Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het zou niet verantwoord zijn om "ongewone" technologische namen of begrippen als droedel voor te stellen. Ik dacht met deze afbeelding twee heel gewone en algemeen bekende objecten te hebben getoond, de combinatie van beiden geeft dan wel een minder courant begrip.lotte schreef:.BYPÀSMETER.
voor vloerverwarming
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Socrates schreef
"heel gewone en algemeen bekende objecten ."
Het kan liggen aan de grootte van dat ding, maar ik heb er geen flauw benul van wat dit mag wezen; mogelijk is het veel groter dan we vermoeden. Ik zie onderaan een stekkertje, dat ken ik.
"heel gewone en algemeen bekende objecten ."
Het kan liggen aan de grootte van dat ding, maar ik heb er geen flauw benul van wat dit mag wezen; mogelijk is het veel groter dan we vermoeden. Ik zie onderaan een stekkertje, dat ken ik.
-
Ik zal dit dan maar als de oplossing beschouwen wat ik bedoelde was "dynamometer" op de afbeelding is een "dynamo voor fietslicht en een lintmeter te zien, samen dynamometer dus.lotte schreef:KRACHTMETING ?
dynamo - kracht - + meter
PS: Wel ben ik verbaasd dat senioren blijkbaar het toestel "fietslichtdynamo" niet meer (her)kennen.
-
Punten dus zeker verdiend lotte, nog maar eens blijkt dat de meest eenvoudige opgaven vaak het moeizaamst worden ontcijferd.lotte schreef:socrates, ik had eerst dynamometer geschreven maar dacht dat het een te eenvoudig woord zou zijn, vandaar...