europa , Israel en de Arabische landen ( waar het vroeger trouwens anders was : Turkije , Iran , Irak ) kent godsdienst gerelateerde partijen.
Wat denk je van Pakistan? Pakistan Tehreek-e-Insaf
Op de Filipijnen: Lakas–CMD
Afghanistan National Islamic Movement of Afghanistan
Bangladesh: Bangladesh Islami Front
Indonesië: National Awakening Party
India: All India Majlis-e-Ittehadul Muslimeen
Malediven: Islamic Democratic Party en de Adhaalath Party
Soedan: National Congress
Azerbeidzjan: Islamic Party of Azerbaijan
Nederland: DENK
belgië: de Arabisch Europese Liga (Aboe jahjah)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
Basiskennis ? Je weet toch dat ik mij in de verste verte niet voor godsdienst interesseer , en ik het mezelf dus niet kwalijk neem om al die landen met een islam-partij niet te kennen. Trouwens , als er landen zoals Jordanie tussen zitten waar de koningin er als een westers fotomodel bijloopt , dan zullen dat wel landen zijn met een seculiere levenswijze en waar het gelijkheidsbeginsel de regel is , neem ik aan.
-
vercingetorix - Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Jaja, Wil.. Wij zijn niet ontwikkeld genoeg om die shariapartijen in hun "juiste" context te zien ...Wil. schreef:Jongens, jongens toch. :roll: Heb jij nu ook maar de minste basiskennis van dit soort zaken?The Spirit of Flanders schreef: Zoek eens buiten de Arabische landen naar islam-partijen. Ik heb nog niet gezocht , en ik denk dat ik ze niet ga vinden ook. Alleen Europa , Israel en de Arabische landen ( waar het vroeger trouwens anders was : Turkije , Iran , Irak ) kent godsdienst gerelateerde partijen.
Wat denk je van Pakistan? Pakistan Tehreek-e-Insaf
Op de Filipijnen: Lakas–CMD
Afghanistan National Islamic Movement of Afghanistan
Bangladesh: Bangladesh Islami Front
Indonesië: National Awakening Party
India: All India Majlis-e-Ittehadul Muslimeen
Malediven: Islamic Democratic Party en de Adhaalath Party
Soedan: National Congress
Azerbeidzjan: Islamic Party of Azerbaijan
Nederland: DENK
belgië: de Arabisch Europese Liga (Aboe jahjah)
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
als de caers niet branden wil
-
Gast
Voor mijn part wel , omdat ze niet religieus gebonden zijn. Ze lappen wel het gelijkheidsbeginsel aan hun laars ( racisme ) en het aanvaarden van de universele rechten van de mens zou op zich een voorwaarde kunnen zijn om als partij te mogen optreden.Wil. schreef:... en dan hebben neo-nazi's ook recht op hun partij. Dat is democratie.
Akkoord?
-
1. Jordanië zit er niet tussen. Dat is een Arabisch land en die zijn er allemaal tussenuit gelaten.The Spirit of Flanders schreef:Basiskennis ? Je weet toch dat ik mij in de verste verte niet voor godsdienst interesseer , en ik het mezelf dus niet kwalijk neem om al die landen met een islam-partij niet te kennen. Trouwens , als er landen zoals Jordanie tussen zitten waar de koningin er als een westers fotomodel bijloopt , dan zullen dat wel landen zijn met een seculiere levenswijze en waar het gelijkheidsbeginsel de regel is , neem ik aan.
2. Jouw reactie is interessant in de zin dat je 'denkt' zoals zoveel onwetende schapen. En jij hebt dan nog het voordeel om mijn postings hier op het forum te kunnen volgen

Kijk eens aan. Toch iets waarover we het eens zijn.The Spirit of Flanders schreef:Voor mijn part wel , omdat ze niet religieus gebonden zijn. Ze lappen wel het gelijkheidsbeginsel aan hun laars ( racisme ) en het aanvaarden van de universele rechten van de mens zou op zich een voorwaarde kunnen zijn om als partij te mogen optreden.Wil. schreef:... en dan hebben neo-nazi's ook recht op hun partij. Dat is democratie.
Akkoord?

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Pff, ik zou eens graag bij de belastingen gaan zien hoeveel opbrengsteigendom naar autochtonen gaat. Stilaan verdwijnt de grond onder je voeten.
Verkiezingen en nieuws om de aandacht weg te leiden.
Verkiezingen en nieuws om de aandacht weg te leiden.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Gast
Je hebt blijkbaar de "geest" van tegenwoordig te pakken - alles moet keihard in de verf en details moeten tot olifanten volume opgeblazen wordenWil. schreef:.... Vandaar dat ik voorstel om de islamideologie verplicht te maken in alle scholen. Met het nazisme doet men dat ook zodat iedereen een behoorlijk beeld zou moeten hebben van wat er zo kwaadaardig is aan bepaalde ideologieën.
- de geschiedenislessen , als die nog bestaan tenminste , kunnen nazisme , stalinisme , etc ... uitrafelen
- godsdienstgeschiedenislessen kunnen de ( alle ) godsdienst ideologien en hun filosofieen behandelen
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Tja Sof, de ene scheiding (man - vrouw) is de andere niet (scheiding Belgie) voor de NVA !The Spirit of Flanders schreef:Doet de CD&V dat dan niet ? Men kan nu met de huidige wetgeving geen politieke partij verbieden. Stemt men een wet die dat wel kan , wat gaan dan de criteria zijn ? Zomaar een "wetteke" maken, kan er toe leiden dat men ook de SPa , de PVDA en en het VB verbiedt. En dan .... zitten we regelrecht met Hitleriaanse toestanden. Francken zou beter eerst een keer zijn mond spoelen vooraleer hij wat voor TV komt uitkramen , maar goed , veel verstand mogen we van een NV(A)-er niet verwachten , en al zeker van De Wever niet na zijn uitspraak over het Nederlandse gedogenbeleid. Als een stel debielen de macht krijgt .... tja ....Ice schreef:...
Een politieke islam partij schendt de scheiding tussen kerk en staat en dus onze GRONDWET!
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen