In de Vier Seizoenen reeks 10: Lente
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedenavond Seizoentjes,
@ Bobijntje, ja hoor, ik doe terug mee
Maar netjes een temperatuur tot 24°C en ' s nachts mag het flink afkoelen. Heb mijn schoentjes ook net afgestoft, je roept me maar als je klaar bent.
Zwanenmeer , ook al zo'n held met naald en draad . Schaam me dat ik dat echt niet kan. En jouw regentonnen zijn terug vol, tijd dus voor de zonnedans.
Oma-C, orde geschept in jouw naaidoos. Leuk he, iets opruimen en dan kunnen genieten van het resultaat.
HVT, rust nu maar wat.
Heb vandaag al boven gepoetst en met veel moeite alles gedaan gekregen. Het zullen weer pijnstillers worden voordat we slapen gaan . Maar morgen kon ik door omstandigheden boven niet poetsen, dus moest dat vandaag gebeuren.
Niels heeft alles op, ook zijn medicatie, ben blij.
Zo, ik wens iedereen nog een fijne avond en voor later een zachte welterusten, liefs en dikke knuffel.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dat is niet moeien hoor oma-c.
Ik denk daar ook zo over.
Maar tegen de familie van grootvake ingaan, dat mag jij eens komen proberen.
Ik heb gezegd dat ik dag drie niet meer zag zitten.
Vandaar volgend jaar forfait.
Ik denk daar ook zo over.
Maar tegen de familie van grootvake ingaan, dat mag jij eens komen proberen.
Ik heb gezegd dat ik dag drie niet meer zag zitten.
Vandaar volgend jaar forfait.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
ventje is net vertrokken naar het werk. heb voor de verandering eens geen koude voeten gehad en heb doorgeslapen tot een kwartier voor de wekker.
ik heb hier ook een naaimachien staan. maar die gebruik ik ook alleen maar voor zomen in te leggen. de tijd van zelf broeken en andere kleren te maken is voorbij. toen Vinny nog leefde durfde ik hem niet uithalen, hij zou wel eens zijn pootje tussen de naald krijgen. moet/mag er niet aan denken.
vandaag A. zal haar het verhaal moeten doen dat ze haar wilden afpakken van mij. ze zullen in de buro gedacht hebben, mevrouw is zeer flexibel maar zo flexibel ben ik nu ook niet meer. moet al elke dinsdag naar Brugge. ventje en ik hebben het gisteren over euthanasie gehad. maar ik weet niet of de dokter hem geestelijk capable zal verklaren door al die xanax en aanverwante medicijnen. als hij het al wil, want alleen maar zeggen dat zijn einde nadert tot treurens toe, is niet voldoende.
Clive: dat is helemaal niet leuk dat manlief zijn verlof helemaal ingetrokken wordt.
Helena: oei, dan is de familie van grootvake al even koppig als mijn moeder en A. en dat wil wat zeggen.
Gimly ligt nu nog prinsheerlijk op tafel, maar dat zal straks het geval niet zijn. moet een nieuw tafellaken leggen. en hij moet een nieuwe placemat voor aan zijn etenspotten.
ventje is op het werk. wij eten vanavond pas de eendeborstjes want als het mooi weer blijft, wil ventje ze op de bbq klaarmaken. ze waren gisterenavond wel ontdooid maar met die kaasfondue die nog op ons maag lag, wilde we geen risico nemen om alle twee geen oog dicht te doen.
ik ga mij eens gaan aankleden. want voor ik het weet gaat de bel.
Fijne woensdag, groetjes en een knuffel.
ventje is net vertrokken naar het werk. heb voor de verandering eens geen koude voeten gehad en heb doorgeslapen tot een kwartier voor de wekker.
ik heb hier ook een naaimachien staan. maar die gebruik ik ook alleen maar voor zomen in te leggen. de tijd van zelf broeken en andere kleren te maken is voorbij. toen Vinny nog leefde durfde ik hem niet uithalen, hij zou wel eens zijn pootje tussen de naald krijgen. moet/mag er niet aan denken.
vandaag A. zal haar het verhaal moeten doen dat ze haar wilden afpakken van mij. ze zullen in de buro gedacht hebben, mevrouw is zeer flexibel maar zo flexibel ben ik nu ook niet meer. moet al elke dinsdag naar Brugge. ventje en ik hebben het gisteren over euthanasie gehad. maar ik weet niet of de dokter hem geestelijk capable zal verklaren door al die xanax en aanverwante medicijnen. als hij het al wil, want alleen maar zeggen dat zijn einde nadert tot treurens toe, is niet voldoende.
