Jobs - Jobs - Jobs
-
Gast
Kan het ook anders met het stelletje incompetenteriken. .....pcekspeer schreef: Ziet er zeer gunstig uit voor de huidige regering Michel.
In 2014 konden we nog minstens 7 landen achter ons laten.
Voor 2019 wordt dat er juist geteld eentje: Italië
Van veranderende vooruitgang gesproken, dat kan al tellen: slechts eentje die er in slaagt om het nog slechter te doen.
'k Zou ook eens graag grafieken zien van hoe de rijkdom van de 20% upperclass de laatste vier jaar is toegenomen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zoeken, hé Sof 
Ik zal je een handje toesteken. Voor mij is dat deel van mijn dagelijkse leegloperij, snap je?
All things considered, income and wealth distribution in Belgium have remained fairly stable from the first to the second wave. The 20 % of wealthiest households continued to account for about 60 % of total net wealth in Belgium (61 % in 2010 and 59 % in 2014).
bron: de leugenaars van de NBB
Ik zal je een handje toesteken. Voor mij is dat deel van mijn dagelijkse leegloperij, snap je?
All things considered, income and wealth distribution in Belgium have remained fairly stable from the first to the second wave. The 20 % of wealthiest households continued to account for about 60 % of total net wealth in Belgium (61 % in 2010 and 59 % in 2014).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
De kloof tussen arm en rijk wordt steeds groter.
Dat stelt ontwikkelingsorganisatie Oxfam Novib in een rapport dat vandaag verschenen is.
De acht rijkste mensen op aarde bezitten evenveel vermogen als de
3,6 miljard
armste mensen.
https://www.demorgen.be/economie/acht-r ... -b62e40ef/
Daarom dat BDW graag in de EU zou willen zetelen, dan kan hij die 8 gastjes eens aanpakken!!
Is zijn roeping en vooral zijn missie vanaf 2019, in navolging van al die andere missionarissen in zijn familie.
In de EU kan hij dan ook, zoals hij het noemt, wat sleutelen aan zijn huidige "financiële positie".
Daar heeft hij ook weeral een punt hé, dat kan en moet dus gevoelig beter volgend jaar:

Toegegeven, 2 zware beroepen uitoefenen en daarbij nog een hele rits hoogst verantwoordelijke nevenactiviteiten, wie zou het aanpakken aan dit werkelijk hongerloontje.
Ligt zelfs ver onder de theoretische en technische armoedegrens van... de armste van die 8 kadees...
Al gauw tuimelt hij nog verder de dieperik in en krijgt woedende grimassen te verduren van zijn familie, zoals dit doodongelukkig kindje:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ni ... ~a0b942d8/
In Leuven lopen er rond, op sommige dagen, die zich op de "BDW- carriëreplanning en beloningsstructuren" hebben geabonneerd, en die voor een praktijktoets opteren:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/53 ... ~a1169861/
Dat stelt ontwikkelingsorganisatie Oxfam Novib in een rapport dat vandaag verschenen is.
De acht rijkste mensen op aarde bezitten evenveel vermogen als de
3,6 miljard
armste mensen.
https://www.demorgen.be/economie/acht-r ... -b62e40ef/
Daarom dat BDW graag in de EU zou willen zetelen, dan kan hij die 8 gastjes eens aanpakken!!
Is zijn roeping en vooral zijn missie vanaf 2019, in navolging van al die andere missionarissen in zijn familie.
In de EU kan hij dan ook, zoals hij het noemt, wat sleutelen aan zijn huidige "financiële positie".
Daar heeft hij ook weeral een punt hé, dat kan en moet dus gevoelig beter volgend jaar:
Toegegeven, 2 zware beroepen uitoefenen en daarbij nog een hele rits hoogst verantwoordelijke nevenactiviteiten, wie zou het aanpakken aan dit werkelijk hongerloontje.
Ligt zelfs ver onder de theoretische en technische armoedegrens van... de armste van die 8 kadees...
Al gauw tuimelt hij nog verder de dieperik in en krijgt woedende grimassen te verduren van zijn familie, zoals dit doodongelukkig kindje:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ni ... ~a0b942d8/
In Leuven lopen er rond, op sommige dagen, die zich op de "BDW- carriëreplanning en beloningsstructuren" hebben geabonneerd, en die voor een praktijktoets opteren:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/53 ... ~a1169861/
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Waarom de regering wel uitpakt met uitgewassen cijfers van die totaal overbodig geworden NBB en niet bv. met het Witboek (Bloopers) van het Rekenhof, is mij niet zo duidelijk. Gelukkig voor de regering zal "Jan met de Pet" niet meteen het jaarverslag van de NBB gaan uitpluizen, die Jan weet immers meer dan genoeg als hij de "beeldekens" van Het Laatste Nieuws heeft bekeken.Wil. schreef:Zoeken, hé Sof
De NBB zou ik niet meteen met de titel "leugenbank" benoemen, maar wel de politici die enkel naar die instelling referen als de cijfers in hun kraam passen.
Hoe zou het nog gaan met de privé-aandeelhouders van die parastatale ? Kan Van Over het Veld, niet evengoed die Bank privatiseren als Belfius ? Misschien vinden ze dan wel makkelijker geld om de Arco "spaarders" te vergoeden ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Jongens, jongens, toch. Pc'ke in gestrekte draf van het vermogen van de 8 rijkste mensen naar het inkomen van BDW.
Eén van die 8 rijkste mensen is Bill Gates. Voor zijn bedrijf werkten in 2017 zomaar even 124.000 mensen.
Nog zo iemand op die lijst is Warren Buffett. Hij had maar liefst 377.000 personeelsleden op de loonlijst staan.
Maar toch met het vingertje wijzen, hé? Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?
Eén van die 8 rijkste mensen is Bill Gates. Voor zijn bedrijf werkten in 2017 zomaar even 124.000 mensen.
Nog zo iemand op die lijst is Warren Buffett. Hij had maar liefst 377.000 personeelsleden op de loonlijst staan.
Maar toch met het vingertje wijzen, hé? Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?

