N-VA wil partij Islam verbieden
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Er bestaan landen waarbij de geestelijken ook de macht hebben over de politiek.
In deze landen geldt een theocratie.
Stormen we als blinde kuikens die richting uit?
Of wil de NV-A de angst nog wat aanwakkeren tegen de op til zijnde verkiezingen?
Hebben ze dat ploatje nog niet afgezet?
Heb je nog altijd geen rechtstreekse lijn met het hoofdkwartier?
In deze landen geldt een theocratie.
Stormen we als blinde kuikens die richting uit?
Of wil de NV-A de angst nog wat aanwakkeren tegen de op til zijnde verkiezingen?
Hebben ze dat ploatje nog niet afgezet?
Heb je nog altijd geen rechtstreekse lijn met het hoofdkwartier?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Paca - Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Lea, ik zal u met genoegen mijn voorarm aanbieden om met enige galante steun uw instappen vooraan te vergemakkelijkenlea*** schreef:Zo, zo, wij vrouwen zouden achteraan op de bus moeten stappen.
Dat die zich eens gaan moeien in hun eigen land zeg!
Ik ben een vlaamse vrouw en ik stap vooraan op de bus, wat
is me dat nu!!!!
-
't Was maar om u nog een beetje schrik aan te jagen, we naderen 2 belangrijke verkiezingen, en de NV-A, en dus ook jij als vlaamse vrouw, hebben er alle belang bij om die te winnen.lea*** schreef: Ik ben een vlaamse vrouw en ik stap vooraan op de bus, wat
is me dat nu!!!!
Vandaar.
We gaan dat nog wel enkele keren doen hoor, tot we er zelf angstig van worden.
Dan, ooit dan, houden we ermee op.
Ondertussen nog wat lekkers, om het af te leren:
https://www.trouw.nl/home/hoe-de-islam- ... ~a455b9d8/
https://zlj13051967.wordpress.com/2016/ ... geroorlog/
Je bent toch klaar voor 2018 en 2019?
We leggen desnoods aparte bussen in voor onze vlaamse vrouwtjes, net zoals dat vroeger in Amerikahaha en Afrika ook was.
Vooruit: apartheid is de ware toekomst.
Tevreden?
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
pcekspeer;
Als het is dat ik hulp nodig heb zal jij geen zorgen moeten maken dat ik het aan u ga vragen.
Heb mij al dikwijls in de spiegel bekeken en hoef mijn hoofd tot nu toe niet om te draaien, en durf iedereen in de ogen te kijken.
Als het is dat ik hulp nodig heb zal jij geen zorgen moeten maken dat ik het aan u ga vragen.
Heb mij al dikwijls in de spiegel bekeken en hoef mijn hoofd tot nu toe niet om te draaien, en durf iedereen in de ogen te kijken.
-
Dacht je dat ik mij zorgen maak? Krijg nog elke dag een paar keer eten thuis, dus.wardje schreef:l jij geen zorgen moeten maken .
Jij eet ook nog regelmatig ja?
Of heb je andere zorgen?
-
Je weet toch dat de islam partij al bestaat sinds 2012?wardje schreef:Zover heeft de politiek het gebracht, eerst laten ze iedereen zomaar het land binnen, tegen de zin van de bevolking en dan moeten we gaan vrezen voor onze vrijheid.
Met 2 (twee) verkozen raadsleden in Brussel?
In 2014 was ze grote uitdager van... NV-A, maar... haalde helaas niet de kiesdrempel...PPPFFF.
Dus de partij komt enkel op in Brussel en Wallonië, waar moeit het NV-A zich nu plotsklaps mee?
Je herinnert je zeker nog dat men destijds ook geprobeerd heeft het VBelang te veroordelen maar dat lukte toen niet omdat er in België geen verbod is op partijen. Om die reden hebben ze dan het racisme veroordeeld via de gekoppelde vzw's.
Met als gevolg dat het VB de grootste verkiezingszege ooit behaalde, met meer dan ¼ van alle vlaamse stemmen.
Voilà, astemblief, danke.
De NV-A was destijds erg tegen de veroordeling vh VBelang en dus ook tegen de juridische inmenging in de politiek.
http://www.standaard.be/cnt/dmf09112004_005
Dat herinner jij je toch nog? Ja?
Wel de NV-A heeft in de loop der jaren, ernstig letsel opgelopen. Waar?
Aan de rest vd hersenen natuurlijk.
