Goede morgen aan alle maatjes hier in mijn favoriete hoekje.
Het is inderdaad een tijdje geleden dat ik hier nog binnen kwam.
Het ligt zeker niet aan één van jullie, maar door andere omstandigheden, die ondertussen zo toch een beetje opgelost zijn.
Ik woon in mijn nieuw stekje, alleen, al zijn we "vrienden" gebleven, G. en ik.Ja we kennen elkaar al 21 jaar...
Nu en dan doen we nog activiteiten samen, maar houden ook elk zijn eigen vrijheid, er was al langer iets wat wrong, sinds ik mijn huisje verkocht had, we zaten te veel op elkaars lip, toen ik ingetrokken was in zijn app. en dat bracht problemen mee, waar ik verder niet wil op ingaan.
Straks ga ik naar de bbq bij mijn jongste dochter naar Izegem. Haar jongste, die ook mijn jongste kleinzoon is, Mauro is afgezwaaid uit de lagere school. Hij had een mooi resultaat en mag dus in september naar het middelbaar. 't gaat allemaal zo snel.
De grotere kleinkinderen zijn allemaal met succes door hun examens geraakt, en ja, daar ben ik gelukkig om.
Ook mijn oudste dochter komt naar de bbq, met haar man en dochter en zoon.
Woensdag en donderdag komen mijn dochter Nathalie, samen met haar twee meisjes, Luna, 17 op 6 juli en Maité 16 sinds 11 juni, op bezoek, ze blijven een nachtje slapen, en zo kunnen we hopelijk genieten van zon en zee. Ze wonen in Herentals, en zien de zee niet zo dikwijls.
Maatjes, ik ga hier afsluiten, hoop dat ik hier nog altijd welkom ben, sorry dat ik zomaar stopte met schrijven, maar wou hier mijn frustraties niet afschrijven, maar nu gaat het beter, en ik ben blij dat ik terug mijn eigen stekje heb.
Groetjes aan jullie allemaal,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !