Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Noriem


Geregistreerd op: 1-1-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 20 Mei 2018, 13:42  Onderwerp: Aanmelden op GSM
Als ik een telefoonnummer intik en verstuur krijg ik als melding " Niet aangemeld bij netwerk. "
Ik heb de GSM uitgeschakeld en daarna terug aangezet maar hij vraagt mij geen code .
Ik zie wel bovenaan het GSM scherm " Geen Sim-kaart . Alleen noodoproepen . "
Het toestel heeft 1 dag niet opgeladen geweest t.t.z. stond 1 dag op 0,00 ¤ , pas na 1 dag herladen .

Het toestel is " Samsung Galaxy Core Prime "

Hoe kan ik dat verhelpen / mij aanmelden .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Zo 20 Mei 2018, 16:43 
simkaart der eens uithalen en terug insteken , dan toestel aan zetten helpt soms
anders is het op het toestel netwerk zoeken ofwel automatisch ofwel handmatig de provider instellen
maar bij u is het dat hij de simkaart niet ziet , dus het eerste doen
Noriem


Geregistreerd op: 1-1-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 21 Mei 2018, 7:42 
Geachte ,

Simkaart eruit gehaald en terug aangezet maar het blijft fout lopen .
De provider is " Proximus Mobile " .
Mogelijks zal ik in het verkooppunt de simkaart moeten laten vernieuwen .
Hopelijk met behoud van het saldo van het te goed en eveneens vragen voor de contacten , berichten , foto's e.a. over te maken op de nieuwe simkaart .
Graag Uw mening over bovenstaande manier van werken of kan er iets anders gedaan worden  ???
Met vriendelijke groeten ,

Noriem
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Ma 21 Mei 2018, 8:10 
je kunt het een paar keer proberen vooraleer naar proximus te gaan hoor
want meestal doen die net hetzelfde
en als het na een paar keer niet wil gaan , dan naar proximus punt gaan (vandaag zijn die waarschijnlijk niet open )
Noriem


Geregistreerd op: 1-1-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 21 Mei 2018, 10:17 
Geachte ,

Hartelijke dank voor de informatie .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem
rebelle


Geregistreerd op: 12-2-2005
Woonplaats: Damme

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 21 Mei 2018, 16:38 
Als je een  nieuwe simkaart krijgt worden al je gegevens gratis overgezet . 
Maar wat de belwaarde betreft dat kan ik niet zo zeker zeggen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Noriem


Geregistreerd op: 1-1-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 21 Mei 2018, 18:32 
rebelle schreef:
Als je een  nieuwe simkaart krijgt worden al je gegevens gratis overgezet . 
Maar wat de belwaarde betreft dat kan ik niet zo zeker zeggen .


Geachte ,

Hopen op geluk doet leven .

Dank U voor de informatie .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem
Noriem


Geregistreerd op: 1-1-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 26 Mei 2018, 10:04 
Geachten ,

Ik heb in het verkooppunt een nieuwe sim-kaart laten plaatsen .
De nieuwe sim-kaart was gratis .
De belwaarde is behouden gebleven en alle gegevens zijn eveneens behouden gebleven .

Hartelijke dank voor jullie informatie .
Met vriendelijke groeten ,

Noriem

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.