Ze zijn dat rats vergeten, zoals ze ook verkiezingsbeloftes vergeten en volledig omdraaien.
Maar, niet getreurd, ze hebben wel meer jassen in de kast hangen.
En nu worden de jassen gedraaid alsof het niets is?
Geloofwaardigheid van dergelijke gasten?
Eerst willen ze géén verbod op partijen, en later, als het hun mogelijk goed uitkomt, willen ze het plotseling wel...
Last vd eerste zonnestralen?
Fietsen zonder pedalen?
Wat is hun drijfveer?
Of hebben ze zichzelf dit keer angst aangepraat?
Hierover weet jij vast wel meer?
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 07 apr 2018, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Er moet kordaat opgetreden worden, en men mag niet treuzelen met uitwijzingen van mensen die hier de samenleving aan het kapot maken zijn, en dit heeft niets te zien met racisme.
De partij die indertijd waarschuwde voor dit scenario werd op voorstel van groene Jos Gysels in de ban van het cordon sanitair geslagen.
Hadden we niet beter een klein beetje geluisterd naar hen over 25 jaar terug.
Natuurlijk is een godsdienstpartij niet meer van deze tijd. Toch niet vergeten dat het in Vlaanderen tot 30 jaar geleden ook nog de clerus was die de plak zwaaide bij de CVP.
En nu iets wegkrijgen dat hier al wortel heeft geschoten zal niet direkt gebeuren.
Vele analyses van N-VA zijn correct, MAAR blijkbaar is het moeilijk om zelfs als grootste regeringspartij dit te vertalen in concrete acties. Kijk naar de reactie van Debaets gisteren op Terzake en je beseft dat CD&V er alles aan zal doen om dit tegen te gaan, en de moslimpartij van Vlaanderen te worden.
Ondertussen zijn er op twee jaar tijd bijna 100.000 nieuwe Belgen bij gekomen als erkende vluchteling.
Denk dat we mogen verwachten dat moslims met hun sharia en koran hier steeds meer macht verwerven.
Ze willen hun cultuur, lees religie, behouden en daarmee één blok vormen. Dus zullen er in de toekomst meer islamitische partijen opkomen. Eerst kleine partijtjes die dan verder zullen uitgroeien. Dit is een feit en zal de realiteit worden. Het een kwestie van tijd en veel moslimkinderen op de wereld zetten.
Ben benieuwd wie als partij en politieker het voortouw zou durven nemen om daar paal en perk aan te stellen , rekening houdend dat we allemaal onder de grote noemer Europa vallen, die met argusogen vanuit hun zetel kritiek zullen geven.
De partij die indertijd waarschuwde voor dit scenario werd op voorstel van groene Jos Gysels in de ban van het cordon sanitair geslagen.
Hadden we niet beter een klein beetje geluisterd naar hen over 25 jaar terug.
Natuurlijk is een godsdienstpartij niet meer van deze tijd. Toch niet vergeten dat het in Vlaanderen tot 30 jaar geleden ook nog de clerus was die de plak zwaaide bij de CVP.
En nu iets wegkrijgen dat hier al wortel heeft geschoten zal niet direkt gebeuren.
Vele analyses van N-VA zijn correct, MAAR blijkbaar is het moeilijk om zelfs als grootste regeringspartij dit te vertalen in concrete acties. Kijk naar de reactie van Debaets gisteren op Terzake en je beseft dat CD&V er alles aan zal doen om dit tegen te gaan, en de moslimpartij van Vlaanderen te worden.
Ondertussen zijn er op twee jaar tijd bijna 100.000 nieuwe Belgen bij gekomen als erkende vluchteling.
Denk dat we mogen verwachten dat moslims met hun sharia en koran hier steeds meer macht verwerven.
Ze willen hun cultuur, lees religie, behouden en daarmee één blok vormen. Dus zullen er in de toekomst meer islamitische partijen opkomen. Eerst kleine partijtjes die dan verder zullen uitgroeien. Dit is een feit en zal de realiteit worden. Het een kwestie van tijd en veel moslimkinderen op de wereld zetten.
Ben benieuwd wie als partij en politieker het voortouw zou durven nemen om daar paal en perk aan te stellen , rekening houdend dat we allemaal onder de grote noemer Europa vallen, die met argusogen vanuit hun zetel kritiek zullen geven.
