N-VA zet in op gemakkelijke prooien
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Da's nog altijd geen 600K om een feestje van De Lijn te organiseren, nietwaar Frits.frits1955 schreef:""Soms tikken ze iemand(van een andere partij) op de vingers omdat ze dubieuze bonnetjes aangeven"
En wat vinden we hier van? Deze week zit BDW en enkele vriendjes in Rusland. Onkostenvergoeding - PER DAG:
Weten ze bij de maoïsten ook waarom die onkostenvergoeding dient? Een beetje garagist rekent anders al 50€ PER UUR, een advocaat 160€ om nog maar een dossier te openen. Much ado about nothing.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
""Pluspunt voor A."
Ik help het u hopen. Het zal nodig zijn nu het Antwerpse diamantcentrum na gigantische fraudezaken geen of nog nauwelijks leningen krijgt van de banken en zo goed als op apegapen ligt. Wat goodwill gaan scoren in Rusland in dan inderdaad wel nodig. Jammer genoeg zal de modale Vlaming weinig merken van dit soort zaken aangezien de Antwerpse diamantbusiness de omvang van zijn eigen belastingen mag bepalen. Mag jij dat ook, freemate?
Verder moet ik U diep ontgoochelen - ik heb geen "kamaraden" ( wij zeggen gemeenzaam "kameraden" maar goed) bij Spa of Groen. Not my cup of tea ziet U.
Ik help het u hopen. Het zal nodig zijn nu het Antwerpse diamantcentrum na gigantische fraudezaken geen of nog nauwelijks leningen krijgt van de banken en zo goed als op apegapen ligt. Wat goodwill gaan scoren in Rusland in dan inderdaad wel nodig. Jammer genoeg zal de modale Vlaming weinig merken van dit soort zaken aangezien de Antwerpse diamantbusiness de omvang van zijn eigen belastingen mag bepalen. Mag jij dat ook, freemate?
Verder moet ik U diep ontgoochelen - ik heb geen "kamaraden" ( wij zeggen gemeenzaam "kameraden" maar goed) bij Spa of Groen. Not my cup of tea ziet U.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
De hele PVDA zit er vol van, zijn Mark Moens en Geert Cool en de rest van de plaatselijke Indymedia-bende van de aardbodem verdwenen dan?frits1955 schreef:Ook hier moet ik iemand ontgoochelen - ik ken namelijk geen maoïsten. Maar waarvoor die onkostenvergoeding dient? Hiervoor tiens - een foto van gisteren.
Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag of dat hele gedoe over die onkostenvergoeding niet veel meer is dan much ado about nothing.
PS: leer eens deftig quoten.
-
freemate - Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Nee, ik mag dat niet .........frits1955 schreef:""Pluspunt voor A."
Mag jij dat ook, freemate?
Wat die kamaraden betreft, dit is een vergissing van mij, mijn excuses.
Ik vertoef niet zoveel in Vlaanderen/België, maar volg wel het nieuws als ik de tijd heb en ook seniorennet waar ik veel gebeurtenissen teweten kom.
Jammer dat de Belgen/Vlamingen in het buitenland niet de beste referenties hebben zoals bv "mama's kindjes" vanwege wat zou toegestaan worden aan de jongeren die hun legerdienst willen doen (zoals thuis zijn 'savonds, daar wordt vreselijk om gelachen. En deze generatie als "watjes" aanzien.
Wat onaangenaam is, is dat sommige buitenlanders België als een profiteurland aanzien.
Dat zijn zaken die de minister van Buitenlandse Zaken niet zal vertellen.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
-
Gast
Als dat much about nothing is , dan is het gedoe van de sossen dat ook , of wat denk je ...MichelN schreef:De hele PVDA zit er vol van, zijn Mark Moens en Geert Cool en de rest van de plaatselijke Indymedia-bende van de aardbodem verdwenen dan?frits1955 schreef:Ook hier moet ik iemand ontgoochelen - ik ken namelijk geen maoïsten. Maar waarvoor die onkostenvergoeding dient? Hiervoor tiens - een foto van gisteren.
Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag of dat hele gedoe over die onkostenvergoeding niet veel meer is dan much ado about nothing.
...
-
Gast
Vlamingen zijn voor de buitenlanders een curiosum , net als de zwarten dat waren tijdens Expo '58freemate schreef:Nee, ik mag dat niet .........frits1955 schreef:""Pluspunt voor A."
Mag jij dat ook, freemate?
Wat die kamaraden betreft, dit is een vergissing van mij, mijn excuses.
