N-VA wil partij Islam verbieden
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Klopt. Mijn database bleek juist tot vorig jaar maar de nieuwe cijfers plaatsen ons net buiten de top-3. Wat wel blijft is dat onze minimumlonen zowat 50% boven het gemiddelde van de Europese landen liggen.frits1955 schreef:Nederland staat met de hoogte van het minimumloon op de derde plaats in de Europese Unie. In 2018 werd het brutominimumloon vastgesteld op 1.578 euro bij werknemers van 22 jaar. Luxemburg staat op de eerste plek. Luxemburg is het hoogst met 1.999 euro, gevolgd door Ierland met 1.614 euro. België maakt de top vier compleet met 1.563 euro, blijkt vrijdag uit cijfers van Eurostat.(02/2018)Wil. schreef:België heeft na Luxemburg de hoogste minimumlonen van Europa.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Heb je daarvan ook maar één spatje bewijs? Staat er een octrooi op naam van een Chinees bedrijf dat die specifieke batterij reeds aan het vervaardigen is of er productierijpe plannen voor heeft? Bewijs dat eens.The Spirit of Flanders schreef: En gebeurt dat hier niet ? Wij kopieren nu ook al origineel Chineese uitvindsels. Imec kopieert zelfs het "solid state li-ion battery" onderzoek van Bosch en beweert dat het hun uitvinding is.
Waarom schrijf je toch zulke godslasterlijke onzin, man? Ik achtte je íets wijzer.
Ze zijn nog altijd veruit de grootste CO2 producenten.Men is zich daar van bewust en men doet er meer aan dan wij. Ze zijn de grootste voortrekkers van het gebruik van alternatieve CO2 vrije energie.Er bestaan weinig geïndustrialiseerde landen met een hogere graad van vervuiling dan China. Als ethiek ook iets te maken heeft met bekommernis om degenen die na jou komen, dan is China de slechtste leerling van de klas.
Ethiek? My *ss.
Lees dat hier
Sof, pak dat pilleke want je wordt zwakzinnig: het gaat vanzelfsprekend niet om de voorkeur voor een bepaald soort voedsel. Het gaat hier om ethiek, of versta je dat woord niet? Wij eten ook varkensvlees maar dat betekent nog niet dat we ons erger dan beesten mogen gedragen wanneer we ze slachten. En dat doen Chinezen met katten en honden. Ethiek, GVD!De Indiers vinden koeievlees ook niet lekker , en sommige Afrikanen vragen aan ons of wij ook spinnen eten omdat we krabben lekker vinden.
Al eens gezien hoe Chinezen omgaan met dieren? Hoe ze een hond ophangen en wurgen zodat zijn pels mooier en voller lijkt dan? Hoe ze katten bijna verzuipen en dan levend villen? Ik laat hiervan geen YouTube filmpje zien omdat ik pas gegeten heb (en anderen misschien ook). Ethiek, sof?

Gast
Ach man , alle lithium-ion batterijen , zelfs die van Elon Musk zijne Tesla komen uit China. Hebben die dat uitgevonden ? Nee , de uitvinding stamt al van meer dan 20 jaar geleden , en ik betwijfel zelfs of er ooit een octrooi op genomen geweest is. Men moet maar efkens de samenstelling wijzigen om het octrooi te omzeilen , en dat doet zowel Musk met zijn megafactory waar hij die batterijen wil produceren , als Sony , en nog vele andere , zelfs Imec en Bosch.Wil. schreef:Heb je daarvan ook maar één spatje bewijs? Staat er een octrooi op naam van een Chinees bedrijf dat die specifieke batterij reeds aan het vervaardigen is of er productierijpe plannen voor heeft? Bewijs dat eens.The Spirit of Flanders schreef: En gebeurt dat hier niet ? Wij kopieren nu ook al origineel Chineese uitvindsels. Imec kopieert zelfs het "solid state li-ion battery" onderzoek van Bosch en beweert dat het hun uitvinding is.
In absolute cijfers , jawel. Maar ook per persoon ? Zijn wel met een paar miljard en ze leven in een heel uitgestrekt land. En hoe zit het met India ?
Waarom schrijf je toch zulke godslasterlijke onzin, man? Ik achtte je íets wijzer.
Ze zijn nog altijd veruit de grootste CO2 producenten.Men is zich daar van bewust en men doet er meer aan dan wij. Ze zijn de grootste voortrekkers van het gebruik van alternatieve CO2 vrije energie.Er bestaan weinig geïndustrialiseerde landen met een hogere graad van vervuiling dan China. Als ethiek ook iets te maken heeft met bekommernis om degenen die na jou komen, dan is China de slechtste leerling van de klas.