Clive: dat is helemaal niet leuk dat manlief zijn verlof helemaal ingetrokken wordt.
Helena: oei, dan is de familie van grootvake al even koppig als mijn moeder en A. en dat wil wat zeggen.
Gimly ligt nu nog prinsheerlijk op tafel, maar dat zal straks het geval niet zijn. moet een nieuw tafellaken leggen. en hij moet een nieuwe placemat voor aan zijn etenspotten.
ventje is op het werk. wij eten vanavond pas de eendeborstjes want als het mooi weer blijft, wil ventje ze op de bbq klaarmaken. ze waren gisterenavond wel ontdooid maar met die kaasfondue die nog op ons maag lag, wilde we geen risico nemen om alle twee geen oog dicht te doen.
ik ga mij eens gaan aankleden. want voor ik het weet gaat de bel.
Fijne woensdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Muddy Maddy, dank je wel voor het overzichtje. En vanavond dan lekker eten in uitgesteld relais. En heb je gisteren alles kunnen doen voordat A. vandaag komt ? En jij hebt ook een naaimachine, dat heb ik niet.
En neen, het is niet leuk dat manliefs verlof is ingetrokken, zeker niet omdat er dingen waren gepland zoals een firma die onze tuin komt afgraven ( nog altijd naweeën van het uitdoen en nadien het uitfrezen van de bomen ), en nog een aantal dingen , meestal buiten te doen. Misschien kan hij in juni wel verlof nemen. Op hoop van zege. Geef Gimly een aai van mij.
Vandaag een rustigere dag, moet enkel nadat ik terug thuis ben, alles stofzuigen natuurlijk en spaghettisaus maken. Kan ik die morgenochtend invriezen nadat de saus een nachtje getrokken heeft. Dat verschil proef je echt. Niels heeft zijn medicatie al binnen en is nu geduldig aan het wachten op zijn ontbijt. En als die ontbeten heeft, ga ik badje in, weet wel nog niet wat ik ga aantrekken. Moet iets fatsoenlijk zijn, want moet ook nog naar de apotheek en naar shopping voor vlees voor de saus.
Zo, ik ga plaats maken voor Oma-C.
Ik wens jullie allemaal een fijne woensdag en stuur jullie heel veel groetjes en een knuffel voor wie hem kan gebruiken Liefs.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
een zonnige groet aaniedereen zolang het duurtHet is woensdag dus de week gaat in 2...
ik ga eerst naar de markt even voor de grote drukte
clive ik heb niet veel plaats nodig hoor
M-M sterkte vandaag...en dank voor je overzichtje..
Maak er een gezellige dag van... zoveel als het kan....
groetjes allen en tot later
Sorry voor de kleine lettertjes... ik zet ze elke keer op normaal
en toch komt het na op oké klikken op kleine ...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Goeienavond iedereen, 't was een zonnige dag maar wel een koudewind iedereen op de markt vond het ook ... maar 't was droog dat is ook al iets
Een rustige nacht straks als het bedtijd is.. en tot morgen
-

Goedenavond Seizoentjes,
Oma-C, inderdaad, een koude wind. Was deze ochtend te voet naar de apotheek en het groentekraam gegaan zonder jasje en was blij toen ik terug binnen was. Toen ik daarna met de fiets naar de slager in Shopping reed, heb ik wijselijk een jasje aangedaan. Maar het is tot nu toe tenminste droog gebleven. En naar het weekend toe, wordt het warmer. De zonnedans , weet je wel
Alles gedaan gekregen wat ik wou doen en Niels heeft weer al zijn medicatie op. Flinke wuf.