-
Opletten wardje, want je leest nog altijd maar hetgeen je wil lezen, dat werkt afstompend en remmend.wardje schreef: rekening houdend dat we allemaal onder de grote noemer Europa vallen, die met argusogen vanuit hun zetel kritiek zullen geven.
En niet vergeten, de argusogen houden jou in het vizier hoor, niet de islam.
Lap en nu?
Wil je tussendoor ook nog geboortebeperking invoeren bij de islam?
Ze gaan je daar nooit aanstellen als imam mij gedacht...
Heb je zelf ook niet de indruk dat je de ene na de andere uitschuiver maakt in je redeneringen?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
""ndertussen zijn er op twee jaar tijd bijna 100.000 nieuwe Belgen bij gekomen als erkende vluchteling. "
Cijfers CGVS (Commissariaat-Generaal voor Vluchtelingen en Staatlozen)
2016: 15.500 erkende vluchtelingen
2017: 14.000 erkende vluchtelingen
Hoe dat 100.000 kan geven is mij een raadsel. Er zitten er hier nog die een bijzondere vorm van wiskunde hanteren - als je vraagt naar hun bronnen weten ze het plots niet meer.
Cijfers CGVS (Commissariaat-Generaal voor Vluchtelingen en Staatlozen)
2016: 15.500 erkende vluchtelingen
2017: 14.000 erkende vluchtelingen
Hoe dat 100.000 kan geven is mij een raadsel. Er zitten er hier nog die een bijzondere vorm van wiskunde hanteren - als je vraagt naar hun bronnen weten ze het plots niet meer.
-
Gast
De redenering zal zijn dat zolang de sneeuwbal geen lawine is zal het onze tijd wel doen of zolang het maar druppelt en niet regent is ons dak nog goed. Tot het dak van rottigheid naar beneden komt en zij zich de bedenking maken dat ze nooit gedacht hadden dat het zo erg gesteld was.
-
Dicksy; ik zou het niet beter onder woorden kunnen brengen, "de put vullen als het kalf verdronken is"
Er is hier ooit nog gesproken op het forum van referendum, wel over zo'n materie zou de bevolking zich mogen uitspreken.
Velen denken het zal zo'n vaart niet lopen (nu ben zeker geen doemdenker) , maar de kleinkinderen "kunnen " later met de miserie zitten omdat onze politici( en wij ook) te laks waren om een standpunt in te nemen
Ik zal wel weer kritiek krijgen maar ik zeg hoe als ik het voel , ben geen racist en ieder zingt zoals hij gebekt is , maar de levensvisie zoals wij Westerlingen zien staat meer en meer haaks tegenover de Islam;
De Islam is niet verkeerd maar er zijn individuen die er een eigen draai aan geven en dat is verkeerd.
Echte islamieten die hun geloof beleiden zeggen zelf dat is "niet" ons geloof, zoals het nu voorgesteld wordt.
Dus we moeten ze niet met dezelfde kam scheren maar ......
Er is hier ooit nog gesproken op het forum van referendum, wel over zo'n materie zou de bevolking zich mogen uitspreken.
Velen denken het zal zo'n vaart niet lopen (nu ben zeker geen doemdenker) , maar de kleinkinderen "kunnen " later met de miserie zitten omdat onze politici( en wij ook) te laks waren om een standpunt in te nemen
Ik zal wel weer kritiek krijgen maar ik zeg hoe als ik het voel , ben geen racist en ieder zingt zoals hij gebekt is , maar de levensvisie zoals wij Westerlingen zien staat meer en meer haaks tegenover de Islam;
De Islam is niet verkeerd maar er zijn individuen die er een eigen draai aan geven en dat is verkeerd.
Echte islamieten die hun geloof beleiden zeggen zelf dat is "niet" ons geloof, zoals het nu voorgesteld wordt.
-
Vrijzinnige - Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45
Is dat binnen de christelijke godsdienst ook niet het geval Wardje ?wardje schreef:Dicksy; ik zou het niet beter onder woorden kunnen brengen, "de put vullen als het kalf verdronken is"
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
-
lea*** - Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54
Dank u paca, zeer vriendelijk van u.Paca schreef:Lea, ik zal u met genoegen mijn voorarm aanbieden om met enige galante steun uw instappen vooraan te vergemakkelijkenlea*** schreef:Zo, zo, wij vrouwen zouden achteraan op de bus moeten stappen.
Dat die zich eens gaan moeien in hun eigen land zeg!
Ik ben een vlaamse vrouw en ik stap vooraan op de bus, wat
is me dat nu!!!!