Jobs - Jobs - Jobs
-
dejules
Elke dag sluiten bedrijven.voorn schreef:Dat is toch al beter dan de sluitingen onder de vorige regeringen.dejules schreef:
Uw N-VA zooi heeft niet 1 bedrijf naar hier kunnen halen.
Gisteren Medtronic in Opglabbeek, 400 man buiten.
U komt ook uit de statutaire leegloperij?
-
dejules
Welke meerwaarde voor de economie heeft zo'n opslagplaats?voorn schreef:Aertsen bouwt een nieuw logistiek centrum in het Waasland.
Dit magazijn verhuist, dit is geen nieuwe tewerkstelling!
Aertsen verhuist zijn hoofdkantoor van Stabroek naar Verrebroek omdat ze vandaar via de haven hun onderdelen kunnen vervoeren naar andere werelddelen.
Zij investeren 25 miljoen waarvan 20 miljoen gesubsidieerd door de Vlaamse overheid.
U komt uit de statutaire leegloperij, toch?.
Die hebben 1.500 mensen in dienst waarvan 150 in België.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ik ben nooit ambtenaar willen worden.
Dan had ik nu nog niet het geld verdiend dat ik in de ambtenarij zou krijgen i.p.v de privé.
En met mijn pensioen en mijn groepsverzekering kom ik nog een tijdje toe voor ze me ingehaald hebben.
Dan had ik nu nog niet het geld verdiend dat ik in de ambtenarij zou krijgen i.p.v de privé.
En met mijn pensioen en mijn groepsverzekering kom ik nog een tijdje toe voor ze me ingehaald hebben.
-
dejules
De ambtenarij is de best betaalde "sector" in België.voorn schreef:Ik ben nooit ambtenaar willen worden.
U krijgt zelfs een dubbel pensioen indien U 20u/week werkt en 4 maanden verlof heeft!
In tegenstelling tot wat vaak wordt aangenomen, verdient de gemiddelde ambtenaar in ons land bijna 12% meer dan zijn collega in de privésector.
https://etion.be/kennisbank/loon-ambten ... -dan-prive
Voorn, uw halve trouwboek werkt in de statutaire leegloperij?
De kinders ook?
-
dejules
Niet België maar Polen krijgt Europese Umicore-fabriek voor herlaadbare batterijenvoorn schreef:Dat is toch al beter dan de sluitingen onder de vorige regeringen.dejules schreef:
Uw N-VA zooi heeft niet 1 bedrijf naar hier kunnen halen.
-
dejules
Volgens de meest recente data van het Europese statistiekbureau Eurostat, bedroeg de gemiddelde loonkost per uur in de industriesector Polen 9,30 euro in 2017. Ter vergelijking: in de Belgische industrie bedraagt die gemiddelde loonkost per uur 44,8 euro.voorn schreef: En Umicor kon hier nooit niet komen wegens ecologische redenen.
https://www.tijd.be/ondernemen/chemie/a ... 17797.html
Wij moeten 2.7 miljoen ambtenaren en de dubbele pensioenen van die leeglopers financieren.
Om dat te financieren moet ge alles kapot belasten en enorme schulden aangaan.
Dit beleid is waanzin want leidt tot collectieve armoede.
-
dejules
Wij zoeken kandidaten met kriebels voor het buitenland.voorn schreef:Bij Aertsen zijn er 100 vacatures.
We hebben onder meer vacatures voor machinisten, ingenieurs, techniekers, chauffeurs, IT’ers, administratieve krachten.
Laatst gewijzigd door dejules op 03 jun 2018, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
Onze loonkost is factor 5 hoger dan Polen.voorn schreef:Antwoord eens op die ecologische redenen!
Of is dat een te moeilijk woord voor u.
ZOUTLOSING mag hier niet.
Dan heb je ook nog het verkeersinfarct.
En Antwerpen heeft de meeste werklozen van Vlaanderen en één vd hoogste van Europa.
Maar ook de meeste ambtenaren van België, veel meer dan in Wallonië.
-
dejules
Aertsen :voorn schreef:HOPELOOS!!!!!
Wij zoeken kandidaten met kriebels voor het buitenland.
We hebben onder meer vacatures voor machinisten, ingenieurs, techniekers, chauffeurs, IT’ers, administratieve krachten.
-
dejules
INDERDAAD!!!voorn schreef:HOPELOOS!!!!!
Volgens de meest recente data van het Europese statistiekbureau Eurostat, bedroeg de gemiddelde loonkost per uur in de industriesector Polen 9,30 euro in 2017. Ter vergelijking: in de Belgische industrie bedraagt die gemiddelde loonkost per uur 44,8 euro.
https://www.tijd.be/ondernemen/chemie/a ... 17797.html