Ik vertoef niet zoveel in Vlaanderen/België, maar volg wel het nieuws als ik de tijd heb en ook seniorennet waar ik veel gebeurtenissen teweten kom.
Jammer dat de Belgen/Vlamingen in het buitenland niet de beste referenties hebben zoals bv "mama's kindjes" vanwege wat zou toegestaan worden aan de jongeren die hun legerdienst willen doen (zoals thuis zijn 'savonds, daar wordt vreselijk om gelachen. En deze generatie als "watjes" aanzien.
Wat onaangenaam is, is dat sommige buitenlanders België als een profiteurland aanzien.
Dat zijn zaken die de minister van Buitenlandse Zaken niet zal vertellen.
-
freemate - Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Inderdaad, als je de link volgt die ik in een vorige reactie gepubliceerd heb, zal je het weten MichelN.MichelN schreef:frits1955 schreef: Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag of dat hele gedoe over die onkostenvergoeding niet veel meer is dan much ado about nothing.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
-
Mark Moens? Geert Cool? Nooit van gehoord of gezien. Geheel toevallig was er vanavond een regionale PVDA vergadering en niemand kent die figuren ...MichelN schreef:De hele PVDA zit er vol van, zijn Mark Moens en Geert Cool en de rest van de plaatselijke Indymedia-bende van de aardbodem verdwenen dan?frits1955 schreef:Ook hier moet ik iemand ontgoochelen - ik ken namelijk geen maoïsten. Maar waarvoor die onkostenvergoeding dient? Hiervoor tiens - een foto van gisteren.
PS: leer eens deftig quoten.
Much ado about nothing? Dat is het nooit als het over belastinggeld gaat. De dagvergoeding van de heren politici is zowat het equivalent van nogal wat maandelijkse werknemerspensioenen of het maandelijkse leefloon in Antwerpen...
Indertijd werden in datzelfde Antwerpen politici kaltgestellt omdat ze een restaurantbonnetje van 120€ 2 keer hadden ingediend of een flesje parfum hadden gekocht met een visa kaart van de stad ( voor alle duidelijkheid: zoiets kan niet) - achteraf bleek het een afrekening te zijn met een hele generatie politici.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je bedoelt " in een kooi" ? Klik hier eensThe Spirit of Flanders schreef:(...) of in koor te zingen over leeuwen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
Toch wel "koor" , hoor , en andere amateurische "optredens" ....Wil. schreef:Je bedoelt " in een kooi" ? Klik hier eensThe Spirit of Flanders schreef:(...) of in koor te zingen over leeuwen.
https://www.youtube.com/watch?v=3J24Wqr0yiw
https://www.youtube.com/watch?v=6h6R6XVJ2vA
https://www.youtube.com/watch?v=QyVPpGL-pmo
https://www.youtube.com/watch?v=vjAqCONOESA
Genoeg filmkes , zeker ? Allemaal bekeken of werd ge het beu ?
-
dejules
Om de gezondheidszorg betaalbaar te houden wil VOKA enkele heilige huisjes slopen. Zo zouden artsen geen supplementen meer mogen aanrekenen en moet de patiënt elk jaar 177 euro aan zorgkosten uit eigen zak betalen. Minister De Block noemt de studie “een onderbouwde bijdrage”.
https://www.hln.be/de-krant/-eerste-177 ... ~ae0c4a73/
https://www.hln.be/de-krant/-eerste-177 ... ~ae0c4a73/
-
"De samenkomsten van de PVDA"??
Jongens toch - welke "samenkomsten" ? Jamboree? Heksensabbath? Je leest hier nogal eens wat
Elke regio heeft maandelijks een vergadering waar plaatselijke activiteiten gepland worden - that's it. Er zijn dus tientallen van zulke groepen in Vlaanderen. Ene Mark Moens heb ik daar nog nooit gezien of gehoord. Al wat ik van zo iemand kan vinden dateert van lang geleden.
Jongens toch - welke "samenkomsten" ? Jamboree? Heksensabbath? Je leest hier nogal eens wat
Elke regio heeft maandelijks een vergadering waar plaatselijke activiteiten gepland worden - that's it. Er zijn dus tientallen van zulke groepen in Vlaanderen. Ene Mark Moens heb ik daar nog nooit gezien of gehoord. Al wat ik van zo iemand kan vinden dateert van lang geleden.
-
Gast
Een "zangfeest" misschien ?frits1955 schreef:"De samenkomsten van de PVDA"??
....