Ethiek? My *ss.
Lees dat hier
Al eens Michel Vandenbosch van Gaia bezig gehoord hoe men foie gras produceert , of hoe men koeien en varkens in het slachthuis behandelt ?Sof, pak dat pilleke want je wordt zwakzinnig: het gaat vanzelfsprekend niet om de voorkeur voor een bepaald soort voedsel. Het gaat hier om ethiek, of versta je dat woord niet? Wij eten ook varkensvlees maar dat betekent nog niet dat we ons erger dan beesten mogen gedragen wanneer we ze slachten. En dat doen Chinezen met katten en honden. Ethiek, GVD!De Indiers vinden koeievlees ook niet lekker , en sommige Afrikanen vragen aan ons of wij ook spinnen eten omdat we krabben lekker vinden.
Al eens gezien hoe Chinezen omgaan met dieren? Hoe ze een hond ophangen en wurgen zodat zijn pels mooier en voller lijkt dan? Hoe ze katten bijna verzuipen en dan levend villen? Ik laat hiervan geen YouTube filmpje zien omdat ik pas gegeten heb (en anderen misschien ook). Ethiek, sof?
-
Daar gaat het niet om! JIJ beweert dat Imec een idee van de Chinezen heeft gepikt. Dat is een leugen. Jij klets maar wat uit je nek zodra je voelt dat je kant noch wal raakt in een discussie.The Spirit of Flanders schreef:Ach man , alle lithium-ion batterijen , zelfs die van Elon Musk zijne Tesla komen uit China. Hebben die dat uitgevonden ? Nee , de uitvinding stamt al van meer dan 20 jaar geleden , en ik betwijfel zelfs of er ooit een octrooi op genomen geweest is. Men moet maar efkens de samenstelling wijzigen om het octrooi te omzeilen , en dat doet zowel Musk met zijn megafactory waar hij die batterijen wil produceren , als Sony , en nog vele andere , zelfs Imec en Bosch.Wil. schreef:Heb je daarvan ook maar één spatje bewijs? Staat er een octrooi op naam van een Chinees bedrijf dat die specifieke batterij reeds aan het vervaardigen is of er productierijpe plannen voor heeft? Bewijs dat eens.The Spirit of Flanders schreef: En gebeurt dat hier niet ? Wij kopieren nu ook al origineel Chineese uitvindsels. Imec kopieert zelfs het "solid state li-ion battery" onderzoek van Bosch en beweert dat het hun uitvinding is.
Dat staat toch in de link?! Die heb je dus duidelijk niet eens bekeken. Je hebt de kritische ingesteldheid van een kleuter.In absolute cijfers , jawel. Maar ook per persoon ? Zijn wel met een paar miljard en ze leven in een heel uitgestrekt land. En hoe zit het met India ?
Ethiek? My *ss.
Lees dat hier
Maar dat klaag ik toch precies aan, man! Wordt toch eens wakker, ofwel ga je beter een nachtje slapen want er komt niets als dwaze praat uitAl eens Michel Vandenbosch van Gaia bezig gehoord hoe men foie gras produceert , of hoe men koeien en varkens in het slachthuis behandelt ?Sof, pak dat pilleke want je wordt zwakzinnig: het gaat vanzelfsprekend niet om de voorkeur voor een bepaald soort voedsel. Het gaat hier om ethiek, of versta je dat woord niet? Wij eten ook varkensvlees maar dat betekent nog niet dat we ons erger dan beesten mogen gedragen wanneer we ze slachten. En dat doen Chinezen met katten en honden. Ethiek, GVD!De Indiers vinden koeievlees ook niet lekker , en sommige Afrikanen vragen aan ons of wij ook spinnen eten omdat we krabben lekker vinden.

Gast
Ik heb goed geslapen , maar jij zit precies terug met een dipje
'k Zal je een week met rust laten. 
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
En om de titel van deze draad eer aan te doen :
NV.A heeft, nog maar eens, gelijk gekregen dat ze deze partij zouden moeten verbieden .
Wanneer men vandaag leest dat deze kopman van die Islampartij, nadat hij zijn C4 bij MIVB gekregen heeft, verklaart dat hij blij is dat ze hem ontslagen hebben en dat hij nu eindelijk het 'Belgische volk' kan bevrijden bewijst dat nogmaals welk verborgen en 'getolereerd' kwaad hierin verborgen zit .