Zo, ik wens ieder van jullie nog een fijne avond en voor veel later een zachte slaapwel, liefs.
-
ventje is met de BTB. ik moet vandaag naar de dokter. heb al een lijstje gemaakt van mijn medicatie.
vanavond is het frietjesavond. vandaag komt ook de diepvries. heb ik andere frieten van nodig. e- reader is aan het opladen. want meestal staat de tv aan maar intresseert het progrmma me niet.
kan ook spelletjes spelen op mijn gsm.
gisteren naar de lidl geweest: ze waren weer open. en ook de boekhandel was open. normaal sloot Jan de woensdagmiddag.
Gimly eet nu van een stoffen placemat. en nauwelijks was A. vertrokken of hij lag weer op tafel op het nieuwe tafelkleed en de placemat!
het zou vandaag een zonnige dag zijn. hopelijk blijft het een tijdje zo. kan ventje zich uitleven op de bbq!
vanmiddag balletjesbrochettes. ik ga bewust geen sla gaan halen. de laatste keer dat ik sla meebracht voor een salade, kelderde de temperatuur.
dokter moet ook nog een brief van ventje invullen en ik mag uitleggen wat ze moet invullen. die commandant wil de puntjes op de i. anders lopen wij 130 euro mis.
volgende week naar de kapper. ben benieuwd wat ze ervan gaat maken. volgens de alwetende kan zij geen haar snijden. ik denk gewoon dat mijn haar vanzelf zo gaat liggen dat de alwetende er een opmerking kan van maken. het zal wennen zijn, van halflang haar tot een kort kopje. en we gaan een tijdje au naturel.
moet straks nog dringend een online voorkeur ingeven voor mijn pakjes. en volgens ventje is Tax on web al beschikbaar. de eeuwige belastingen. we betalen ons blauw en lachen groen. voor welke partij zijn we dan want het is toch allemaal de schuld van de..... en hierbij richt ik de partij van de portemonee op.
Fijne donderdag, groetjes en een knuffel.
ventje is met de BTB. ik moet vandaag naar de dokter. heb al een lijstje gemaakt van mijn medicatie.
vanavond is het frietjesavond. vandaag komt ook de diepvries. heb ik andere frieten van nodig. e- reader is aan het opladen. want meestal staat de tv aan maar intresseert het progrmma me niet.
kan ook spelletjes spelen op mijn gsm.
gisteren naar de lidl geweest: ze waren weer open. en ook de boekhandel was open. normaal sloot Jan de woensdagmiddag.
Gimly eet nu van een stoffen placemat. en nauwelijks was A. vertrokken of hij lag weer op tafel op het nieuwe tafelkleed en de placemat!
het zou vandaag een zonnige dag zijn. hopelijk blijft het een tijdje zo. kan ventje zich uitleven op de bbq!
vanmiddag balletjesbrochettes. ik ga bewust geen sla gaan halen. de laatste keer dat ik sla meebracht voor een salade, kelderde de temperatuur.
dokter moet ook nog een brief van ventje invullen en ik mag uitleggen wat ze moet invullen. die commandant wil de puntjes op de i. anders lopen wij 130 euro mis.
volgende week naar de kapper. ben benieuwd wat ze ervan gaat maken. volgens de alwetende kan zij geen haar snijden. ik denk gewoon dat mijn haar vanzelf zo gaat liggen dat de alwetende er een opmerking kan van maken. het zal wennen zijn, van halflang haar tot een kort kopje. en we gaan een tijdje au naturel.
moet straks nog dringend een online voorkeur ingeven voor mijn pakjes. en volgens ventje is Tax on web al beschikbaar. de eeuwige belastingen. we betalen ons blauw en lachen groen. voor welke partij zijn we dan want het is toch allemaal de schuld van de..... en hierbij richt ik de partij van de portemonee op.
Fijne donderdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
-
Goede donderdagmorgen, eenstralende zonen hopelijk mag ze blijven...dan wordt het iets warmer
Ja M-M ToW is beschikbaar,
ik heb gisteren de lastenbrief in orde gemaakt
dan moet ik daar ook niet meer aan denken..
nu nog de meterstanden van eandis ingeven
en ik ben weer een tijdje gerust..