Gast
Bart De Wever heeft 11 miljoen Belgen op zijn loonlijst , enfin , daar zou deze schaduw CEO toch moeten voor zorgen , en ook dat ze werken voor een menswaardig inkomen.Wil. schreef:Jongens, jongens, toch. Pc'ke in gestrekte draf van het vermogen van de 8 rijkste mensen naar het inkomen van BDW.
-
.[/quote]Wil. schreef: Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?
Nu al een zonneslag?
-
Dat is om dezelfde reden waarom Tesla niet uitpakt met foto's van hun auto's die in brand zijn gevlogen.socrates schreef:Waarom de regering wel uitpakt met uitgewassen cijfers van die totaal overbodig geworden NBB en niet bv. met het Witboek (Bloopers) van het Rekenhof, is mij niet zo duidelijk.Wil. schreef:Zoeken, hé Sof
Het is enkel een leugenbank voor één specifieke deelnemer op dit forum.De NBB zou ik niet meteen met de titel "leugenbank" benoemen, maar wel de politici die enkel naar die instelling referen als de cijfers in hun kraam passen.
Politici die de gegevens gebruiken zijn alleen 'handig' in het samenbrengen van wat ze nodig vinden. Het is aan de oppositie om de ballonnetjes te doorprikken.
De NBB moet altijd blijven bestaan om het belang van het land te dienen. Zegt de NBB.Hoe zou het nog gaan met de privé-aandeelhouders van die parastatale ? Kan Van Over het Veld, niet evengoed die Bank privatiseren als Belfius ? Misschien vinden ze dan wel makkelijker geld om de Arco "spaarders" te vergoeden ?

Neen, dat moet hij niet. Enkel Kim Jong Un moet dat.The Spirit of Flanders schreef:Bart De Wever heeft 11 miljoen Belgen op zijn loonlijst , enfin , daar zou deze schaduw CEO toch moeten voor zorgen
Ook dát moet BDW niet. Dat is de godverdomdse plicht van iedere burger zélf.en ook dat ze werken voor een menswaardig inkomen.

Ik weet het: dat gaat natuurlijk lijnrecht in tegen de principes van de pvda: 'eigendom is diefstal' of is dat ondertussen al geschrapt?pcekspeer schreef:Nu al een zonneslag?Wil. schreef: Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?

dejules
Mensen die 30 jaar en meer gewerkt hebben en werkloos worden zijn een vogel voor de kat. De N-VA wil nu dat werklozen eerst hun bezittingen opeten alvorens een uitkering te ontvangen. Die mensen moeten dus collectief verplicht in armoede : hun levensverzekering met zwaar verlies opeten, hetzelfde voor hun pensioensparen, ...Wil. schreef: Ik weet het: dat gaat natuurlijk lijnrecht in tegen de principes van de pvda: 'eigendom is diefstal' of is dat ondertussen al geschrapt?
En daar tegenover staat U en uw zooi : benoemd voor het leven, dubbel pensioen, ...
En U komt hier zeiken over 'eigendom is diefstal'.
Wij welvaart-creators worden onteigend om uw leeglopersbestaan te financieren.
Ik aanvaard dit niet.
-
Wil. schreef:pcekspeer schreef:Nu al een zonneslag?Wil. schreef: Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?
Kromme redeneringen tgv mogelijke zonneslag: privé-probleem.
De redenering dat "Arme mensen werknemers in dienst kunnen nemen": verschillende landelijke centra beschikken over specifiek opgeleid personeel. Vrij te contacteren. Pijnloze behandelingen.
-
Alleen als ze blijven zitten op hun gatdejules schreef:Mensen die 30 jaar en meer gewerkt hebben en werkloos worden zijn een vogel voor de kat.Wil. schreef: Ik weet het: dat gaat natuurlijk lijnrecht in tegen de principes van de pvda: 'eigendom is diefstal' of is dat ondertussen al geschrapt?
(of hangmat).
Neen, neen! Je schreef eerder zelf dat de werkers en welvaart-creators maar een half pensioen krijgen. Wij, ambtenaren en verzorgers van de welvaart-creators, krijgen één enkel pensioen. Of beter gezegd: onze uitgestelde wedde wegens de armoedige beginweddes, weet je nog wel?En daar tegenover staat U en uw zooi : benoemd voor het leven, dubbel pensioen, ...
Tant pis, zeggen de Fransen. Kom uit je hangmat en dóe eens iets.En U komt hier zeiken over 'eigendom is diefstal'. Wij welvaart-creators worden onteigend om uw leeglopersbestaan te financieren.
Ik aanvaard dit niet.

Naast de kwestie, pc'ke. Het gaat niet over in dienst kunnen nemen. Niemand heeft hen verplicht; ze hebben het gewoonweg gedaan.pcekspeer schreef:pcekspeer schreef:Nu al een zonneslag?Wil. schreef: Hoeveel werknemers stellen de 3,6 miljard armste mensen te werk?
De redenering dat "Arme mensen werknemers in dienst kunnen nemen": verschillende landelijke centra beschikken over specifiek opgeleid personeel. Vrij te contacteren. Pijnloze behandelingen.
Als landelijke centra ook beschikken over specifiek opgeleid personeel, waarom zoekt men in dit land dan naar 16.000 IT'ers?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.