Zijn strijd gaat verder .
Daarom is het onbegrijpelijk dat nog nooit iemand vroeger er kwaad in gezien heeft, dat hij op de achtergrond , gesteund door wie weet zijn plannen kon smeden en dat sommige solidair zijnden en met hun open geest als ze zijn , nu nog altijd de vrije meningsuiting op dit vlak verdedigen . Méér nog , hij kreeg onlangs een plateau op RTL om zijn standpunten te komen vertellen .. één en ander viel daar dan weer slecht omdat die zich niet wou laten schminken voor de uitzending omdat het een vrouw was en nog meer, hij weigerde één van de vaste panelleden aan te kijken omdat ze 'vrouw' was . Die was dan ook , en terecht , verontwaardigd. Maar zo zie je maar bvb. dat
VB nooit uitgenodigd wordt op Franstalige TV , er geldt een verbod daaromtrent , het dan wel een feit is waarbij men de wenkbrauwen kan fronsen , waarom deze wel en anderen niet ?
Zou het te maken kunnen hebben dat Franstalig België links is en rechtse standpunten uit het oor van de kijker moeten geweerd worden ?
NV.A heeft, nog maar eens, gelijk gekregen dat ze deze partij zouden moeten verbieden .
Wanneer men vandaag leest dat deze kopman van die Islampartij, nadat hij zijn C4 bij MIVB gekregen heeft, verklaart dat hij blij is dat ze hem ontslagen hebben en dat hij nu eindelijk het 'Belgische volk' kan bevrijden bewijst dat nogmaals welk verborgen en 'getolereerd' kwaad hierin verborgen zit .
Zijn strijd gaat verder .
Daarom is het onbegrijpelijk dat nog nooit iemand vroeger er kwaad in gezien heeft, dat hij op de achtergrond , gesteund door wie weet zijn plannen kon smeden en dat sommige solidair zijnden en met hun open geest als ze zijn , nu nog altijd de vrije meningsuiting op dit vlak verdedigen . Méér nog , hij kreeg onlangs een plateau op RTL om zijn standpunten te komen vertellen .. één en ander viel daar dan weer slecht omdat die zich niet wou laten schminken voor de uitzending omdat het een vrouw was en nog meer, hij weigerde één van de vaste panelleden aan te kijken omdat ze 'vrouw' was . Die was dan ook , en terecht , verontwaardigd. Maar zo zie je maar bvb. dat
VB nooit uitgenodigd wordt op Franstalige TV , er geldt een verbod daaromtrent , het dan wel een feit is waarbij men de wenkbrauwen kan fronsen , waarom deze wel en anderen niet ?
Zou het te maken kunnen hebben dat Franstalig België links is en rechtse standpunten uit het oor van de kijker moeten geweerd worden ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
Phoebe, ik heb het stukje gezien op de RTL. Inderdaad, een belachelijke en onbeschofte dwaas, die man. Ik ben het niet met je eens wanneer je het hebt over de vrije meningsuiting.
Die islamiet heeft men nu zijn job afgenomen bij de MIVB op basis van zijn ideeën. Maar wie is de MIVB om te mogen oordelen over de gedachten die men heeft en dan te beslissen dat je je job verliest? Morgen komen ze te weten dat er iemand is die het land wil splitsen en oordelen ze dat dit ontoelaatbaar is. Zou die persoon dan ook zijn C4 mogen krijgen omdat hij de 'verkeerde' ideeën heeft?
Misschien is één van de chauffeurs buiten zijn uren wel bezig met SM, zoals de SM-rechter indertijd. Een andere chauffeur rookt misschien 's avonds wiet. Zou de MIVB dan zelf mogen oordelen wie er allemaal mag buitengegooid worden?
Ik heb er geen moeite mee dat iemand de meest verwerpelijke ideeën komt uitbazuinen, zolang die niet oproepen tot geweld.
Alleen zou men dan ook consequent moeten duidelijk maken waar die gedachten vandaan komen. In dit geval zou men moeten verwijzen naar het gedrag van de profeet zelf en hij blijft het hoogste voorbeeld voor álle moslims, niet alleen voor die man en zijn kompanen. Bijgevolg zou men de vraag moeten stellen wat wij, mensen met een democratische ingesteldheid, met een groep mensen moeten doen die dat voorbeeldgedrag als ideaal vooropstellen. En mannen en vrouwen van elkaar scheiden, een vrouw niet aankijken enz. , dat zijn nog maar futiliteiten als je leest wat er verder zoal in het voorbeeldleven van de profeet staat.