Tot het volgende komt... er is altijd wel iets...
de betalingen gaan automatisch, dat is makkelijk
en kan ik niet vergeten..
Succes bij de kapper, een kort kopje haar
is makkelijk te onderhouden (vind ik toch)
ggrrr wat die tekst hier doet.. ?? dan weer te klein en dan weer groter
en het staat op normaal... het spookt hier
Voor alle seizoentjes een gezellige zonnige dag vandaag..
tot later
-
omasenga - Lid geworden op: 05 jan 2014, 11:59
Dag seizoentjes !
Allemaal aan het genieten van het mooie weer ?
Groot gelijk ,genieten als het kan
Nu ben ik hier eens binnen geraakt zonder problemen
Meestal vragen ze om in te loggen ,altijd op nieuw ,en dan doe ik mijn tabetje toe
En zo komt het dat ik hier niet veel te zien ben

Voor mijn avondeten moet ik vandaag niet zorgen
De poes heeft me net een muis gebracht ,daar zal ik het mee moeten doen

Straks gaan w e nog een wandelingetje doen, en de laatste nieuwtjes mee pikken
Ik wens jullie een fijne avond ,en een heerlijk weekend !
Allemaal aan het genieten van het mooie weer ?
Groot gelijk ,genieten als het kan
Nu ben ik hier eens binnen geraakt zonder problemen
Meestal vragen ze om in te loggen ,altijd op nieuw ,en dan doe ik mijn tabetje toe
En zo komt het dat ik hier niet veel te zien ben
Voor mijn avondeten moet ik vandaag niet zorgen
De poes heeft me net een muis gebracht ,daar zal ik het mee moeten doen
Straks gaan w e nog een wandelingetje doen, en de laatste nieuwtjes mee pikken
Ik wens jullie een fijne avond ,en een heerlijk weekend !
-

Een gezellige avond aan alle seizoentjes..
't is een mooie dag geweest (en nu nog)
Voor de middag was de wind nog fris maar 't is gebeterd nadien
Dag omasenga, fijn je weer eens te lezen..jammer dat je altijd
moest inloggen... ik heb het ook een paar dagen gehad
maar dat is nu gedaan ... ik heb wel een ander paswoord moeten vragen
geniet van het mooie weer, het zou toch een paar dagen aanhouden...
Aan alle seizoentjes een fijne avond en nacht straks
-
zwanenmeer - Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ben nog altijd aan het bekomen van mijn weekend

-
Ik ben weer voor 3 weken goedgekeurd. frietjes waren weer heel lekker.
vanmiddag boodschappen gaan doen. ventje heeft alle papieren mee voor Tax on web.
hopelijk heeft de dokter nu zijn papieren voor brussel goed ingevuld.
Arme Helena: als je nu nog aan het bekomen bent, dan moet het een zwaar weekend geweest zijn.
ik heb bericht gehad voor het opruimen van mijn koer. ze moeten eerst komen kijken.
en dan moet ik ook nog bellen naar het secretariaat want mijn ziekenhuisafspraakuur (wat een woord) moet worden verzet.
hopelijk blijft het weer een tijdlang beter. de secretaresse van de dokter moest naar een communifeest.
verder niet veel nieuws hier.
fijne vrijdag, groetjes en een knuffel.
Ik ben weer voor 3 weken goedgekeurd. frietjes waren weer heel lekker.
vanmiddag boodschappen gaan doen. ventje heeft alle papieren mee voor Tax on web.
hopelijk heeft de dokter nu zijn papieren voor brussel goed ingevuld.
Arme Helena: als je nu nog aan het bekomen bent, dan moet het een zwaar weekend geweest zijn.
ik heb bericht gehad voor het opruimen van mijn koer. ze moeten eerst komen kijken.
en dan moet ik ook nog bellen naar het secretariaat want mijn ziekenhuisafspraakuur (wat een woord) moet worden verzet.
hopelijk blijft het weer een tijdlang beter. de secretaresse van de dokter moest naar een communifeest.
verder niet veel nieuws hier.
fijne vrijdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!