Jobs - Jobs - Jobs
-
dejules
In uw biotoop zijn er geen machines. U komt uit de statutaire leegloperij, toch?Wil. schreef:Hoeveel zand heb je nodig om machine te saboteren?socrates schreef:Nooit gedacht dat één mol het reilen en zeilen kon bepalen in een Vlaamse-leeuwenroedel.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
't Is duidelijk geen goeie week geweest voor jouw mentale herstel, julio. Volhouden, jongen, wij zijn er voor jou. Als ik met iets kan helpen om je frustraties uit het verleden te verwerken, laat het dan gerust weten. 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zie je wel dat solidariteit dan toch niet het voorrecht van links is? Zelfs bij "native" N-va-ers is nog een rest van sociaal voelendheid overeind gebleven.Wil. schreef:'t Is duidelijk geen goeie week geweest voor jouw mentale herstel, julio. Volhouden, jongen, wij zijn er voor jou. Als ik met iets kan helpen om je frustraties uit het verleden te verwerken, laat het dan gerust weten.
Laatst gewijzigd door socrates op 29 apr 2018, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Vriendschap, liefde, broederschap: het zijn geen loze kreten
We benne op de wereld om mekaar te helpen, nietwaar?
We benne op de wereld om mekaar te helpen, nietwaar?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Tien jaar geleden, 2008, bedroeg ze nog 8.000.000.000 euro.Wil. schreef: Vlaamse overheidsschuld: zowat 25 miljard.
In 2018, 10 jaar later, zal ze 26.800.000.000 euro bedragen, oftewel een verdrievoudiging.
De Vlaamse regering, Tommelein, legde vorig jaar daarom een schuldnorm vast.
De Vlaamse schuld mag in 2022 maximaal 35 miljard euro bedragen of 7 procent van het bbp.
Of meer dan een verviervoudiging in 14 jaar tijd...
Goe bezig, zeggen we dan, iejel goe bezig...
Het einde vd schuldtunnel is echter nog lang niet in zicht...
https://www.youtube.com/watch?v=goYX4C_zeuM
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Als binnenkort de prijs van het geld weer "normaal" wordt, gaat het grootste deel van het staathuishoudgeld wellicht op aan rente en terugbetaling van leningen. Maar de sociale zekerheid is nog een vette brok, daar kan nog veel van worden afgeroomd om andere budgetten zoals bv. "defensie" weer zuurstof te geven. De vergrijzing kan desnoods in extremis nog worden opgelost zoals in Soylent Green indertijd;. 
-
Zou je toch niet merken, ze worden verwerkt tot geurloze en smaakloze vieze groene koekjes. Wie zich vrijwillig aandient om koekje te worden krijgt een bovenlaagje in chocolade en slaapt in bij hemelse muziek.frits1955 schreef:Stel U voor: tot "Soylent green" vermalen NVA'ers of Blokkers op je bordje krijgen. The horror
-
Gast
Dan wel als "zure koekjes" variant.frits1955 schreef:Stel U voor: tot "Soylent green" vermalen NVA'ers of Blokkers op je bordje krijgen. The horror
-
dejules
Bij Lidl mag de staking dan afgelopen zijn, de hele sector staat nog voor een loodzware periode. De klant wil lage prijzen, de werknemer kost veel en de concurrentie van buurlanden en het internet is moordend. “De onrust bij Lidl was nog maar het begin. Ik verwacht dat drie op tien winkels dicht moeten”, zegt expert Jorg Snoeck van RetailDetail.
https://www.hln.be/de-krant/-1-op-3-win ... ~a5d802de/
-
Wij beleven, zonder het echt te beseffen, een zoveelste industriële revolutie, van industrie iin enge zin is trouwens nog nauwelijks sprake. Wanneer zal de politiek zich eindelijk eens gaan inlaten met deze ingrijpende maatschappelijke verandering ? Zpals de markt zichzelf nu hervormt leidt dat straks enkel tot chaos en daarna wellicht tot internationaal geweld.dejules schreef:Bij Lidl mag de staking dan afgelopen zijn, de hele sector staat nog voor een loodzware periode. De klant wil lage prijzen, de werknemer kost veel en de concurrentie van buurlanden en het internet is moordend. “De onrust bij Lidl was nog maar het begin. Ik verwacht dat drie op tien winkels dicht moeten”, zegt expert Jorg Snoeck van RetailDetail.