Voorts klopt het natuurlijk dat iemand als De Winter niet op de Franstalige zenders zal te zien zijn. Een dwaas als Deleuze (Ecolo) wou zelfs niet aan dezelfde tafel zitten in een praatprogramma, maar iemand met veel funestere ideeën geeft men gretig een podium om zijn onzin te komen vertellen.
De Franstaligen beschouwen de burgers nog altijd als kleine kinderen die onmogelijk zélf kunnen beslissen wat ze van een standpunt vinden. De media zullen dat wel even voor hen uitfilteren en enkel laten horen wat zij goedkeuren. Of wat zeker hoge kijkcijfers oplevert. Dan kun je natuurlijk uitzonderingen maken.
Die islamiet heeft men nu zijn job afgenomen bij de MIVB op basis van zijn ideeën. Maar wie is de MIVB om te mogen oordelen over de gedachten die men heeft en dan te beslissen dat je je job verliest? Morgen komen ze te weten dat er iemand is die het land wil splitsen en oordelen ze dat dit ontoelaatbaar is. Zou die persoon dan ook zijn C4 mogen krijgen omdat hij de 'verkeerde' ideeën heeft?
Misschien is één van de chauffeurs buiten zijn uren wel bezig met SM, zoals de SM-rechter indertijd. Een andere chauffeur rookt misschien 's avonds wiet. Zou de MIVB dan zelf mogen oordelen wie er allemaal mag buitengegooid worden?
Ik heb er geen moeite mee dat iemand de meest verwerpelijke ideeën komt uitbazuinen, zolang die niet oproepen tot geweld.
Alleen zou men dan ook consequent moeten duidelijk maken waar die gedachten vandaan komen. In dit geval zou men moeten verwijzen naar het gedrag van de profeet zelf en hij blijft het hoogste voorbeeld voor álle moslims, niet alleen voor die man en zijn kompanen. Bijgevolg zou men de vraag moeten stellen wat wij, mensen met een democratische ingesteldheid, met een groep mensen moeten doen die dat voorbeeldgedrag als ideaal vooropstellen. En mannen en vrouwen van elkaar scheiden, een vrouw niet aankijken enz. , dat zijn nog maar futiliteiten als je leest wat er verder zoal in het voorbeeldleven van de profeet staat.
Voorts klopt het natuurlijk dat iemand als De Winter niet op de Franstalige zenders zal te zien zijn. Een dwaas als Deleuze (Ecolo) wou zelfs niet aan dezelfde tafel zitten in een praatprogramma, maar iemand met veel funestere ideeën geeft men gretig een podium om zijn onzin te komen vertellen.
De Franstaligen beschouwen de burgers nog altijd als kleine kinderen die onmogelijk zélf kunnen beslissen wat ze van een standpunt vinden. De media zullen dat wel even voor hen uitfilteren en enkel laten horen wat zij goedkeuren. Of wat zeker hoge kijkcijfers oplevert. Dan kun je natuurlijk uitzonderingen maken.

pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
"Stop met islam", mag dat?Wil. schreef:
.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Het is niet omdat de grootste partij een liberale partij is, dat de media niet in overgrote mate links georiënteerd zijn.frits1955 schreef:""Zou het te maken kunnen hebben dat Franstalig België links is "
De liberale MR is momenteel de grootste partij in Wallonië - een regeringspartij en bezwaarlijk een linkse partij te noemen.

Ice
Inderdaad, WillWil. schreef:Phoebe, ik heb het stukje gezien op de RTL. Inderdaad, een belachelijke en onbeschofte dwaas, die man. Ik ben het niet met je eens wanneer je het hebt over de vrije meningsuiting.
Maar als hij om zn religieuze (waan)denkbeelden werd ontslagen, dan is het ook wel raar dat iemand voor zogenaamde antisemitische of vermeende racistische uitspraken op de werkvloer wél kan ontslagen worden maar voor een extremistische moslim die beweert ons land te willen onderwerpen, hij bedreigt dus de hele bevolking, zou dat dan opeens weer niet gelden?
Die oproept tot discriminatie door gescheiden vervoer voor mannen en vrouwen?
Als werknemer, zéker in een openbare functie ten dienste van de bevólking, onderschrijft de werknemer de waarden waarvoor het bedrijf (in deze de overheid/MIVB) staat.De MIVB heeft nu beslist Ahrouch te ontslaan. “Tijdens een gesprek vanmorgen heeft de directie hem verteld dat zijn voorstellen niet stroken met de waarden van het bedrijf”, zegt de MIVB.
Bovendien wilde de openbaarvervoermaatschappij geen risico nemen en alle verwarring vermijden tussen de uitlatingen van Ahrouch en de waarden van de MIVB.
Hij hoort als ambtenaar, ten dienste van de bélgische bevolking, neutraal te zijn en de wetten te respecteren, wat hij dus niet doet.
Dat is niet enkel de waarden van het bedrijf maar ook onze grondwet/wetten én de gezworen eed van een politiek mandaat met de voeten treden.
Discriminatie door op het openbaar vervoer mannen en vrouwen te willen scheiden?Ondermijning van de democratische staat als voorstander om de sharia in te voeren? Opruiing?
Staatsgevaarlijk door de onderwerping van het belgische volk aan de sharia te propageren terwijl hij als politicus de eed zweert om de Bélgische bevolking te dienen en de Bélgische wetten te respecteren terwijl hij openlijk de religieuze wet van een vreemde, veroveringsideologie bóven onze grondwet stelt en weigert onze wetten te respecteren?
Zelfs openlijk, zoals andere politici met moslimachtergrond, bekent dat onze wetten/hun eed níet gelden voor moslims en zij nooit onze wetten zullen volgen en dus al meineed plegen bij het opnemen van een politiek mandaat?
Maar een extremistische moslim mag dat blijkbaar, echter wie dan een uitspraak doet, dat als negationisme wordt uitgelegd, mag blijkbaar wél voor zijn mening/gedachte ontslagen worden?
Weer twee maten en twee gewichten in het voordeel van de islam, een moslim mag weer méér?
-
Ice schreef:Als werknemer, zéker in een openbare functie ten dienste van de bevólking, onderschrijft de werknemer de waarden waarvoor het bedrijf (in deze de overheid/MIVB) staat.De MIVB heeft nu beslist Ahrouch te ontslaan. “Tijdens een gesprek vanmorgen heeft de directie hem verteld dat zijn voorstellen niet stroken met de waarden van het bedrijf”, zegt de MIVB.
Bovendien wilde de openbaarvervoermaatschappij geen risico nemen en alle verwarring vermijden tussen de uitlatingen van Ahrouch en de waarden van de MIVB.
Hij hoort als ambtenaar, ten dienste van de bélgische bevolking, neutraal te zijn en de wetten te respecteren, wat hij dus niet doet.
Ik vraag me enkele dingen af. Wat zijn die waarden van de MIVB die Ahrouch naast zich neerlegt? Heeft hij op eigen houtje in zijn bus al een aanduiding voor de zitplaatsen aangebracht? Mannnen vooraan, vrouwen achteraan?
In dat geval gaat hij duidelijk in tegen de spelregels van de MIVB.
Maar als hij gewoon de wegcode volgt en aan elke halte de mensen tijd geeft om op te stappen en verder geen problemen maakt, wat zijn dan de waarden die hij niet naleeft? Het feit dat hij via een politieke weg iets wil bereiken dat nu nog onmogelijk is en weliswaar tegen het algemeen gevoel van de burgers ingaat, kan toch geen reden zijn om hem te ontslaan?
In dat geval vraag ik me af welk bedrijf hem nog ooit aan een job kan helpen? Bestaan er in dit land dan misschien bedrijven (of overheden) die er geen moeite mee hebben dat hij vrouwen discriminerend wil gaan behandelen? Dat kan toch niet? Dus is het gedoemd om tot het einde der tijden van overheidssteun te leven.
Ik vind het raar dat de MIVB een lijstje heeft met 'waarden' die volgens hen niet mogen worden nagestreefd. Elke moslim die dagelijks bidt, vraagt aan Allah om hem niet te leiden op de weg van degenen op wie zijn toorn is neergedaald (de joden). Elke moslim die bidt , kijkt dus neer op joden.
Elke moslim die de koran erkent als het woord van Allah dat dient gevolgd te worden, onderschrijft de tekst: 'Wij verwerpen u en er is tussen u (ongelovigen) en ons (moslims) een eeuwige vijandschap en haat ontstaan'
Zijn dat waarden die stroken met die van de MIVB? Houdt de MIVB dan moslims in dienst? Zo ja, op welke basis?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.